Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Trzy targi konsumenckie we Frankfurcie - Christmasworld, Paperworld i Creativeworld - z powodzeniem otworzyły nowy sezon biznesowy z tematami przyszłościowymi i najnowszymi trendami. 3.119 wystawców z 68 krajów zainspirowało krajowy i międzynarodowy handel innowacjami z dziedziny sezonowej i świątecznej dekoracji, papieru, materiałów biurowych i artykułów piśmiennych oraz artykułów hobbystycznych, rzemieślniczych i artystycznych.

Ponad 87 000 gości z 161 krajów dotarło do Frankfurckiego Centrum Targowo-Wystawienniczego, aby poznać najważniejsze i nowe produkty dla swoich firm na trzech wiodących międzynarodowych targach.

- Wysoki poziom międzynarodowości jest jednym z najbardziej decydujących czynników jakościowych naszych wydarzeń. Wyjątkowa jakość odwiedzin i kontakty osobiste to także wyjątkowe cechy, dzięki którym interaktywność, emocje i inteligentne połączenia między światem analogowym i cyfrowym są głównymi siłami napędowymi nadchodzącego sezonu biznesowego. A nasze trzy imprezy targowe generują odpowiednie impulsy -, mówi Detlef Braun, członek zarządu Messe Frankfurt.

Targowe targi potwierdziły swoją rolę międzynarodowego rynku innowacji i nieodzowną platformę biznesową do wymiany informacji. Koncepcja ta przyciągnęła gości z całego świata do Frankfurtu nad Menem. Po Niemczech głównymi narodami odwiedzającymi były Włochy, Holandia, Wielka Brytania, USA, Francja i Rosja. Szczególnie duże wzrosty odnotowano w Chinach i USA.

- Poziom międzynarodowości po stronie odwiedzających jest doskonały. Jesteśmy bardzo zadowoleni z przebiegu biznesu na targach. Nastrój na rynku jest również pozytywny. Firmy, które są aktywne i zaangażowane, mają dobre perspektywy na sukces pomimo, lub raczej, dzięki właściwemu połączeniu z działaniami online - , mówi Kathrin Völker, dyrektor zarządzający Räder GmbH.

Jednak to nie tylko wysoki poziom międzynarodowości, ale także struktura odwiedzających wpłynęła na sukces targowy: 76 procent odwiedzających to menedżerowie najwyższego szczebla.

- Bez wątpienia to decydenci przyjeżdżają do Frankfurtu -, potwierdza Kerstin Winkler, Marketingowiec w firmie Marabu.

Unikalna mieszanka produktów i emocje inspirują cały handel. Asortyment do dekoracji, produkty prezentowe, artykuły piśmienne i rękodzieło zbliżają się do siebie w handlu detalicznym i wśród konsumentów. Decydującą rolę w tym względzie odgrywa doświadczenie zakupowe w punkcie sprzedaży, prezentacja i porady oraz inteligentne powiązania z biznesem online. Proces zmian strukturalnych zachodzących w niemieckim handlu detalicznym jest siłą napędową w tym sektorze - i potwierdzają to nowe badania instytutu badań handlu detalicznego IFH Köln opublikowane z okazji targów.

W związku z tym, trzy targi konsumenckie we Frankfurcie pokazują odwiedzającym targi nie tylko spektrum produktów niespotykanych na całym świecie, ale również trendy przyszłościowe, które mogą wykorzystać do prezentacji swojego asortymentu w zróżnicowany i interesujący sposób przez cały rok.

- Handel zyskuje dzięki potężnym synergicznym efektom, które można znaleźć tylko tutaj, we Frankfurcie. Targi są liderem rynku pod względem jakościowym, jeśli chodzi o tematy związane z trendami w tym sektorze -, mówi Thomas Grothkopp, dyrektor generalny Home and Office Retail Trade Association (Handelsverband Wohnen und Büro).

Fakt, że handel detaliczny postrzega Christmasworld, Paperworld i Creativeworld jako barometry trendów na nadchodzący sezon, odzwierciedlają dane statystyczne dotyczące wydarzenia, które pokazują, że wyspecjalizowani sprzedawcy detaliczni stanowią największą grupę odwiedzających, stanowiąc 30 procent całości.

Poziom zadowolenia po stronie odwiedzającego utrzymuje się również na bardzo wysokim poziomie, wynoszącym około 95 procent.

