Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Firma Paperhat Poland w lipcu i sierpniu 2014 roku realizowała badania wśród polskich firm, w zakresie wykorzystywania papieru do celów marketingowych. W badaniu wzięło udział ponad 50 organizacji, które odpowiedziały na pytania związane z drukiem, jego zarządzaniem i gadżetami reklamowymi. 

Czego można się dowiedzieć z przeprowadzonych badań? Ponad 70% badanych firm nie ma wdrożonej polityki CSR. Ponad 25% badanych firm często drukuje ulotki, a ponad 12% - wizytówki. Ponad 45% badanych przyznaje, że drukuje sporo innego rodzaju materiałów, a są to przede wszystkim dokumenty na użytek wewnętrzny i materiały szkoleniowe. Dla firm zlecających druk najważniejsze są: koszty (tak odpowiedziało ponad 60% badanych firm), termin realizacji (40% odpowiedzi) i jakość materiału (ponad 35%). Ponad 75% firm, które wzięły udział w ankiecie nadal wykorzystuje gadżety reklamowe – przede wszystkim długopisy, kalendarze i pendrive’y. Co ciekawe, jedynie około 27% badanych firm posiada oddzielny budżet, który byłby przeznaczany na druk, a jego wysokość rzadko przekracza 500 000 złotych w skali roku. 

- Badania rzucają ważne światło na obraz branży print w Polsce. Wyraźnie z nich widać, że dla firm liczy się jak najlepsze zagospodarowanie budżetu marketingowego, a drukarnie muszą dostarczać nie tylko dobrą cenę, ale też wysoką jakość, często „na wczoraj” .Ciekawe jest upewnienie się w świadomości, że jednak wciąż mamy dużo niższe budżety na print niż nasi zachodni sąsiedzi, jednak zawoalowane w budżecie marketingowym. Często nie ma jednej dedykowanej jednostki ds. tych wydatków, a co dopiero wszelkich działań wokół wydatków marketingowych jak optymalizacja, czy właśnie działania w kierunku wdrażania polityki CSR. – dodaje Anna Przybylska, Managing Director Paperhat Poland. 

Badania zostały zrealizowane przez Paperhat Poland z wykorzystaniem ankiety online. Firmy były pytane o druk, zarządzanie drukiem, odpowiedzialność społeczną i gadżety reklamowe. Pięćdziesiąt jeden firm udzieliło pełnych odpowiedzi, dodatkowo pojawiło się szesnaście odpowiedzi częściowych. 


 


 


 


 


 


 

 


 

KOMENTARZE

 

Wybrane ogłoszenia

STABILO – colorful and powerful is looking for Mar ...
Szeroka oferta etykiet samoprzylepnych w różnych r ...
Nowy produkt Flexi Abra - ścieralny.
Kolorowe korektory w taśmie.
Sprzedam firmę produkcyjną.
Firma Leviatan-Poliografia poszukuje handlowca.
Najnowszy produkt w ofercie Leviatana.
Długopis Errata w nowej odsłonie graficznej i kolo ...
Nowe kolory obudów długopisów marki d-rect.
Szeroka i kolorowa oferta plecaków firmy HAMELIN.
Poszukiwany pracownik do pracy: Częstochowa, Gdańs ...

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Stawiasz na nowoczesny design i wysoką jakość?

    Żarówki Moonlight są odpowiedzią na Twoje potrzeby. Wykonane są z najlepszej jakości komponentów, w tym tworzywa o bardzo dobrym współczynniku oddawania ciepła. Mają solidny radiator, który redukuje przegrzewanie co korzystnie wydłuża ich pracę w porównaniu do modeli innych marek dostępnych na rynku.

    Więcej…  
  • Dlaczego powinieneś zostać w swojej strefie komfortu?

    Wszyscy wokół powtarzają jak mantrę „Porzuć swoją strefę komfortu!”, „Wyjdź ze swojej strefy komfortu!”, „Opuść swoją strefę komfortu!” twierdząc, że to niezbędny warunek rozwoju, cena którą trzeba zapłacić za wykonywanie kroków we właściwą stronę. Serio!? Naprawdę?!

    Więcej…