Na trasie pięć miast. Po raz pierwszy Kraków i Łódź. 56 wystawców i blisko 800 zwiedzających. Tak w krótkiej statystyce wyglądała druga edycja OneDay Roadshow. Goście mieli okazję zapoznać się z rozbudowaną ofertą produktów przed gorącym przedświątecznym okresem.
Tegoroczne jednodniowe ?targi? reklamy były dość wyjątkowe. Okazało się bowiem, że wystawcy, którzy zdecydowali się pokazać swoje produkty, w większości odwiedzali kolejno wszystkie miasta znajdujące się na trasie OneDay Roadshow. Tym samym potwierdzili swoją mocną pozycję na rynku. Skorzystali na tym też goście, bo przecież, ?nie ruszając się z domu?, mogli poznać najnowszą ofertę w branży gadżetów, a co najważniejsze nawiązać osobisty kontakt z producentami i importerami. To zaowocowało wymiernymi korzyściami dla obu stron.
Inauguracja na ?Narodowym? - byliśmy tam
1. września, punktualnie o godzinie 9.00 w Sali ?Paryż? Stadionu Narodowego w Warszawie rozpoczął się tegoroczny reklamowy tour. Już warszawska premiera pokazała, że organizowane przez GJC Inter Media spotkania cieszą się sporym zainteresowaniem. Prestiżu imprezie wystawienniczej w stolicy dodał fakt, że odbyła się w tym samym miejscu, które dwa dni wcześniej gościło najlepsze drużyny świata w siatkówce podczas otwarcia MŚ. Atmosfera była więc podniosła, a klimat do wspólnych dyskusji wielce sprzyjający.
Fotoreportaż z pierwszego dnia OneDay Roadshow
Kraków wita
Już drugiego dnia OneDay Roadshow zawitał do Krakowa. Po raz pierwszy historyczna stolica Polski gościła uczestników branżowych spotkań wystawienniczych i od razu wzbudziła zainteresowanie specjalistów z branży. Podczas imprezy była możliwość wzięcia udziału w prezentacji nowego produktu GJC Inter Media ? ?Ofero? ? ułatwiającego agencjom reklamowym szybkie tworzenie ofert dla klientów. Półmetek ?targów? miał miejsce w Chorzowie, a później impreza kolejno przenosiła się do Łodzi i na zakończenie do Poznania. W Łodzi, podobnie jak w Krakowie, OneDay Roadshow odbył się po raz pierwszy.
Kamera w nagrodę
Czas ?touru? był nie tylko czasem wypełnionym rozmowami biznesowymi. Organizator zaprosił wszystkich do specjalnego konkursu. Wystarczyło napisać hasło, które będzie mottem OneDay Roadshow 2015, i czekać na ogłoszenie wyników. W każdym z pięciu miast pięć najlepszych prac wyróżnionych zostało podwójnymi zaproszeniami na seans w Multikinie (poniżej lista laureatów w poszczególnych miastach). W ten sposób ponad 50 osób dzięki uczestnictwie w konkursie obejrzało wybrany przez siebie seans filmowy. A to nie był koniec, bo przecież do wygrania pozostała nagroda główna. Inwencji twórczej zarówno wystawcom, jak i gościom nie brakowało i cała zabawa cieszyła się sporym zainteresowaniem. Wybór najlepszego hasła promującego przyszłoroczną edycję OneDay Roadshow nie był sprawą łatwą, bo przecież gusta nie podlegają dyskusji. Ostatecznie wygrał Pan Krzysztof Komorowski z firmy AdDimension Group , a w nagrodę otrzymał od organizatora atrakcyjny upominek w postaci kamery Go-Pro HERO3.
Już za rok
Tegoroczny cykl spotkań branżowych tylko potwierdził, jak ważną rolę odgrywa w terminarzu imprez wystawienniczych w naszym kraju. Powakacyjny okres pozwala skupić uwagę specjalistów na tym, co czeka nas w zbliżającym się kwartale. Można zaplanować strategię i znaleźć odpowiednie narzędzia do jej realizacji. Poznać najnowszą ofertę, nawiązać nowe i utrwalić stare kontakty biznesowe. Spotkania w ramach OneDay Roadshow w pięciu polskich miastach okazały się ku temu najlepszą okazją.
Już teraz możemy zaprosić na kolejną edycję pod hasłem: ?Jeden dzień, tysiące możliwości!?
Poniżej przedstawiamy laureatów, którzy otrzymali podwójne zaproszenia do Multikina
Warszawa (1. września)
- Andrzej Lesiński - ALLTEKO
- Dariusz Rusek - SZANSA
- Krzysztof Komorowski - ADDIMENSION GROUP
- Kamil Stańczak - LAFANTE
- Iwona Murawska - SUCCESS PARTNERS EUROPE
Kraków (2. września)
- Jarosław Kozikowski - ARTEWIZJA.PL
- Andrzej Zaleński - AD REKLAMA
- Rafał Wesołowski - MMG FLAGI
- Piotr Sibiga - AXIONEA
Chorzów (3. września)
- Tomasz Przewoźnik - HAPPY GIFTS
- Michał Pasternak - DS DESIGN
- Małgorzata Majcher - DRUKARNIA MAJCHER
- Konrad Kobylarczyk - TUBASTUDIO
- Marian Majcher - DRUKARNIA MAJCHER
Łódź (4. września)
- Robert Gąsiorek - CARTAMUNDI
- Robert Rogulski - HB PROJECT SP. Z O.O.
- Tadeusz Krakowiak - KATEX
Poznań (5. września)
- Grzegorz Klimas - F.P.KOBRA
- Szymon Szymański - STUDIO NO PROBLEM
- Bartosz Kalinowski - AGENCJA REKLAMOWA LEPIEJ SIĘ WIDZI
- Maciej Brzoskowski - PROMOTEX
- Marek Poliński - PROMOTEX
Kamera Go-Pro HERO 3 - Krzysztof Komorowski - ADDIMENSION GROUP
Zapraszamy do obejrzenia filmu ze spotkania