Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Przed nami targi RemaDays Warsaw 2019, które co roku gromadzą całą branżę reklamową, stając się okazją do spotkań także między członkami Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych. Tym razem Izba zabierze głos również podczas RemaCongress, gdzie V-ce Prezes PIAP, Anna Roszczak, wygłosi wykład na temat skuteczności upominków reklamowych.

Anna Roszczak, przygotowała wystąpienie pod tytułem ?Darowanemu koniowi w zęby się nie zagląda. Czy aby na pewno? 7 sprawdzonych sposobów na upominki reklamowe na podstawie badania PIAP?. Zgodnie z zapowiedzią wystąpienie będzie oparte na analizie rynku przeprowadzonej na zlecenie Izby przez firmę badawczą IPSOS. To profesjonalne badanie pokazało status upominków reklamowych, które w ocenie klientów, jak i firm, są postrzegane jako ważne i skuteczne narzędzia marketingu. Upominki reklamowe są odbierane przez klientów jako swoista wizytówka firmy, budują znajomość marki, ale też jej wizerunek. Prelegentka przedstawi ciekawe wnioski płynące z badania, które stanowi swoisty kierunkowskaz inwestycyjny dla firm z branży, ale także jest kopalnią wiedzy dla klientów końcowych, którzy swoje działania marketingowe opierają o upominki.

Wykład V-ce Prezes PIAP, Anny Roszczak, odbędzie się pierwszego dnia targów RemaDays, w środę 13 lutego o godzinie 15:00 w Sali konferencyjnej hali E ? A21. Wchodzi w cykl szkoleń bezpłatnych. Przypominamy, że przez wszystkie dni trwania targów (13-15 lutego) można spotkać przedstawicieli Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych na stoisku nr. A19 - HALA E. Serdecznie zapraszamy!

Polska Izba Artykułów Promocyjnych
jest organizacją zrzeszającą przedsiębiorców z branży artykułów promocyjnych. Ma ona na celu reprezentowanie i dbanie o interesy tych firm. Jest organizacją konsolidującą branżę, partnerem do rozmów z decydentami kształtującymi zewnętrzne warunki funkcjonowania, organizatorami targów i mediów. Izba jest partnerem do kontaktów z podobnymi stowarzyszeniami z innych krajów. Obecnie PIAP wraz z Członkami Założycielami liczy ponad 170 Członków. Liczba ta rośnie w ostatnich miesiącach w związku z aktywizacją działań marketingowo-promocyjnych Izby.


Więcej informacji o Izbie na stronie
: www.piap-org.pl

Wybrane ogłoszenia

Genialna książka dla dziewczynek.
Zestaw zakreślaczy MP Poland
Super miękki notes/pamiętnik Squishy - Jednorożec ...
Planery roczne, miesięczne, tygodniowe...
Idealne dla domowych artystów.
Nowość w ofercie Rafcom.
Piórnik z najmodniejszej ostatnio kolekcji BESTIES ...
Dla chłopca i dziewczynki
Zestaw Kreatywny od ROZETTE
Samoprzylepne uchwyty do większości rodzajów kabli ...
Piórnik z kolekcji Coca-Cola do zadań specjalnych ...

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Video-relacja z targów zabawek w Euro-Trade

    To już XII edycja krakowskich targów. Można uznać, że stały się one tradycją w działalności firmy Euro-Trade, która w branży zabawkarskiej wiedzie prym już nie tylko jako jedna z największych hurtowni w tym rejonie, ale przede wszystkim jako dystrybutor szerokiej oferty marek własnych skierowanych do dzieci.

    Więcej…  
  • Tanie drukowanie ? 6 sposobów na obniżenie kosztów druku w biurze

    Na drukowaniu warto oszczędzać, zwłaszcza jeżeli jest to wydatek ponoszony w biurze. Z tego powodu wciel w życie kilka praktycznych sposobów na oszczędności.

    Więcej…