Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Hity sprzedażowe

Nowa odsłona serii Flexi Abra od Penmate.

Polecamy

Nowy produkt w ofercie.

Subskrypcja



Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Bazarnik to nowa firma Członkowska, która przystąpiła do Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych w kwietniu br.

- Dla nas jako firmy istniejącej na rynku od 1922 roku priorytetem była i jest profesjonalna obsługa oraz zadowolenie klientów z jakości i klasy oferowanych im produktów. Cieszy nas sukcesywnie zdobywane zaufanie obsługiwanych przez Bazarnik agencji reklamowych. Wspólne z nimi widzimy, że raz dostarczony porządny, elegancki prezent klasy VIP zostaje w pamięci i na biurku odbiorcy nierzadko na wiele lat! Stąd też przekonanie, że warto przystąpić do PIAP, rozwijać się i „zarażać” kolejnych odbiorców do tych produktów z wyższej półki. Zwłaszcza kiedy wymagający klient szuka czegoś oryginalnego, luksusowego: na jubileusz, urodziny prezesa czy wszelkie inne wyjątkowe okazje - mówi Iwona Jagielska-Piwińska Prezes Zarządu Bazarnik.

 

Firma Bazarnik to wiodący oferent eleganckich piór wiecznych i ekskluzywnych upominków. Działa na rynku od prawie 100 lat! Mają tylko oryginalne artykuły z gwarancją, jako nieliczni markę piśmienniczą Montblanc, eleganckie upominki na biurko El Casco i Dalvey, bezpieczne portfele Secrid. Specjalizacją Bazarnik są usługi personalizowane i pieczątki – biurowe, medyczne, farmaceutyczne oraz druki firmowe. Pieczątki do ochrony danych czy suche stemple to tylko niektóre szlagiery z Bazarnik, która jako jedyna dwukrotnie otrzymała przyznawany przez Urząd Komitetu Integracji Europejskiej i BCC Złoty Medal Europejski za usługi na najwyższym, europejskim poziomie.

Polska Izba Artykułów Promocyjnych jest organizacją zrzeszającą przedsiębiorców z branży artykułów promocyjnych. Ma ona na celu reprezentowanie i dbanie o interesy tych firm. Jest organizacją konsolidującą branżę, partnerem do rozmów z decydentami kształtującymi zewnętrzne warunki funkcjonowania, organizatorami targów i mediów. Izba jest partnerem do kontaktów z podobnymi stowarzyszeniami z innych krajów. Obecnie PIAP wraz z Członkami Założycielami liczy ponad 170 Członków. Liczba ta rośnie w ostatnich miesiącach w związku z aktywizacją działań marketingowo-promocyjnych Izby.

Bazarnik to nowa firma Członkowska, która przystąpiła do Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych w kwietniu br.

- Dla nas jako firmy istniejącej na rynku od 1922 roku priorytetem była i jest profesjonalna obsługa oraz zadowolenie klientów z jakości i klasy oferowanych im produktów. Cieszy nas sukcesywnie zdobywane zaufanie obsługiwanych przez Bazarnik agencji reklamowych. Wspólne z nimi widzimy, że raz dostarczony porządny, elegancki prezent klasy VIP zostaje w pamięci i na biurku odbiorcy nierzadko na wiele lat! Stąd też przekonanie, że warto przystąpić do PIAP, rozwijać się i „zarażać” kolejnych odbiorców do tych produktów z wyższej półki. Zwłaszcza kiedy wymagający klient szuka czegoś oryginalnego, luksusowego: na jubileusz, urodziny prezesa czy wszelkie inne wyjątkowe okazje - mówi Iwona Jagielska-Piwińska Prezes Zarządu Bazarnik.

 

Firma Bazarnik to wiodący oferent eleganckich piór wiecznych i ekskluzywnych upominków. Działa na rynku od prawie 100 lat! Mają tylko oryginalne artykuły z gwarancją, jako nieliczni markę piśmienniczą Montblanc, eleganckie upominki na biurko El Casco i Dalvey, bezpieczne portfele Secrid. Specjalizacją Bazarnik są usługi personalizowane i pieczątki – biurowe, medyczne, farmaceutyczne oraz druki firmowe. Pieczątki do ochrony danych czy suche stemple to tylko niektóre szlagiery z Bazarnik, która jako jedyna dwukrotnie otrzymała przyznawany przez Urząd Komitetu Integracji Europejskiej i BCC Złoty Medal Europejski za usługi na najwyższym, europejskim poziomie.

Polska Izba Artykułów Promocyjnych jest organizacją zrzeszającą przedsiębiorców z branży artykułów promocyjnych. Ma ona na celu reprezentowanie i dbanie o interesy tych firm. Jest organizacją konsolidującą branżę, partnerem do rozmów z decydentami kształtującymi zewnętrzne warunki funkcjonowania, organizatorami targów i mediów. Izba jest partnerem do kontaktów z podobnymi stowarzyszeniami z innych krajów. Obecnie PIAP wraz z Członkami Założycielami liczy ponad 170 Członków. Liczba ta rośnie w ostatnich miesiącach w związku z aktywizacją działań marketingowo-promocyjnych Izby.

REKLAMA

Wybrane ogłoszenia

Kompania Biurowa poszukuje handlowca!
Oryginalna lampka biurkowa w kształcie baranka.
Sprzedam firmę produkcyjną.
Firma Rafcom poszukuje pracownika.
Twin Name Pen 2 marki Dong-A.
Nowe wkłady atramentowe.
STABILO – colorful and powerful is looking for Mar ...
Wysokiej jakości kredki w promocyjnej cenie.
Nowa kolorystyka w ofercie Leviatan-Poligrafia.
MEGA fajny produkt. Trzyma naprawdę mocno a stempl ...
Nowa oferta w marce KMP.
Tierra Group s.c. poszukuje pracownika do działu h ...

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • INKDIGO z certyfikatem

    Z początkiem marca do naszej redakcji napłynęła informacja o nowej marce premium materiałów eksploatacyjnych, która pojawiła się na polskim rynku. INKDIGO - stworzony przez firmę Smart Digital Media Sp. z o.o. Sp.K. - to brand, który już dziś znajduje swoich użytkowników. 

    Więcej…  
  • Drukarka laserowa – w jaki sposób funkcjonuje?

    Technika druku laserowego mimo, że znana od ponad ćwierćwiecza, weszła na rynek masowy o wiele później niż „tradycyjne” metody. W domach nadal korzystamy z drukarek atramentowych, natomiast w dużych instytucjach, firmach czy w szkołach zdecydowanie częściej spotkać można drukarki laserowe. Mimo rosnącej popularności, wciąż większość z nas nie zna specyfiki działania i nie wie, w jaki sposób przebiega proces wydruku.

    Więcej…