Naturalność, styl i elegancja na nadchodzący sezon 

W tym roku branża może czerpać z różnych trendów: prosta elegancja i bogaty styl nie wykluczają się wzajemnie. Ciemne odcienie niebieskiego i zielonego w połączeniu z błyszczącym złotem lub jasnymi naturalnymi odcieniami ze srebrzystymi pasemkami podkreślają miejski styl i nadają świetną aurę wszystkim od świątecznych dekoracji po świat DIY i biuro. Te kolorowe trendy łączą się ze zrównoważonymi produktami, naturalnymi materiałami, redukcją i odrobiną ekskluzywności.

 

Paperworld zapewnia elegancję i elastyczność w biurze 

Powiązanie z naturą i zrównoważony rozwój nadal istnieją. W nowoczesnym biurowcu lub biurze domowym Paperworld zaprezentował produkty wykonane z ręcznie robionego papieru wymagającego niewielkiej ilości wody podczas procesu produkcyjnego. Produkty te łączą się z jasnymi odcieniami beżu lub pastelami, które nadają otoczeniu przestronne i nowoczesne odczucie. Wraz z prostą elegancją, elastyczność odgrywa decydującą rolę w dzisiejszym biurze. Z tabel, które można przekształcić w białe tablice od migowych do cyfrowych długopisów i znaczków, trend wyraźnie zmierza ku przyszłościowym rozwiązaniom oferującym większą funkcjonalność i najlepsze funkcje.

Creativeworld 2019: powrót do natury 

Sektor kreatywny koncentruje się również na naturalności: farby roślinne i ekologiczne, wzory inspirowane liśćmi i ziemistymi odcieniami. Produkty przyjazne środowisku, takie jak papier mâché wykonane z recyklingowanej gazety lub farby na bazie naturalnych surowców, świadczą o rosnącej świadomości ekologicznej. Idealne do tego są osobisty dotyk i niedoskonałe wykończenie. W związku z tym indywidualizacja tekstyliów z ręcznym nadrukiem, graffiti, sitodruku lub pieczątek nadal cieszy się popularnością. W domu dominuje styl bardzo osobisty: grube nici do zawieszania na ścianach, okładki, wiszące donice lub dekoracje stołowe w tradycyjnych technikach makrama. Modne kolorowe triady, np. różowo-żółto-turkusowe, zapewniają również świeże i żywe akcenty. Również modne w tym roku jest wylewanie akrylowych mieszanych surowców, których efektem są minerały i wnętrze kamieni szlachetnych.

Od stonowanych do olśniewających: trendy Christmasworld 

Dekoracje świąteczne i sezonowe obejmują szeroką gamę wzorów i wyszukanych ręcznie robionych produktów: bombki świąteczne zdobi prawdziwe złoto i wisiorki ozdobione artystycznie perłami, cekinami lub piórami. Na targach można było także zobaczyć świąteczne akcenty dekoracyjne: motywy kulinarne, takie jak babeczki i tarty. Dominujące w trendach będą ciepłe kolory, które zyskują na głębi, szczególnie niebieskie w odcieniach wszelkiego rodzaju, a także ziemskie odcienie, takie jak zielony i pudrowe odcienie różu i jagód połączone ze złotem.

Jeśli chodzi o materiały to projektanci stawiają na trwałe surowce. Bardzo ważną rolę odgrywają nie tylko drewno, bawełna, szkło i porcelana, ale także kwiaty i plastik z recyklingu. Prawdziwe zielone rośliny i storczyki, łatwe do pielęgnacji i zapakowane w worki i garnki, gotowe do samodzielnego zakupu przez klientów, są źródłem dodatkowego dochodu dla handlu.

"Świąteczna rozkosz", np. sezonowe przysmaki i napoje, takie jak wymyślnie urozmaicone herbaty i tradycyjnie wykonane słodycze w kolorowych opakowaniach i czułych przekazach, to rosnąca atrakcja w sercu Christmasworld. Innowacyjne koncepcje oświetleniowe i projektowe zapewniają emocjonalnie naładowane zakupy i zwiększają liczbę odwiedzin w handlu detalicznym i centrach miast.  

