Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Hity sprzedażowe

najwyższej jakości dziurkacz biurowy do użytku profesjonalnego NOVUS B 220

Polecamy

NOŻYCZKI SZKOLNE 13,5 CM DISPLAY 30 SZT.

Subskrypcja



Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Gdy kończy się tusz lub toner do drukarki, klienci szukający oszczędności sięgają po zamienniki, które nie tylko są tańsze od oryginalnych materiałów eksploatacyjnych (tzw. OEM), ale także w niczym nie ustępują im pod względem jakości i wydajności. Jednak którą markę wybrać, skoro rynek jest pełen producentów alternatywy? Najlepiej zaufać opinii innych konsumentów, którzy w niezależnym badaniu rynkowym Konsumencki Lider Jakości 2017 jednoznacznie wskazali Activejet jako wiodącą markę w tym segmencie.

Polecenie na wagę złota

Konsumencki Lider Jakości to ogólnopolski program konsumencki prowadzony przez redakcję „Strefy Gospodarki”, niezależnego dodatku dystrybuowanego wraz z „Dziennikiem Gazetą Prawną”. Jego celem jest wyłonienie najlepszych, w opinii konsumentów, marek i firm działających na polskim rynku. Badanie przeprowadzane jest na reprezentatywnej grupie konsumentów w każdym przedziale wiekowym. Próba badawcza obejmuje ponad 12 tys. respondentów, dzięki czemu analiza stanowi wierne odzwierciedlenie opinii i nastrojów panujących na polskim rynku. Jeśli więc zastanawiacie się, jaki produkt z danej kategorii wybrać, warto zaufać opinii większości i sięgnąć po wyniki najnowszej edycji badania.

 

Lider po raz piąty

W tym roku, podobnie jak w latach poprzednich, zwycięzcą w interesującej nas kategorii „Materiały eksploatacyjne do drukarek” została marka Activejet, która zdobyła niemal dwa razy więcej głosów, niż laureat drugiego miejsca. W uzasadnieniach swoich decyzji konsumenci najczęściej wskazywali na wysoką jakość produktów przy satysfakcjonującej cenie. Oto niektóre z nich: „Jest to porządna marka, nigdy nie rozczarowałam się jakością ich produktów”, „Dużo zamienników do większości drukarek, dobra jakość i wydajność”. Biorąc pod uwagę powyższe opinie, nie dziwi fakt, że tegoroczny tytuł Konsumenckiego Lidera Jakości jest piątym takim wyróżnieniem w dorobku Activejet.

***

Marka Activejet należy do notowanej od 2006 r. na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie spółki ACTION SA - jednego z największych dystrybutorów sprzętu komputerowego w Polsce, obecnego na rynku od ponad 20 lat. Z raportu przygotowanego przez PART IT Reseller (2012-2013) Activejet to najpopularniejsza marka alternatywnych atramentów i tonerów w Polsce. Swoją renomę zdobyła głównie dzięki znakomitej jakości tuszów i tonerów. Produkty Activejet zwyciężyły w wielu testach jakości przeprowadzanych przez niezależne laboratoria oraz uzyskały liczne certyfikaty, m.in. GRCI, IPL RIT (Imaging Products Laboratory). Materiały alternatywne do urządzeń drukujących marki Activejet posiadają certyfikaty jakości ISO 9001:2008 i ISO 14001:2004 wydane przez BSI Group Polska oraz certyfikat zgodności M+T wydany przez TÜV Rheinland Polska. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku, gama produktowa uległa rozszerzeniu na nowe grupy Activejet Energy i Akcesoria. Activejet Energy ma w swojej ofercie zarówno świetlówki energooszczędne, jak i źródła światła LED – alternatywna dla tradycyjnych żarówek. Marka Activejet od wielu lat intensywnie uczestniczy w promocji polskiego sportu. W latach 2012-2013 widoczna była jako główny sponsor Klubu Piłkarskiego Legia Warszawa. Od 2014 r. do końca 2016 r. była także sponsorem strategicznym zawodowej grupy kolarskiej VERVA Activejet Team.

 

Najważniejsze wyróżnienia dla Activejet:

2017 – Złoty Laur Konsumenta, Konsumencki Lider Jakości

2016 – Złoty Laur Klienta, Konsumencki Lider Jakości, I miejsce w teście alternatywnych tuszów miesięcznika PC World, Złoty AS IT

2015 – Konsumencki Lider Jakości

2014 – Lider Dekady, Złoty AS IT, Konsumencki Lider Jakości, Laur Konsumenta

2013 – Złoty Laur Klienta, Top Marka, Złoty AS IT, Studencka Marka Roku, I miejsce w teście alternatywnych tuszów miesięcznika PC World

2012 – Konsumencki Lider Jakości, Złoty Laur Klienta, Top Marka, I miejsce w teście alternatywnych tuszów miesięcznika PC World, Srebrny Laur Klienta jako wyróżnienie dla materiałów oświetleniowych Activejet

2011 – Złoty Laur Klienta, Top Marka, Polska Jakość

2010 – Złoty Laur Klienta

2009 – Jakość Roku, Złoty Laur Klienta

2008 – Jakość Roku

2007 – Jakość Roku, Lider Marki

 

Więcej informacji na: www.activejet.pl

Wybrane ogłoszenia

Szeroka oferta etykiet samoprzylepnych w różnych r ...
Samoprzylepne uchwyty do większości rodzajów kabli ...
Allper poszukuje pracownika!
NOWE ZAKŁADKI FRESH JUŻ DOSTĘPNE!
Urządzenia wielofunkcyjne marki United Bright, fab ...
Ekologiczna i pojemna archiwizacja dokumentów.
Urządzenie refabrykowane – fabrycznie nowe.
Kolorowe nożyczki do szkoły marki Penmate.
Zakładki indeksujące smart pet fresh 12x45mm 5x25s ...
Ołówek z popularnej serii Gwiazdki w wersji metali ...
Podręczny zestaw notesów i zakładek marki d.rect. ...
Urządzenie refabrykowane – fabrycznie nowe.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Wellness wkracza do biur

    Hamaki czy kapsuły do spania, tzw. sleeping pods, biurka do pracy na stojąco lub z bieżnią, stołówki serwujące organiczne posiłki, ścianki wspinaczkowe, pola do gry w mini golfa czy w końcu usługi spa i masaże dla pracowników. To nie marzenia, a siedziby wielu globalnych marek, które z powodzeniem wprowadziły strategię wellness do swojej firmy. Według Global Wellness Institute światowy rynek corporate wellness jest już wart 40 mln dolarów i cały czas rośnie. Dlaczego? Dbałość o zdrowie i dobre samopoczucie pracownika, wprowadzenie elastycznej pracy przesuwa się coraz wyżej na liście priorytetów współczesnych organizacji. Na czym dokładnie polega corporate wellness i jak tę strategię realizują polskie firmy?

    Więcej…  
  • Allpack – Packaging in the logistic!

    W ofercie firmy Allper pojawił się nowy - jak zawsze kolorowy asortyment. Jak zapewnia Dorota Kromołowska, Pełnomocnik ds. ISO & Manager działu zamówień publicznych w firmie Allper, to idealne uzupełnienie kompleksowego portfolio dla dużych firm.

    Więcej…