Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Hity sprzedażowe

Genialna zabawa dla całej rodziny.

Polecamy

Urządzenie refabrykowane – fabrycznie nowe.

Subskrypcja



Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Modelowy Sklep co roku cieszy się dużym zainteresowaniem odwiedzających targi RetailShow. W tym roku został zaprojektowany w formacie delikatesów, nieco zapomnianym przez inwestorów, a stanowiącym alternatywę dla dyskontów. Modelowy Sklep to przestrzeń, która inspiruje i pozwala porównać konkurencyjne oferty w jednym miejscu. Jubileuszowe, 10 Międzynarodowe Targi Wyposażenia Sklepów RetailShow odbędą się w dniach 20-21 listopada w Centrum EXPO XXI w Warszawie.

Modelowy Sklep to tętniące życiem miejsce na targach, do którego dociera każdy odwiedzający i właśnie tam w niezobowiązującej atmosferze może sprawdzić funkcjonowanie wyeksponowanych rozwiązań. Tegoroczny będzie wyposażony m.in. meblami firmy Wanzl. W większości będą to systemy, z których można tworzyć rozwiązania dla różnych produktów. – Z ­naszej perspektywy Modelowy Sklep to spojrzenie na to, jak powinien wyglądać obecnie handel detaliczny. To makieta prawdziwego sklepu, dlatego zawsze staramy się, by nasze regały sklepowe były odpowiednio zatowarowane, co dodaje całej aranżacji realizmu – mówi Michał Mitek, Design Project Manager.

Firma Wireland, która również zaprezentuje meble w Modelowym Sklepie, pokaże jak wykorzystać przestrzeń małych delikatesów spożywczych, tak, by sklep zawierał wszystkie niezbędne elementy, a jednocześnie był wygodny.



Po pierwsze potrzeby klienta

Zamysłem projektantki sklepu, Ewy Gawroniak-Olejniczak z pracowni Ego-Studio shop design, jest zwrócenie uwagi na sklepy, w których oferowane są produkty najwyższej jakości, pochodzące od sprawdzonych dostawców i regionalnych producentów. Łączy się to z potrzebami coraz bardziej wymagającego klienta, który jednocześnie ma coraz mniej czasu na zakupy. Zamierzeniem jest zaprezentowanie sklepu w segmencie delikatesowym.

Postrzeganie procesu zakupowego zmienia się, a każda grupa klientów ma inne oczekiwania odnośnie asortymentu, procesu zakupowego i czasu jego trwania. Zapewnienie klientowi wygody, zaoferowanie więcej niż konkurencja, przekonanie go, aby został na dłużej, to zadania współczesnego sklepu.

 

Właściwa ekspozycja

Kluczowym elementem sklepu delikatesowego jest położenie właściwych akcentów na świeżość, zdrową ekologiczną żywność, tradycję oraz wyselekcjonowane produkty regionalne. Ważna jest też dbałość o usługi komplementarne, które wykraczają poza tradycyjną sprzedaż. To oferta jedzenia na wynos, mała gastronomia czy miejsce, gdzie klient może podgrzać zakupione dania.

Zapach kawy, świeżego pieczywa wypiekanego na miejscu, działają na klienta jak magnes. W tych sklepach nie możemy także zapomnieć o promocjach, produktach impulsowych i promocji paletowej. W tegorocznym sklepie pokażemy, jak w prosty sposób utrzymać nad nimi kontrolę, dedykując odpowiednie miejsca i projektując meble przeznaczone do promocji tak, aby zapanować nad chaosem tak dobrze znanym z dyskontów – mówi Ewa Gawroniak-Olejniczak.

Te założenia potwierdza Michał Mitek, Design Project Manager z firmy Wanzl, która zapewni rozwiązania w systemie Original Wire Tech na owoce i warzywa, czyli w obszarach, gdzie zazwyczaj jest ograniczone miejsce w alejkach. Nowością w sklepie będzie nowa odsłona mebla piekarniczego BakeOff Light. – Jak co roku staramy się zaskoczyć naszych klientów. Nie zawsze są to całkowicie nowe produkty, ale też takie, które mają zmienioną kolorystykę czy zastosowane innowacyjne materiały – dodaje.

Z kolei Daria Bujak z firmy Wireland zamierza zwrócić uwagę na szczegóły, które w nowo projektowanych sklepach powinny się znaleźć, m.in. takie jak boks samoobsługowy, zabudowę regałów suchych i podkreślenie w nich promocyjnych stref. – Dodatkowo postaramy się zaakcentować sposób wykorzystania produktów impulsowych w takiej kategorii sklepów – dodaje.



Ciekawe szczegóły

Projekt tegorocznego Modelowego Sklepu uwzględni także trendy, takie jak troska o środowisko i zdrowie czy zwrócenie uwagi na potrzeby osób starszych. Sklep przyciągnie także uwagę kolorami, czernią i grafitem, które w połączeniu z jasnym drewnem stworzą przytulne wnętrze. Jak podkreśla projektantka, w indywidualnych koncepcjach decyduje element zaskoczenia, można więc odwoływać się zarówno do tradycji, jak i do panujących trendów. – Klient w naszym sklepie ma poczuć się komfortowo, mieć wszystko na wyciągnięcie ręki – podsumowuje.

Informacje praktyczne

10 Międzynarodowe Targi Wyposażenia Sklepów RetailShow odbędą się w dniach 20-21 listopada 2019 w godzinach 9:00-17:00 w Centrum EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14 w Warszawie. Organizatorem Targów RetailShow jest firma ECP Polska.

 

Wstęp jest bezpłatny po zarejestrowaniu się na stronie internetowej http://www.retailshow.pl/pl/rejestracja lub w recepcji w dniu targów.

 

Sponsorami Głównymi RetailShow 2019 i Retail Congress są Orange, Koncept-L i Zebra Technologies. Firma ISS RFID ma status Sponsora Retail Congress.


REKLAMA

Wybrane ogłoszenia

Genialna zabawa dla całej rodziny.
Szeroka oferta etykiet samoprzylepnych w różnych r ...
Twin Name Pen 2 marki Dong-A.
Sprzedam firmę produkcyjną.
Nowy produkt w ofercie Tadeo Trading.
Wysokiej jakości kredki w promocyjnej cenie.
Tierra Group s.c. poszukuje pracownika do działu h ...
Gumki recepturki - różne rodzaje.
Tusze w butelkach do Epsona.
Kompania Biurowa poszukuje handlowca!
Nowe produkty w ofercie Tadeo Trading.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Ateneum wśród 1000 najbardziej wpływowych firm

    Jak co roku London Stock Exchange przygotował raport zatytułowany "1000 firm, które zainspirują Europę", w którym znalazła się także firma z naszej branży. Krakowska hurtownia Ateneum uzupełniła grono 30 polskich przedsiębiorstw docenionych przez autorów raportu.

    Więcej…  
  • ZUS daje kasę dla firm

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych po raz kolejny daje możliwość ubiegania się o środki pomocowe na inwestycje związane z poprawą BHP w firmach. Dla przedsiębiorców, wciąż czekających na uruchomienie dotacji unijnych z nowego budżetu na lata 2014-2020, może to być ostatnia okazja na zdobycie wsparcia finansowego swoich inwestycji jeszcze w tym roku. Wnioski można już składać - w puli czekają ponad 32 mln złotych. A ZUS obiecuje, że dla nikogo ich nie zabraknie.

    Więcej…