Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Hity sprzedażowe

Mocny klej do wielu zastosowań.

Polecamy

Wysokiej jakości kredki w promocyjnej cenie.

Subskrypcja



Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Jak co roku po zakończeniu targów RemaDays Warsaw organizator dokonuje podsumowania i wyciąga wnioski na kolejną edycję. Dlatego bardzo pomocna jest ankieta przeprowadzana wśród zwiedzających by poznać ich opinie.

Zwiedzający z Polski

Dla 80% respondentów głównym celem przyjazdu na targi RemaDays Warsaw 2019, była chęć zapoznania się z nowościami branży reklamowej. Ponad połowa kierowała się chęcią nawiązania kontaktów handlowych. Dla 30 % gości najistotniejsza okazała się wizyta na stoisku konkretnego wystawcy.
Najważniejszym źródłem informacji o Targach Reklamy i Druku RemaDays Warsaw okazało się zaproszenie od organizatora i wystawców, a także kampania reklamowa w internecie.
Największe zainteresowanie przeżywały stoiska wystawców w drugim dniu RemaDays Warsaw 2019. Blisko połowa zwiedzających (42%) zdecydowała się, że pojawi się w centrum Ptak Warsaw EXPO właśnie w czwartek, 14 lutego.
Ilość wystawców i ich niezwykle ciekawe propozycje sprawiły, że do kompleksowego zapoznania się z ofertą nie wystarczył zwiedzającym jeden dzień. Co 8 ankietowany spędził w Nadarzynie przynajmniej dwa targowe dni. Natomiast 3 % badanych przebywało w stolicy od początku do końca imprezy.
Według przeprowadzonej ankiety 80 % gości opuszczało hale targowe w doskonałych nastojach, bo udało im się zrealizować wszystkie postawione cele. Taka sama liczba respondentów pozytywnie oceniła całą imprezę. Chwalono przekaz reklamowy, stronę internetową i dobrą organizację centrum targowego.
Za największą zaletę RemaDays 2019 respondenci uznali różnorodność oferty ponad 800 wystawców i 11 sektorów oraz duzą ilość wystawców. Taką opinię wyraziło 65 % pytanych. Dla blisko 50% pytanych najważniejszą zaletą były nowości branżowe.
Podczas targów zwiedzający mieli do dyspozycji specjalne mapki targowe. Ich przydatność pozytywnie oceniło blisko 70% respondentów.
Bardzo pozytywnie ocenione nowość na targach jakim był pokaz produktowy Gifts&Textile Show. Taką opinię wyraziło 65% badanych.
Bogata i innowacyjna oferta wystawców, a także wzrost komfortu pracy sprawiły, że 70% ankietowanych wyraziło chęć wzięcia udziału w przyszłorocznej edycji warszawskich targów.
Większość bo 51% badanych stanowiły kobiety, a także osoby do 40 roku życia (54%).

Zagraniczni respondenci

Goście z zagranicy za najważniejszy powód pojawienia się Nadarzynie uznali chęć nawiązania bezpośrednich kontaktów handlowych (80%). Ponad 50 % badanych wyraziło chęć zapoznania się z nowościami branżowymi, a 43% spotkanie z konkretnym wystawcą.
W centrum wystawienniczym ptak Warsaw EXPO pojawili się przedstawiciele pięćdziesięciu dwóch krajów. Blisko 75% badanych przebywała na RemaDays Warsaw 2019 przynajmniej dwa dni. 10% badanych gościło w Warszawie przez 3 dni.
Ze względu na realizacje celów wizytę w Polsce za niezwykle udaną, uznało 85 % respondentów z zagranicy.
Bardzo pozytywnie, bo aż 80% badanych, oceniono wizerunkowe aspekty targów: strona www oraz kampanie reklamową. Dobrą stroną targów według zagranicznych zwiedzających jest dobra organizacja centrum targowego (ponad 70%).
Duża ilość wystawców oraz różnorodność oferty i sektorów była największym magnesem przyciągającym na targi specjalistów spoza Polski. Taką opinię wyraziło 65 % badanych.
20% respondentów skorzystało z usługi umawiania spotkań z wystawcami dostępnej poprzez listę wystawców.
Bardzo pozytywnie ocenione nowość na targach jakim był pokaz produktowy Gifts&Textile Show. Taką opinię wyraziło 65% badanych.
Co drugi zwiedzający z zagranicy zadeklarował chęć udziału w następnej edycji targów.
Większość badanych stanowili mężczyźni (71%) oraz osoby powyżej 40 roku życia (68%).

 

 ZOBACZ STATYSTYKI

 

Jak co roku po zakończeniu targów RemaDays Warsaw organizator dokonuje podsumowania i wyciąga wnioski na kolejną edycję. Dlatego bardzo pomocna jest ankieta przeprowadzana wśród zwiedzających by poznać ich opinie.

