Jak wynika z badania ?Quo vadis polski konsumencie? przeprowadzonego na zlecenie Agencji Freebee, młodość rządzi się swoimi prawami ? również w obszarze robienia zakupów. Kierując swoją ofertę do nabywców poniżej 24 roku życia warto zatem dokładnie przyjrzeć się ich zachowaniom i dostosować się do specyfiki ich działań, gdyż motywacje nabywcze jakie nimi kierują, są odmienne od motywacji pozostałych grup konsumentów. Jaka jest zatem specyfika zachowań zakupowych młodych oraz co kieruje nimi podczas dokonywania zakupów czy wyboru sklepu?
Długopis jaki jest każdy widzi. Designerski lub prosty w swojej budowie, jednorazowy lub na wymienne wkłady, kolorowy lub niebieski, wymazywalny, kulkowy... jest też albo ze skuwką, albo na "klik" lub jak jeden z naszych czytelników przypomniał - wykręcany.
Bardzo często od naszych Czytelników słyszę pytanie: Jak branża zakończyła 2015 rok? Jakie panują w niej nastroje? Idąc więc za potrzebą rynku przez kolejne tygodnie publikować będziemy komentarze Właścicieli, Prezesów, Dyrektorów na temat minionych 12 miesięcy i życzeń na kolejny rok.
Strona 2 z 2
Dlaczego grupa biuroserwisowa organizuje tego typu wydarzenia? Skąd tak duża frekwencja na nich? Rynek PBS, poniekąd już dość precyzyjnie zdefiniowany, w kolejnych latach (nie)stety zmierzy się z wieloma przeszkodami, utrudnieniami ale i możliwościami. Wydaje się więc, że dialog branżowy jest potrzebny i z takim przesłaniem zorganizowany został II Panel Dyskusyjny Biuro Plus.
Więcej…Z danych Komisji Europejskiej wynika, że kobiety stanowią zaledwie 30 proc. pracowników sektora teleinformatycznego. Ich równy udział w rynku pracy mógłby podnieść europejskie PKB o 9 mld euro rocznie. Tymczasem badania Microsoftu pokazują, że 60 proc. dziewcząt obawia się nierówności czekających na nie w sektorze technologicznym. Zdaniem ekspertek europejska gospodarka nie może sobie pozwolić na brak systemowego wsparcia dla kobiet, które mogłyby wypełnić gigantyczną lukę kadrową w branży IT.
Więcej…