Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Hity sprzedażowe

Bardzo lekkie i miękkie, wypełnione powietrzem piłki.

Polecamy

Nowa oferta w asortymencie Tadeo Trading.


Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Za nami 10. edycja ogólnopolskiego plebiscytu popularności „Laur Konsumenta 2015”. Liderem jakości w kategorii „Materiały ekploatacyjne do drukarek” okazała się marka ActiveJet, która już po raz siódmy z rzędu zdobyła Złoty Laur Konsumenta. W głosowaniu przyznano jej 54% głosów – to aż o ponad 40% głosów więcej od marek uplasowanych na drugim i trzecim miejscu.

Laur Konsumenta to największy sondaż w kraju, który już od 10 lat wskazuje najpopularniejsze marki cieszące się największym zaufaniem klientów. Jego główną wartość stanowi przede wszystkim potwierdzenie dobrej opinii Polaków o produkcie, firmie czy usłudze. Tegoroczne głosy zbierane były za pośrednictwem ponad 1000 portali, m.in. spółki Agora S.A., Dziennika Gazety Prawnej i mediów regionalnych. Dodatkowo, głosowanie odbywało się telefonicznie oraz na stronie internetowej projektu Laur Konsumenta.  Liczba wyświetleń w kategorii materiały ekploatacyjne do drukarek wyniosła aż ponad 3 mln, co zapewnia bardzo dużą wiarygodność w ocenach konsumentów.

- Główna nagroda w plebiscycie konsumenckim to ukoronowanie naszej pracy nad doskonaleniem oferowanych produktów. Marka ActiveJet okryła się siedmiokrotnym złotem w jednym z najważniejszych dla nas konkursów, w którym w jury zasiadają klienci. To wiarygodne odzwierciedlenie sytuacji rynku materiałów eksploatacyjnych, na którym utrzymujemy status lidera. Regularnie poszerzamy portfolio produktowe dostosowując się do aktualnych potrzeb klientów, a badania konsumenckie stanowią dla nas poważne testy, które jak dotąd zdajemy na najwyższym poziomie  – powiedział Rafał Ornowski, Pełnomocnik Zarządu Action S.A. ds. marki ActiveJet.


Marka ActiveJet należy do notowanej od 2006 r. na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie spółki ACTION SA - jednego z największych dystrybutorów sprzętu komputerowego w Polsce, obecnego na rynku od ponad 20 lat. Z raportu przygotowanego przez PART IT Reseller ActiveJet to najpopularniejsza marka alternatywnych atramentów i tonerów w Polsce (wyniki badań przeprowadzonych w latach 2012-2013). Swoją renomę zdobyła właśnie głównie dzięki znakomitej jakości tuszy i tonerów oraz pozostałym materiałom eksploatacyjnym i biurowym, jakie wprowadziła na polskim rynku. Produkty ActiveJet zwyciężyły w wielu testach jakości przeprowadzanych przez niezależne laboratoria oraz uzyskały liczne certyfikaty, m.in. GRCI, IPL RIT (Imaging Products Laboratory).  Materiały alternatywne do urządzeń drukujących marki ActiveJet posiadają certyfikaty jakości ISO 9001:2008 i ISO 14001:2004 wydane przez BSI Group Polska oraz certyfikat zgodności M+T wydany przez TÜV Rheinland Polska. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku gama produktowa uległa rozszerzeniu na nowe grupy ActiveJet Energy i Akcesoria. ActiveJet Energy ma w swojej ofercie zarówno świetlówki energooszczędne, jak i LEDowe – alternatywne dla tradycyjnych żarówek źródła światła. Marka ActiveJet od wielu lat intensywnie uczestniczy w promocji polskiego sportu. W latach 2012-2013 widoczna była jako główny sponsor Klubu Piłkarskiego Legia Warszawa. Od 2014 r. jest sponsorem tytularnym własnej zawodowej grupy kolarskiej ActiveJet Team. 

Przyznane tytuły ActiveJet w prestiżowych konkursach za najwyższą światową jakość produktów:

2014 – Lider Dekady, Złoty AS IT, Konsumencki Lider Jakości, Laur Konsumenta

2013 – Złoty Laur Klienta, Top Marka, Złoty AS IT, Studencka Marka Roku, I miejsce w teście alternatywnych  tuszów miesięcznika PC World

2012 – Konsumencki Lider Jakości, Złoty Laur Klienta, Top Marka, I miejsce w teście alternatywnych tuszów miesięcznika PC World, Srebrny Laur Klienta jako wyróżnienie dla materiałów oświetleniowych ActiveJet

2011 – Złoty Laur Klienta, Top Marka, Polska Jakość 

2010 – Złoty Laur Klienta

2009 – Jakość Roku, Złoty Laur Klienta

2008 – Jakość Roku 

2007 – Jakość Roku, Lider Marki

Więcej informacji na: www.activejet.pl 

 

Wybrane ogłoszenia

Grupa CX poszukuje pracowników.
Torebka neoprenowa S'COOL BIRDTorebka neoprenowa S'COOL BIRD
Sprzedam48,00 (sugerowana cena rynkowa) PLN
Torebka neoprenowa idealna do szkoły, przedszkola, ...
Przepiękna kolekcja 7 toreb w kolorze białym.
Kolorowa zabawa z kostkami papierowymi.
Odświeżony wygląd (pojedynczy i podwójny) kubków n ...
Nowe produkty w ofercie KMP PrintTechnik Polska.
Totalny hit sprzedażowy!!
Firma Smart Digital Media - właściciel marki INKdi ...
Świetna zabawa dla maluchów.
Aromatyczne kawy ziarniste marki Cafe Tommy.
Nowa oferta firmy Inter-Folia.
Totalny hit od Tadeo Trading.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Wiesz czego potrzebują młodzi? Lekkości, wytrzymałości i design'u

    To będzie prawdziwy hit na szkolnych korytarzach! AIRNESS to francuska marka, która trafia prosto w gusta dzieci i młodzieży. I mamy dla Was dobrą wiadomość – właśnie wraca na polski rynek z czterema zupełnie świeżymi, młodzieżowymi kolekcjami!

    Więcej…  
  • Rok 2017 to ponad 525 tysięcy minut. Jak je wykorzystasz?

    Nie masz wrażenie, że z roku na rok czas co raz szybciej przecieka przez palce? Jak to możliwe, że większości z nas ciągle go brakuje? Tajemnica nie tkwi tylko w tym, aby mniej robić - receptą jest po prostu dobra jego organizacja.

    Więcej…