Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Hity sprzedażowe

Nowa wersja kalendarza Agenda w twardej oprawie.

Polecamy

Uniwersalna ładowarka wieloportowa dla różnych urządzeń.


Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Podczas Sprawozdawczo-Wyborczego Walnego Zebrania Członków Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych, które odbyło się dnia 18 maja 2018 r. w Rancho pod Bocianem w miejscowości pod Tarczynem, w związku z kończącą się kadencją władz PIAP, zebrani członkowie dokonali wyboru nowego składu Zarządu i Komisji Rewizyjnej.

Prezesem PIAP po raz drugi została Edyta Lisowska z firmy Eblis B&L, która w poprzedniej kadencji pełniła również rolę Prezesa Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych. Stanowisko V-ce prezesa PIAP objęła Anna Roszczak z firmy Asgard Sp.z o.o., pełniąca w poprzedniej kadencji funkcję Członka Zarządu, drugim V-ce prezesem PIAP został Jacek Kozłowski z firmy Guapa Produkcja Sp.z o.o.. Członkami Zarządu Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych na lata 2018/2020 mianowano: Zbigniewa Grzeszczuka - Paul Stricker, Wojciecha Wąsowskiego -12M, Annę Tomal –Mart, Magdalenę Humeńczuk – Inspirion Polska oraz Beatę Dobrowolską EBK Reklama.

W skład Komisji Rewizyjnej weszli: Sebastian Piłka - Inter...Test, Iwona Dulińska – Kunszt, Zbigniew Zieliński – AWIH, Magdalena Owczarska- CiTRON Group oraz Patrick Chrabkowski –Trober Polska.

Podczas zebrania przyjęto sprawozdanie finansowe Stowarzyszenia za 2017 rok oraz udzielono absolutorium Zarządowi za rok 2017. Zaakceptowano również plan działań PIAP na 2018/2019.

- PIAP to obecnie największa organizacja zrzeszająca podmioty gospodarcze zajmujące się usługami i produkcją artykułów promocyjnych. To ponad 170 firm i agencji reklamowych, którym zależy, by stymulować rozwój branży i tworzyć komfortowe warunki funkcjonowania na rynku. Jestem zaszczycona, że ponownie obdarzono mnie zaufaniem.

- Od wielu lat udowadniamy, że razem naprawdę możemy więcej. Choć na co dzień konkurujemy ze sobą o uwagę klienta, to każdy z nas ma jeden cel, który nas jednoczy – chcemy zbudować wizerunek produktu reklamowego jako skutecznego narzędzia marketingowego. Jestem dumna, że wspólnie kształtujemy dobre praktyki, podnosimy poziom edukacji i walczymy o zachowanie określonych standardów. Żegnam stary Zarząd z nostalgią i witam nowy z nadzieją na kolejne wyzwania - mówi dr Edyta Lisowska Prezes PIAP.

 - Mocno wierzę w siłę organizacji zrzeszających firmy, którym dobro ich branży operacyjnej nie jest obojętne. Reprezentowane przeze mnie przedsiębiorstwo od 2014 jest członkiem PIAP. Dzięki temu możemy pogłębiać wiedzę, na temat branży artykułów promocyjnych, a przede wszystkim być ważnym głosem na arenie naszego kraju jak i również międzynarodowej.

Zachęcam do czynnego uczestnictwa w naszym wspólnym dziele, z chęcią podzielę się zdobytym doświadczeniem, aby wraz z całym Zarządem przyczynić się do dalszego rozwoju PIAP - mówi Jacek Kozłowski Wiceprezes PIAP.

- Stanowisko Wiceprezesa Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych to zarówno zaszczyt jak i wielka odpowiedzialność. Myślę, że to dobrze, że skład Zarządu zmienił się w 50%, dzięki temu znów spotka się doświadczenie ze "świeżą krwią". W kolejnej kadencji będziemy kontynuować prace nad umacnianiem pozycji branży upominkowej w Polsce, a także promować Izbę za granicą - mówi Anna Roszczak Wiceprezes PIAP.

Podczas Sprawozdawczo-Wyborczego Walnego Zebrania Członków Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych, które odbyło się dnia 18 maja 2018 r. w Rancho pod Bocianem w miejscowości pod Tarczynem, w związku z kończącą się kadencją władz PIAP, zebrani członkowie dokonali wyboru nowego składu Zarządu i Komisji Rewizyjnej.

