Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Sondy

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Ile zarabiają twoi koledzy po fachu? Czy twoja pensja jest adekwatna do tego, co proponuje rynek pracy? Czy nastroje w branży wśród pracowników są dobre? Czy narzekają na swoją pracę?

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

Jedna piąta pracowników małych i średnich firm zdaje sobie sprawę z nielegalnych i nieetycznych praktyk swojego pracodawcy – wynika z badania BSA przeprowadzonego w kilku europejskich krajach. Prawie trzy czwarte z nich nie miałoby oporów, żeby o takich zachowaniach donieść. Najczęściej na taki krok decydują się pracownicy firm brytyjskich. Do zgłoszenia lub rozważania takiego kroku przyznało się 82 procent ankietowanych, podczas gdy w Polsce – tylko 9. Oznacza to, że sama wiedza pracowników o nieprawidłowościach nie zawsze przekłada się na konkretne działania.

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Długopis jaki jest każdy widzi. Designerski lub prosty w swojej budowie, jednorazowy lub na wymienne wkłady, kolorowy lub niebieski, wymazywalny, kulkowy... jest też albo ze skuwką, albo na "klik" lub jak jeden z naszych czytelników przypomniał - wykręcany.

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Jak wynika z badania „Quo vadis polski konsumencie” przeprowadzonego na zlecenie Agencji Freebee, młodość rządzi się swoimi prawami – również w obszarze robienia zakupów. Kierując swoją ofertę do nabywców poniżej 24 roku życia warto zatem dokładnie przyjrzeć się ich zachowaniom i dostosować się do specyfiki ich działań, gdyż motywacje nabywcze jakie nimi kierują, są odmienne od motywacji pozostałych grup konsumentów. Jaka jest zatem specyfika zachowań zakupowych młodych oraz co kieruje nimi podczas dokonywania zakupów czy wyboru sklepu?

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Bardzo często od naszych Czytelników słyszę pytanie: Jak branża zakończyła 2015 rok? Jakie panują w niej nastroje? Idąc więc za potrzebą rynku przez kolejne tygodnie publikować będziemy komentarze Właścicieli, Prezesów, Dyrektorów na temat minionych 12 miesięcy i życzeń na kolejny rok.

Wybrane ogłoszenia

Firma o ugruntowanej pozycji rynkowej w branży biu ...
Długopis ścieralny dla wielbicieli tatuaży.
Już dostępna saszetka z motywem kolorowych dłoni. ...
Samoprzylepne uchwyty do większości rodzajów kabli ...
Piękna kolekcja kalendarzy dla kobiet.
Nowa oferta firmy Inter-Folia.
Papierowy Dizajn poszukuje pracownika!!
Nowe tonery sygnowane logiem KMP PrintTechnik.
Firma MILAN Polska Sp. z o. o., dystrybutor artyku ...
Nowość w ofercie Asarto.
Koperty A5 w 7 żywych kolorach.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Kolejna Akademia lasera przed nami!!

    Już 22 marca w Hotelu Prim w Bytomiu odbędzie się kolejna tegoroczna edycja Akademii Lasera organizowana przez firmę Colop. To szkolenie dla wszystkich zainteresowanych technologią laserową, którzy chcą dowiedzieć się więcej na temat urządzeń laserowych i ich możliwości.

    Więcej…  
  • Rynek HoReCa - potencjał branży biuroserwisowej

    W porównaniu do roku ubiegłego rynek gastronomiczny w Polsce wzrósł o ponad 10,5 pp. i jest wart niemal 36,12 mld zł. Liczba aktywnych placówek całorocznych wzrosła o 1,8 pp. Z wyjątkiem lokali zaliczanych do kategorii klubów nocnych, pubów i sieci fast food, w każdym z segmentów rynku gastronomicznego w ciągu ostatnich 12 miesięcy zwiększyła się liczba punktów.

    Więcej…