Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Hity sprzedażowe

Nowość w ofercie firmy Leviatan-Poligrafia.

Polecamy

Nowy produkt Flexi Abra - ścieralny.

Subskrypcja



Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

W tym roku firma ACTION S.A. wraz z marką Activejet otrzymała tytuł Europejskiego Certyfikatu Jakości oraz honorową statuetkę Orła Jakości. Wyróżnienie to dostają laureaci, którzy sześciokrotnie zdobyli Europejski Certyfikat Jakości i tym samym potwierdzili, że jakość jest wpisana na trwałe w kulturę i strategię firmy oraz marki, którą reprezentują.

Z badań konsumenckich przeprowadzonych przez ABR SEST wynika, że prawie 90 proc. konsumentów przy wyborze produktów kieruje się ich jakością. Ale jest to jakość w różnych kontekstach organizacji, rozumiana jako wypadkowa pracy wielu działów w organizacji, bo bez współpracy firmy nie mogłyby osiągnąć postawionych sobie celów, również w kontekście jakości produktu.

 

- Żeby dostarczyć klientom tusze i tonery Activejet, których parametry są najwyższej klasy, musimy codziennie, już od procesu produkcji naszych materiałów eksploatacyjnych, po etap obsługi w biurze klienta, spełniać szereg zasad. Te normy bierze pod lupę kapituła konkursowa. Rzetelnie się im przygląda i ocenia, a ci co przejdą pomyślnie ten egzamin mogą liczyć na prawdziwie zasłużone odznaczenie Europejskiego Certyfikatu Jakości, które w tym roku zostało przyznane modelowi naszego tonera do drukarek ATH – 79 N – komentuje Dominika Kopycka, Pełnomocnik Zarządu ds. rozwoju sprzedaży w ACTION S.A.

European Quality Certificate to kontynuacja organizowanego od 2006 r. Certyfikatu Jakość Roku. Celem projektu jest wyłonienie takich firm i marek, które nie tylko deklarują, ale i realizują politykę jakościową w swojej organizacji. Aby to zweryfikować, każda firma uczestnicząca w konkursie przechodzi czteroetapową weryfikację. Jednym z jej elementów jest audyt jakościowy. Zakończenie z sukcesem każdego etapu konkursowego i pozytywny werdykt kapituły oznacza przyznanie marce tytułu European Quality Certificate, który jako jedyny w Polsce został objęty patronatem honorowym EUROPEAN ORGANIZATION FOR QUALITY z Brukseli i jest uznawany międzynarodowo.

***

Activejet to polska marka materiałów eksploatacyjnych, produktów oświetleniowych i zasilających, istnieje na rynku od 2002 r. i należy do notowanej od 2006 r. na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie spółki ACTION S.A. Swoją renomę zdobyła głównie dzięki znakomitej jakości tuszów i tonerów. Produkty Activejet zwyciężają w wielu testach jakości oraz uzyskują liczne certyfikaty. W latach 2012-2013 logo Activejet widniało na koszulkach piłkarzy Klubu Piłkarskiego Legia Warszawa. Od 2014 r. do końca 2016 r. marka ta była także sponsorem strategicznym zawodowej grupy kolarskiej VERVA Activejet Team.

 

Więcej informacji na: www.activejet.pl 

 

 

Wybrane ogłoszenia

Samoprzylepne uchwyty do większości rodzajów kabli ...
Kolorowe pudełka na akcesoria do szkoły.
Poszukiwany handlowiec z Wielkopolski.
Kawa, która pobudza do kreatywnego myślenia.
Nowa kolekcja torebek z brokatem. Najlepsze opakow ...
Nowe produkty w ofercie KMP PrintTechnik Polska.
Zupełnie nowy korektor w taśmie 15m.
Piękne różowe klipy z wyciętym serduszkiem.
Pastelowa plastelina od JOVI.
Firma Rafcom, w związku z rozwojem, poszukuje prac ...
Nowość w ofercie firmy Leviatan.
Firma Rafcom poszukuje pracownika na stanowisko Ma ...

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Historia skarbonki

    Kto z nas w życiu chociaż raz nie posiadał skarbonki. Przyjmowała ona różne kształty. Poza przysłowiową skarpetą, utarło się,  że skarbonka ma kształt świnki. Dlaczego? O tym w naszym artykule.

    Więcej…  
  • 40 proc. kierowniczych stanowisk zajmują kobiety. Wciąż jednak ich wynagrodzenia są o 1/5 niższe niż mężczyzn

    W Polsce odsetek kobiet na najwyższych, kierowniczych stanowiskach sięga już 40 proc. – pokazały tegoroczne badania Grant Thornton. Choć sytuacja się poprawia, kobietom na rynku pracy wciąż jest trudniej ze względu na pełnione role społeczne, obowiązki rodzinne i stereotypy. Luka płacowa w zarobkach kobiet i mężczyzn sięga w Polsce blisko 20 proc., a z danych Głównego Urzędu Statystycznego wynika, że kobiety ponad dwukrotnie częściej pracują w niepełnym wymiarze czasu pracy. Szansą – coraz częściej wykorzystywaną przez kobiety – jest własny biznes.

    Więcej…