Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Hity sprzedażowe

Polecamy

Subskrypcja



Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Podczas Sprawozdawczo-Wyborczego Walnego Zebrania Członków Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych, które odbyło się dnia 18 maja 2018 r. w Rancho pod Bocianem w miejscowości pod Tarczynem, w związku z kończącą się kadencją władz PIAP, zebrani członkowie dokonali wyboru nowego składu Zarządu i Komisji Rewizyjnej.

Prezesem PIAP po raz drugi została Edyta Lisowska z firmy Eblis B&L, która w poprzedniej kadencji pełniła również rolę Prezesa Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych. Stanowisko V-ce prezesa PIAP objęła Anna Roszczak z firmy Asgard Sp.z o.o., pełniąca w poprzedniej kadencji funkcję Członka Zarządu, drugim V-ce prezesem PIAP został Jacek Kozłowski z firmy Guapa Produkcja Sp.z o.o.. Członkami Zarządu Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych na lata 2018/2020 mianowano: Zbigniewa Grzeszczuka - Paul Stricker, Wojciecha Wąsowskiego -12M, Annę Tomal –Mart, Magdalenę Humeńczuk – Inspirion Polska oraz Beatę Dobrowolską EBK Reklama.

W skład Komisji Rewizyjnej weszli: Sebastian Piłka - Inter...Test, Iwona Dulińska – Kunszt, Zbigniew Zieliński – AWIH, Magdalena Owczarska- CiTRON Group oraz Patrick Chrabkowski –Trober Polska.

Podczas zebrania przyjęto sprawozdanie finansowe Stowarzyszenia za 2017 rok oraz udzielono absolutorium Zarządowi za rok 2017. Zaakceptowano również plan działań PIAP na 2018/2019.

- PIAP to obecnie największa organizacja zrzeszająca podmioty gospodarcze zajmujące się usługami i produkcją artykułów promocyjnych. To ponad 170 firm i agencji reklamowych, którym zależy, by stymulować rozwój branży i tworzyć komfortowe warunki funkcjonowania na rynku. Jestem zaszczycona, że ponownie obdarzono mnie zaufaniem.

- Od wielu lat udowadniamy, że razem naprawdę możemy więcej. Choć na co dzień konkurujemy ze sobą o uwagę klienta, to każdy z nas ma jeden cel, który nas jednoczy – chcemy zbudować wizerunek produktu reklamowego jako skutecznego narzędzia marketingowego. Jestem dumna, że wspólnie kształtujemy dobre praktyki, podnosimy poziom edukacji i walczymy o zachowanie określonych standardów. Żegnam stary Zarząd z nostalgią i witam nowy z nadzieją na kolejne wyzwania - mówi dr Edyta Lisowska Prezes PIAP.

 - Mocno wierzę w siłę organizacji zrzeszających firmy, którym dobro ich branży operacyjnej nie jest obojętne. Reprezentowane przeze mnie przedsiębiorstwo od 2014 jest członkiem PIAP. Dzięki temu możemy pogłębiać wiedzę, na temat branży artykułów promocyjnych, a przede wszystkim być ważnym głosem na arenie naszego kraju jak i również międzynarodowej.

Zachęcam do czynnego uczestnictwa w naszym wspólnym dziele, z chęcią podzielę się zdobytym doświadczeniem, aby wraz z całym Zarządem przyczynić się do dalszego rozwoju PIAP - mówi Jacek Kozłowski Wiceprezes PIAP.

- Stanowisko Wiceprezesa Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych to zarówno zaszczyt jak i wielka odpowiedzialność. Myślę, że to dobrze, że skład Zarządu zmienił się w 50%, dzięki temu znów spotka się doświadczenie ze "świeżą krwią". W kolejnej kadencji będziemy kontynuować prace nad umacnianiem pozycji branży upominkowej w Polsce, a także promować Izbę za granicą - mówi Anna Roszczak Wiceprezes PIAP.

Podczas Sprawozdawczo-Wyborczego Walnego Zebrania Członków Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych, które odbyło się dnia 18 maja 2018 r. w Rancho pod Bocianem w miejscowości pod Tarczynem, w związku z kończącą się kadencją władz PIAP, zebrani członkowie dokonali wyboru nowego składu Zarządu i Komisji Rewizyjnej.

Prezesem PIAP po raz drugi została Edyta Lisowska z firmy Eblis B&L, która w poprzedniej kadencji pełniła również rolę Prezesa Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych. Stanowisko V-ce prezesa PIAP objęła Anna Roszczak z firmy Asgard Sp.z o.o., pełniąca w poprzedniej kadencji funkcję Członka Zarządu, drugim V-ce prezesem PIAP został Jacek Kozłowski z firmy Guapa Produkcja Sp.z o.o.. Członkami Zarządu Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych na lata 2018/2020 mianowano: Zbigniewa Grzeszczuka - Paul Stricker, Wojciecha Wąsowskiego -12M, Annę Tomal –Mart, Magdalenę Humeńczuk – Inspirion Polska oraz Beatę Dobrowolską EBK Reklama.

