Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Branżowe organizacje członkowskie pozwalają konsolidować się w grupy firmom, które następnie mogą wywierać wpływ na istotne rzeczy dla branży.  Jedną z takich organizacji jest PIAP i w tej grupie nie powinno zabraknąć firmy GHIMEL , biura przedstawicielskiego na Polskę jednego z największych europejskich dystrybutorów artykułów promocyjnych firmy SIPEC SpA z Włoch.

- Otwarcie biur pozwoli polskim agencjom reklamowym na łatwiejszy dostęp do produktów marki SIPEC , a tym samym możliwość poszerzenia swojej oferty ? mówi Rafał Gromelski właściciel firmy GHIMEL.

Firma GHIMEL jest wyłącznym przedstawicielem firmy SIPEC SpA z siedzibą w Mediolanie na Polskę. SIPEC to jeden z czołowych dostawców produktów reklamowych w Europie. Firma posiada dział zakupów  w Chinach, który pozwala na kontrolę procesu produkcji oferowanych artykułów, a także dzięki niemu ma bezpośredni dostęp do nowych i intersujących produktów, które następnie trafiają do wydawanego co roku katalogu. Prezentowana oferta to przekrój wszystkich podstawowych grup produktów oferowanych na rynku reklamowym przeznaczonych do znakowania. Bogata oferta oraz konkurencyjne ceny  są jednymi z wielu atutów dystrybutora. Dostawy na terenie Europy są realizowane z dwóch magazynów mieszczących się na terenie Włoch. W celu usprawnienia obsługi klientów z Polski firma SIPEC  zdecydowała się na otworzenie biura handlowego w Warszawie i w tym celu została powołana firma GHIMEL, prowadzona przez Rafała Gromelskiego, której zadaniem będzie realizacja zleceń oraz obsługa sprzedażowa klientów. Zarówno firma SIPEC jak i GHIMEL  obsługują wyłącznie agencje reklamowe i inne podmioty pośredniczące w obrocie produktami reklamowymi. 

Polska Izba Artykułów Promocyjnych jest organizacją zrzeszającą przedsiębiorców z branży artykułów promocyjnych. Ma ona na celu reprezentowanie i dbanie o interesy tych firm. Jest organizacją konsolidującą branżę, partnerem do rozmów z decydentami kształtującymi zewnętrzne warunki funkcjonowania, organizatorami targów i mediów. Izba jest partnerem do kontaktów z podobnymi stowarzyszeniami z innych krajów. Obecnie PIAP wraz z Członkami Założycielami liczy 140 firm Członkowskich. Liczba ta rośnie w ostatnich miesiącach w związku z aktywizacją działań marketingowo-promocyjnych Izby.

 

Wybrane ogłoszenia

Fluo marki Main Paper
Przepiękne plecaki - 2 propozycje.
Dla chłopca i dziewczynki
Dostępny w 7 kolorach.
Książeczka idealna dla małych i dużych modniś. ...
Z powierzchnią suchościeralno-magnetyczną
Pudełka tekturowe na prezenty od zajączka :) albo ...
Pióra wieczne i kulkowe na naboje.
Samoprzylepne uchwyty do większości rodzajów kabli ...
Poszukiwani pracownicy

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Stora Enso finalizuje sprzedaż papierni Hylte firmie Sweden Timber

    Stora Enso poinformowała o sfinalizowaniu sprzedaży zakładu Hylte (Szwecja), wytwarzającego papiery gazetowe, i wszystkich należących do niego zasobów firmie Sweden Timber, zajmującej się produkcją i sprzedażą drewna tartacznego. Transakcja, zaanonsowana 27 stycznia br., opiewa na kwotę ok. 18 mln euro. W jej rezultacie roczne moce produkcyjne Stora Enso w obszarze papierów gazetowych spadną o 245 tys. ton. Bazując na wynikach koncernu za 2022 r. oczekuje się, że roczne przychody Stora Enso ze sprzedaży zmniejszą się o ok. 160 mln euro.

    Więcej…  
  • Wirtualny spacer po targach RemaDays Warsaw

    Drogi Czytelniku, chciałbyś ponownie odwiedzić targi RemaDays i dotrzeć do swojego dostawcy? Już teraz na stronie internetowej targów została uruchomiona zakładka RemaDays Online, która umożliwi Państwu odbyć wirtualny spacer po tegorocznych wystawcach warszawskiej imprezy branżowej. 

    Więcej…