Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Hity sprzedażowe

Ręcznie malowane zestawy na Pamiątkę I Komunii.

Polecamy

MEGA fajny produkt. Trzyma naprawdę mocno a stemplowanie daje fun.

Subskrypcja



Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Jak co roku po zakończeniu targów RemaDays Warsaw organizator dokonuje podsumowania i wyciąga wnioski na kolejną edycję. Dlatego bardzo pomocna jest ankieta przeprowadzana wśród zwiedzających by poznać ich opinie.

Zwiedzający z Polski

Dla 80% respondentów głównym celem przyjazdu na targi RemaDays Warsaw 2019, była chęć zapoznania się z nowościami branży reklamowej. Ponad połowa kierowała się chęcią nawiązania kontaktów handlowych. Dla 30 % gości najistotniejsza okazała się wizyta na stoisku konkretnego wystawcy.
Najważniejszym źródłem informacji o Targach Reklamy i Druku RemaDays Warsaw okazało się zaproszenie od organizatora i wystawców, a także kampania reklamowa w internecie.
Największe zainteresowanie przeżywały stoiska wystawców w drugim dniu RemaDays Warsaw 2019. Blisko połowa zwiedzających (42%) zdecydowała się, że pojawi się w centrum Ptak Warsaw EXPO właśnie w czwartek, 14 lutego.
Ilość wystawców i ich niezwykle ciekawe propozycje sprawiły, że do kompleksowego zapoznania się z ofertą nie wystarczył zwiedzającym jeden dzień. Co 8 ankietowany spędził w Nadarzynie przynajmniej dwa targowe dni. Natomiast 3 % badanych przebywało w stolicy od początku do końca imprezy.
Według przeprowadzonej ankiety 80 % gości opuszczało hale targowe w doskonałych nastojach, bo udało im się zrealizować wszystkie postawione cele. Taka sama liczba respondentów pozytywnie oceniła całą imprezę. Chwalono przekaz reklamowy, stronę internetową i dobrą organizację centrum targowego.
Za największą zaletę RemaDays 2019 respondenci uznali różnorodność oferty ponad 800 wystawców i 11 sektorów oraz duzą ilość wystawców. Taką opinię wyraziło 65 % pytanych. Dla blisko 50% pytanych najważniejszą zaletą były nowości branżowe.
Podczas targów zwiedzający mieli do dyspozycji specjalne mapki targowe. Ich przydatność pozytywnie oceniło blisko 70% respondentów.
Bardzo pozytywnie ocenione nowość na targach jakim był pokaz produktowy Gifts&Textile Show. Taką opinię wyraziło 65% badanych.
Bogata i innowacyjna oferta wystawców, a także wzrost komfortu pracy sprawiły, że 70% ankietowanych wyraziło chęć wzięcia udziału w przyszłorocznej edycji warszawskich targów.
Większość bo 51% badanych stanowiły kobiety, a także osoby do 40 roku życia (54%).

Zagraniczni respondenci

Goście z zagranicy za najważniejszy powód pojawienia się Nadarzynie uznali chęć nawiązania bezpośrednich kontaktów handlowych (80%). Ponad 50 % badanych wyraziło chęć zapoznania się z nowościami branżowymi, a 43% spotkanie z konkretnym wystawcą.
W centrum wystawienniczym ptak Warsaw EXPO pojawili się przedstawiciele pięćdziesięciu dwóch krajów. Blisko 75% badanych przebywała na RemaDays Warsaw 2019 przynajmniej dwa dni. 10% badanych gościło w Warszawie przez 3 dni.
Ze względu na realizacje celów wizytę w Polsce za niezwykle udaną, uznało 85 % respondentów z zagranicy.
Bardzo pozytywnie, bo aż 80% badanych, oceniono wizerunkowe aspekty targów: strona www oraz kampanie reklamową. Dobrą stroną targów według zagranicznych zwiedzających jest dobra organizacja centrum targowego (ponad 70%).
Duża ilość wystawców oraz różnorodność oferty i sektorów była największym magnesem przyciągającym na targi specjalistów spoza Polski. Taką opinię wyraziło 65 % badanych.
20% respondentów skorzystało z usługi umawiania spotkań z wystawcami dostępnej poprzez listę wystawców.
Bardzo pozytywnie ocenione nowość na targach jakim był pokaz produktowy Gifts&Textile Show. Taką opinię wyraziło 65% badanych.
Co drugi zwiedzający z zagranicy zadeklarował chęć udziału w następnej edycji targów.
Większość badanych stanowili mężczyźni (71%) oraz osoby powyżej 40 roku życia (68%).

 

 ZOBACZ STATYSTYKI

 

Jak co roku po zakończeniu targów RemaDays Warsaw organizator dokonuje podsumowania i wyciąga wnioski na kolejną edycję. Dlatego bardzo pomocna jest ankieta przeprowadzana wśród zwiedzających by poznać ich opinie.

