Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Hity sprzedażowe

Latarka do damskiej torebki.

Polecamy

Długopis Errata w nowej odsłonie graficznej i kolorystycznej.

Subskrypcja



Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Przed nami targi RemaDays Warsaw 2019, które co roku gromadzą całą branżę reklamową, stając się okazją do spotkań także między członkami Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych. Tym razem Izba zabierze głos również podczas RemaCongress, gdzie V-ce Prezes PIAP, Anna Roszczak, wygłosi wykład na temat skuteczności upominków reklamowych.

Anna Roszczak, przygotowała wystąpienie pod tytułem „Darowanemu koniowi w zęby się nie zagląda. Czy aby na pewno? 7 sprawdzonych sposobów na upominki reklamowe na podstawie badania PIAP”. Zgodnie z zapowiedzią wystąpienie będzie oparte na analizie rynku przeprowadzonej na zlecenie Izby przez firmę badawczą IPSOS. To profesjonalne badanie pokazało status upominków reklamowych, które w ocenie klientów, jak i firm, są postrzegane jako ważne i skuteczne narzędzia marketingu. Upominki reklamowe są odbierane przez klientów jako swoista wizytówka firmy, budują znajomość marki, ale też jej wizerunek. Prelegentka przedstawi ciekawe wnioski płynące z badania, które stanowi swoisty kierunkowskaz inwestycyjny dla firm z branży, ale także jest kopalnią wiedzy dla klientów końcowych, którzy swoje działania marketingowe opierają o upominki.

Wykład V-ce Prezes PIAP, Anny Roszczak, odbędzie się pierwszego dnia targów RemaDays, w środę 13 lutego o godzinie 15:00 w Sali konferencyjnej hali E – A21. Wchodzi w cykl szkoleń bezpłatnych. Przypominamy, że przez wszystkie dni trwania targów (13-15 lutego) można spotkać przedstawicieli Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych na stoisku nr. A19 - HALA E. Serdecznie zapraszamy!

Polska Izba Artykułów Promocyjnych
jest organizacją zrzeszającą przedsiębiorców z branży artykułów promocyjnych. Ma ona na celu reprezentowanie i dbanie o interesy tych firm. Jest organizacją konsolidującą branżę, partnerem do rozmów z decydentami kształtującymi zewnętrzne warunki funkcjonowania, organizatorami targów i mediów. Izba jest partnerem do kontaktów z podobnymi stowarzyszeniami z innych krajów. Obecnie PIAP wraz z Członkami Założycielami liczy ponad 170 Członków. Liczba ta rośnie w ostatnich miesiącach w związku z aktywizacją działań marketingowo-promocyjnych Izby.


Więcej informacji o Izbie na stronie
: www.piap-org.pl

Wybrane ogłoszenia

Uniwersalna taśma do zaklejania kartonów.
Poszukiwany handlowiec z Wielkopolski.
niewielki zszywacz ekologiczny marki PLUS.
Plecak dla najmłodszych na wyprawy małe i duże.
Latarka do damskiej torebki.
Samoprzylepne uchwyty do większości rodzajów kabli ...
Firma Rafcom poszukuje pracownika .
Nowa kolorystyka w ofercie Leviatan-Poligrafia.
Piasek kinetyczny do zabawy oraz modelowania.
Poszukiwany pracownik do firmy NM Revolution!!
Długopis Errata w nowej odsłonie graficznej i kolo ...
EV-CORP - poszukuje przedstawicieli handlowych.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Nowy Dyrektor Zarządzający w Canon Polska

    Wraz z Nowym Rokiem nastąpiła zmiana na stanowisku Dyrektora Zarządzającego w Canon Polska. Od 1 stycznia 2019 r. stanowisko to objął Wilbert Verheijen, który wcześniej – od 2016 roku – pełnił funkcję Dyrektora Zarządzającego Canon Eurasia z siedzibą w Stambule.

    Więcej…  
  • Ponad 280 "Plecaków od serca" trafi do dzieci z rodzin zastępczych i rodzinnych domów dziecka

    15 września zakończyła się pierwsza edycja akcji społeczno-edukacyjnej EASY Plecaki od serca. Zgromadzone przez uczniów na terenie całego kraju produkty zostaną przekazane do Dolnośląskiej Fundacji na rzecz Pieczy Zastępczej "Przystanek Rodzina".

    Więcej…