Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Hity sprzedażowe

Nowa seria kolorowych albumów z wszytymi koszulkami.

Polecamy

Nowość w ofercie Asarto.


Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Właśnie ruszyła III edycja zabawy, którą przygotowała firma LAMBDA na 25-lecie swojej działalności. Po raz kolejny w miesiącu październiku producent materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących rozda swoim klientom cenne nagrody.

- W minionych dwóch etapach konkursu jubileuszowego rozdaliśmy prawie 40 nagród - informuje Monika Bąk, Kierownik Działu Marketingu w firmie Lambda. - Walka o nie była tak zażarta, że już dziś zdecydowaliśmy o kontynuacji naszej zabawy i w przyszłym roku. Muszę przyznać, ze zainteresowanie konkursem z okazji naszego 25-lecia przerosło nasze najśmielsze oczekiwania - dodaje.

 

Konkurs "25 lat z Wami", który trwa już od kilku miesięcy, polega na dokonaniu zakupów produktów marki LAMBDA o określonej wartości, zarejestrowaniu się na stronie www.lambda.com.pl/konkurs oraz udzieleniu prawidłowej odpowiedzi związanej tematycznie zawsze z firmą LAMBDA.

Dotychczas nagrody z I etapu w postaci głośników Bluetooth odebrało ponad 25 firm. Z kolei w II etapie słuchawki Adidas Monster trafiły do przedstawicieli 10 klientów. 

Każdorazowo wyniki konkursu z każdego kolejnego etapu były ogłaszane na stronie sklepu firmy LAMBDA po zalogowaniu na swoje konto. 

Jak się okazuje konkurs do najłatwiejszych nie należał. O ile zakupy okazują się przyjemnością o tyle odpowiedzi na pytania konkursowe już nie zawsze były tak proste. 

W pierwszym etapie pytanie, które zostało zadane uczestnikom brzmiało: Jaka jest deklarowana wydajność tonera marki Lambda o indeksie L-HEN505XC? 

Jego poprawna odpowiedź brzmiała 6682 strony, co oczywiście dla stałych klientów nie stanowiło zbyt ciężkiej zagadki. Jednakże w II etapie zauważalna była lekka rozbieżność w odpowiedziach. Na pytanie: Według jakich norm ISO/IEC testowane są tonery Lambda do kolorowych drukarek laserowych?  padały różne odpowiedzi, jednakże ta poprawna brzmiała - Norma ISO/IEC 19798.

Obecnie dla wszystkich klientów wrocławskiej firmy opracowane zostało kolejne pytanie oraz oczywiście przygotowana jeszcze cenniejsza pula nagród. Tym razem walka toczy się o telewizor marki SAMSUNG oraz Smartwatch'e Sony.

- Nie ukrywamy, że konkurs "25 lat z Wami" dedykowany był do każdego, gdyż warunkiem wszystkich etapó były zakupy za jedyne 500 zł oraz udzielenie poprawnej odpowiedzi. - mówi nam Monika Bąk. - Jak widać nie był to jakiś wygórowany próg przy tego typu zabawie i tak cennych nagrodach. 

Na pytanie naszej redakcji, czy w przyszłym roku podobnie będą wyglądać działania promocyjne firmy LAMBDA usłyszeliśmy absolutne: Tak.

Nie pozostaje nam więc nic innego jak zaprosić do udziału w kolejnej edycji konkursu i czekać z niecierpliwością na 2017 rok.

Wybrane ogłoszenia

Idealny produkt dostosowany do nowych norm RODO.
Polska marka artykułów czyszczących.
Podręczny zestaw notesów i zakładek marki d.rect. ...
Świetna zabawa dla maluchów.
Nowa wersja kalendarza Agenda w twardej oprawie.
Nowość w ofercie Asarto.
Tablica korkowa o oryginalnym kształcie.
Notes samoprzylepny w jaskrawych kolorach.
Nowe produkty w ofercie KMP PrintTechnik Polska.
Samoprzylepne uchwyty do większości rodzajów kabli ...
Idealne dla najmłodszych.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Manta i Cinkciarz.pl podejmują współpracę

    Firma Manta S.A. - oficjalny Partner Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej poinformowała o zawarciu umowy partnerskiej z serwisem Cinkciarz.pl, na mocy której obie firmy podejmą się realizacji wspólnych działań promocyjno-marketingowych.

    Więcej…  
  • Videoreportaż z corocznego spotkania firmy HAMELIN Polska Sp. z o.o.

    Zapraszamy do obejrzenia videoreportażu ze spotkania firmy HAMELIN z największymi jej odbiorcami. Event miał miejsce w Łodzi i zgromadził liczną grupę największych graczy na rynku PBS. Nie zabrakło tam także naszej redakcji.

    Więcej…