Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Hity sprzedażowe

Nowe kolory obudów długopisów marki d-rect.

Polecamy

Szeroka oferta etykiet samoprzylepnych w różnych rozmiarach.

Subskrypcja



Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

2 i 3 października odbędzie się Business Insider TRENDS FESTIVAL, międzynarodowa konferencja, na której będą omawiane trendy na globalnym rynku. W trakcie wydarzenia światowej klasy eksperci odpowiedzą, jak zmienia się współczesny świat finansów, mediów, nowych technologii, medycyny i zdrowia oraz czym będzie żył świat w kolejnych latach. Ponad 120 speakerów wystąpi na 4 scenach tematycznych: Business 4.0, Global Economy, Life Science oraz Media i Marketing. Wydarzenie odbędzie się w Centrum Praskim Koneser w Warszawie. Organizatorem konferencji jest Business Insider Polska.

Business Insider TRENDS FESTIVAL prezentuje szczegółową agendę wydarzenia. Pod adresem: https://trendsfestival.pl/agenda/dzien-1/ można znaleźć tematy prezentacji, sylwetki prelegentów, a także podział na cztery sceny tematyczne wydarzenia.

 

Pierwsza scena będzie poświęcona zagadnieniom z obszaru Global Economy, druga – Life Science, trzecia – Business 4.0 i czwarta – Media i Marketing. Na każdej nich zaplanowano wystąpienia zaproszonych gości, debaty, a także warsztaty i bloki tematyczne.



Wśród gwiazd obecnych na konferencji jest Henry Blodget, założyciel Business Insider, który swoją prezentacją otworzy pierwszy dzień Business Insider TRENDS FESTIVAL, a także Hannes Schmid, milioner, fotograf i filantrop, założyciel organizacji Smiling Gecko. Drugi dzień Business Insider TRENDS FESTIVAL otworzy Zev Siegl, współzałożyciel sieci kawiarni Starbucks oraz Taavi Kotka, pierwszy minister odpowiedzialny za transformację cyfrową w Estonii. Drugiego dnia wydarzenia wystąpi także Pascal Kaufman, neurobiolog i ekspert od sztucznej inteligencji oraz Mark T. Hoffmann, kryminolog i psycholog biznesu.

 

Ważną częścią sceny Global Economy jest blok tematyczny poświęcony Chinom. Poprowadzą go Jacob Lovén i Tom Xiong, producenci z Den Digitala Draken – największego w Skandynawii podcastu poświęconego nowinkom technologicznym prosto z Chin oraz jednego z większych anglojęzycznych podcastów poświęconych tej samej tematyce. Prowadzący na przykładach zaprezentują, w jaki sposób innowacje z Azji, głównie z Chin, zmieniają świat, a także łączą go z większymi trendami zachodzącymi na świecie, w sposób zasadniczy oddziałując na rynki zachodnie. W bloku tematycznym o Chinach wystąpi także Haiwen Chen z firmy Alibaba oraz Tingting Fang z JudyDoll.

 

Na kolejnej scenie - Life Science - będzie można dowiedzieć się m.in. czym jest VUCA world oraz czemu fińskie określnie „sisu” jest sexy, a także co może wnieść do skutecznego managementu system żywienia piłkarzy stosowany w Borussii Dortmund. Te i inne tematy związane z aktualnymi wyzwaniami i trendami w zarządzaniu będą poruszane przez zaproszonych mówców z Polski i zagranicy. Na Life Science będzie można posłuchać m.in. Igora Bogicevica z Seven Bridges, twórcy rozwiązań IT oraz trendów w biotechnologii, Anny Wójcickiej z Warsaw Genomics oraz Urosa Sikimica z 3Lateral’s oraz Vanessy Oertzen-Hagemann, specjalistki ds. żywienia w Borussii Dortmund FC, a także Roba Blackie z RBDS z wystąpieniem „Effective Communication by Donald Trump – How to Move the World Economy with a Tweet and How to Defend Youself Against It”.

 

W ramach sceny Life Science zostanie poruszony również temat przywództwa w biznesie, który pojawi się w bloku tematycznym Leadership. W Leadership wezmie udział m.in. Ylva M Andersson z May Strategies z prezentacją „Are you ready to take decision in 208 sec.?” oraz John Lynch, który opowie, jak przywódzwo ratuje biznes i zmienia życie.



Na scenie Business 4.0 uczestnicy zobaczą m.in. Ingo Ruebe z BOTLabs, firmy chcącej przywrócić zaufanie i demokratyzację internetu; Sonię Wędrychowicz, liderkę w dziedzinie transformacji cyfrowej z 25-letnim doświadczeniem w Europie, Azji i USA oraz Rafała Kuklińskiego z Amazon Web Service.

 

Scena Media i Marketing zgromadzi specjalistów marketingu i komunikacji z całego świata. Wystąpią na niej m.in. Lars Silberbauer z MTV (Viacom), który opowie o nowej generacji influencer marketingu; Gerard Crichlow z BBDO, który ma globalne doświadczenie w zakresie public relations, mediów cyfrowych, mediów społecznościowych oraz marki i strategii kulturowej; Dawid Szczepaniak z VML, który przedstawi najgłośniejsze kampanie, kształtujące przyszłość komunikacji o kobietach i do kobiet oraz Michał Rejent i Eliza Minetti (PLNY LALA) z zagadnieniem „Why Women Love to Hate Pink”.

