Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Transformacja – nowe podejście do biznesu - pod tym hasłem odbędzie się kolejna edycja Polish Businesswoman Congress, które tym razem odbędzie się w dniach 1-2 kwietnia. Jak co roku także portal scann.R wspiera to wydarzenie.

 

Fundacja Międzynarodowy Inkubator Kobiet Biznesu i magazyn „Businesswoman & life” zapraszają na V POLISH BUSINESSWOMAN CONGRESS, który odbędzie się 1 i 2 kwietnia 2016 roku (piątek i sobota), w godzinach 10.00-18.00, w hotelu Gromada Lotnisko przy ul. 17 stycznia 32 w Warszawie. To jedyne w swoim rodzaju seminarium, podczas którego wystąpią uznani mówcy, wielkie osobowości polskiej sceny biznesowej i w jednym miejscu spotka się 2000 przedsiębiorczych osób, żądnych wiedzy, kontaktów, szukających nowych możliwości, odbędą się pokazy mody, a w części wystawienniczej będą miały miejsce targi z produktami i usługami dla biznesu. Hasłem przewodnim wydarzenia jest Transformacja – podejście do biznesu.

Polish Businesswoman Congress, to panele dyskusyjne i eksperckie, dedykowane dla osób przedsiębiorczych, zarówno tych prowadzących już przedsiębiorstwo i poszukujących dalszych możliwości rozwoju, jak również dla osób poszukujących pomysłu i inspiracji do założenia własnego biznesu. Eksperci i uznani mówcy - autorytety w swoich dziedzinach, wygłoszą prelekcje z obszarów:

  • brandingu,
  • negocjacji,
  • motywacji,
  • budowania skutecznych zespołów,
  • prawa i zarządzania płynnością finansową.

Uczestnicy kongresu dowiedzą się m.in.: jak skutecznie budować markę własną i przedsiębiorstwa, jak efektywnie rozwijać swój potencjał, jak sprzedawać, aby zwiększyć zyski firmy i zdobywać lojalnych klientów. Wielkie osobowości polskiej sceny biznesowej przedstawią swoje case study.

Polish Businesswoman Congress to największy kongres kobiet biznesu w Polsce, który na stałe wpisał się w plan biznesowych wydarzeń. Udział w wydarzeniu potwierdzili m.in.: Maria Rotkiel, Omenaa Mensah, Grażyna Wolszczak, Joanna Orleańska, Anna Jagodzińska, Kamila Rowińska, prof. Andrzej Blikle, Krzysztof Sarnecki, Adam Adamonis.

Polish Businesswoman Congress to cykliczne wydarzenie (edycja wiosenna i jesienna), organizowane przez Fundację Międzynarodowy Inkubator Kobiet Biznesu, wydawcę magazynu Businesswoman & life od 2014 roku. Na każde z wydarzeń zapraszani są eksperci w poszczególnych dziedzinach, znamienici goście, poruszane są najistotniejsze tematy z punktu widzenia kobiet biznesu.

Zapraszamy już dziś do udziału w wydarzeniu! Szczegółowe informacje i rezerwacja miejsca na: http://businesswomancongress.pl  


KONKURS

Wygraj wejściówkę na V Polish Businesswoman Congress! Polub nas na Facebook'u i udostępnij zdjęcie.

Rozdanie zaproszeń już w połowie marca!

Wybrane ogłoszenia

Fantastyczne książeczki DOTYKOWE dla MALUSZKA.
Nowy produkt Flexi Abra - ścieralny.
Nowy produkt w ofercie KMP PrintTechnik Polska.
Rozkładany kalendarz ścienny, drukowany na papierz ...
Urządzenia wielofunkcyjne marki United Bright, fab ...
Kompania Biurowa poszukuje handlowca!
Alternatywa dla niszczarek.
Zakładki indeksujące smart pet fresh 12x45mm 5x25s ...
Podręczny zestaw notesów i zakładek marki d.rect. ...
Nowy komplet 12 marketów marki PENMATE.
Wysokiej jakości kredki w promocyjnej cenie.
Genialna zabawa dla całej rodziny.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Międzynarodowy Festiwal i Konkurs Kalendarzy ZOOM ART

    Właśnie ruszyły przygotowania do kolejnej edycji „Międzynarodowego Festiwalu i Konkursu Kalendarzy ZOOM ART". To wydarzenie skierowane do firm reklamujących się za pomocą kalendarzy, do drukarni oraz agencji reklamowych.

    Więcej…  
  • Co może zepsuć opinię firmy na rynku?

    60 proc. pracodawców deklaruje, że wdrożyło standard zachowań wobec kandydatów do pracy. Jednocześnie osoby, które starają się o pracę, często czują się ignorowane przez pracodawcę. Tylko co piąty otrzymał informację o przyczynach niezatrudnienia – wynika z badania „Candidate Experience”. Tymczasem źle potraktowany kandydat nie będzie przychylnie nastawiony do produktów i usług danej firmy. Co trzeci nie zaaplikuje więcej do firmy, która nie zrobiła dobrego wrażenia w procesie rekrutacji, a 22 proc. odradzi aplikowanie innym.

    Więcej…