Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!
Drukuj

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

W każdym biznesie można wymienić najważniejsze cechy przesądzające o udanej współpracy. Należą do nich solidność, jaką powinni wykazywać się kontrahenci, a także bezpośrednio z nią związane poczucie bezpieczeństwa. Zdarza się jednak, że partner biznesowy nie wywiązuje się z ustaleń.

Jak, jeszcze przed nawiązaniem współpracy, sprawdzić jego wiarygodność? Umożliwia to powołany w tym celu program INDUSTRY DOES NOT RECOMMEND, czyli wykaz firm, które nie są polecane na rynku produktów reklamowych. Pozwala on zweryfikować rzetelność i uczciwość firm z branży, a tym samym ocenić ryzyko kooperacji z różnymi podmiotami z rynku. To jednak nie jedyne zalety INDUSTRY DOES NOT RECOMMEND ? jest to również skuteczne narzędzie do polubownego załatwiania spornych spraw. Jak pokazuje doświadczenie oraz statystyki, wezwanie do zapłaty z adnotacją o umieszczeniu firmy na liście NOT RECOMMEND procentuje sprawnym odzyskaniem należności. Potwierdzają to kwoty ? w ciągu 9 lat funkcjonowania wykazu odzyskanych zostało 3907398,27 zł Zadbaj o bezpieczeństwo swojej firmy i sprawdź szczegóły na stronie www.notrecommend.com.

A jak problem przedstawia się w naszej branży? Z informacji, jakie uzyskaliśmy z rynku zaległości jest dużo, a te niektóre sięgają nawet 500 dni (!!). Najbardziej sprawdzoną metodą na odzyskanie ich jest zewnętrzna windykacja oraz ubezpieczenie transakcji.


REKLAMA

Odsłony: 1429