Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Ocena użytkowników: 4 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka nieaktywna
 

Polskie Stowarzyszenie Branży Prezentowej zainauguruje działalność podczas premierowych targów Gift Show Poland. To organizacja działająca na rzecz rynku upominkowego i prezentowego. Jej celem jest stworzenie korzystnych warunków dla rozwoju branży w kraju, a także umożliwienie zrzeszonym firmom ścisłej współpracy. Nowo powołane stowarzyszenie zajmie się również organizacją Forum Branży Upominkowo-Prezentowej, które odbędzie się 22 maja br., tj. pierwszego dnia Gift Show Poland. 

Prelekcje dla rynku 

Forum Branży Upominkowo-Prezentowej kierowane jest przede wszystkim do przedstawicieli tego sektora. Z myślą o firmach działających na rynku upominków zaplanowane zostały liczne konferencje. W programie są m.in. spotkania poświęcone praktycznym narzędziom skutecznej sprzedaży, prowadzeniu z sukcesem sklepu internetowego czy przepisom prawnym i podatkowym dotyczącym prezentów. Nie zabraknie również kwestii bezpiecznego importu z Dalekiego Wschodu oraz informacji odnośnie targowych misji zagranicznych. 

- Polskie Stowarzyszenie Branży Prezentowej ma w pewnym sensie służyć jako platforma pozwalająca na wymianę informacji i wiedzy miedzy podmiotami działającymi w tym sektorze. Dedykowane jest chociażby producentom i projektantom gadżetów, eksporterom, importerom czy właścicielom sklepów i hurtowni z upominkami. Co więcej w ramach branżowego forum będziemy identyfikować możliwości udziału członków w darmowych targowych misjach zagranicznych, by promować polskie firmy również na arenie międzynarodowej. W tym świetle ta inicjatywa niesie więc wymierne korzyści nie tylko dla całego rynku upominkowego, ale i poszczególnych członków stowarzyszenia - mówi Monika Glegoła, prezes Polskiego Stowarzyszenia Branży Prezentowej.

Dla wystawców Targów Gift Show Poland przewidziano możliwość uzyskania członkostwa na okres 3 lat bez konieczności opłat. Firmy zrzeszone w stowarzyszeniu będą promowane w internecie, m.in. na stronie www imprezy, a także na witrynie organizacji. Ponadto, informacje na temat członków będą pojawiać się w planowanym roczniku branżowym, którego pierwszy numer ukaże się po targach. 

- Obecnie trwają prace nad stroną www Stowarzyszenia, która będzie także główną platformą promującą branżę upominkowo-prezentową. Jako Zarząd chcemy dać liczne korzyści wszystkim członkom. Wiemy jak istotna jest promocja, dlatego współpraca z nami gwarantuje profesjonalne wsparcie z dziedziny marketingu, biznesu, promocji oraz PR - informuje Daria Kostera, Wiceprezes Stowarzyszenia. 

Prezenty zawodowo i prywatnie

Gift Show Poland to premierowa impreza branżowa skupiająca firmy z Polski i za granicy, która odbędzie się w dniach 22-24 maja br. w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56 c w Warszawie. Wydarzenie kierowane jest do importerów, producentów i projektantów upominków, czyli wszystkich tych, którzy zawodowo związani są z tym rynkiem, ale też i osób poszukujących inspiracji na prezenty na różne okazje. Przez trzy dni na stoiskach będzie można znaleźć więc nowości upominkowe na urodziny, śluby, imieniny, święta czy parapetówki. Nie zabraknie również propozycji na prezenty dla klientów czy partnerów biznesowych, gadżetów marketingowych, a także designerskich akcesoriów dla młodzieży. 

 

Więcej informacji nt. Gift Show Poland na www.giftshow.pl. 

 

Wybrane ogłoszenia

Wzorzyste taśmy tesapack® to wysokiej jakości taś ...
Nowe produkty w ofercie Tadeo Trading.
Koperty A5 w 7 żywych kolorach.
Szeroka oferta kolorowych, pluszowych akcesoriów.
Firma RAFCOM poszukuje pracownika.
Latarka do damskiej torebki.
Nowa kolorystyka w ofercie Leviatan-Poligrafia.
Uniwersalne chusteczki do czyszczenia w opakowaniu ...
Ręcznie malowane zestawy na Pamiątkę I Komunii.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Młodzi konsumenci mają ogromny wpływ na decyzje zakupowe swoich rodziców.

    Najmłodsi przedstawiciele millenialsów oraz pokolenie Z, czyli osoby urodzone pod koniec lat 90. i na początku pierwszej dekady tego wieku to dla brandów atrakcyjna grupa docelowa. Mimo że często sami nie zarabiają i dysponują ograniczoną siłą nabywczą, to mają ogromny wpływ na wybory zakupowe dokonywane w rodzinie. Eksperci zauważają, że na komunikację z młodymi konsumentami powinny postawić zwłaszcza branże FMCG, moda, beauty i firmy technologiczne. 

    Więcej…  
  • Pokolenie Y

    Pokolenie Y... Czy należy się go obawiać, czy wystarczy je zrozumieć? O metodyce działania z młodymi ludźmi zwanymi czasem Pokoleniem Supermarketu opowiada nam Matylda Walczyna HCM Consultant w firmie Impactive.

    Więcej…