Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Na trasie pięć miast. Po raz pierwszy Kraków i Łódź. 56 wystawców i blisko 800 zwiedzających. Tak w krótkiej statystyce wyglądała druga edycja OneDay Roadshow. Goście mieli okazję zapoznać się z rozbudowaną ofertą produktów przed gorącym przedświątecznym okresem.

Tegoroczne jednodniowe ?targi? reklamy były dość wyjątkowe. Okazało się bowiem, że wystawcy, którzy zdecydowali się pokazać swoje produkty, w większości odwiedzali kolejno wszystkie miasta znajdujące się na trasie OneDay Roadshow. Tym samym potwierdzili swoją mocną pozycję na rynku. Skorzystali na tym też goście, bo przecież, ?nie ruszając się z domu?, mogli poznać najnowszą ofertę w branży gadżetów, a co najważniejsze nawiązać osobisty kontakt z producentami i importerami. To zaowocowało wymiernymi korzyściami dla obu stron.

Inauguracja na ?Narodowym? - byliśmy tam

1. września, punktualnie o godzinie 9.00 w Sali ?Paryż? Stadionu Narodowego w Warszawie rozpoczął się tegoroczny reklamowy tour. Już warszawska premiera pokazała, że organizowane przez GJC Inter Media spotkania cieszą się sporym zainteresowaniem. Prestiżu imprezie wystawienniczej w stolicy dodał fakt, że odbyła się w tym samym miejscu, które dwa dni wcześniej gościło najlepsze drużyny świata w siatkówce podczas otwarcia MŚ. Atmosfera była więc podniosła, a klimat do wspólnych dyskusji wielce sprzyjający.


 Fotoreportaż z pierwszego dnia OneDay Roadshow


Kraków wita

Już drugiego dnia OneDay Roadshow zawitał do Krakowa. Po raz pierwszy historyczna stolica Polski gościła uczestników branżowych spotkań wystawienniczych i od razu wzbudziła zainteresowanie specjalistów z branży. Podczas imprezy była możliwość wzięcia udziału w prezentacji nowego produktu GJC Inter Media ? ?Ofero? ? ułatwiającego agencjom reklamowym szybkie tworzenie ofert dla klientów. Półmetek ?targów? miał miejsce w Chorzowie, a później impreza kolejno przenosiła się do Łodzi i na zakończenie do Poznania. W Łodzi, podobnie jak w Krakowie, OneDay Roadshow odbył się po raz pierwszy.

Kamera w nagrodę

Czas ?touru? był nie tylko czasem wypełnionym rozmowami biznesowymi. Organizator zaprosił wszystkich do specjalnego konkursu. Wystarczyło napisać hasło, które będzie mottem OneDay Roadshow 2015, i czekać na ogłoszenie wyników. W każdym z pięciu miast pięć najlepszych prac wyróżnionych zostało podwójnymi zaproszeniami na seans w Multikinie (poniżej lista laureatów w poszczególnych miastach). W ten sposób ponad 50 osób dzięki uczestnictwie w konkursie obejrzało wybrany przez siebie seans filmowy. A to nie był koniec, bo przecież do wygrania pozostała nagroda główna. Inwencji twórczej zarówno wystawcom, jak i gościom nie brakowało i cała zabawa cieszyła się sporym zainteresowaniem. Wybór najlepszego hasła promującego przyszłoroczną edycję OneDay Roadshow nie był sprawą łatwą, bo przecież gusta nie podlegają dyskusji. Ostatecznie wygrał Pan Krzysztof Komorowski z firmy AdDimension Group , a w nagrodę otrzymał od organizatora atrakcyjny upominek w postaci kamery Go-Pro HERO3.

