Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Firma Paperhat Poland w lipcu i sierpniu 2014 roku realizowała badania wśród polskich firm, w zakresie wykorzystywania papieru do celów marketingowych. W badaniu wzięło udział ponad 50 organizacji, które odpowiedziały na pytania związane z drukiem, jego zarządzaniem i gadżetami reklamowymi. 

Czego można się dowiedzieć z przeprowadzonych badań? Ponad 70% badanych firm nie ma wdrożonej polityki CSR. Ponad 25% badanych firm często drukuje ulotki, a ponad 12% - wizytówki. Ponad 45% badanych przyznaje, że drukuje sporo innego rodzaju materiałów, a są to przede wszystkim dokumenty na użytek wewnętrzny i materiały szkoleniowe. Dla firm zlecających druk najważniejsze są: koszty (tak odpowiedziało ponad 60% badanych firm), termin realizacji (40% odpowiedzi) i jakość materiału (ponad 35%). Ponad 75% firm, które wzięły udział w ankiecie nadal wykorzystuje gadżety reklamowe – przede wszystkim długopisy, kalendarze i pendrive’y. Co ciekawe, jedynie około 27% badanych firm posiada oddzielny budżet, który byłby przeznaczany na druk, a jego wysokość rzadko przekracza 500 000 złotych w skali roku. 

- Badania rzucają ważne światło na obraz branży print w Polsce. Wyraźnie z nich widać, że dla firm liczy się jak najlepsze zagospodarowanie budżetu marketingowego, a drukarnie muszą dostarczać nie tylko dobrą cenę, ale też wysoką jakość, często „na wczoraj” .Ciekawe jest upewnienie się w świadomości, że jednak wciąż mamy dużo niższe budżety na print niż nasi zachodni sąsiedzi, jednak zawoalowane w budżecie marketingowym. Często nie ma jednej dedykowanej jednostki ds. tych wydatków, a co dopiero wszelkich działań wokół wydatków marketingowych jak optymalizacja, czy właśnie działania w kierunku wdrażania polityki CSR. – dodaje Anna Przybylska, Managing Director Paperhat Poland. 

Badania zostały zrealizowane przez Paperhat Poland z wykorzystaniem ankiety online. Firmy były pytane o druk, zarządzanie drukiem, odpowiedzialność społeczną i gadżety reklamowe. Pięćdziesiąt jeden firm udzieliło pełnych odpowiedzi, dodatkowo pojawiło się szesnaście odpowiedzi częściowych. 


 


 


 


 


 


 

 


 

KOMENTARZE

 

Wybrane ogłoszenia

Oryginalna lampka biurkowa w kształcie baranka.
Nowa oferta marki JOVI
Ołówek z popularnej serii Gwiazdki w wersji metali ...
Urządzenia wielofunkcyjne marki United Bright, fab ...
Allper poszukuje pracownika!
BLOCZEK D.RECT 75x75mm 9x25K MAGIC TODAY
Firma Gross Wazia z siedzibą w Łodzi szuka osoby n ...
Nowy produkt w ofercie.
Najnowsza oferta gumek i gumkotemperówek.
Kolorowe nożyczki do szkoły marki Penmate.
Tusze w butelkach do Epsona.
Urządzenia wielofunkcyjne marki United Bright, fab ...

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • RafCom podsumowuje rok 2017

    Kolejny rok działalności firmy RafCom za nami. Działający od września 2005 roku dystrybutor materiałów eksploatacyjnych, w tym roku świętować będzie 12 urodziny. O planach na kolejne miesiące, o sukcesach i problemach branży rozmawiamy z Pawłem Piórkowskim, Dyrektorem Zarządzającym.

    Więcej…  
  • Wygraj do 15 tys. zł na swój rozwój!

    Każdy uczeń lub student, który ma pomysł na biznes, może wygrać nagrody o łącznej wartości do 15 tys. zł. Wystarczy pokazać swoją ideę w kreatywny sposób, opisać i wysłać zgłoszenie przez formularz na stronie programu Start do Kariery, którego organizatorem jest Gumtree Polska: Startdokariery.pl/konkurs.

    Więcej…