W przyszłym roku trzy imprezy targowe odbędą się ponownie w ostatnią sobotę stycznia:

Christmasworld: od 24 do 28 stycznia 2020 r

Paperworld i Creativeworld: od 25 do 28 stycznia 2020 r

Najładniejsze stoiska targowe

Polacy to poziom światowy. Stoiska zaprezentowane podczas targów niczym nie odbiegały od międzynarodowych korporacji.  Naprawdę możemy być dumni z naszych przedstawicieli. Przepiękne wykonanie, innowacyjne rozwiązania graficzne - to główne cechy wystaw. Spośród 79 firm z Polski, które zaprezentowały się podczas targów Christmasworld, Paperworld i Creativeworld gro z nich zgłosiło chęć uczestnictwa w konkursie organizowanym przez naszą redakcję we współpracy z Izbą Przedsiębiorców Branży Biurowo-Szkolnej, firmą Leviatan-Poligrafia oraz Przedstawicielstwem targów frankfurdzkich w Polsce. Zdjęcia stoisk, które odwiedziliśmy podczas 3 dni trwania targów zaprezentowane zostały w naszej galerii oraz w mediach społecznościowych, gdzie obecnie trwa głosowanie internautów. 

Regulamin konkursu dostępny jest na stronie: http://www.scanner.com.pl/scann-r/konkursy/1511-wybieramy-najladniejsze-stoisko-targow-paperworld-creativeworld-christmasworld-2019 

Zapraszamy do oddawania głosów, aby docenić trud naszych rodaków. Finał konkursu już niebawem. 

Trzy targi konsumenckie we Frankfurcie - Christmasworld, Paperworld i Creativeworld - z powodzeniem otworzyły nowy sezon biznesowy z tematami przyszłościowymi i najnowszymi trendami. 3.119 wystawców z 68 krajów zainspirowało krajowy i międzynarodowy handel innowacjami z dziedziny sezonowej i świątecznej dekoracji, papieru, materiałów biurowych i artykułów piśmiennych oraz artykułów hobbystycznych, rzemieślniczych i artystycznych.

Ponad 87 000 gości z 161 krajów dotarło do Frankfurckiego Centrum Targowo-Wystawienniczego, aby poznać najważniejsze i nowe produkty dla swoich firm na trzech wiodących międzynarodowych targach.

- Wysoki poziom międzynarodowości jest jednym z najbardziej decydujących czynników jakościowych naszych wydarzeń. Wyjątkowa jakość odwiedzin i kontakty osobiste to także wyjątkowe cechy, dzięki którym interaktywność, emocje i inteligentne połączenia między światem analogowym i cyfrowym są głównymi siłami napędowymi nadchodzącego sezonu biznesowego. A nasze trzy imprezy targowe generują odpowiednie impulsy -, mówi Detlef Braun, członek zarządu Messe Frankfurt.

Targowe targi potwierdziły swoją rolę międzynarodowego rynku innowacji i nieodzowną platformę biznesową do wymiany informacji. Koncepcja ta przyciągnęła gości z całego świata do Frankfurtu nad Menem. Po Niemczech głównymi narodami odwiedzającymi były Włochy, Holandia, Wielka Brytania, USA, Francja i Rosja. Szczególnie duże wzrosty odnotowano w Chinach i USA.

- Poziom międzynarodowości po stronie odwiedzających jest doskonały. Jesteśmy bardzo zadowoleni z przebiegu biznesu na targach. Nastrój na rynku jest również pozytywny. Firmy, które są aktywne i zaangażowane, mają dobre perspektywy na sukces pomimo, lub raczej, dzięki właściwemu połączeniu z działaniami online - , mówi Kathrin Völker, dyrektor zarządzający Räder GmbH.

Jednak to nie tylko wysoki poziom międzynarodowości, ale także struktura odwiedzających wpłynęła na sukces targowy: 76 procent odwiedzających to menedżerowie najwyższego szczebla.

- Bez wątpienia to decydenci przyjeżdżają do Frankfurtu -, potwierdza Kerstin Winkler, Marketingowiec w firmie Marabu.

Unikalna mieszanka produktów i emocje inspirują cały handel. Asortyment do dekoracji, produkty prezentowe, artykuły piśmienne i rękodzieło zbliżają się do siebie w handlu detalicznym i wśród konsumentów. Decydującą rolę w tym względzie odgrywa doświadczenie zakupowe w punkcie sprzedaży, prezentacja i porady oraz inteligentne powiązania z biznesem online. Proces zmian strukturalnych zachodzących w niemieckim handlu detalicznym jest siłą napędową w tym sektorze - i potwierdzają to nowe badania instytutu badań handlu detalicznego IFH Köln opublikowane z okazji targów.

