Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Hity sprzedażowe

Nowe kolory obudów długopisów marki d-rect.

Polecamy

Szeroka oferta etykiet samoprzylepnych w różnych rozmiarach.

Subskrypcja



Ocena użytkowników: 4 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka nieaktywna
 

Badanie Konsumencki Lider Jakości 2019 po raz kolejny wykazało, na które marki stawiają Polacy. Prawie 15,5 tys. respondentów oceniło jakości usług i produktów dostępnych na rodzimym rynku. Jedną z wyróżnionych marek w tym roku ponownie został Activejet.

Badanie jest jednym z najbardziej prestiżowych i reprezentatywnych programów konsumenckich. Jego celem jest wyłonienie lidera na podstawie zrealizowanych badań wśród respondentów, którzy wskazują najlepsze jakościowo marki i produkty dostępne na polskim rynku za dany rok w badaniu face-to-face lub za pomocą Internetu. Respondenci pytani są nie tylko o poziom jakości usług, ale również o skojarzenia, jakie budzą dane marki.

Badanie nie tylko identyfikuje obecnych liderów rynkowych, ale również pomaga zebrać wiedzę na temat jakości wybranych produktów i usług. Z tego wyłaniane są te firmy i te produkty, które są najlepsze. Laureaci konkursu otrzymują więc nie tylko potwierdzenie pozytywnych efektów swojej pracy, ale również licencję i godło Konsumenckiego Lidera Jakości. To z kolei sprawia, że klienci dokonujący zakupu produktu danej marki, otrzymują zapewnienie, że ich decyzje zakupowe są słuszne i zwyczajnie najlepsze.

Activejet liderem jakości 

Badanie, które w tym roku odbyło się po raz ósmy, wyłoniło markę Activejet jako Lidera Jakości 2019. Respondenci zgodnie stwierdzili, że Activejet oferuje niezwykle szeroki wybór alternatywnych materiałów do drukarek w odpowiedniej cenie, w bardzo dobrej jakości.

- Niezwykle cieszymy się z uznania klientów. To tylko potwierdza, że nasza strategia jest słuszna, a produkty najwyższej jakości. Badani wybierali Activejet jako lidera zarówno pod kątem własnych doświadczeń z naszymi produktami (ponad 71% ankietowanych), jak również typowali markę jako godną polecenia w aż 73% przypadków. Jesteśmy zaszczyceni, że możemy gościć w domach i firmach tak wielu Polaków i Polek, które – jak wynika z badania stanowią ponad połowę naszych klientów – mówi Dominika Kopycka, Pełnomocnik Zarządu ds. rozwoju sprzedaży w ACTION S.A.

Badanie Konsumencki Lider Jakości 2019 to znak, że Activejet jest marką profesjonalną, jakościową, która oferuje konkurencyjną cenę i gwarantuje udane zakupy. Szukajcie w sklepach produktów Activejet oznaczonych logo Konsumencki Lider Jakości 2019.

Badanie Konsumencki Lider Jakości 2019 po raz kolejny wykazało, na które marki stawiają Polacy. Prawie 15,5 tys. respondentów oceniło jakości usług i produktów dostępnych na rodzimym rynku. Jedną z wyróżnionych marek w tym roku ponownie został Activejet.

Badanie jest jednym z najbardziej prestiżowych i reprezentatywnych programów konsumenckich. Jego celem jest wyłonienie lidera na podstawie zrealizowanych badań wśród respondentów, którzy wskazują najlepsze jakościowo marki i produkty dostępne na polskim rynku za dany rok w badaniu face-to-face lub za pomocą Internetu. Respondenci pytani są nie tylko o poziom jakości usług, ale również o skojarzenia, jakie budzą dane marki.

Badanie nie tylko identyfikuje obecnych liderów rynkowych, ale również pomaga zebrać wiedzę na temat jakości wybranych produktów i usług. Z tego wyłaniane są te firmy i te produkty, które są najlepsze. Laureaci konkursu otrzymują więc nie tylko potwierdzenie pozytywnych efektów swojej pracy, ale również licencję i godło Konsumenckiego Lidera Jakości. To z kolei sprawia, że klienci dokonujący zakupu produktu danej marki, otrzymują zapewnienie, że ich decyzje zakupowe są słuszne i zwyczajnie najlepsze.

