Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Po wygranej w kategorii Print & Publishing na Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności w Cannes Lions w zeszłym miesiącu, kampania "Highlight The Remarkable" (tłumaczenie: "Podkreślanie niezwykłości") firmy Stabilo Boss stała się wirusem na kanałach cyfrowych.

Stworzona przez DDB Group z Düsseldorfu, najnowsza kampania prasowa Stabilo, otrzymała niesamowite reakcje w mediach społecznościowych, ponieważ przyciągnęła uwagę na "niezwykłe" kobiety, które odegrały ważną rolę w historii a mimo to pozostały niewidzialne. Dyrektor kreatywny DDB - Dennis May tak podsumował kampanię:

- Jesteśmy bardzo podekscytowani faktem, że kampania i jej przesłanie zyskały tak wiele trakcji w mediach społecznościowych. W ciągu zaledwie kilku dni osiągnęliśmy ponad 10 milionów wyświetleń na Twitterze. Im więcej możemy pomóc, aby podkreślić ten temat wraz ze Stabilo, tym lepiej. 

Pracownica NASA - Katherine Johnson, pierwsza dama - Edith Wilson i austriacka fizyczka - Lise Meitner, każda drukowana reklama ma czarno-białe zdjęcie przedstawiające kobietę, której wkład został położony w cieniu przez mężczyznę, z którym była związana. Na poniższych reklamach kampanii możesz przeczytać zacienione historie niesamowitych kobiet. Kogo jeszcze chciałbyś, Drogi Czytelniku, ujrzeć?

lise-meitner

katherine-jhonson

edith-wilson

Zgodnie z tym, co udostępnił DDB, reklamy drukowane Stabilo będą nadal działać w druku i na billboardach w Niemczech. Nie trzeba dodawać, że uwielbiamy ideę kampanii! Mamy nadzieję, że w tej serii pojawi się więcej kobiet.

Wybrane ogłoszenia

Nowy produkt w ofercie KMP PrintTechnik Polska.
Nowa kolorystyka w ofercie Leviatan-Poligrafia.
Długopis Errata w nowej odsłonie graficznej i kolo ...
Kawa, która pobudza do kreatywnego myślenia.
Poszukiwany pracownik do pracy: Częstochowa, Gdańs ...
Firma HELKRA poszukuje handlowców.
Uniwersalne chusteczki do czyszczenia w opakowaniu ...
Długopis record w nowej odsłonie kolorystycznej.
Kolorowe korektory w taśmie.
Cutter marki SMART by Leviatan.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Dziewczynki kochają róż

    Przy zakupie prezentów dla dzieci, każdy wie, że niebieski jest dla chłopców a różowy dla dziewczynek. I uwaga - nie jest to wcale wynik sztuczek marketingowych. Według nowego badania opublikowanego w Current Biology, kobiety mogą być biologicznie zaprogramowany właśnie na kolor różowy.

    Więcej…  
  • Nie zapomnij się zarejestrować.

    Do aktywności on-line chyba już nikogo nie trzeba przekonywać. Wierzymy, że w naszej branży znaczna część przedsiębiorców dostrzegła korzyści wynikające z zamówień poprzez specjalne platformy. Oszczędność czasu, bonusy, kontrola procesu zakupowego - to tylko kilka z nich. 

    Więcej…