Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Hity sprzedażowe

Polecamy

Subskrypcja



Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

W tym roku odbędzie się kolejna, III już edycja targów Gift Show Poland. Wystawcy z kraju i zagranicy, importerzy, producenci i projektanci upominków m.in. z Polski, Chin, Indii czy Wietnamu, po raz kolejny spotkają się z odwiedzającymi w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska, przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Z kolei osoby interesujące się branżą i szukające pomysłów na prezenty, będą mogły odwiedzić targi w poszukiwaniu nowinek rynkowych. Jak co roku, Gift Show Poland będzie również znakomitą okazją do nabycia upominków dla klientów oraz partnerów biznesowych. W ramach targów dla odwiedzających przygotowano m.in.: Program dla Branżowych Odwiedzających, Wyspę Zabawek - Sektor Branży Zabawkarskiej (nowość na targach) oraz bezpłatne warsztaty kreatywne dla dorosłych i dzieci.

Warsztaty – kreatywne podejście do biznesu

Warsztaty towarzyszą imprezie od początku istnienia i cieszą się ogromnym zainteresowaniem, przyciągając za każdym razem liczną grupę odbiorców. Podczas pierwszej edycji można było uczestniczyć w zajęciach z tworzenia kartek, decoupage’u czy wykonywania artystycznych lizaków. Natomiast w ubiegłym roku warsztaty minęły pod znakiem tworzenia ozdobnej biżuterii z filcu oraz rozwoju kreatywności najmłodszych. Łącznie w dwóch poprzednich edycjach targów w warsztatach udział wzięło blisko 500 osób.

W tym roku tematyka warsztatów i pokazów kreatywnych będzie równie szeroka. Zaplanowane są warsztaty DIY, podczas których prowadzący będą mogli przekazać m.in. tajniki scrapbookingu i decoupage’u, warsztaty tworzenia zabawek oraz przybliżające proces powstawania słodyczy, ich dekoracji czy szkolenia dla nauczycieli szkół i przedszkoli. Do przeprowadzenia warsztatów może zgłosić się każda firma, której działalność i produkty wpisują się w tematykę eventu. Dla zainteresowanych przedsiębiorców organizatorzy przygotowali atrakcyjne warunki udziału, które uzależnione są od terminu zgłoszeń. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem: 608 426 046 lub adresem e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

 

Warsztaty kreatywne stanowią dla firm doskonałą okazję dotarcia z ofertą do wszystkich osób interesujących się nowościami w branży upominkowej, a także tych, które szukają pomysłów na prezent.

Wybrane ogłoszenia

Firma Rafcom poszukuje pracownika .
Idealny produkt dostosowany do nowych norm RODO.
Uniwersalna ładowarka wieloportowa dla różnych urz ...
Nowość w ofercie Asarto.
Nowe tonery sygnowane logiem KMP PrintTechnik.
Polska marka artykułów czyszczących.
Firma Rafcom, w związku z rozwojem, poszukuje prac ...
Kolekcja klasycznych kalendarzy dla Niej i dla Nie ...
Kolorowe pudełka na akcesoria do szkoły.
Idealny produkt także dla mam :)
Piękna kolekcja kalendarzy dla kobiet.
Brokatowa farbka makijażowa świecąca w ciemności. ...

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Gift Show Poland zaprasza do udziału w Programie dla Branżowych Odwiedzających

    W dniach 19-21 maja br. w warszawskim Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c odbędzie się druga edycja międzynarodowych targów Gift Show Poland – jednego z największych wydarzeń branży upominkowej w Polsce. Organizatorzy zapraszają do udziału w bezpłatnym Programie dla Branżowych Odwiedzających oraz uzyskania dodatkowych korzyści wynikających z uczestnictwa w targach: możliwości udziału w konferencjach, konkursie dla branżowych odwiedzających oraz nawiązania ciekawych kontaktów międzynarodowych. 

    Więcej…  
  • Opakowanie, które naprawdę się opłaca

    Z każdym rokiem półki sklepowe coraz bardziej uginają się od dużej liczby produktów z tej samej kategorii. Paradoksalnie, jak wynika z badań Nielsena, właśnie z tego powodu przeciętny konsument zauważa średnio tylko 4 na 10 artykułów. Co marki mogą zrobić, aby się wyróżnić? Jakie czynniki sprawiają, że częściej kupujemy jedne produkty, a ignorujemy inne?

    Więcej…