Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Hity sprzedażowe

Kolorowe notesy - zwierzątka marki Stick'n.

Polecamy

W ofercie firmy KMP PrintTechnik Polska pojawiły się nowe wkłady.


Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Podczas Sprawozdawczo-Wyborczego Walnego Zebrania Członków Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych, które odbyło się dnia 18 maja 2018 r. w Rancho pod Bocianem w miejscowości pod Tarczynem, w związku z kończącą się kadencją władz PIAP, zebrani członkowie dokonali wyboru nowego składu Zarządu i Komisji Rewizyjnej.

Prezesem PIAP po raz drugi została Edyta Lisowska z firmy Eblis B&L, która w poprzedniej kadencji pełniła również rolę Prezesa Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych. Stanowisko V-ce prezesa PIAP objęła Anna Roszczak z firmy Asgard Sp.z o.o., pełniąca w poprzedniej kadencji funkcję Członka Zarządu, drugim V-ce prezesem PIAP został Jacek Kozłowski z firmy Guapa Produkcja Sp.z o.o.. Członkami Zarządu Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych na lata 2018/2020 mianowano: Zbigniewa Grzeszczuka - Paul Stricker, Wojciecha Wąsowskiego -12M, Annę Tomal –Mart, Magdalenę Humeńczuk – Inspirion Polska oraz Beatę Dobrowolską EBK Reklama.

W skład Komisji Rewizyjnej weszli: Sebastian Piłka - Inter...Test, Iwona Dulińska – Kunszt, Zbigniew Zieliński – AWIH, Magdalena Owczarska- CiTRON Group oraz Patrick Chrabkowski –Trober Polska.

Podczas zebrania przyjęto sprawozdanie finansowe Stowarzyszenia za 2017 rok oraz udzielono absolutorium Zarządowi za rok 2017. Zaakceptowano również plan działań PIAP na 2018/2019.

- PIAP to obecnie największa organizacja zrzeszająca podmioty gospodarcze zajmujące się usługami i produkcją artykułów promocyjnych. To ponad 170 firm i agencji reklamowych, którym zależy, by stymulować rozwój branży i tworzyć komfortowe warunki funkcjonowania na rynku. Jestem zaszczycona, że ponownie obdarzono mnie zaufaniem.

- Od wielu lat udowadniamy, że razem naprawdę możemy więcej. Choć na co dzień konkurujemy ze sobą o uwagę klienta, to każdy z nas ma jeden cel, który nas jednoczy – chcemy zbudować wizerunek produktu reklamowego jako skutecznego narzędzia marketingowego. Jestem dumna, że wspólnie kształtujemy dobre praktyki, podnosimy poziom edukacji i walczymy o zachowanie określonych standardów. Żegnam stary Zarząd z nostalgią i witam nowy z nadzieją na kolejne wyzwania - mówi dr Edyta Lisowska Prezes PIAP.

 - Mocno wierzę w siłę organizacji zrzeszających firmy, którym dobro ich branży operacyjnej nie jest obojętne. Reprezentowane przeze mnie przedsiębiorstwo od 2014 jest członkiem PIAP. Dzięki temu możemy pogłębiać wiedzę, na temat branży artykułów promocyjnych, a przede wszystkim być ważnym głosem na arenie naszego kraju jak i również międzynarodowej.

Zachęcam do czynnego uczestnictwa w naszym wspólnym dziele, z chęcią podzielę się zdobytym doświadczeniem, aby wraz z całym Zarządem przyczynić się do dalszego rozwoju PIAP - mówi Jacek Kozłowski Wiceprezes PIAP.

- Stanowisko Wiceprezesa Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych to zarówno zaszczyt jak i wielka odpowiedzialność. Myślę, że to dobrze, że skład Zarządu zmienił się w 50%, dzięki temu znów spotka się doświadczenie ze "świeżą krwią". W kolejnej kadencji będziemy kontynuować prace nad umacnianiem pozycji branży upominkowej w Polsce, a także promować Izbę za granicą - mówi Anna Roszczak Wiceprezes PIAP.

Podczas Sprawozdawczo-Wyborczego Walnego Zebrania Członków Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych, które odbyło się dnia 18 maja 2018 r. w Rancho pod Bocianem w miejscowości pod Tarczynem, w związku z kończącą się kadencją władz PIAP, zebrani członkowie dokonali wyboru nowego składu Zarządu i Komisji Rewizyjnej.

Prezesem PIAP po raz drugi została Edyta Lisowska z firmy Eblis B&L, która w poprzedniej kadencji pełniła również rolę Prezesa Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych. Stanowisko V-ce prezesa PIAP objęła Anna Roszczak z firmy Asgard Sp.z o.o., pełniąca w poprzedniej kadencji funkcję Członka Zarządu, drugim V-ce prezesem PIAP został Jacek Kozłowski z firmy Guapa Produkcja Sp.z o.o.. Członkami Zarządu Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych na lata 2018/2020 mianowano: Zbigniewa Grzeszczuka - Paul Stricker, Wojciecha Wąsowskiego -12M, Annę Tomal –Mart, Magdalenę Humeńczuk – Inspirion Polska oraz Beatę Dobrowolską EBK Reklama.

