Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Hity sprzedażowe

Latarka do damskiej torebki.

Polecamy

Długopis Errata w nowej odsłonie graficznej i kolorystycznej.

Subskrypcja



Ocena użytkowników: 4 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka nieaktywna
 

Badanie Konsumencki Lider Jakości 2019 po raz kolejny wykazało, na które marki stawiają Polacy. Prawie 15,5 tys. respondentów oceniło jakości usług i produktów dostępnych na rodzimym rynku. Jedną z wyróżnionych marek w tym roku ponownie został Activejet.

Badanie jest jednym z najbardziej prestiżowych i reprezentatywnych programów konsumenckich. Jego celem jest wyłonienie lidera na podstawie zrealizowanych badań wśród respondentów, którzy wskazują najlepsze jakościowo marki i produkty dostępne na polskim rynku za dany rok w badaniu face-to-face lub za pomocą Internetu. Respondenci pytani są nie tylko o poziom jakości usług, ale również o skojarzenia, jakie budzą dane marki.

Badanie nie tylko identyfikuje obecnych liderów rynkowych, ale również pomaga zebrać wiedzę na temat jakości wybranych produktów i usług. Z tego wyłaniane są te firmy i te produkty, które są najlepsze. Laureaci konkursu otrzymują więc nie tylko potwierdzenie pozytywnych efektów swojej pracy, ale również licencję i godło Konsumenckiego Lidera Jakości. To z kolei sprawia, że klienci dokonujący zakupu produktu danej marki, otrzymują zapewnienie, że ich decyzje zakupowe są słuszne i zwyczajnie najlepsze.

Activejet liderem jakości 

Badanie, które w tym roku odbyło się po raz ósmy, wyłoniło markę Activejet jako Lidera Jakości 2019. Respondenci zgodnie stwierdzili, że Activejet oferuje niezwykle szeroki wybór alternatywnych materiałów do drukarek w odpowiedniej cenie, w bardzo dobrej jakości.

- Niezwykle cieszymy się z uznania klientów. To tylko potwierdza, że nasza strategia jest słuszna, a produkty najwyższej jakości. Badani wybierali Activejet jako lidera zarówno pod kątem własnych doświadczeń z naszymi produktami (ponad 71% ankietowanych), jak również typowali markę jako godną polecenia w aż 73% przypadków. Jesteśmy zaszczyceni, że możemy gościć w domach i firmach tak wielu Polaków i Polek, które – jak wynika z badania stanowią ponad połowę naszych klientów – mówi Dominika Kopycka, Pełnomocnik Zarządu ds. rozwoju sprzedaży w ACTION S.A.

Badanie Konsumencki Lider Jakości 2019 to znak, że Activejet jest marką profesjonalną, jakościową, która oferuje konkurencyjną cenę i gwarantuje udane zakupy. Szukajcie w sklepach produktów Activejet oznaczonych logo Konsumencki Lider Jakości 2019.

Badanie Konsumencki Lider Jakości 2019 po raz kolejny wykazało, na które marki stawiają Polacy. Prawie 15,5 tys. respondentów oceniło jakości usług i produktów dostępnych na rodzimym rynku. Jedną z wyróżnionych marek w tym roku ponownie został Activejet.

Badanie jest jednym z najbardziej prestiżowych i reprezentatywnych programów konsumenckich. Jego celem jest wyłonienie lidera na podstawie zrealizowanych badań wśród respondentów, którzy wskazują najlepsze jakościowo marki i produkty dostępne na polskim rynku za dany rok w badaniu face-to-face lub za pomocą Internetu. Respondenci pytani są nie tylko o poziom jakości usług, ale również o skojarzenia, jakie budzą dane marki.

Badanie nie tylko identyfikuje obecnych liderów rynkowych, ale również pomaga zebrać wiedzę na temat jakości wybranych produktów i usług. Z tego wyłaniane są te firmy i te produkty, które są najlepsze. Laureaci konkursu otrzymują więc nie tylko potwierdzenie pozytywnych efektów swojej pracy, ale również licencję i godło Konsumenckiego Lidera Jakości. To z kolei sprawia, że klienci dokonujący zakupu produktu danej marki, otrzymują zapewnienie, że ich decyzje zakupowe są słuszne i zwyczajnie najlepsze.

