Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Po wygranej w kategorii Print & Publishing na Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności w Cannes Lions w zeszłym miesiącu, kampania "Highlight The Remarkable" (tłumaczenie: "Podkreślanie niezwykłości") firmy Stabilo Boss stała się wirusem na kanałach cyfrowych.

Stworzona przez DDB Group z Düsseldorfu, najnowsza kampania prasowa Stabilo, otrzymała niesamowite reakcje w mediach społecznościowych, ponieważ przyciągnęła uwagę na "niezwykłe" kobiety, które odegrały ważną rolę w historii a mimo to pozostały niewidzialne. Dyrektor kreatywny DDB - Dennis May tak podsumował kampanię:

- Jesteśmy bardzo podekscytowani faktem, że kampania i jej przesłanie zyskały tak wiele trakcji w mediach społecznościowych. W ciągu zaledwie kilku dni osiągnęliśmy ponad 10 milionów wyświetleń na Twitterze. Im więcej możemy pomóc, aby podkreślić ten temat wraz ze Stabilo, tym lepiej. 

Pracownica NASA - Katherine Johnson, pierwsza dama - Edith Wilson i austriacka fizyczka - Lise Meitner, każda drukowana reklama ma czarno-białe zdjęcie przedstawiające kobietę, której wkład został położony w cieniu przez mężczyznę, z którym była związana. Na poniższych reklamach kampanii możesz przeczytać zacienione historie niesamowitych kobiet. Kogo jeszcze chciałbyś, Drogi Czytelniku, ujrzeć?

lise-meitner

katherine-jhonson

edith-wilson

Zgodnie z tym, co udostępnił DDB, reklamy drukowane Stabilo będą nadal działać w druku i na billboardach w Niemczech. Nie trzeba dodawać, że uwielbiamy ideę kampanii! Mamy nadzieję, że w tej serii pojawi się więcej kobiet.

Wybrane ogłoszenia

Nowy produkt w ofercie.
Przepiękna seria artykułów szkolnych.
Nowe wkłady atramentowe.
Firma RAFCOM poszukuje pracownika.
Tierra Group s.c. poszukuje pracownika do działu h ...
Wysokiej jakości kredki w promocyjnej cenie.
Kompania Biurowa poszukuje handlowca!
Niewielki kalendarz idealny do damskiej torebki.
Nowy komplet 12 marketów marki PENMATE.
Duży kalendarz ścienny, drukowany na grubym papier ...
Twin Name Pen 2 marki Dong-A.
Dwukolorowe i eleganckie.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Polacy spędzają w internecie średnio 11 godzin dziennie.

    Statystyczny Polak korzysta z internetu łącznie o 5 godzin więcej niż jeszcze dwa lata temu. Jednocześnie prawie podwoił się odsetek tych, którzy chętnie testują nowe technologie i kupują gadżety. Eksperci McKinsey & Company zwracają uwagę na to, że cyfrowa rewolucja w polskim społeczeństwie szybko postępuje. Z drugiej strony rośnie również zaufanie Polaków do cyfrowych innowacji, czego dobrym przykładem jest rosnąca popularność usług finansowych i handlu online. Opracowanie strategii działania w internecie to dziś jedno z głównych wyzwań, przed jakim stoją przedsiębiorstwa. 

    Więcej…  
  • PIAP prelegentem 9-tego Forum Marketingu Zintegrowanego

    Polska Izba Artykułów Promocyjnych organizacja branżowa zrzeszająca ponad 170 firm z branży upominków reklamowych po raz pierwszy weźmie udział jako prelegent w 9-tym Forum Marketingu Zintegrowanego organizowanym przez Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego. PIAP podczas wydarzenia zaprezentuje wystąpienie "To nie tylko gadżet, Jak skutecznie wykorzystać moc upominków reklamowych i skutecznie budować relacje".

    Więcej…