Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!
Drukuj

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Właśnie ruszyły targi w Kantonie on-line. Ich główną ideą jest bezpłatne dostarczenie Facebookowiczom informacji o produktach z wybranych branż z targów kantońskich. Pierwszy etap wydarzenia polega na wyłonieniu przez internautów fazy w głosowaniu, drugi na wskazaniu najbardziej interesujących ich branż z fazy, która wygrała w głosowaniu, trzeci etap to wizyta chińskiego agenta na wybranej fazie. O szczegółach akcji rozmawiamy z autorką projektu, Pauliną Kiełbus-Jania, Dyrektorem Generalnym w firmie BigChina.pl

scann.R.: Skąd wziął się pomysł na organizację targów kantońskich on-line?
Paulina Kiełbus-Jania: Pomysł pojawił się, ponieważ obserwujemy rosnące zainteresowanie targami w Chinach, a nie każdy ma możliwość się na nie udać. Takie wydarzenie jak to umożliwia sprawdzenie oferty chińskich dostawców bez konieczności udawania się do Chin.

Do kogo kierujecie propozycję "udziału" w akcji?

W zasadzie do każdego. Nasi klienci to różne podmioty, niektórzy prowadzą jednoosobowe działalności gospodarcze, inni to duże przedsiębiorstwa działające na terenie całego kraju lub nawet poza nim.

W jaki sposób na Waszej propozycji mogą skorzystać firmy z branży papierniczo-biurowo-szkolnej?

Firmy z Państwa branży mogą w ten sposób znaleźć dostawców wśród wystawców Targów Kantońskich. Producenci z branży zabawek będą obecni na II fazie targów, a artykułów biurowych na III fazie. W przypadku zdobycia największej liczby głosów w naszej ankiecie przez którąś z tych faz, nasz agent dostarczy materiałów interesujących dla Państwa odbiorców.

Targi w Kantonie on-line to szansa dla tych, którzy poszukują nowych produktów, jednak nie mogą pozwolić sobie na wyjazd do Chin. Jakie informacje "przywiezie" dla nich Wasz posłaniec?

Agent BigChina.pl dostarczy materiały video oraz zdjęcia produktów oraz krótkie materiały video z wywiadami z niektórymi producentami. Na życzenie możemy też udostępnić dane kontaktów do producentów, których produkty będziemy sprawdzać.

Czy współpraca z Wami, poza rzeczoną akcją, to duże koszta dla firmy?

Usługa udziału w targach na zlecenie nie jest dużym kosztem. Klient opłaca koszt dojazdu naszego chińskiego agenta do lokalizacji targów oraz konkretną stawkę za dzień pracy na targach. Jeśli klient potrzebuje też pozyskania i wysłania próbek produktów, dochodzą do tego koszty wysyłki ich do Polski.

W czym jesteście w stanie pomóc?

Odwiedzamy wybrane targi w Chinach w poszukiwaniu produktu wskazanego przez klienta. Skorzystanie z tej usługi znacznie obniża koszty dotarcia do chińskich dostawców. Umożliwia importerowi zapoznanie się z ofertą setek firm chińskich za pośrednictwem BigChina, czyli bez konieczności wyjazdu do Chin. Na życzenie klienta pracownik BigChina w Chinach odwiedzi wybrane targi w poszukiwaniu określonego asortymentu. Obejmuje to także pomoc w wyborze właściwych dla importera wystaw, pobranie próbek i weryfikację wyselekcjonowanych na targach producentów. Pokrewną usługą jest też aranżacja wyjazdów biznesowych do Chin. Organizujemy spotkania klientów z chińskimi kontrahentami. Klient może odwiedzić konkretne fabryki lub targi. W zakresie wyjazdów współpracujemy ze sprawdzonymi partnerami z branży turystycznej z wieloletnim doświadczeniem w obsłudze podróży służbowych i prywatnych. Zakres naszych działań obejmuje:

W ofercie BigChina.pl znajduje się również szereg usług poświęcony kompleksowej obsłudze importu towarów z Chin (link do oferty:http://import.bigchina.pl/oferta).

Rozmawiała Daria M.Kostera

Kategoria: Ze świata
Odsłony: 1929