Activejet liderem jakości 

Badanie, które w tym roku odbyło się po raz ósmy, wyłoniło markę Activejet jako Lidera Jakości 2019. Respondenci zgodnie stwierdzili, że Activejet oferuje niezwykle szeroki wybór alternatywnych materiałów do drukarek w odpowiedniej cenie, w bardzo dobrej jakości.

- Niezwykle cieszymy się z uznania klientów. To tylko potwierdza, że nasza strategia jest słuszna, a produkty najwyższej jakości. Badani wybierali Activejet jako lidera zarówno pod kątem własnych doświadczeń z naszymi produktami (ponad 71% ankietowanych), jak również typowali markę jako godną polecenia w aż 73% przypadków. Jesteśmy zaszczyceni, że możemy gościć w domach i firmach tak wielu Polaków i Polek, które – jak wynika z badania stanowią ponad połowę naszych klientów – mówi Dominika Kopycka, Pełnomocnik Zarządu ds. rozwoju sprzedaży w ACTION S.A.

Badanie Konsumencki Lider Jakości 2019 to znak, że Activejet jest marką profesjonalną, jakościową, która oferuje konkurencyjną cenę i gwarantuje udane zakupy. Szukajcie w sklepach produktów Activejet oznaczonych logo Konsumencki Lider Jakości 2019.

O marce:

Activejet to polska marka materiałów eksploatacyjnych, produktów oświetleniowych i zasilających, istnieje na rynku od 2002 r. i należy do notowanej od 2006 r. na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie spółki ACTION S.A. Swoją renomę zdobyła głównie dzięki znakomitej jakości tuszów i tonerów. Produkty Activejet zwyciężają w wielu testach jakości oraz uzyskują liczne certyfikaty. W latach 2012-2013 logo Activejet widniało na koszulkach piłkarzy Klubu Piłkarskiego Legia Warszawa. Od 2014 r. do końca 2016 r. marka ta była także sponsorem strategicznym zawodowej grupy kolarskiej VERVA Activejet Team. Więcej informacji na: www.activejet.pl


Konkurs

Wybrane ogłoszenia

Idealny produkt także dla mam :)
Firma Rafcom, w związku z rozwojem, poszukuje prac ...
Firma o ugruntowanej pozycji rynkowej w branży biu ...
Nowy kolor w ofercie!!
EV-CORP - poszukuje przedstawicieli handlowych.
Nowość w ofercie firmy Leviatan.
Przepiękna kolekcja Mikołaj torebek z brokatem.
Sprytny sposób mocowania fotografii, czy notatek n ...
Nowość w ofercie Asarto.
Kolorowe pudełka na akcesoria do szkoły.
Latarka do damskiej torebki.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Tylko 220 z 6 tys. firm wykonało obowiązkowy audyt energetyczny.

    Zaledwie 220 przedsiębiorstw złożyło informację o przeprowadzeniu audytu do Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. Zobowiązanych jest do tego w sumie ponad 6 tys. podmiotów. Na realizację audytu pozostały im tylko trzy miesiące. Za niedopełnienie ustawowego obowiązku grożą im kary finansowe, sięgające nawet 5 proc. rocznych przychodów. Większość przedsiębiorstw nie zdaje sobie sprawy ze zbliżającego się terminu albo traktuje audyt wyłącznie jako konieczny obowiązek administracyjny.

    Więcej…  
  • Wielofunkcyjne urządzenia A3 Samsung dla małych i średnich firm

    Specjalnie by sprostać wymaganiom prężenie rozwijającemu się sektorowi mały i średnich przedsiębiorstw, Samsung wprowadził do sprzedaży łatwe w obsłudze i kompaktowe urządzenia wielofunkcyjne A3. Sześć modeli wchodzących w skład serii CLX oraz SCX zagwarantuje wydajność, oszczędność oraz bogatą paletę funkcji usprawniających działanie każdej firmy.

    Więcej…