Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Hity sprzedażowe

Piękne różowe klipy z wyciętym serduszkiem.

Polecamy

Już dostępna saszetka z motywem kolorowych dłoni.

Subskrypcja



Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Przed nami targi RemaDays Warsaw 2019, które co roku gromadzą całą branżę reklamową, stając się okazją do spotkań także między członkami Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych. Tym razem Izba zabierze głos również podczas RemaCongress, gdzie V-ce Prezes PIAP, Anna Roszczak, wygłosi wykład na temat skuteczności upominków reklamowych.

Anna Roszczak, przygotowała wystąpienie pod tytułem „Darowanemu koniowi w zęby się nie zagląda. Czy aby na pewno? 7 sprawdzonych sposobów na upominki reklamowe na podstawie badania PIAP”. Zgodnie z zapowiedzią wystąpienie będzie oparte na analizie rynku przeprowadzonej na zlecenie Izby przez firmę badawczą IPSOS. To profesjonalne badanie pokazało status upominków reklamowych, które w ocenie klientów, jak i firm, są postrzegane jako ważne i skuteczne narzędzia marketingu. Upominki reklamowe są odbierane przez klientów jako swoista wizytówka firmy, budują znajomość marki, ale też jej wizerunek. Prelegentka przedstawi ciekawe wnioski płynące z badania, które stanowi swoisty kierunkowskaz inwestycyjny dla firm z branży, ale także jest kopalnią wiedzy dla klientów końcowych, którzy swoje działania marketingowe opierają o upominki.

Wykład V-ce Prezes PIAP, Anny Roszczak, odbędzie się pierwszego dnia targów RemaDays, w środę 13 lutego o godzinie 15:00 w Sali konferencyjnej hali E – A21. Wchodzi w cykl szkoleń bezpłatnych. Przypominamy, że przez wszystkie dni trwania targów (13-15 lutego) można spotkać przedstawicieli Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych na stoisku nr. A19 - HALA E. Serdecznie zapraszamy!

Polska Izba Artykułów Promocyjnych
jest organizacją zrzeszającą przedsiębiorców z branży artykułów promocyjnych. Ma ona na celu reprezentowanie i dbanie o interesy tych firm. Jest organizacją konsolidującą branżę, partnerem do rozmów z decydentami kształtującymi zewnętrzne warunki funkcjonowania, organizatorami targów i mediów. Izba jest partnerem do kontaktów z podobnymi stowarzyszeniami z innych krajów. Obecnie PIAP wraz z Członkami Założycielami liczy ponad 170 Członków. Liczba ta rośnie w ostatnich miesiącach w związku z aktywizacją działań marketingowo-promocyjnych Izby.


Więcej informacji o Izbie na stronie
: www.piap-org.pl

Wybrane ogłoszenia

Długopis ścieralny dla wielbicieli tatuaży.
Samoprzylepne uchwyty do większości rodzajów kabli ...
Kolekcja klasycznych kalendarzy dla Niej i dla Nie ...
Najlepszy prezent na Dzień Dziecka!
Piękna kolekcja kalendarzy dla kobiet.
Nowa oferta firmy Inter-Folia.
Komplet 12 pisaków o żywych kolorach.
Leviatan Poligrafia - firma specjalizującą się w d ...
Nowe produkty w ofercie KMP PrintTechnik Polska.
Piasek kinetyczny do zabawy oraz modelowania.
Kawa, która pobudza do kreatywnego myślenia.
Firma Rafcom poszukuje pracownika na stanowisko Ma ...

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • GATIS w nowej odsłonie - wywiad

    Firmę Gatis znam od wielu lat. Jej zeszyty, których firma jest producentem, towarzyszyły mojemu synowi w edukacji przede wszystkim języków obcych. Tym bardziej spotkanie z ich „współtwórcą" jest szczególnie dla mnie ważne. Gerard Prasek - mój dzisiejszy rozmówca to współwłaściciel firmy, która produkuje jedyne w swoim rodzaju zeszyty. Co je wyróżnia wśród i tak bardzo szerokiej oferty? Zobaczcie sami.

    Więcej…  
  • Videoreportaż z Konferencji Biuro Plus

    To było zupełnie inne spotkanie. Podczas 2 dni konferencji organizowanej przez sieć Biuro Plus główne skupienie koncentrowało się na szkoleniach oraz prezentacjach produktowych. Nie były to jednak typowe targi.

    Więcej…