Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Hity sprzedażowe

Nowe kolory obudów długopisów marki d-rect.

Polecamy

Szeroka oferta etykiet samoprzylepnych w różnych rozmiarach.

Subskrypcja



Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Z badań i raportów OBOP wynika, że ponad 80 proc. ankietowanych wybiera alternatywne rozwiązania związane z wydrukami, a użytkownicy historie o zapychających się dyszach po użyciu nieoficjalnego tuszu uważają za tzw. miejskie legendy. Ci, którzy cenią przede wszystkim dobrą jakość w relatywnie niskiej cenie nie boją się o żywotność drukarki. 

- Rok 2014 dla ActiveJet był bardzo wymagający, ale także udany. Według analiz branży materiałów eksploatacyjnych w dalszym ciągu  obserwujemy tendencję spadkową, nie mniej już nie tak znaczącą, jak rok temu. Wielu klientów dokonuje konserwatywnych wyborów inwestując w kompleksowe zarządzanie drukiem i systemy elektroniczne, jak obieg dokumentów. Tablety, smartfony i inne mobilne urządzenia również nie pomagają branży zamiennych materiałów eksploatacyjnych do drukarek. Jednakże w warunkach związanych z trendem odejścia od  druku, produkty ActiveJet i Actis odnotowały wzrost udziału ilościowego w rynku. Z analiz IDC bowiem wynika, że po pierwszym półroczu 2014 r. obie marki zyskały pozycję lidera w rynku tuszów i tonerów zajmując aż 31 proc. całego rynku w ujęciu ilościowym. Pozytywnym sygnałem są również bardzo dobre wyniki testów jakości przeprowadzonych przez PC World, w których zostaliśmy uznani za najlepszych w swojej kategorii. Sponsoring zawodowej drużyny kolarskiej ActiveJet Team oraz szereg innych działań promocyjnych, a także ekspansywna polityka handlowa i strategia multiprodukowa spowodowały, że nasze produkty są bardzo dobrze rozpoznawalne i szeroko dostępne we wszystkich segmentach cenowych i jakościowych. W 2014 roku także rosła w siłę sprzedaż eksportowa w obszarze eksploatacji, jak i oświetlenia LED, szczególnie w Niemczech w ramach działalności spółki córki Action Europe, oraz Czechach, Słowacji, Rumuni, Słowenii, Grecji, Holandii i Hiszpanii. 

Ten rok poświęciliśmy na zwiększenie mocy produkcyjnych i dopasowanie ich do wielkości sprzedaży. W 2015 roku chcielibyśmy skoncentrować się na kanale sprzedażowym B2B i dalszej ekspansji sprzedaży naszych produktów z wykorzystaniem Action Europe. Kluczowym jest dla nas również to, że za marką stoi uznany dystrybutor IT, RTV/AGD. Zasoby firmowe ACTION czy światowa logistyka sprawiają, że osiągamy lepsze wyniki niż konkurenci. Liczę na podobny, pozytywny trend dla ActiveJet w  2015 r.

Komentarza udzielił Rafał Ornowski, Pełnomocnik Zarządu ds. Marki w ACTION S.A.   


Marka ActiveJet należy do notowanej od 2006 r. na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie spółki ACTION SA - jednego z największych dystrybutorów sprzętu komputerowego w Polsce, obecnego na rynku od ponad 20 lat. Z raportu przygotowanego przez PART IT Reseller ActiveJet to najpopularniejsza marka alternatywnych atramentów i tonerów w Polsce (wyniki badań przeprowadzonych w latach 2012-2013). Swoją renomę zdobyła właśnie głównie dzięki znakomitej jakości tuszy i tonerów oraz pozostałym materiałom eksploatacyjnym i biurowym, jakie wprowadziła na polskim rynku. Produkty ActiveJet zwyciężyły w wielu testach jakości przeprowadzanych przez niezależne laboratoria oraz uzyskały liczne certyfikaty, m.in. GRCI, IPL RIT (Imaging Products Laboratory).  Materiały alternatywne do urządzeń drukujących marki ActiveJet posiadają certyfikaty jakości ISO 9001:2008 i ISO 14001:2004 wydane przez BSI Group Polska oraz certyfikat zgodności M+T wydany przez TÜV Rheinland Polska. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku gama produktowa uległa rozszerzeniu na nowe grupy ActiveJet Energy i Akcesoria. ActiveJet Energy ma w swojej ofercie zarówno świetlówki energooszczędne, jak i LEDowe – alternatywne dla tradycyjnych żarówek źródła światła. 

Przyznane tytuły ActiveJet w prestiżowych konkursach za najwyższą światową jakość:

2014 – Lider Dekady, Złoty AS IT, Konsumencki Lider Jakości, Laur Konsumenta

2013 – Złoty Laur Klienta, Top Marka, Złoty AS IT, Studencka Marka Roku, I miejsce w teście alternatywnych tuszów miesięcznika PC World

2012 – Konsumencki Lider Jakości, Złoty Laur Klienta, Top Marka, I miejsce w teście alternatywnych tuszów miesięcznika PC World, Srebrny Laur Klienta jako wyróżnienie dla materiałów oświetleniowych ActiveJet

2011 – Złoty Laur Klienta, Top Marka, Polska Jakość 

2010 – Złoty Laur Klienta

2009 – Jakość Roku, Złoty Laur Klienta

2008 – Jakość Roku 

2007 – Jakość Roku, Lider Marki

Więcej informacji na: www.activejet.pl

 

Wybrane ogłoszenia

Przepiękna seria artykułów szkolnych.
Najnowszy produkt w ofercie Leviatana.
Firma Rafcom poszukuje pracownika.
Nowe produkty w ofercie Tadeo Trading.
Gumki recepturki - różne rodzaje.
Firma RAFCOM poszukuje pracownika.
Nowy produkt w ofercie.
Mocny klej do wielu zastosowań.
Kompania Biurowa poszukuje handlowca!
Nowe produkty w ofercie firmy KMP PrintTechnik Pol ...
Nowa odsłona serii Flexi Abra od Penmate.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Mr. Books & Mrs. Paper na targach we Frankfurcie

    Wystawcy targów Paperworld potwierdzają, że produkty branży PBS mają coraz większe znaczenie jeśli chodzi o wyposażenie księgarni. Specjalna wystawa, zlokalizowana w hali 5.1 Mr. Books & Mrs. Paper przedstawia najnowsze produkty i rozwiązania dla tego sektora handlowego. Pokaz dedykowany jest specjalnie dla rynku książek i bazuje na emocjonalnych doświadczeniach zakupowych klientów. Decydującą rolę odgrywa tu odpowiedni wybór produktów oraz przekonywujący pomysł, który podkreśla ten rodzaj handlu jako branżę specjalistyczną.

    Więcej…  
  • RemaDays Warsaw 2020 – See NEW na targach pełnych pomysłów

    Jubileuszowa edycja targów RemaDays Warsaw zakończyła się powodzeniem. Jednak czas już rozpocząć intensywne przygotowania do następnej edycji. Warszawska impreza wystawiennicza odbywać się będzie po raz szesnasty. Do Ptak Warsaw EXPO zapraszamy w dniach od 12 do 14 lutego 2020 roku.

    Więcej…