Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Hity sprzedażowe

Mocny klej do wielu zastosowań.

Polecamy

Wysokiej jakości kredki w promocyjnej cenie.

Subskrypcja



Ocena użytkowników: 3 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna
 

Dopiero co pisaliśmy o wyjeździe firmy Allper z Klientami na Majorkę, a tu dostajemy kolejną porcję zdjęć. Z początkiem czerwca (w dniach 3- 8.06.2019) tym razem Czarnogóra stała się wymarzoną destynacją producenta z Częstochowy.

Dobro jutro! - czyli po naszemu Dzień Dobry! W ten sposób witana była grupa firm zrzeszonych w Konsorcjum Biuro Klub zaproszonych przez firmę Allper. Jak słyszymy od uczestników czerwcowej wyprawy - gdyby Czarnogóra była kobietą, niewątpliwie byłaby jedną z tych piękności o czekoladowej skórze, migdałowych oczach i dłuuugich… piaszczystych plażach. Śmiało mogłaby swoją urodą pokonać temperamentną Hiszpanię i pełną legend Grecję. Byłaby kobietą o aparycji gościnnej i beztroskiej jak „wakacyjna” Chorwacja, a zarazem intrygującej niczym „dzika”, choć coraz bardziej modna Albania. Byłaby kobietą, dla której angielski poeta George Byron napisał: „Gdy rodziła się nasza planeta, zdarzyło się na wybrzeżu Montenegro najpiękniejsze spotkanie ziemi i morza”.

Przed Wami niezapomniana podróż okiem uczestników, do miejsca gdzie przepiękne widoki nadmorskich miasteczek łączą się z zapachem aromatycznej baraniny, a słodki smak deserów z bakaliami dopełnia łyczek lokalnego winiaka.

 

Piękność Bałkanów

Wyobraź sobie miejsce bajecznie piękne: rajskie plaże, góry wyrastające z morza, dzika natura skrywająca średniowieczne budowle, miasteczka przepełnione baśniową atmosferą oraz przyjaznymi ludźmi, miejsca tajemnicze i nieodkryte zarazem. Sądzisz, że to niemożliwe, zapraszamy zatem do Czarnogóry!

Czarnogóra to niewielkie i stosunkowo młode państwo w sercu Bałkanów, które śmiało może konkurować z Hiszpanią, czy Grecją o miano najpiękniejszych plaż w Europie. Piaszczyste brzegi morza z urokliwymi zatoczkami można odnaleźć wzdłuż 75 kilometrowego wybrzeża. Na powierzchni porównywanej do województwa podkarpackiego można cieszyć się zarówno ciepłym klimatem podzwrotnikowym jak i alpejskim w wysokich partiach gór. Jest to kraj o bajkowym krajobrazie ze słońcem dostępnym od połowy wiosny po początki okresu jesiennego.

 

 

Rejs po Zatoce Kotorskiej

Zatoka Kotorska rozciąga się na długości 293 km (z czego 52 km zajmują plaże) i zajmuje powierzchnię 655 km². Powstała po zakończeniu epoki lodowcowej, kiedy w czasie kolejnego podwyższania się poziomu morza wody wdarły się w głąb lądu, zajmując poprzeczne doliny i podłużne zagłębienia. Stanowi perełkę Czarnogóry, więc nie dziwi fakt, że jest to obszar umieszczony na Liście Światowego Dziedzictwa Kulturowego i Przyrodniczego Ludzkości UNESCO. Brzegi zatoki porasta śródziemnomorska roślinność, a przybrzeżne miasta zachwycają swym malowniczym położeniem i architekturą. Z lotu ptaka kształt zatoki przypomina usta, stąd nazwa „boka” od włoskiego słowa bocca – usta. Niekiedy określana jest jako najdalej położony na południe fiord Europy.

 

Dubrovnik

Dubrownik, najchętniej odwiedzane przez turystów miasto Chorwacji, leży nad Adriatykiem, na południowym wschodzie Dalmacji. Ten niewielki port usadowiony jest w przepięknej zatoce, pośród tysięcy skał i wśród śródziemnomorskiej roślinności. To turystyczna mekka Chorwacji. Fragmenty bogatej przeszłości widoczne są do dziś.

Wykorzystując  swoje wyjątkowe umiejętności dyplomatyczne, Dubrownik potrafił przez całą swoją historię aż do dnia dzisiejszego pozostać handlowym, społecznym i kulturalnym łącznikiem pomiędzy wschodem i zachodem, północą i południem.

