Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Hity sprzedażowe

Z powierzchnią suchościeralno-magnetyczną

Polecamy

Dla projektantek Big Dream Girl

Subskrypcja

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Firma Paperhat Poland w lipcu i sierpniu 2014 roku realizowała badania wśród polskich firm, w zakresie wykorzystywania papieru do celów marketingowych. W badaniu wzięło udział ponad 50 organizacji, które odpowiedziały na pytania związane z drukiem, jego zarządzaniem i gadżetami reklamowymi. 

Czego można się dowiedzieć z przeprowadzonych badań? Ponad 70% badanych firm nie ma wdrożonej polityki CSR. Ponad 25% badanych firm często drukuje ulotki, a ponad 12% - wizytówki. Ponad 45% badanych przyznaje, że drukuje sporo innego rodzaju materiałów, a są to przede wszystkim dokumenty na użytek wewnętrzny i materiały szkoleniowe. Dla firm zlecających druk najważniejsze są: koszty (tak odpowiedziało ponad 60% badanych firm), termin realizacji (40% odpowiedzi) i jakość materiału (ponad 35%). Ponad 75% firm, które wzięły udział w ankiecie nadal wykorzystuje gadżety reklamowe ? przede wszystkim długopisy, kalendarze i pendrive?y. Co ciekawe, jedynie około 27% badanych firm posiada oddzielny budżet, który byłby przeznaczany na druk, a jego wysokość rzadko przekracza 500 000 złotych w skali roku. 

- Badania rzucają ważne światło na obraz branży print w Polsce. Wyraźnie z nich widać, że dla firm liczy się jak najlepsze zagospodarowanie budżetu marketingowego, a drukarnie muszą dostarczać nie tylko dobrą cenę, ale też wysoką jakość, często ?na wczoraj? .Ciekawe jest upewnienie się w świadomości, że jednak wciąż mamy dużo niższe budżety na print niż nasi zachodni sąsiedzi, jednak zawoalowane w budżecie marketingowym. Często nie ma jednej dedykowanej jednostki ds. tych wydatków, a co dopiero wszelkich działań wokół wydatków marketingowych jak optymalizacja, czy właśnie działania w kierunku wdrażania polityki CSR. ? dodaje Anna Przybylska, Managing Director Paperhat Poland. 

Badania zostały zrealizowane przez Paperhat Poland z wykorzystaniem ankiety online. Firmy były pytane o druk, zarządzanie drukiem, odpowiedzialność społeczną i gadżety reklamowe. Pięćdziesiąt jeden firm udzieliło pełnych odpowiedzi, dodatkowo pojawiło się szesnaście odpowiedzi częściowych. 


 


 


 


 


 


 

 


 

KOMENTARZE

 

Wybrane ogłoszenia

Planery roczne, miesięczne, tygodniowe...
Książeczka idealna dla małych i dużych modniś. ...
Przepiękne plecaki - 2 propozycje.
Dla chłopca i dziewczynki
Zestaw Kreatywny od ROZETTE
Piórnik z kolekcji Coca-Cola do zadań specjalnych ...
Genialna książka dla dziewczynek.
Samoprzylepne uchwyty do większości rodzajów kabli ...
Przyjaciel na Dobre i Złe Chwile
Idealne dla domowych artystów.
Nowość w ofercie Rafcom.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Idą chłodne dni...

    Nie wiem jak Ty, ale ja uwielbiam praktyczne prezenty. Gdy dostaję prezenty 'ładne" typu: super filiżanka, magnes na lodówkę albo wazon na kwiaty, to a owszem, uśmiecham się i dziękuję darczyńcy, ale wewnętrznie myślę: "i co ja z tym zrobię?". 

    Więcej…  
  • Malujemy SuperHero

    Odkryj krok po kroku, jak zrobić idealny makijaż dla superbohaterów na karnawał, imprezy kostiumowe lub festiwale, używając makijażu Jovi Face Paint, bardzo łatwego w aplikacji, pokrywającego i o miękkiej fakturze. 

    Więcej…