Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Hity sprzedażowe

Przepiękna seria artykułów szkolnych.

Polecamy

Twin Name Pen 2 marki Dong-A.

Subskrypcja



Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Działalność każdej z IZB branżowych to niełatwy orzech do zgryzienia. Na ręce każdego z Zarządów patrzy cała branża. Jego działania oceniane są przez pryzmat sukcesu każdej z firm a niełatwo jest dogodzić wszystkim.

Wbrew ogólnym opiniom, że prowadzenie różnego rodzaju stowarzyszeń non-profitowych wiąże się wielokrotnie z dużą falą krytyki, Zarząd PIAP podejmuje działania, które warte są naśladowania.

Jednym z nich jest wydanie pierwszego w historii biuletynu - magazynu branżowego, który ma jeszcze bardziej jednoczyć branżę artykułów reklamowych i promować oferowane przez jej członków produkty.

- Publikacja PIAP jest trochę takim Hyde Parkiem, forum wymiany myśli i doświadczeń. Czasami także budzących burzliwe dyskusje, jak w przypadku ustawy o opłatach na rzecz czystych nośników. W numerze przeczytacie Państwo ile artyści zarabiają na sprzedaży urządzeń pamięci, jakie jest stanowisko biura ZAiKS, SAWP, ZPAV i dlaczego przepisy budzą tyle kontrowersji. Dowiecie się Państwo także, w jaki sposób można wykorzystać nowy obowiązek noszenia odblasków po zmroku, jakie są plusy i minusy eksportu na wschód, jak poradzić sobie z upadłością dłużnika, co to są  condo-hotele i dlaczego warto inwestować w nieruchomości wakacyjne i … oczywiście to nie wszystko! - zaprasza do lektury Joanna Łęczycka Biuro Zarządu PIAP.

- Biuletyn PIAP, to publikacja skierowana do ludzi budujących rynek BTL. Znajdziecie w nim Państwo nie tylko informacje o branży, o PIAPie, który niewątpliwie służy zrzeszaniu nas tak, abyśmy „mówili jednym głosem”, ale również porady prawne, nowinki ekonomiczne czy pomysły na inwestowanie naszych pieniędzy lub spędzanie wolnego czasu. Życzę Państwu wielu inspiracji oraz miłej lektury - mówi z kolei Magda Owczarska Wiceprezes Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych. 

Zapraszamy do zapoznania się z najnowszym wydaniem biuletynu. Cały zespół redakcyjny gratuluje Zarządowi PIAP nowego przedsięwzięcia. Niewątpliwie jest to TEN kierunek rozwoju każdej z Izb branżowych.

Wybrane ogłoszenia

Mocny klej do wielu zastosowań.
Gumki recepturki - różne rodzaje.
Nowy produkt Flexi Abra - ścieralny.
Nowy produkt w ofercie KMP PrintTechnik Polska.
Poszukiwany pracownik do pracy: Częstochowa, Gdańs ...
Kolorowe korektory w taśmie.
Samoprzylepne uchwyty do większości rodzajów kabli ...
Długopis Errata w nowej odsłonie graficznej i kolo ...
Najnowszy produkt w ofercie Leviatana.
Uniwersalna taśma do zaklejania kartonów.
Nowość w ofercie firmy Leviatan-Poligrafia.
Twin Name Pen 2 marki Dong-A.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Jubileusz PIAP podczas Wieczoru Branżowego PIAP 2017

    Siódma edycja Wieczoru Branżowego Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych była szczególnym wydarzeniem dla Zarządu i Członków Izby. Dokładnie 16 lutego br. PIAP obchodził 10-lecie istnienia organizacji na rynku. Wieczór Branżowy PIAP stał się więc doskonałą okazją do uczczenia tego szczególnego wydarzenia.

    Więcej…  
  • Videorelacja z targów Paperworld, Christmasworld, Creativeworld 2019

    25-29 stycznia br. we Frankfurcie n. Menem odbyły się coroczne targi Paperworld. W tym roku 3.119 wystawców z 60 krajów zaprezentowało w 7 halach wystawienniczych swoje najnowsze produkty oraz kierunki rozwoju. Paperworld jest nadal obowiązkowym wydarzeniem dla wielu odwiedzających i wystawców specjalizujących się w segmencie papierniczo-biurowo-szkolnym. Daje okazję do poznania aktualnych trendów i nowych produktów papierniczych – artykułów biurowych i szkolnych, opakowań ozdobnych, serwetek, kalendarzy a także urządzeń biurowych i akcesoriów do drukarek i kopiarek. Spotkania sprzedawców hurtowych, detalicznych, producentów produktów papierniczych i piśmienniczych sprzyjają nowym kontaktom biznesowym.

    Więcej…