Prezesem PIAP po raz drugi została Edyta Lisowska z firmy Eblis B&L, która w poprzedniej kadencji pełniła również rolę Prezesa Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych. Stanowisko V-ce prezesa PIAP objęła Anna Roszczak z firmy Asgard Sp.z o.o., pełniąca w poprzedniej kadencji funkcję Członka Zarządu, drugim V-ce prezesem PIAP został Jacek Kozłowski z firmy Guapa Produkcja Sp.z o.o.. Członkami Zarządu Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych na lata 2018/2020 mianowano: Zbigniewa Grzeszczuka - Paul Stricker, Wojciecha Wąsowskiego -12M, Annę Tomal –Mart, Magdalenę Humeńczuk – Inspirion Polska oraz Beatę Dobrowolską EBK Reklama.

W skład Komisji Rewizyjnej weszli: Sebastian Piłka - Inter...Test, Iwona Dulińska – Kunszt, Zbigniew Zieliński – AWIH, Magdalena Owczarska- CiTRON Group oraz Patrick Chrabkowski –Trober Polska.

Podczas zebrania przyjęto sprawozdanie finansowe Stowarzyszenia za 2017 rok oraz udzielono absolutorium Zarządowi za rok 2017. Zaakceptowano również plan działań PIAP na 2018/2019.

- PIAP to obecnie największa organizacja zrzeszająca podmioty gospodarcze zajmujące się usługami i produkcją artykułów promocyjnych. To ponad 170 firm i agencji reklamowych, którym zależy, by stymulować rozwój branży i tworzyć komfortowe warunki funkcjonowania na rynku. Jestem zaszczycona, że ponownie obdarzono mnie zaufaniem.

- Od wielu lat udowadniamy, że razem naprawdę możemy więcej. Choć na co dzień konkurujemy ze sobą o uwagę klienta, to każdy z nas ma jeden cel, który nas jednoczy – chcemy zbudować wizerunek produktu reklamowego jako skutecznego narzędzia marketingowego. Jestem dumna, że wspólnie kształtujemy dobre praktyki, podnosimy poziom edukacji i walczymy o zachowanie określonych standardów. Żegnam stary Zarząd z nostalgią i witam nowy z nadzieją na kolejne wyzwania - mówi dr Edyta Lisowska Prezes PIAP.

 - Mocno wierzę w siłę organizacji zrzeszających firmy, którym dobro ich branży operacyjnej nie jest obojętne. Reprezentowane przeze mnie przedsiębiorstwo od 2014 jest członkiem PIAP. Dzięki temu możemy pogłębiać wiedzę, na temat branży artykułów promocyjnych, a przede wszystkim być ważnym głosem na arenie naszego kraju jak i również międzynarodowej.

Zachęcam do czynnego uczestnictwa w naszym wspólnym dziele, z chęcią podzielę się zdobytym doświadczeniem, aby wraz z całym Zarządem przyczynić się do dalszego rozwoju PIAP - mówi Jacek Kozłowski Wiceprezes PIAP.

- Stanowisko Wiceprezesa Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych to zarówno zaszczyt jak i wielka odpowiedzialność. Myślę, że to dobrze, że skład Zarządu zmienił się w 50%, dzięki temu znów spotka się doświadczenie ze "świeżą krwią". W kolejnej kadencji będziemy kontynuować prace nad umacnianiem pozycji branży upominkowej w Polsce, a także promować Izbę za granicą - mówi Anna Roszczak Wiceprezes PIAP.

Czytaj także:

Wybrane ogłoszenia

Komplet 12 pisaków o żywych kolorach.
Nowe produkty do biura i domu.
Bardzo lekkie i miękkie, wypełnione powietrzem pił ...
Kolorowa zabawa z kostkami papierowymi.
Przepiękna kolekcja 7 toreb w kolorze białym.
Nowa oferta w asortymencie Tadeo Trading.
Nowe produkty w ofercie KMP PrintTechnik Polska.
Dostępne w różnej wielkości opakowaniach.
Nowe tonery sygnowane logiem KMP PrintTechnik.
Bądź gotowy do RODO.
Grupa CX poszukuje pracowników.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Gazele branży PBS 2017

    „Gazele Biznesu” to najpopularniejsze i najstarsze zestawienie najdynamiczniej rozwijających się małych i średnich firm. W Polsce ranking sporządza dziennik "Puls Biznesu", nieprzerwanie od 2000 roku. Podobne zestawienia sporządzają jego odpowiedniki ze Szwecji, Danii, Litwy, Łotwy, Estonii i Słowenii. Kryteria wyboru Gazel w poszczególnych krajach są dostosowane do lokalnych warunków gospodarczych, ale cel wszędzie jest ten sam: promowanie małej i średniej przedsiębiorczości.

    Więcej…  
  • Branża porusza trudne tematy - videoreportaż

    Rozdrobnienie, a konsolidacja, obrona podstawowego asortymentu biurowego, rentowność, nowy asortyment, targi, dumping cenowy - 6 października 2017 roku to dzień rozważań nad przyszłością branży PBS. Organizatorem i inicjatorem panelu dyskusyjnego była sieć Biuro Plus.

    Więcej…