Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Sondy

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Wyniki badania charakterów pisma Polaków przeprowadzonego przez firmę Schneider we współpracy z Biurem Podróży Reklamy dowodzą, że najwięcej wśród nas jest: szefów i odkrywców, a najmniej organizatorów, perfekcjonistów i rozmówców.

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Coraz ciężej w naszej branży o dobrego pracownika. Firmy usilnie próbują przyciągnąć swoją ofertą kolejne osoby. Niby na rynku jest dość duża chęć zmiany pracy, jednak coś powoduje, że brak ludzi coraz częściej irytuje pracodawców. Czy to wynik takich czasów, czy "dobrej zmiany"? A może nieadekwatnych do potrzeb pracowników pensji?

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

Jedna piąta pracowników małych i średnich firm zdaje sobie sprawę z nielegalnych i nieetycznych praktyk swojego pracodawcy – wynika z badania BSA przeprowadzonego w kilku europejskich krajach. Prawie trzy czwarte z nich nie miałoby oporów, żeby o takich zachowaniach donieść. Najczęściej na taki krok decydują się pracownicy firm brytyjskich. Do zgłoszenia lub rozważania takiego kroku przyznało się 82 procent ankietowanych, podczas gdy w Polsce – tylko 9. Oznacza to, że sama wiedza pracowników o nieprawidłowościach nie zawsze przekłada się na konkretne działania.

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Ile zarabiają twoi koledzy po fachu? Czy twoja pensja jest adekwatna do tego, co proponuje rynek pracy? Czy nastroje w branży wśród pracowników są dobre? Czy narzekają na swoją pracę?

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Jak wynika z badania „Quo vadis polski konsumencie” przeprowadzonego na zlecenie Agencji Freebee, młodość rządzi się swoimi prawami – również w obszarze robienia zakupów. Kierując swoją ofertę do nabywców poniżej 24 roku życia warto zatem dokładnie przyjrzeć się ich zachowaniom i dostosować się do specyfiki ich działań, gdyż motywacje nabywcze jakie nimi kierują, są odmienne od motywacji pozostałych grup konsumentów. Jaka jest zatem specyfika zachowań zakupowych młodych oraz co kieruje nimi podczas dokonywania zakupów czy wyboru sklepu?

Wybrane ogłoszenia

Zestawy do biuraZestawy do biura
Sprzedam162,80 PLN (bez VAT)
Przepiękne zestawy w wyrazistych kolorach.
Gumki recepturki - różne rodzaje.
Wysokiej jakości kredki w promocyjnej cenie.
Szeroka oferta kolorowych, pluszowych akcesoriów.
Urządzenia wielofunkcyjne marki United Bright, fab ...
Poszukiwany handlowiec na Śląsk.
Nowy produkt w ofercie Tadeo Trading.
Nowy komplet 12 marketów marki PENMATE.
Szeroka oferta etykiet samoprzylepnych w różnych r ...
2 kolory w jednym zakreślaczu.
Przepiękna seria artykułów szkolnych.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Asarto - gorące nowości na jesienne dni

    Rynek eksploatacji to jeden z bardziej rozwijających się segmentów. Wciąż nowe modele drukarek pojawiające się na rynku wymuszają na dystrybutorach tańszych zamienników szybką reakcję. Firma Polcan wraz ze swoją marka ASARTO także podąża za potrzebami klientów. Na rynek właśnie trafiły wkłady do urządzeń drukujących marki: Brother, Canon, HP oraz Lexmark.

    Więcej…  
  • RemaCongress 2018 - Inspirujące wykłady

    Targi RemaDays Warsaw są doskonałą okazją do poszerzania i zdobywania swojej wiedzy branżowej. Podczas najbliższej edycji w dniach od 7 do 9 lutego 2018 roku organizator przygotował dla uczestników cykl prelekcji prowadzony przez ekspertów, którzy na pewno zainspiruje niejedną osobę.

    Więcej…