Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Hity sprzedażowe

Przepiękna kolekcja Mikołaj torebek z brokatem.

Polecamy

Nowa oferta tonerów do drukarek marki Canon, Kyocera i Minolta.


Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Za nami 10. edycja ogólnopolskiego plebiscytu popularności „Laur Konsumenta 2015”. Liderem jakości w kategorii „Materiały ekploatacyjne do drukarek” okazała się marka ActiveJet, która już po raz siódmy z rzędu zdobyła Złoty Laur Konsumenta. W głosowaniu przyznano jej 54% głosów – to aż o ponad 40% głosów więcej od marek uplasowanych na drugim i trzecim miejscu.

Laur Konsumenta to największy sondaż w kraju, który już od 10 lat wskazuje najpopularniejsze marki cieszące się największym zaufaniem klientów. Jego główną wartość stanowi przede wszystkim potwierdzenie dobrej opinii Polaków o produkcie, firmie czy usłudze. Tegoroczne głosy zbierane były za pośrednictwem ponad 1000 portali, m.in. spółki Agora S.A., Dziennika Gazety Prawnej i mediów regionalnych. Dodatkowo, głosowanie odbywało się telefonicznie oraz na stronie internetowej projektu Laur Konsumenta.  Liczba wyświetleń w kategorii materiały ekploatacyjne do drukarek wyniosła aż ponad 3 mln, co zapewnia bardzo dużą wiarygodność w ocenach konsumentów.

- Główna nagroda w plebiscycie konsumenckim to ukoronowanie naszej pracy nad doskonaleniem oferowanych produktów. Marka ActiveJet okryła się siedmiokrotnym złotem w jednym z najważniejszych dla nas konkursów, w którym w jury zasiadają klienci. To wiarygodne odzwierciedlenie sytuacji rynku materiałów eksploatacyjnych, na którym utrzymujemy status lidera. Regularnie poszerzamy portfolio produktowe dostosowując się do aktualnych potrzeb klientów, a badania konsumenckie stanowią dla nas poważne testy, które jak dotąd zdajemy na najwyższym poziomie  – powiedział Rafał Ornowski, Pełnomocnik Zarządu Action S.A. ds. marki ActiveJet.


Marka ActiveJet należy do notowanej od 2006 r. na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie spółki ACTION SA - jednego z największych dystrybutorów sprzętu komputerowego w Polsce, obecnego na rynku od ponad 20 lat. Z raportu przygotowanego przez PART IT Reseller ActiveJet to najpopularniejsza marka alternatywnych atramentów i tonerów w Polsce (wyniki badań przeprowadzonych w latach 2012-2013). Swoją renomę zdobyła właśnie głównie dzięki znakomitej jakości tuszy i tonerów oraz pozostałym materiałom eksploatacyjnym i biurowym, jakie wprowadziła na polskim rynku. Produkty ActiveJet zwyciężyły w wielu testach jakości przeprowadzanych przez niezależne laboratoria oraz uzyskały liczne certyfikaty, m.in. GRCI, IPL RIT (Imaging Products Laboratory).  Materiały alternatywne do urządzeń drukujących marki ActiveJet posiadają certyfikaty jakości ISO 9001:2008 i ISO 14001:2004 wydane przez BSI Group Polska oraz certyfikat zgodności M+T wydany przez TÜV Rheinland Polska. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku gama produktowa uległa rozszerzeniu na nowe grupy ActiveJet Energy i Akcesoria. ActiveJet Energy ma w swojej ofercie zarówno świetlówki energooszczędne, jak i LEDowe – alternatywne dla tradycyjnych żarówek źródła światła. Marka ActiveJet od wielu lat intensywnie uczestniczy w promocji polskiego sportu. W latach 2012-2013 widoczna była jako główny sponsor Klubu Piłkarskiego Legia Warszawa. Od 2014 r. jest sponsorem tytularnym własnej zawodowej grupy kolarskiej ActiveJet Team. 

Przyznane tytuły ActiveJet w prestiżowych konkursach za najwyższą światową jakość produktów:

2014 – Lider Dekady, Złoty AS IT, Konsumencki Lider Jakości, Laur Konsumenta

2013 – Złoty Laur Klienta, Top Marka, Złoty AS IT, Studencka Marka Roku, I miejsce w teście alternatywnych  tuszów miesięcznika PC World

2012 – Konsumencki Lider Jakości, Złoty Laur Klienta, Top Marka, I miejsce w teście alternatywnych tuszów miesięcznika PC World, Srebrny Laur Klienta jako wyróżnienie dla materiałów oświetleniowych ActiveJet

2011 – Złoty Laur Klienta, Top Marka, Polska Jakość 

2010 – Złoty Laur Klienta

2009 – Jakość Roku, Złoty Laur Klienta

2008 – Jakość Roku 

2007 – Jakość Roku, Lider Marki

Więcej informacji na: www.activejet.pl 

 

Wybrane ogłoszenia

Nowa oferta tonerów do drukarek marki Canon, Kyoce ...
Nowość w ofercie Asarto.
Kawa, która pobudza do kreatywnego myślenia.
Nowe tonery sygnowane logiem KMP PrintTechnik.
Tusze do drukarek Epson marki Activejet AE-34BNX, ...
Tablica korkowa o oryginalnym kształcie.
Uniwersalna ładowarka wieloportowa dla różnych urz ...
Idealny produkt dostosowany do nowych norm RODO.
Nowa oferta w asortymencie Tadeo Trading.
Firma Rafcom poszukuje pracowników.
Firma MILAN Polska Sp. z o. o., dystrybutor artyku ...

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Amex Wyłącznym dystrybutorem Faber-Castell

    Krakowska firma Amex - z 30-letnim doświadczeniem w branży PBS - w połowie czerwca przejęła całkowitą dystrybucję produktów marki Faber-Castell. Zgodnie z informacją, która ukazała się na stronie firmy, AMEX został wyłącznym dystrybutorem marki FABER-CASTELL w Polsce.

    Więcej…  
  • Rusza powakacyjna odsłona akcji EASY Plecaki od serca

    Zbliża się początek nowego roku szkolnego, a wraz z nim zakupowe szaleństwo związane z kompletowaniem wyprawki. Organizatorzy akcji EASY Plecaki od serca przypominają, co warto zrobić z niepotrzebnym plecakiem z poprzedniego sezonu - przekazać dla dzieci w potrzebie!

    Więcej…