W skład Komisji Rewizyjnej weszli: Sebastian Piłka - Inter...Test, Iwona Dulińska – Kunszt, Zbigniew Zieliński – AWIH, Magdalena Owczarska- CiTRON Group oraz Patrick Chrabkowski –Trober Polska.

Podczas zebrania przyjęto sprawozdanie finansowe Stowarzyszenia za 2017 rok oraz udzielono absolutorium Zarządowi za rok 2017. Zaakceptowano również plan działań PIAP na 2018/2019.

- PIAP to obecnie największa organizacja zrzeszająca podmioty gospodarcze zajmujące się usługami i produkcją artykułów promocyjnych. To ponad 170 firm i agencji reklamowych, którym zależy, by stymulować rozwój branży i tworzyć komfortowe warunki funkcjonowania na rynku. Jestem zaszczycona, że ponownie obdarzono mnie zaufaniem.

- Od wielu lat udowadniamy, że razem naprawdę możemy więcej. Choć na co dzień konkurujemy ze sobą o uwagę klienta, to każdy z nas ma jeden cel, który nas jednoczy – chcemy zbudować wizerunek produktu reklamowego jako skutecznego narzędzia marketingowego. Jestem dumna, że wspólnie kształtujemy dobre praktyki, podnosimy poziom edukacji i walczymy o zachowanie określonych standardów. Żegnam stary Zarząd z nostalgią i witam nowy z nadzieją na kolejne wyzwania - mówi dr Edyta Lisowska Prezes PIAP.

 - Mocno wierzę w siłę organizacji zrzeszających firmy, którym dobro ich branży operacyjnej nie jest obojętne. Reprezentowane przeze mnie przedsiębiorstwo od 2014 jest członkiem PIAP. Dzięki temu możemy pogłębiać wiedzę, na temat branży artykułów promocyjnych, a przede wszystkim być ważnym głosem na arenie naszego kraju jak i również międzynarodowej.

Zachęcam do czynnego uczestnictwa w naszym wspólnym dziele, z chęcią podzielę się zdobytym doświadczeniem, aby wraz z całym Zarządem przyczynić się do dalszego rozwoju PIAP - mówi Jacek Kozłowski Wiceprezes PIAP.

- Stanowisko Wiceprezesa Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych to zarówno zaszczyt jak i wielka odpowiedzialność. Myślę, że to dobrze, że skład Zarządu zmienił się w 50%, dzięki temu znów spotka się doświadczenie ze "świeżą krwią". W kolejnej kadencji będziemy kontynuować prace nad umacnianiem pozycji branży upominkowej w Polsce, a także promować Izbę za granicą - mówi Anna Roszczak Wiceprezes PIAP.

Czytaj także:

Wybrane ogłoszenia

Idealne do szkoły, biura i domu.
Najlepszy produkt roku 2018.
Wysokiej jakości karteczki samoprzylepne marki Ban ...
Portfolio tonerów marki PRISM znowu powiększone.
Nowy produkt marki CLEVERTON.
Flamastry S'cool - 12 kolorówFlamastry S'cool - 12 kolorów
Sprzedam15 (sugerowana cena rynkowa brutto) PLN
Ergonomiczne flamastry dla najmłodszych.
Papierowy Dizajn poszukuje pracownika!!
Najlepszy prezent na Dzień Dziecka!
Torebka neoprenowa - MałpkaTorebka neoprenowa - Małpka
Sprzedam45,00 (sugerowana cena rynkowa) PLN
Kolorowa neoprenowa torebka dla dzieci. Idealna do ...
Idealne na lodówkę oraz inne metalowe powierzchnie ...
Nowy, niezastąpiony towarzysz w biurze, w domu, w ...
Firma MAPEN sp. Jawna poszukuje pracownika!

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Walentynkowe szaleństwo z marką STABILO zakończone!

    Tak długiego święta miłości nikt zapewne nie pamięta. W tym roku cały miesiąc luty przepełniony był miłością, setkami wysłanych kartek oraz tysiącem zjedzonych słodkości. A wszystko dzięki marce STABILO.

    Więcej…  
  • Solidarność podatkowa w handlu materiałami eksploatacyjnymi

    Z dniem 1 lipca 2015 r. katalog towarów objętych mechanizmem odpowiedzialności solidarnej na gruncie podatku VAT został rozszerzony m.in. o następujące towary (nazwane „towarami wrażliwymi”): materiały eksploatacyjne do drukarek (tonery bez głowicy drukującej do drukarek i do maszyn do automatycznego przetwarzania danych, kasety z tuszem bez głowicy do drukarek i do maszyn do automatycznego przetwarzania danych, kasety z tuszem i głowicą drukującą do drukarek i do maszyn do automatycznego przetwarzania danych, tonery z głowicą drukującą do drukarek i do maszyn do automatycznego przetwarzania danych)... Z czym to się wiąże w naszej branży?

    Więcej…