W związku z tym, trzy targi konsumenckie we Frankfurcie pokazują odwiedzającym targi nie tylko spektrum produktów niespotykanych na całym świecie, ale również trendy przyszłościowe, które mogą wykorzystać do prezentacji swojego asortymentu w zróżnicowany i interesujący sposób przez cały rok.

- Handel zyskuje dzięki potężnym synergicznym efektom, które można znaleźć tylko tutaj, we Frankfurcie. Targi są liderem rynku pod względem jakościowym, jeśli chodzi o tematy związane z trendami w tym sektorze -, mówi Thomas Grothkopp, dyrektor generalny Home and Office Retail Trade Association (Handelsverband Wohnen und Büro).

Fakt, że handel detaliczny postrzega Christmasworld, Paperworld i Creativeworld jako barometry trendów na nadchodzący sezon, odzwierciedlają dane statystyczne dotyczące wydarzenia, które pokazują, że wyspecjalizowani sprzedawcy detaliczni stanowią największą grupę odwiedzających, stanowiąc 30 procent całości.

Poziom zadowolenia po stronie odwiedzającego utrzymuje się również na bardzo wysokim poziomie, wynoszącym około 95 procent.

Naturalność, styl i elegancja na nadchodzący sezon 

W tym roku branża może czerpać z różnych trendów: prosta elegancja i bogaty styl nie wykluczają się wzajemnie. Ciemne odcienie niebieskiego i zielonego w połączeniu z błyszczącym złotem lub jasnymi naturalnymi odcieniami ze srebrzystymi pasemkami podkreślają miejski styl i nadają świetną aurę wszystkim od świątecznych dekoracji po świat DIY i biuro. Te kolorowe trendy łączą się ze zrównoważonymi produktami, naturalnymi materiałami, redukcją i odrobiną ekskluzywności.

 

Paperworld zapewnia elegancję i elastyczność w biurze 

Powiązanie z naturą i zrównoważony rozwój nadal istnieją. W nowoczesnym biurowcu lub biurze domowym Paperworld zaprezentował produkty wykonane z ręcznie robionego papieru wymagającego niewielkiej ilości wody podczas procesu produkcyjnego. Produkty te łączą się z jasnymi odcieniami beżu lub pastelami, które nadają otoczeniu przestronne i nowoczesne odczucie. Wraz z prostą elegancją, elastyczność odgrywa decydującą rolę w dzisiejszym biurze. Z tabel, które można przekształcić w białe tablice od migowych do cyfrowych długopisów i znaczków, trend wyraźnie zmierza ku przyszłościowym rozwiązaniom oferującym większą funkcjonalność i najlepsze funkcje.

Creativeworld 2019: powrót do natury 

Sektor kreatywny koncentruje się również na naturalności: farby roślinne i ekologiczne, wzory inspirowane liśćmi i ziemistymi odcieniami. Produkty przyjazne środowisku, takie jak papier mâché wykonane z recyklingowanej gazety lub farby na bazie naturalnych surowców, świadczą o rosnącej świadomości ekologicznej. Idealne do tego są osobisty dotyk i niedoskonałe wykończenie. W związku z tym indywidualizacja tekstyliów z ręcznym nadrukiem, graffiti, sitodruku lub pieczątek nadal cieszy się popularnością. W domu dominuje styl bardzo osobisty: grube nici do zawieszania na ścianach, okładki, wiszące donice lub dekoracje stołowe w tradycyjnych technikach makrama. Modne kolorowe triady, np. różowo-żółto-turkusowe, zapewniają również świeże i żywe akcenty. Również modne w tym roku jest wylewanie akrylowych mieszanych surowców, których efektem są minerały i wnętrze kamieni szlachetnych.

Od stonowanych do olśniewających: trendy Christmasworld 

Dekoracje świąteczne i sezonowe obejmują szeroką gamę wzorów i wyszukanych ręcznie robionych produktów: bombki świąteczne zdobi prawdziwe złoto i wisiorki ozdobione artystycznie perłami, cekinami lub piórami. Na targach można było także zobaczyć świąteczne akcenty dekoracyjne: motywy kulinarne, takie jak babeczki i tarty. Dominujące w trendach będą ciepłe kolory, które zyskują na głębi, szczególnie niebieskie w odcieniach wszelkiego rodzaju, a także ziemskie odcienie, takie jak zielony i pudrowe odcienie różu i jagód połączone ze złotem.

