Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Hity sprzedażowe

Mocny klej do wielu zastosowań.

Polecamy

Wysokiej jakości kredki w promocyjnej cenie.

Subskrypcja



Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Podobnie jak w latach ubiegłych także podczas targów RemaDays Warsaw 2019 organizowana jest loteria dla zwiedzających. W tym roku również nie zabraknie emocji związanych z tym, kto okaże się wielkim zwycięzcą i opuści targi z wyjątkową nagrodą!

Z okazji jubileuszowej 15 edycji codziennie do wygrania będzie telewizor Samsung 55” UHD. Co zrobić, aby sięgnąć po wygraną? Wystarczy odwiedzić targi, wrzucić swoją wizytówką do specjalnej urny i pojawić się w dniach od 13 do 15 lutego na stoisku A2 w hali E o godz. 14.00, gdzie odbędą się losowania. Szczegóły konkursu znajdą Państwo w regulaminie dostępnym na stronie www.remadays.com.


Zobacz jak było na targach w 2018 roku.

Wybrane ogłoszenia

Plecak smart na laptop shellPlecak smart na laptop shell
HityCena z VAT - 400,49 PLN
Koperty A5 w 7 żywych kolorach.
Nowość w ofercie firmy Leviatan-Poligrafia.
MEGA fajny produkt. Trzyma naprawdę mocno a stempl ...
Nowy produkt Flexi Abra - ścieralny.
Gumki recepturki - różne rodzaje.
Nowe wkłady atramentowe.
Ręcznie malowane zestawy na Pamiątkę I Komunii.
Kawa, która pobudza do kreatywnego myślenia.
Wysokiej jakości kredki w promocyjnej cenie.
Długopis record w nowej odsłonie kolorystycznej.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Hamelin przejmuje 3 firmy!

    16 czerwca 2017 roku Grupa Hamelin podpisała umowę kupna trzech firm należących do Grupy Pro | Office. Jak informuje Dariusz Strączyński, Prezes Hamelin, transakcja jest zgodna z dotychczasową strategią grupy.

    Więcej…  
  • Klient końcowy vs upominki reklamowe - wyniki V edycji badania PIAP

    Upominki reklamowe dogoniły Internet, jakość jest silnym kryterium wyboru materiałów promocyjnych a aż 91,43% badanych wykorzystuje upominki do kształtowania pozytywnego wizerunku swoich marek – to najważniejsze wniosku z badania postrzegania artykułów reklamowych przez klienta końcowego, przeprowadzonego w tym roku po raz piąty przez Polską Izbę Artykułów Promocyjnych.

    Więcej…