Zwiedzający z Polski

Dla 80% respondentów głównym celem przyjazdu na targi RemaDays Warsaw 2019, była chęć zapoznania się z nowościami branży reklamowej. Ponad połowa kierowała się chęcią nawiązania kontaktów handlowych. Dla 30 % gości najistotniejsza okazała się wizyta na stoisku konkretnego wystawcy.
Najważniejszym źródłem informacji o Targach Reklamy i Druku RemaDays Warsaw okazało się zaproszenie od organizatora i wystawców, a także kampania reklamowa w internecie.
Największe zainteresowanie przeżywały stoiska wystawców w drugim dniu RemaDays Warsaw 2019. Blisko połowa zwiedzających (42%) zdecydowała się, że pojawi się w centrum Ptak Warsaw EXPO właśnie w czwartek, 14 lutego.
Ilość wystawców i ich niezwykle ciekawe propozycje sprawiły, że do kompleksowego zapoznania się z ofertą nie wystarczył zwiedzającym jeden dzień. Co 8 ankietowany spędził w Nadarzynie przynajmniej dwa targowe dni. Natomiast 3 % badanych przebywało w stolicy od początku do końca imprezy.
Według przeprowadzonej ankiety 80 % gości opuszczało hale targowe w doskonałych nastojach, bo udało im się zrealizować wszystkie postawione cele. Taka sama liczba respondentów pozytywnie oceniła całą imprezę. Chwalono przekaz reklamowy, stronę internetową i dobrą organizację centrum targowego.
Za największą zaletę RemaDays 2019 respondenci uznali różnorodność oferty ponad 800 wystawców i 11 sektorów oraz duzą ilość wystawców. Taką opinię wyraziło 65 % pytanych. Dla blisko 50% pytanych najważniejszą zaletą były nowości branżowe.
Podczas targów zwiedzający mieli do dyspozycji specjalne mapki targowe. Ich przydatność pozytywnie oceniło blisko 70% respondentów.
Bardzo pozytywnie ocenione nowość na targach jakim był pokaz produktowy Gifts&Textile Show. Taką opinię wyraziło 65% badanych.
Bogata i innowacyjna oferta wystawców, a także wzrost komfortu pracy sprawiły, że 70% ankietowanych wyraziło chęć wzięcia udziału w przyszłorocznej edycji warszawskich targów.
Większość bo 51% badanych stanowiły kobiety, a także osoby do 40 roku życia (54%).

Zagraniczni respondenci

Goście z zagranicy za najważniejszy powód pojawienia się Nadarzynie uznali chęć nawiązania bezpośrednich kontaktów handlowych (80%). Ponad 50 % badanych wyraziło chęć zapoznania się z nowościami branżowymi, a 43% spotkanie z konkretnym wystawcą.
W centrum wystawienniczym ptak Warsaw EXPO pojawili się przedstawiciele pięćdziesięciu dwóch krajów. Blisko 75% badanych przebywała na RemaDays Warsaw 2019 przynajmniej dwa dni. 10% badanych gościło w Warszawie przez 3 dni.
Ze względu na realizacje celów wizytę w Polsce za niezwykle udaną, uznało 85 % respondentów z zagranicy.
Bardzo pozytywnie, bo aż 80% badanych, oceniono wizerunkowe aspekty targów: strona www oraz kampanie reklamową. Dobrą stroną targów według zagranicznych zwiedzających jest dobra organizacja centrum targowego (ponad 70%).
Duża ilość wystawców oraz różnorodność oferty i sektorów była największym magnesem przyciągającym na targi specjalistów spoza Polski. Taką opinię wyraziło 65 % badanych.
20% respondentów skorzystało z usługi umawiania spotkań z wystawcami dostępnej poprzez listę wystawców.
Bardzo pozytywnie ocenione nowość na targach jakim był pokaz produktowy Gifts&Textile Show. Taką opinię wyraziło 65% badanych.
Co drugi zwiedzający z zagranicy zadeklarował chęć udziału w następnej edycji targów.
Większość badanych stanowili mężczyźni (71%) oraz osoby powyżej 40 roku życia (68%).

 

 ZOBACZ STATYSTYKI

 

Zobacz także:

  • video relacja

Znalezione obrazy dla zapytania logo youtube

Wybrane ogłoszenia

Firma Rafcom poszukuje pracownika.
Piasek kinetyczny do zabawy oraz modelowania.
Koperty A5 w 7 żywych kolorach.
Firma Allper poszukuje pracownika na terenie Warsz ...
Latarka do damskiej torebki.
niewielki zszywacz ekologiczny marki PLUS.
Uniwersalna taśma do zaklejania kartonów.
Kawa, która pobudza do kreatywnego myślenia.
Kolorowe korektory w taśmie.
Samoprzylepne uchwyty do większości rodzajów kabli ...
Szeroka oferta różnej wielkości toreb z dużym dnem ...
Gumki recepturki - różne rodzaje.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Rozpoczęcie roku szkolnego może się wiązać z szokiem adaptacyjnym.

    Powrót do szkoły po dwóch miesiącach wakacji może się wiązać ze stresem i przygnębieniem. Podobnie jak dorosłym również dzieciom w powrocie do szarej rzeczywistości może pomóc lepsze rozplanowanie obowiązków i czasu wolnego. Aby uniknąć chaosu i nerwów w pierwszych tygodniach września, dobrze jest się stopniowo wdrażać w zadania i i nie brać na siebie zbyt wiele. Pierwszy dzwonek to też dobry czas na wyznaczanie nowych celów.

    Więcej…  
  • Wydajne drukowanie z ActiveJet wg PC World

    Tusz ActiveJet AH-703BR odniósł podwójny sukces w teście jakości i wydajności „PC World”. Został uznany za najbardziej wydajny na rynku. Dodatkowo, przyznano mu tytuł „Najlepszego Zakupu”. Wszystkie produkty biorące udział w badaniu zostały wnikliwie przetestowane przez niezależnych ekspertów.

    Więcej…