Po śniadaniu w hotelu wyjazd do Dubrownika Trasa wiedzie do panoramicznego punktu ze wspaniałym widokiem na miasto Lokrum oraz wyspę Elafiti. Zwiedzanie Dubrownika: Stare Miasto, wpisane na Listę UNESCO, spacer po Stradun – eleganckiej głównej ulicy z fontanną Onofrio, klasztor Franciszkanów, katedra, kolumna Orlando, kościół St-Blaise. Podczas zwiedzania lunch w lokalnej restauracji. Czas wolny na odpoczynek i zakupy. Powrót do hotelu na kolację.

 

 

Dopiero co pisaliśmy o wyjeździe firmy Allper z Klientami na Majorkę, a tu dostajemy kolejną porcję zdjęć. Z początkiem czerwca (w dniach 3- 8.06.2019) tym razem Czarnogóra stała się wymarzoną destynacją producenta z Częstochowy.

Dobro jutro! - czyli po naszemu Dzień Dobry! W ten sposób witana była grupa firm zrzeszonych w Konsorcjum Biuro Klub zaproszonych przez firmę Allper. Jak słyszymy od uczestników czerwcowej wyprawy - gdyby Czarnogóra była kobietą, niewątpliwie byłaby jedną z tych piękności o czekoladowej skórze, migdałowych oczach i dłuuugich… piaszczystych plażach. Śmiało mogłaby swoją urodą pokonać temperamentną Hiszpanię i pełną legend Grecję. Byłaby kobietą o aparycji gościnnej i beztroskiej jak „wakacyjna” Chorwacja, a zarazem intrygującej niczym „dzika”, choć coraz bardziej modna Albania. Byłaby kobietą, dla której angielski poeta George Byron napisał: „Gdy rodziła się nasza planeta, zdarzyło się na wybrzeżu Montenegro najpiękniejsze spotkanie ziemi i morza”.

Przed Wami niezapomniana podróż okiem uczestników, do miejsca gdzie przepiękne widoki nadmorskich miasteczek łączą się z zapachem aromatycznej baraniny, a słodki smak deserów z bakaliami dopełnia łyczek lokalnego winiaka.

 

Piękność Bałkanów

Wyobraź sobie miejsce bajecznie piękne: rajskie plaże, góry wyrastające z morza, dzika natura skrywająca średniowieczne budowle, miasteczka przepełnione baśniową atmosferą oraz przyjaznymi ludźmi, miejsca tajemnicze i nieodkryte zarazem. Sądzisz, że to niemożliwe, zapraszamy zatem do Czarnogóry!

Czarnogóra to niewielkie i stosunkowo młode państwo w sercu Bałkanów, które śmiało może konkurować z Hiszpanią, czy Grecją o miano najpiękniejszych plaż w Europie. Piaszczyste brzegi morza z urokliwymi zatoczkami można odnaleźć wzdłuż 75 kilometrowego wybrzeża. Na powierzchni porównywanej do województwa podkarpackiego można cieszyć się zarówno ciepłym klimatem podzwrotnikowym jak i alpejskim w wysokich partiach gór. Jest to kraj o bajkowym krajobrazie ze słońcem dostępnym od połowy wiosny po początki okresu jesiennego.

 

 

Rejs po Zatoce Kotorskiej

Zatoka Kotorska rozciąga się na długości 293 km (z czego 52 km zajmują plaże) i zajmuje powierzchnię 655 km². Powstała po zakończeniu epoki lodowcowej, kiedy w czasie kolejnego podwyższania się poziomu morza wody wdarły się w głąb lądu, zajmując poprzeczne doliny i podłużne zagłębienia. Stanowi perełkę Czarnogóry, więc nie dziwi fakt, że jest to obszar umieszczony na Liście Światowego Dziedzictwa Kulturowego i Przyrodniczego Ludzkości UNESCO. Brzegi zatoki porasta śródziemnomorska roślinność, a przybrzeżne miasta zachwycają swym malowniczym położeniem i architekturą. Z lotu ptaka kształt zatoki przypomina usta, stąd nazwa „boka” od włoskiego słowa bocca – usta. Niekiedy określana jest jako najdalej położony na południe fiord Europy.