 

W ramach sceny Media i Marketing zaplanowano blok tematyczny Women Power. Całą scenę Media i Marketing wspiera merytorycznie Impact Day – od lat wydarzenie obowiązkowe w kalendarzu każdego marketera, stwarzające okazję do podniesienia kwalifikacji, wymiany doświadczeń i poznania wybitnych specjalistów z branży marketingowej i mediowej. Blok Women Power, skoncentrowany na kobietach w komunikacji marketingowej, zachęci zebraną publiczność, aby wraz z prelegentami wspólnie przeanalizować wiodące trendy w komunikacji skierowanej do kobiet w Polsce i na świecie. Uczestnicy, bazując na najnowszych badaniach, będą dyskutować, w jaki sposób kształtować swoje strategie, aby docierać do różnorodnych grup konsumentek efektywnie oraz jak budować ich lojalność.

 

Więcej informacji jest dostępnych na stronie: https://trendsfestival.pl

Video-zapowiedź konferencji

 

Partner Główny: InCredibles powered by Sebastian Kulczyk;

Partnerzy Sceny Business 4.0: ING Bank Śląski; Kochański & Partners; Orange Polska S.A.; Partner Wspierający: Havas Media Group;

Partner Sceny Global Economy: Globalworth Poland;

Partner Sceny Media i Marketing: Media & Marketing Polska; Impact Day; Women Power;

Partnerzy Merytoryczni: Uniwersytet SWPS; Akademia Leona Koźmińskiego; Beginning Creative Collaboration Agency;

 

Partnerzy: Stepstone.pl; Absolvent Group; Abstra; Sektor 3.0; Izba Gospodarki Elektronicznej; Polish Chambers of Commerce Abroad (PolChambers); Polska Izba Żywności Ekologicznej; Moneteasy; Austrian Airlines AG; Deutsche Lufthansa AG; Swiss International Air Lines Ltd.; Brussels Airlines; Eurowings GmbH; Digital Poland; Festiwal Cyfryzacji; Dimaq;

 

Partnerzy medialni: BBC Studios; Vogue; Harvard Business Review Polska; MIT Sloan Management Review Polska; iMagazine; Polish Market; Wirtualne Media; Fundacja InternetPR.pl; Biotechnologia.pl; Strefa Zarządzania Uniwersytetu SWPS; Radio Kampus; pulsHR.pl; Magazyn gospodarczy Nowy Przemysł; dlahandlu.pl; Rynek Zdrowia; portalspozywczy.pl; handelextra.pl; Magazyn Handel; WNP.pl; KomputerŚwiat; AutoŚwiat, Onet; Forbes; NOIZZ.

 

 

O konferencji TRENDS FESTIVAL

Business Insider Trends Festival to wydarzenie, na którym omawiane są trendy na globalnym rynku. W czasie spotkania światowej klasy eksperci opowiedzą, jak zmieni się współczesny świat finansów, mediów, nowych technologii, medycyny i zdrowia oraz czym będzie żył świat w kolejnych latach. To również jedna z najważniejszych imprez dotyczących trendów w biznesie w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Konferencja organizowana jest z myślą o osobach ze świata biznesu, marketingu, nauki, mediów, którzy będą mieć szansę na spotkanie się w jednym miejscu i wymianę doświadczeń. Konferencja Business Insider TRENDS FESTIVAL posiada 20-punktową certyfikację DIMAQ, potwierdzającą wybitną jakość merytoryczną wydarzenia.

 

Wybrane ogłoszenia

MEGA fajny produkt. Trzyma naprawdę mocno a stempl ...
Najnowsza oferta gumek i gumkotemperówek.
Długopis Errata w nowej odsłonie graficznej i kolo ...
Piękne różowe klipy z wyciętym serduszkiem.
Samoprzylepne uchwyty do większości rodzajów kabli ...
Duży kalendarz ścienny, drukowany na grubym papier ...
Nowa kolorystyka w ofercie Leviatan-Poligrafia.
Nowa oferta tonerów do drukarek marki Canon, Kyoce ...
Plecak smart na laptop shellPlecak smart na laptop shell
HityCena z VAT - 400,49 PLN
Niewielki kalendarz idealny do damskiej torebki.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • To był rok pod hasłem szybkich akcji...

    Polska, rodzinna firma. Wspólny cel, wspólne plany na rozwój. Niezmiennie w czołówce naszych rodzimych producentów. W zeszłym roku doceniona za swoją działalność kolejną Gazelą Biznesu. Jej pomysłodawca i twórca wyróżniony najważniejszą nagrodą Meeting Premiera 2017. Dziś rozmawiamy z Wiesławem Kozaneckim, Prezesem firmy Panta Plast Sp. z o.o. - najbardziej zasłużoną osobą w branży PBS.

    Więcej…  
  • Videoreportaż z konferencji Biuro Plus'2016

     W dniach 7 – 8 października 2016 roku odbyła się dwudniowa konferencja Grupy Biuro Plus. która miała na celu zaznajomienie wszystkich sił sprzedażowych Grupy z nowym katalogiem Biuro Plus 2016/2017. W spotkaniu uczestniczyło prawie 300 osób, w tym nasza redakcja oraz Dostawcy: Esselte, Hamelin, Durable, 2×3, Fellowes, Amex, Argo, Avery, Bic, Black Point, Nowy Styl, Xerox, Trodat, PBS, Pentel, Papyrus, Max Computers, Biurfol, Zibi, Rafcom, Vaupe, Pilot, Bong, Herlitz, Ricoh, Leviatan, Corex, Drescher, Emerson, Les Higiena, Aplauz, Action, Jacobs, Nestle, Kopernik, MK Cafe, Unilever, Coca Cola, Irving, Sante, Teekanne, Żywiec Zdrój. Oprócz szkoleń i prezentacji był też czas na miłą zabawę integracyjną. 

    Więcej…