Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Hity sprzedażowe

Przepiękna seria artykułów szkolnych.

Polecamy

Twin Name Pen 2 marki Dong-A.

Subskrypcja



Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Z badań i raportów OBOP wynika, że ponad 80 proc. ankietowanych wybiera alternatywne rozwiązania związane z wydrukami, a użytkownicy historie o zapychających się dyszach po użyciu nieoficjalnego tuszu uważają za tzw. miejskie legendy. Ci, którzy cenią przede wszystkim dobrą jakość w relatywnie niskiej cenie nie boją się o żywotność drukarki. 

- Rok 2014 dla ActiveJet był bardzo wymagający, ale także udany. Według analiz branży materiałów eksploatacyjnych w dalszym ciągu  obserwujemy tendencję spadkową, nie mniej już nie tak znaczącą, jak rok temu. Wielu klientów dokonuje konserwatywnych wyborów inwestując w kompleksowe zarządzanie drukiem i systemy elektroniczne, jak obieg dokumentów. Tablety, smartfony i inne mobilne urządzenia również nie pomagają branży zamiennych materiałów eksploatacyjnych do drukarek. Jednakże w warunkach związanych z trendem odejścia od  druku, produkty ActiveJet i Actis odnotowały wzrost udziału ilościowego w rynku. Z analiz IDC bowiem wynika, że po pierwszym półroczu 2014 r. obie marki zyskały pozycję lidera w rynku tuszów i tonerów zajmując aż 31 proc. całego rynku w ujęciu ilościowym. Pozytywnym sygnałem są również bardzo dobre wyniki testów jakości przeprowadzonych przez PC World, w których zostaliśmy uznani za najlepszych w swojej kategorii. Sponsoring zawodowej drużyny kolarskiej ActiveJet Team oraz szereg innych działań promocyjnych, a także ekspansywna polityka handlowa i strategia multiprodukowa spowodowały, że nasze produkty są bardzo dobrze rozpoznawalne i szeroko dostępne we wszystkich segmentach cenowych i jakościowych. W 2014 roku także rosła w siłę sprzedaż eksportowa w obszarze eksploatacji, jak i oświetlenia LED, szczególnie w Niemczech w ramach działalności spółki córki Action Europe, oraz Czechach, Słowacji, Rumuni, Słowenii, Grecji, Holandii i Hiszpanii. 

Ten rok poświęciliśmy na zwiększenie mocy produkcyjnych i dopasowanie ich do wielkości sprzedaży. W 2015 roku chcielibyśmy skoncentrować się na kanale sprzedażowym B2B i dalszej ekspansji sprzedaży naszych produktów z wykorzystaniem Action Europe. Kluczowym jest dla nas również to, że za marką stoi uznany dystrybutor IT, RTV/AGD. Zasoby firmowe ACTION czy światowa logistyka sprawiają, że osiągamy lepsze wyniki niż konkurenci. Liczę na podobny, pozytywny trend dla ActiveJet w  2015 r.

Komentarza udzielił Rafał Ornowski, Pełnomocnik Zarządu ds. Marki w ACTION S.A.   


Marka ActiveJet należy do notowanej od 2006 r. na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie spółki ACTION SA - jednego z największych dystrybutorów sprzętu komputerowego w Polsce, obecnego na rynku od ponad 20 lat. Z raportu przygotowanego przez PART IT Reseller ActiveJet to najpopularniejsza marka alternatywnych atramentów i tonerów w Polsce (wyniki badań przeprowadzonych w latach 2012-2013). Swoją renomę zdobyła właśnie głównie dzięki znakomitej jakości tuszy i tonerów oraz pozostałym materiałom eksploatacyjnym i biurowym, jakie wprowadziła na polskim rynku. Produkty ActiveJet zwyciężyły w wielu testach jakości przeprowadzanych przez niezależne laboratoria oraz uzyskały liczne certyfikaty, m.in. GRCI, IPL RIT (Imaging Products Laboratory).  Materiały alternatywne do urządzeń drukujących marki ActiveJet posiadają certyfikaty jakości ISO 9001:2008 i ISO 14001:2004 wydane przez BSI Group Polska oraz certyfikat zgodności M+T wydany przez TÜV Rheinland Polska. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku gama produktowa uległa rozszerzeniu na nowe grupy ActiveJet Energy i Akcesoria. ActiveJet Energy ma w swojej ofercie zarówno świetlówki energooszczędne, jak i LEDowe – alternatywne dla tradycyjnych żarówek źródła światła. 

Przyznane tytuły ActiveJet w prestiżowych konkursach za najwyższą światową jakość:

2014 – Lider Dekady, Złoty AS IT, Konsumencki Lider Jakości, Laur Konsumenta

2013 – Złoty Laur Klienta, Top Marka, Złoty AS IT, Studencka Marka Roku, I miejsce w teście alternatywnych tuszów miesięcznika PC World

2012 – Konsumencki Lider Jakości, Złoty Laur Klienta, Top Marka, I miejsce w teście alternatywnych tuszów miesięcznika PC World, Srebrny Laur Klienta jako wyróżnienie dla materiałów oświetleniowych ActiveJet

2011 – Złoty Laur Klienta, Top Marka, Polska Jakość 

2010 – Złoty Laur Klienta

2009 – Jakość Roku, Złoty Laur Klienta

2008 – Jakość Roku 

2007 – Jakość Roku, Lider Marki

Więcej informacji na: www.activejet.pl

 

Wybrane ogłoszenia

Firma Rafcom poszukuje pracownika.
Kolorowe korektory w taśmie.
Nowa oferta w marce KMP.
Poszukiwany pracownik do pracy: Częstochowa, Gdańs ...
Samoprzylepne uchwyty do większości rodzajów kabli ...
Wysokiej jakości kredki w promocyjnej cenie.
Nowa kolorystyka w ofercie Leviatan-Poligrafia.
Szeroka oferta różnej wielkości toreb z dużym dnem ...
Elegancji produkt do pracy oraz jako gadżet z logo ...
Długopis Errata w nowej odsłonie graficznej i kolo ...
Nowe wkłady atramentowe.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Po co komu trójkątne kredki, ołówki i...

    Jeśli jesteś rodzicem to zapewne doświadczyłeś okresu w życiu Twojego dziecka, w których wykazywało ono nadzwyczajną aktywność w rysowaniu. Wiecie, po czym poznać dom, w którym jest maluch? Oczywiście po ścianach, chociaż osobiście takiego doświadczenia nie mam, bo mój syn od razu rozpoczął swoją artystyczną edukację od podłogi, na której permanentnym markerem narysował "mamusię".

    Więcej…  
  • ViewSonic – rozszerzona gwarancja dla sektora edukacyjnego

    Projektory marki ViewSonic zakupione przez szkoły i wyższe uczelnie mogą być objęte dłuższym okresem gwarancyjnym. Standardowa gwarancja projektora może być rozszerzona do 4 lat na urządzenie i 4 lat na lampę (max. 2000h).

    Więcej…