Activejet liderem jakości 

Badanie, które w tym roku odbyło się po raz ósmy, wyłoniło markę Activejet jako Lidera Jakości 2019. Respondenci zgodnie stwierdzili, że Activejet oferuje niezwykle szeroki wybór alternatywnych materiałów do drukarek w odpowiedniej cenie, w bardzo dobrej jakości.

- Niezwykle cieszymy się z uznania klientów. To tylko potwierdza, że nasza strategia jest słuszna, a produkty najwyższej jakości. Badani wybierali Activejet jako lidera zarówno pod kątem własnych doświadczeń z naszymi produktami (ponad 71% ankietowanych), jak również typowali markę jako godną polecenia w aż 73% przypadków. Jesteśmy zaszczyceni, że możemy gościć w domach i firmach tak wielu Polaków i Polek, które – jak wynika z badania stanowią ponad połowę naszych klientów – mówi Dominika Kopycka, Pełnomocnik Zarządu ds. rozwoju sprzedaży w ACTION S.A.

Badanie Konsumencki Lider Jakości 2019 to znak, że Activejet jest marką profesjonalną, jakościową, która oferuje konkurencyjną cenę i gwarantuje udane zakupy. Szukajcie w sklepach produktów Activejet oznaczonych logo Konsumencki Lider Jakości 2019.

O marce:

Activejet to polska marka materiałów eksploatacyjnych, produktów oświetleniowych i zasilających, istnieje na rynku od 2002 r. i należy do notowanej od 2006 r. na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie spółki ACTION S.A. Swoją renomę zdobyła głównie dzięki znakomitej jakości tuszów i tonerów. Produkty Activejet zwyciężają w wielu testach jakości oraz uzyskują liczne certyfikaty. W latach 2012-2013 logo Activejet widniało na koszulkach piłkarzy Klubu Piłkarskiego Legia Warszawa. Od 2014 r. do końca 2016 r. marka ta była także sponsorem strategicznym zawodowej grupy kolarskiej VERVA Activejet Team. Więcej informacji na: www.activejet.pl


Konkurs

Wybrane ogłoszenia

Segregatory A4 w pastelowych kolorach.
Oryginalna lampka biurkowa w kształcie baranka.
Szeroka i kolorowa oferta plecaków firmy HAMELIN.
Najnowszy produkt w ofercie Leviatana.
Piękne różowe klipy z wyciętym serduszkiem.
Nowe kolory obudów długopisów marki d-rect.
Kolorowe korektory w taśmie.
Długopis Errata w nowej odsłonie graficznej i kolo ...
Mocny klej do wielu zastosowań.
Twin Name Pen 2 marki Dong-A.
Najnowsza oferta gumek i gumkotemperówek.
Nowy produkt w ofercie KMP PrintTechnik Polska.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Wyniki finansowe Stora Enso za 3. kwartał 2016

    Koncern Stora Enso poinformował o wynikach finansowych za 3. kwartał br. Były to kolejne udane miesiące tej skandynawskiej firmy; odnotowała ona w omawianym okresie zysk operacyjny EBIT na poziomie 219 mln euro i marżę zysku EBIT w wysokości 9,2%. Kontynuowała tym czasie szereg działań o charakterze inwestycyjnym, związanych m.in. z jej zakładami produkcyjnymi w Beihai (Chiny) i Varkaus (Finlandia). Z aktywów firmy wydzielone zostały finalnie fabryki w Kabel (Niemcy) i Suzhou (Chiny). Kierownictwo koncernu przewiduje, że w ostatnim kwartale br. przychody ze sprzedaży, jak również zysk operacyjny EBIT pozostaną na poziomie zbliżonym do odnotowanego we wcześniejszych trzech miesiącach.

    Więcej…  
  • Coraz więcej firm w gronie Członków PIAP

    Agrafka Studio Reklamy, Amizo, BIC Graphic, Biurfol, Feniks, GiftExpress to nowe firmy Członkowskie Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych, które zdecydowały się przystąpić do PIAP w ostatnim kwartale 2014 roku. 

    Więcej…