Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Hity sprzedażowe

Dostępne w różnej wielkości opakowaniach.

Polecamy

Najlepsza masa do modelowania dla dzieci.


Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

21 maja w centrum targowo-konferencyjnym w Warszawie przy ulicy Marsa odbyła się ceremonia wręczenia nagród dla produktów idealnych na prezent. W trzech kategoriach nagrodziliśmy sześć firm. W tym roku wręczyliśmy także wyróżnienie specjalne.

Targi Gift Show zorganizowane zostały już po raz drugi. Były one idealną okazją do organizacji II edycji konkursu Gift Show & Scann.R Award, którego celem jest nagrodzenie najciekawszych, najbardziej innowacyjnych produktów idealnych na prezent. W tym roku liczba produktów zgłoszonych do konkurencji przekroczyła magiczną 50-tkę. Nie było łatwo spośród tak licznej grupy wybrać tylko sześć najlepszych prezentów. Nasze Jury analizowało każdy produkt pod kątem funkcjonalności, oryginalności, innowacyjności. W wyborze znaczny udział mieli także goście targów Gift Show, którzy dokonali wyboru swojego faworyta. Po długich naradach, 21 maja w centrum targowych nagrodziliśmy 7 firm - sześć z nich stanęło na podium, jedna otrzymała wyróżnienie specjalne.

Kto został zwycięzcą?

W kategorii BEST GIFT na podium stanęły firmy:

I miejsce - Bimart Marek Biczak za przepięknie wykonanego i oficjalnie licencjonowanego Forda Mustanga


II miejsce - Pokusa Zbigniew Bochenek za serię drewnianych produktów do karafki i kieliszków

III miejsce - Fujian Dehua Huamao Ceramics Co., LTD za stołowy zestaw ceramiczny.


W kategorii BEST IDEA na podium stanęły firmy:

I miejsce - Inter Sp. z o.o. za Magiczny Dywan

II miejsce - Kwiaty Dla Biura za pomysł na żywy, kwiatowy prezent

III miejsce - Wood Souvenir z Ukrainy za notatniki wykonane z drewna

 

 

W kategorii Nagroda Publiczności nagrody odebrały firmy:

I miejsce - Zest Sp. z o.o. za piękne parasole 

 

II miejsce - DEKOR Polska za videofolder

III miejsce - Wyslijbalonika.pl za oryginalny prezent w postaci balonu ukrytego w pudle

Wyjątkowo w tym roku Jury konkursowe podjęło decyzję o wręczeniu wyróżnienia dla produktu firmy Rozette. Hitowe Emotikonki spotkały się z bardzo dużym zainteresowaniem odwiedzających, którzy licznie głosowali właśnie na nie. W imieniu firmy, nagrodę w postaci kosza kwiatów odebrał Ambasador nowego produktu firmy Rozette - Adi Kowalski.

Wszystkim zwycięzcom gratulujemy wygranej i zapraszamy do kolejnej edycji konkursu, o której już niebawem będziemy pisać.

Wybrane ogłoszenia

Nowe produkty w ofercie KMP PrintTechnik Polska.
Przepiękne pastelowe torebki prezentowe.
Najlepsza masa do modelowania dla dzieci.
Bądź gotowy do RODO.
Najlepszy prezent na Dzień Dziecka!
Torebka neoprenowa S'COOL BIRDTorebka neoprenowa S'COOL BIRD
Sprzedam48,00 (sugerowana cena rynkowa) PLN
Torebka neoprenowa idealna do szkoły, przedszkola, ...
Nowy produkt w ofercie KMP PrintTechnik Polska
Lubisz "bazgrolić" podczas rozmów telefonicznych? ...
Wysokiej jakości karteczki samoprzylepne marki Ban ...
Nowy, niezastąpiony towarzysz w biurze, w domu, w ...
W ofercie firmy Leviatan-Poligrafia pokazały się n ...
Kolorowe notesy - zwierzątka marki Stick'n.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Wystawa niezwykłych piór wiecznych w Warszawie.

    Pióra wieczne mogą być dziełem sztuki. Na wystawie w The Designer Gallery w Galerii Mokotów przez dwa tygodnie można oglądać trzydzieści wyjątkowych piór pochodzących z prywatnych kolekcji. Znajdują się wśród nich egzemplarze zachwycające bogatą ornamentyką i wykorzystaniem kamieni szlachetnych. Niektóre eksponaty warte są nawet kilkaset tysięcy złotych.

    Więcej…  
  • Sprzedaż Sony rośnie szybciej niż rynek

    Drugi kwartał 2014 r. okazał się bardzo udany dla Sony pod względem sprzedaży projektorów klasy high-end do kina domowego w cenie powyżej 2 000 $  (6 400 zł). Niekwestionowany lider ma blisko 40% udziału w rynku ilościowo i 45%  wartościowo. Porównanie rok do roku Q2 daje – blisko sześciokrotny wzrost sprzedaży! 

    Więcej…