W skład Komisji Rewizyjnej weszli: Sebastian Piłka - Inter...Test, Iwona Dulińska – Kunszt, Zbigniew Zieliński – AWIH, Magdalena Owczarska- CiTRON Group oraz Patrick Chrabkowski –Trober Polska.

Podczas zebrania przyjęto sprawozdanie finansowe Stowarzyszenia za 2017 rok oraz udzielono absolutorium Zarządowi za rok 2017. Zaakceptowano również plan działań PIAP na 2018/2019.

- PIAP to obecnie największa organizacja zrzeszająca podmioty gospodarcze zajmujące się usługami i produkcją artykułów promocyjnych. To ponad 170 firm i agencji reklamowych, którym zależy, by stymulować rozwój branży i tworzyć komfortowe warunki funkcjonowania na rynku. Jestem zaszczycona, że ponownie obdarzono mnie zaufaniem.

- Od wielu lat udowadniamy, że razem naprawdę możemy więcej. Choć na co dzień konkurujemy ze sobą o uwagę klienta, to każdy z nas ma jeden cel, który nas jednoczy – chcemy zbudować wizerunek produktu reklamowego jako skutecznego narzędzia marketingowego. Jestem dumna, że wspólnie kształtujemy dobre praktyki, podnosimy poziom edukacji i walczymy o zachowanie określonych standardów. Żegnam stary Zarząd z nostalgią i witam nowy z nadzieją na kolejne wyzwania - mówi dr Edyta Lisowska Prezes PIAP.

 - Mocno wierzę w siłę organizacji zrzeszających firmy, którym dobro ich branży operacyjnej nie jest obojętne. Reprezentowane przeze mnie przedsiębiorstwo od 2014 jest członkiem PIAP. Dzięki temu możemy pogłębiać wiedzę, na temat branży artykułów promocyjnych, a przede wszystkim być ważnym głosem na arenie naszego kraju jak i również międzynarodowej.

Zachęcam do czynnego uczestnictwa w naszym wspólnym dziele, z chęcią podzielę się zdobytym doświadczeniem, aby wraz z całym Zarządem przyczynić się do dalszego rozwoju PIAP - mówi Jacek Kozłowski Wiceprezes PIAP.

- Stanowisko Wiceprezesa Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych to zarówno zaszczyt jak i wielka odpowiedzialność. Myślę, że to dobrze, że skład Zarządu zmienił się w 50%, dzięki temu znów spotka się doświadczenie ze "świeżą krwią". W kolejnej kadencji będziemy kontynuować prace nad umacnianiem pozycji branży upominkowej w Polsce, a także promować Izbę za granicą - mówi Anna Roszczak Wiceprezes PIAP.

Czytaj także:

Wybrane ogłoszenia

W ofercie firmy Leviatan-Poligrafia pokazały się n ...
Przepiękna kolekcja Mikołaj torebek z brokatem.
Długopis ścieralny dla wielbicieli tatuaży.
Tablica korkowa o oryginalnym kształcie.
Przepiękne i bardzo kobiece kalendarze na 2019 rok ...
Nowa seria kolorowych albumów z wszytymi koszulkam ...
niewielki zszywacz ekologiczny marki PLUS.
Samoprzylepne uchwyty do większości rodzajów kabli ...
Nowa oferta firmy Inter-Folia.
Nowa oferta w asortymencie Tadeo Trading.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Drukarka laserowa – w jaki sposób funkcjonuje?

    Technika druku laserowego mimo, że znana od ponad ćwierćwiecza, weszła na rynek masowy o wiele później niż „tradycyjne” metody. W domach nadal korzystamy z drukarek atramentowych, natomiast w dużych instytucjach, firmach czy w szkołach zdecydowanie częściej spotkać można drukarki laserowe. Mimo rosnącej popularności, wciąż większość z nas nie zna specyfiki działania i nie wie, w jaki sposób przebiega proces wydruku.

    Więcej…  
  • DRUKARKA 3D ZORTRAX M200

    Zortrax M200 to zintegrowane środowisko druku 3D, w którego skład wchodzi urządzenie, oprogramowanie Z-Suite oraz dedykowane materiały do druku z rodziny Z-Filament Series. Drukarka znajduje zastosowanie głównie w projektowaniu przemysłowym, inżynierii, architekturze czy medycynie, gdzie wytrzymałość modeli i wysoka precyzja wydruku są dla osiągnięcia pożądanego efektu kluczowe.

    Więcej…