Zwiedzający z Polski

Dla 80% respondentów głównym celem przyjazdu na targi RemaDays Warsaw 2019, była chęć zapoznania się z nowościami branży reklamowej. Ponad połowa kierowała się chęcią nawiązania kontaktów handlowych. Dla 30 % gości najistotniejsza okazała się wizyta na stoisku konkretnego wystawcy.
Najważniejszym źródłem informacji o Targach Reklamy i Druku RemaDays Warsaw okazało się zaproszenie od organizatora i wystawców, a także kampania reklamowa w internecie.
Największe zainteresowanie przeżywały stoiska wystawców w drugim dniu RemaDays Warsaw 2019. Blisko połowa zwiedzających (42%) zdecydowała się, że pojawi się w centrum Ptak Warsaw EXPO właśnie w czwartek, 14 lutego.
Ilość wystawców i ich niezwykle ciekawe propozycje sprawiły, że do kompleksowego zapoznania się z ofertą nie wystarczył zwiedzającym jeden dzień. Co 8 ankietowany spędził w Nadarzynie przynajmniej dwa targowe dni. Natomiast 3 % badanych przebywało w stolicy od początku do końca imprezy.
Według przeprowadzonej ankiety 80 % gości opuszczało hale targowe w doskonałych nastojach, bo udało im się zrealizować wszystkie postawione cele. Taka sama liczba respondentów pozytywnie oceniła całą imprezę. Chwalono przekaz reklamowy, stronę internetową i dobrą organizację centrum targowego.
Za największą zaletę RemaDays 2019 respondenci uznali różnorodność oferty ponad 800 wystawców i 11 sektorów oraz duzą ilość wystawców. Taką opinię wyraziło 65 % pytanych. Dla blisko 50% pytanych najważniejszą zaletą były nowości branżowe.
Podczas targów zwiedzający mieli do dyspozycji specjalne mapki targowe. Ich przydatność pozytywnie oceniło blisko 70% respondentów.
Bardzo pozytywnie ocenione nowość na targach jakim był pokaz produktowy Gifts&Textile Show. Taką opinię wyraziło 65% badanych.
Bogata i innowacyjna oferta wystawców, a także wzrost komfortu pracy sprawiły, że 70% ankietowanych wyraziło chęć wzięcia udziału w przyszłorocznej edycji warszawskich targów.
Większość bo 51% badanych stanowiły kobiety, a także osoby do 40 roku życia (54%).

Zagraniczni respondenci

Goście z zagranicy za najważniejszy powód pojawienia się Nadarzynie uznali chęć nawiązania bezpośrednich kontaktów handlowych (80%). Ponad 50 % badanych wyraziło chęć zapoznania się z nowościami branżowymi, a 43% spotkanie z konkretnym wystawcą.
W centrum wystawienniczym ptak Warsaw EXPO pojawili się przedstawiciele pięćdziesięciu dwóch krajów. Blisko 75% badanych przebywała na RemaDays Warsaw 2019 przynajmniej dwa dni. 10% badanych gościło w Warszawie przez 3 dni.
Ze względu na realizacje celów wizytę w Polsce za niezwykle udaną, uznało 85 % respondentów z zagranicy.
Bardzo pozytywnie, bo aż 80% badanych, oceniono wizerunkowe aspekty targów: strona www oraz kampanie reklamową. Dobrą stroną targów według zagranicznych zwiedzających jest dobra organizacja centrum targowego (ponad 70%).
Duża ilość wystawców oraz różnorodność oferty i sektorów była największym magnesem przyciągającym na targi specjalistów spoza Polski. Taką opinię wyraziło 65 % badanych.
20% respondentów skorzystało z usługi umawiania spotkań z wystawcami dostępnej poprzez listę wystawców.
Bardzo pozytywnie ocenione nowość na targach jakim był pokaz produktowy Gifts&Textile Show. Taką opinię wyraziło 65% badanych.
Co drugi zwiedzający z zagranicy zadeklarował chęć udziału w następnej edycji targów.
Większość badanych stanowili mężczyźni (71%) oraz osoby powyżej 40 roku życia (68%).

 

 ZOBACZ STATYSTYKI

 

Zobacz także:

  • video relacja

Znalezione obrazy dla zapytania logo youtube

Wybrane ogłoszenia

niewielki zszywacz ekologiczny marki PLUS.
Latarka do damskiej torebki.
IGEPA Polska poszukuje doświadczonej osoby.
Firma Rafcom poszukuje pracowników.
Nowa kolorystyka w ofercie Leviatan-Poligrafia.
Kawa, która pobudza do kreatywnego myślenia.
Nowość w ofercie firmy Leviatan-Poligrafia.
Długopis record w nowej odsłonie kolorystycznej.
Zupełnie nowy korektor w taśmie 15m.
Brokatowa farbka makijażowa świecąca w ciemności. ...

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Życie czy praca? Pracownik nie chce wybierać!

    Nie samą pracą człowiek żyje, dlatego pojęcia takie jak work-life balance i well-being stają się coraz bardziej istotne zarówno dla pracowników jak i pracodawców. Już ponad połowa polskich firm koncentruje swoje wysiłki na umożliwieniu zatrudnionym równoważenia życia zawodowego i prywatnego, poprzez oferowanie świadczeń związanych z samopoczuciem.

    Więcej…  
  • Ruszyła rejestracja zwiedzających na RemaDays Warsaw 2019!

    Rozpoczęła się rejestracja zwiedzających na 15 edycję Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku RemaDays Warsaw 2019. Dzięki zarejestrowaniu się na długo przed targami oszczędzicie Państwo przede wszystkim swój czas.

    Więcej…