Jeśli chodzi o materiały to projektanci stawiają na trwałe surowce. Bardzo ważną rolę odgrywają nie tylko drewno, bawełna, szkło i porcelana, ale także kwiaty i plastik z recyklingu. Prawdziwe zielone rośliny i storczyki, łatwe do pielęgnacji i zapakowane w worki i garnki, gotowe do samodzielnego zakupu przez klientów, są źródłem dodatkowego dochodu dla handlu.

"Świąteczna rozkosz", np. sezonowe przysmaki i napoje, takie jak wymyślnie urozmaicone herbaty i tradycyjnie wykonane słodycze w kolorowych opakowaniach i czułych przekazach, to rosnąca atrakcja w sercu Christmasworld. Innowacyjne koncepcje oświetleniowe i projektowe zapewniają emocjonalnie naładowane zakupy i zwiększają liczbę odwiedzin w handlu detalicznym i centrach miast.  

W przyszłym roku trzy imprezy targowe odbędą się ponownie w ostatnią sobotę stycznia:

Christmasworld: od 24 do 28 stycznia 2020 r

Paperworld i Creativeworld: od 25 do 28 stycznia 2020 r

Najładniejsze stoiska targowe

Polacy to poziom światowy. Stoiska zaprezentowane podczas targów niczym nie odbiegały od międzynarodowych korporacji.  Naprawdę możemy być dumni z naszych przedstawicieli. Przepiękne wykonanie, innowacyjne rozwiązania graficzne - to główne cechy wystaw. Spośród 79 firm z Polski, które zaprezentowały się podczas targów Christmasworld, Paperworld i Creativeworld gro z nich zgłosiło chęć uczestnictwa w konkursie organizowanym przez naszą redakcję we współpracy z Izbą Przedsiębiorców Branży Biurowo-Szkolnej, firmą Leviatan-Poligrafia oraz Przedstawicielstwem targów frankfurdzkich w Polsce. Zdjęcia stoisk, które odwiedziliśmy podczas 3 dni trwania targów zaprezentowane zostały w naszej galerii oraz w mediach społecznościowych, gdzie obecnie trwa głosowanie internautów. 

Regulamin konkursu dostępny jest na stronie: http://www.scanner.com.pl/scann-r/konkursy/1511-wybieramy-najladniejsze-stoisko-targow-paperworld-creativeworld-christmasworld-2019 

Zapraszamy do oddawania głosów, aby docenić trud naszych rodaków. Finał konkursu już niebawem. 

Zobacz galerię zdjęć:

Kliknij w zdjęcie: 

Na zdjęciu stoisko KMP PrintTechnik

Wybrane ogłoszenia

Długopis Errata w nowej odsłonie graficznej i kolo ...
Kolorowe korektory w taśmie.
Ręcznie malowane zestawy na Pamiątkę I Komunii.
Firma Rafcom poszukuje pracownika.
Plecak smart na laptop shellPlecak smart na laptop shell
HityCena z VAT - 400,49 PLN
Szeroka oferta różnej wielkości toreb z dużym dnem ...
Nowość w ofercie firmy Leviatan-Poligrafia.
Cutter marki SMART by Leviatan.
Uniwersalne chusteczki do czyszczenia w opakowaniu ...
Alternatywa dla niszczarek.
Gumki recepturki - różne rodzaje.
Nowy produkt w asortymencie marki PENMATE dystrybu ...

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Ustawa antyzatorowa czeka na podpis

    Nieterminowość w rozliczaniu płatności zaburza płynność finansową firm i hamuje ich rozwój. Z problemem boryka się 80–90 proc. przedsiębiorstw – wynika z szacunków Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii. Rozwiązaniem ma być ustawa o przeciwdziałaniu zatorom płatniczym, która czeka już tylko na podpis prezydenta. Przepisy mają wejść w życie 1 stycznia 2020 roku. – Prawdopodobnie problem zatorów nie zostanie zupełnie zlikwidowany – podkreślają eksperci Związku Przedsiębiorców i Pracodawców. – Mamy kilka pomysłów, które mogłyby zostać uwzględnione w nowelizacji ustawy.

    Więcej…  
  • Polityka prywatności

    25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”).

    Więcej…