Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Ocena użytkowników: 4 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka nieaktywna
 

Co robisz najczęściej gdy planujesz zakup jakiegoś produktu? Oczywiście szukasz opinii na jego temat. Źródeł tych opinii dotychczasowych użytkowników może być wiele. Gazety drukowane, testy produktów, opinie znajomych, fora internetowe. Które z nich są najlepsze? O ile testy publikowane w gazetach dość często przyjmują formę komercyjną o tyle fora internetowe mogą stanowić całkiem obiektywne źródło informacji. Czy aby jednak na pewno?

O tym, czy warto posiłkować się opiniami klientów z forów dyskusyjnych mówi nam Paweł Piórkowski, Dyrektor Generalny w firmie Rafcom.

 



Czytaj także:

Wybrane ogłoszenia

Nowość w ofercie Rafcom.
Najlepsza licencja tego roku!
Super miękki notes/pamiętnik Squishy - Jednorożec ...
Zestaw zakreślaczy MP Poland
Zestaw Kreatywny od ROZETTE
Samoprzylepne uchwyty do większości rodzajów kabli ...

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • 81,25% marketerów uważa upominki za atrakcyjny nośnik reklamy

    Polska Izba Artykułów Promocyjnych zakończyła III etap badania ?Postrzegania upominków reklamowych, jako nośnika reklamy.? Pierwsze badanie przeprowadzone przez PIAP miało miejsce w 2010 roku, kolejne na przełomie 2012/2013 roku, obecnie PIAP prezentuje wyniki III etapu badania. Głównym celem badania PIAP jest dostarczenie  informacji na temat postrzegania artykułów promocyjnych. Analizując wyniki  wszystkich trzech etapów badania PIAP można zauważyć pewną tendencję respondentów, stanowiącą optymistyczną prognozę dla branży artykułów promocyjnych.

    Więcej…  
  • Grupa KMP przejmuje markę IJKOA!

    Międzynarodowa grupa KMP (jeden z największych europejskich producentów materiałów eksploatacyjnych do drukarek) nabyła prawa do znaków towarowych produktów IJKOA (monitory interaktywne) od firmy Goede Kansen z Hongkongu. Stało się to, za pośrednictwem spółki córki KMP, firmy COPYMIX z Francji. Grupa KMP posiada od teraz wyłączne prawa do marki IJKOA i zajmie się jej dystrybucją, marketingiem oraz wsparciem technicznym.

    Więcej…