 

Dubrovnik

Dubrownik, najchętniej odwiedzane przez turystów miasto Chorwacji, leży nad Adriatykiem, na południowym wschodzie Dalmacji. Ten niewielki port usadowiony jest w przepięknej zatoce, pośród tysięcy skał i wśród śródziemnomorskiej roślinności. To turystyczna mekka Chorwacji. Fragmenty bogatej przeszłości widoczne są do dziś.

Wykorzystując  swoje wyjątkowe umiejętności dyplomatyczne, Dubrownik potrafił przez całą swoją historię aż do dnia dzisiejszego pozostać handlowym, społecznym i kulturalnym łącznikiem pomiędzy wschodem i zachodem, północą i południem.

Po śniadaniu w hotelu wyjazd do Dubrownika Trasa wiedzie do panoramicznego punktu ze wspaniałym widokiem na miasto Lokrum oraz wyspę Elafiti. Zwiedzanie Dubrownika: Stare Miasto, wpisane na Listę UNESCO, spacer po Stradun – eleganckiej głównej ulicy z fontanną Onofrio, klasztor Franciszkanów, katedra, kolumna Orlando, kościół St-Blaise. Podczas zwiedzania lunch w lokalnej restauracji. Czas wolny na odpoczynek i zakupy. Powrót do hotelu na kolację.

 

 

Wypowiedzi uczestników:

Karolina Krawiec SORT

"Brakuje Nam już tych wszystkich wspaniałości, które mieliśmy na wyjeździe. Najbardziej podobało Nam się  samo miejsce, w którym byliśmy: cudownie czysta woda, otoczenie-gór, a przede wszystkim Ludzie, z którymi mogliśmy spędzić te kilka dni. Dubrownik-Chorwacja czy Czarnogóra? Zdecydowanie Czarnogóra. Na zawsze zapamiętamy wszystko i wszystkich."


 

Dorota Kromołowska Allper

Chorwacja i Czarnogóra robią niesamowite wrażenie. Myślę jednak, że na ogólną ocenę tych miejsc, w mojej opinii, duży wpływ miało Doborowe Towarzystwo. Czarnogóra to bardzo unikatowe miejsce. Nie jest przesiąknięte pośpiechem ani zbędną architekturą. Każde spojrzenie chwyta kadr jak najlepiej przemyślany obraz. Jako fan Gry o Tron, nie mogę jednak nie zachwycić się Dubrovnikiem. Z wyjazdu zapamięta każdą chwilę. Ten klimat, widoki, zabawa, uśmiechy… I niezwykłość tych „zwykłych” momentów. Aha! I publicznie potwierdzam: Roksana! Idziemy na bachatę ;) !

 


UCZESTNICY WYJAZDU

Wybrane ogłoszenia

Firma HELKRA poszukuje handlowców.
Wzorzyste taśmy tesapack® to wysokiej jakości taś ...
Kolejny hit wśród długopisów wymazywalnych.
Długopis Errata w nowej odsłonie graficznej i kolo ...
Poszukiwany pracownik do pracy: Częstochowa, Gdańs ...
Piasek kinetyczny do zabawy oraz modelowania.
Nowa oferta tonerów do drukarek marki Canon, Kyoce ...
Mocny klej do wielu zastosowań.
Długopis record w nowej odsłonie kolorystycznej.
Idealny produkt dla malucha.
Nowy długopis marki Penmate w ofercie Tadeo-Tradin ...
Uniwersalne chusteczki do czyszczenia w opakowaniu ...

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • 81,25% marketerów uważa upominki za atrakcyjny nośnik reklamy

    Polska Izba Artykułów Promocyjnych zakończyła III etap badania „Postrzegania upominków reklamowych, jako nośnika reklamy.” Pierwsze badanie przeprowadzone przez PIAP miało miejsce w 2010 roku, kolejne na przełomie 2012/2013 roku, obecnie PIAP prezentuje wyniki III etapu badania. Głównym celem badania PIAP jest dostarczenie  informacji na temat postrzegania artykułów promocyjnych. Analizując wyniki  wszystkich trzech etapów badania PIAP można zauważyć pewną tendencję respondentów, stanowiącą optymistyczną prognozę dla branży artykułów promocyjnych.

    Więcej…  
  • Flamastry dla dzieci i dorosłych

    Moda na kolorowanki dla dorosłych ogarnęła także nasz kraj. W sklepach co raz więcej pojawia się pozycji pomagających nie tylko dzieciom odstresować się. Dostawcy kredek i flamastrów także ten trend wykorzystują na różne sposoby.

    Więcej…