Już za rok

Tegoroczny cykl spotkań branżowych tylko potwierdził, jak ważną rolę odgrywa w terminarzu imprez wystawienniczych w naszym kraju. Powakacyjny okres pozwala skupić uwagę specjalistów na tym, co czeka nas w zbliżającym się kwartale. Można zaplanować strategię i znaleźć odpowiednie narzędzia do jej realizacji. Poznać najnowszą ofertę, nawiązać nowe i utrwalić stare kontakty biznesowe. Spotkania w ramach OneDay Roadshow w pięciu polskich miastach okazały się ku temu najlepszą okazją.

Już teraz możemy zaprosić na kolejną edycję pod hasłem: ?Jeden dzień, tysiące możliwości!?

Poniżej przedstawiamy  laureatów, którzy otrzymali podwójne zaproszenia do Multikina 

Warszawa (1. września)

  • Andrzej Lesiński - ALLTEKO
  • Dariusz Rusek - SZANSA
  • Krzysztof Komorowski - ADDIMENSION GROUP
  • Kamil Stańczak - LAFANTE
  • Iwona Murawska - SUCCESS PARTNERS EUROPE 

 

Kraków (2. września)

  • Jarosław Kozikowski - ARTEWIZJA.PL
  • Andrzej Zaleński - AD REKLAMA
  • Rafał Wesołowski - MMG FLAGI
  • Piotr Sibiga - AXIONEA 

 

Chorzów (3. września)

  • Tomasz Przewoźnik - HAPPY GIFTS
  • Michał Pasternak - DS DESIGN
  • Małgorzata Majcher - DRUKARNIA MAJCHER
  • Konrad Kobylarczyk - TUBASTUDIO
  • Marian Majcher - DRUKARNIA MAJCHER 

 

Łódź (4. września)

  • Robert Gąsiorek - CARTAMUNDI
  • Robert Rogulski - HB PROJECT SP. Z O.O.
  • Tadeusz Krakowiak - KATEX 

 

Poznań (5. września)

  • Grzegorz Klimas - F.P.KOBRA
  • Szymon Szymański - STUDIO NO PROBLEM
  • Bartosz Kalinowski - AGENCJA REKLAMOWA LEPIEJ SIĘ WIDZI
  • Maciej Brzoskowski - PROMOTEX
  • Marek Poliński - PROMOTEX 

 

Kamera Go-Pro HERO 3 -  Krzysztof Komorowski - ADDIMENSION GROUP


 Zapraszamy do obejrzenia filmu ze spotkania

 

Wybrane ogłoszenia

Super miękki notes/pamiętnik Squishy - Jednorożec ...
Pióra wieczne i kulkowe na naboje.
Z powierzchnią suchościeralno-magnetyczną
Piórnik z kolekcji Coca-Cola do zadań specjalnych ...
Samoprzylepne uchwyty do większości rodzajów kabli ...
Z naklejkami Kredki dwustronnne
Planery roczne, miesięczne, tygodniowe...
Najlepsza licencja tego roku!
Kredki ołówkowe ścieralne 12 kol.
Dla chłopca i dziewczynki
Zestaw zakreślaczy MP Poland

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Jedyne takie kredki z Wawelem

    Nie mogliśmy się doczekać, aż będziemy mogli zdradzić Wam szczegóły nowego projektu marki Faber-Castell. Czy mamy tu kogoś z Krakowa? Jeśli tak, to właśnie Was ten projekt może szczególnie przypaść do gustu. 

    Więcej…  
  • Stres przyczyną 60 proc. nieobecności w pracy.

    Eksperci alarmują, że ponad połowa nieobecności pracowników może być spowodowana nadmiernym stresem. W Europie straty przedsiębiorstw z tego powodu szacowane są na 617 mld euro rocznie. Do najczęstszych czynników stresogennych zaliczane są m.in. nadmiar obowiązków i duże oczekiwania przełożonych. Osoby przeciążone i nieradzące sobie ze stresem w pracy są mniej efektywne i częściej popełniają błędy, co przekłada się na kondycję firm i niższe PKB krajów europejskich. Dlatego pracodawcy powinni wspierać pracowników w radzeniu sobie ze stresem.

    Więcej…