Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Activejet, lider rynku alternatywnych materiałów eksploatacyjnych oraz producent wysokiej jakości produktów oświetleniowych, wystartował z kampanią wizerunkową, której twarzą jest znana prezenterka Agnieszka Hyży.

Kampania pod hasłem ?Świetlna myśl!? ma na celu zwrócenie uwagi, że marka Activejet to obok materiałów eksploatacyjnych również bogaty asortyment produktów oświetleniowych.
W portfolio marki znajdują się między innymi źródła światła LED w barwie ciepłej, zimnej i neutralnej, produkty designerskie takie, jak dekoracyjne taśmy LED, kinkiety, lampki nabiurkowe, dekoracyjne oprawy LED, a także energooszczędne świetlówki kompaktowe. Cechuje je najwyższa jakość, energooszczędność, a dodatkowo dają wiele możliwości do kreatywnej i nowoczesnej aranżacji wnętrz, co stanowi motyw przewodni kampanii.

- Współpraca z Agnieszką Hyży to wyjątkowe wydarzenie w historii naszej marki. Po raz pierwszy zdecydowaliśmy się na zaangażowanie ambasadora. Zależało nam na wyborze osoby, która przekona naszych klientów, że za pomocą produktów oświetleniowych Activejet można stworzyć wyjątkowe aranżacje wnętrz i całkowicie odmienić charakter mieszkania ? mówi Dominika Kopycka, Non-Food International Business Development Director w spółce Action S.A, do której należy marka Activejet.

Zaplanowane do końca bieżącego roku aktywności obejmują działania w prasie, w kanałach społecznościowych Facebook i Instagram oraz silne wsparcie PR. Za strategię, kreację  i realizację kampanii odpowiada agencja Communication Lab.

 

Wybrane ogłoszenia

Poszukiwani pracownicy
Najlepsza licencja tego roku!
Dostępny w 7 kolorach.
Z naklejkami Kredki dwustronnne
Nowy wymiar biurowej elegancji!
Piórnik z najmodniejszej ostatnio kolekcji BESTIES ...
Planery roczne, miesięczne, tygodniowe...
Z powierzchnią suchościeralno-magnetyczną

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Fabian Langenskiöld został powołany na stanowisko nowego Dyrektora Sprzedaży Arctic Paper S.A.

    Fabian Langenskiöld został powołany na stanowisko nowego Dyrektora Sprzedaży Arctic Paper S.A. Nominacja ta to kolejny krok we wdrażaniu nowej strategii Arctic Paper. Fabian Langenskiöld obejmie stanowisko 1 marca br. Zastąpi on Michała Sawkę, który opuści Arctic Paper za porozumieniem stron.

    Więcej…  
  • Klej w sztyfcie Instant Classic 5, 10, 20, 40 i 100 g

    Hiszpańska firma Dunsa oferująca produkty szkolne i biurowe przeprowadziła właśnie zmianę wyglądu najbardziej popularnej linii klejów. Nowy nadruk podkreśla proekologiczne rozwiązania stosowane w zakładzie produkcyjnym ? zarówno sztyfty, jak i opakowania klejów powstają z materiałów umożliwiających ich 100% recykling.

    Więcej…