Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Hity sprzedażowe

Z powierzchnią suchościeralno-magnetyczną

Polecamy

Dla projektantek Big Dream Girl

Subskrypcja

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Każdy z nas pragnie przebywać w otoczeniu zadbanym, uporządkowanym, czystym, w którym będzie mógł się zrelaksować i wypocząć przed kolejnym dniem wyzwań. Niestety bardzo często jest tak, że w ciągu tygodnia nie mamy czasu na sprzątanie oraz różne prace porządkowe w mieszkaniu a tym bardziej teraz, gdy dodatkowo jest ono naszym miejscem pracy. Większość porządków odkładamy na weekend przez co do mieszkania wkrada się bałagan i brud. Dziś chcielibyśmy Wam przedstawić jak powinno wyglądać porządkowanie naszej przestrzeni, szczególnie tej związanej z pracą w trybie Home Office.

Przede wszystkim nie nastawiajmy się na to, że co weekend będziemy porządkować nasze biurko. Róbmy to na bieżąco. Znajdźmy taki system organizacji, który przy wykonywaniu każdej czynności pozwala nam zachować porządek. 

Rynek biurowy oferuje w tym zakresie naprawdę fajne rozwiązania. My dzisiaj skupimy się na archiwizacji.

Teczka na dokumenty czy praktyczne segregatory to podstawowe wyposażenie każdego biura. Te proste, chociaż dostępne w wielu różnych modelach akcesoria biurowe umożliwiają utrzymanie porządku w papierach, których w przedsiębiorstwie jest sporo. Dzięki nim bieżące dokumenty są zawsze pod ręką, a te starsze możemy archiwizować w porządku chronologicznym, ułatwiającym ich szybkie wyszukanie w razie potrzeby. 



Najbardziej poręcznym dokumentem w każdym biurze są teczki na dokumenty. Służą one najczęściej do przechowywania dokumentacji firmowej. Dotyczy to zarówno bieżących pism, które muszą być stale w zasięgu ręki, jak też akt znajdujących się w archiwach bądź w księgowości. Dzięki szerokiemu wyborowi różnego rodzaju teczek możliwe jest ich idealne dostosowanie do wybranego zastosowania.

Niektóre rodzaje teczek okazują się nieocenione podczas wydarzeń branżowych np. konferencji. Elegancka teczka w ręku to nieodłączny towarzysz wszystkich prelegentów.

Do nich włożyć też można dokumenty przekazywane klientom oraz potencjalnym klientom. 

Warto też wspomnieć o teczkach pełniących specjalne funkcje, w których przechowywane są konkretne dokumenty. Mowa tu o takich akcesoriach jak teczki do akt osobowych, które prowadzić musi każdy pracodawca zatrudniający pracowników na umowę o pracę. 

Na rynku znajdziemy wiele różnych rodzajów teczek na dokumenty. Te najprostsze, stosowane na co dzień w biurach, wykonywane są przeważnie z kartonu lub plexi. Mogą być szare, białe lub kolorowe i to te szczególnie polecamy do naszego domowego biura. Teczki zapinane na gumkę, na klip obrotowy czy też na zatrzask najlepiej sprawdzą się na biurku osób żyjących kolorowo.

Poniżej prezentujemy Wam kilka najnowszych produktów, które właśnie trafiły na rynek polski z zaznaczeniem ich głównych walorów.

Każdy z nas pragnie przebywać w otoczeniu zadbanym, uporządkowanym, czystym, w którym będzie mógł się zrelaksować i wypocząć przed kolejnym dniem wyzwań. Niestety bardzo często jest tak, że w ciągu tygodnia nie mamy czasu na sprzątanie oraz różne prace porządkowe w mieszkaniu a tym bardziej teraz, gdy dodatkowo jest ono naszym miejscem pracy. Większość porządków odkładamy na weekend przez co do mieszkania wkrada się bałagan i brud. Dziś chcielibyśmy Wam przedstawić jak powinno wyglądać porządkowanie naszej przestrzeni, szczególnie tej związanej z pracą w trybie Home Office.

Przede wszystkim nie nastawiajmy się na to, że co weekend będziemy porządkować nasze biurko. Róbmy to na bieżąco. Znajdźmy taki system organizacji, który przy wykonywaniu każdej czynności pozwala nam zachować porządek. 

Rynek biurowy oferuje w tym zakresie naprawdę fajne rozwiązania. My dzisiaj skupimy się na archiwizacji.

Teczka na dokumenty czy praktyczne segregatory to podstawowe wyposażenie każdego biura. Te proste, chociaż dostępne w wielu różnych modelach akcesoria biurowe umożliwiają utrzymanie porządku w papierach, których w przedsiębiorstwie jest sporo. Dzięki nim bieżące dokumenty są zawsze pod ręką, a te starsze możemy archiwizować w porządku chronologicznym, ułatwiającym ich szybkie wyszukanie w razie potrzeby. 



Najbardziej poręcznym dokumentem w każdym biurze są teczki na dokumenty. Służą one najczęściej do przechowywania dokumentacji firmowej. Dotyczy to zarówno bieżących pism, które muszą być stale w zasięgu ręki, jak też akt znajdujących się w archiwach bądź w księgowości. Dzięki szerokiemu wyborowi różnego rodzaju teczek możliwe jest ich idealne dostosowanie do wybranego zastosowania.

Niektóre rodzaje teczek okazują się nieocenione podczas wydarzeń branżowych np. konferencji. Elegancka teczka w ręku to nieodłączny towarzysz wszystkich prelegentów.

Do nich włożyć też można dokumenty przekazywane klientom oraz potencjalnym klientom. 

Warto też wspomnieć o teczkach pełniących specjalne funkcje, w których przechowywane są konkretne dokumenty. Mowa tu o takich akcesoriach jak teczki do akt osobowych, które prowadzić musi każdy pracodawca zatrudniający pracowników na umowę o pracę. 

Na rynku znajdziemy wiele różnych rodzajów teczek na dokumenty. Te najprostsze, stosowane na co dzień w biurach, wykonywane są przeważnie z kartonu lub plexi. Mogą być szare, białe lub kolorowe i to te szczególnie polecamy do naszego domowego biura. Teczki zapinane na gumkę, na klip obrotowy czy też na zatrzask najlepiej sprawdzą się na biurku osób żyjących kolorowo.

Poniżej prezentujemy Wam kilka najnowszych produktów, które właśnie trafiły na rynek polski z zaznaczeniem ich głównych walorów.

Rekomendowane produkty:

Eco PivotClip File A4 (różne kolory)

Stylowy i trwały segregator polipropylenowy A4 o pojemności do 20 stron. Obrotowy klips zabezpiecza zawartość bez konieczności dziurkowania. Przezroczysta przednia okładka umożliwia łatwe przeglądanie pierwszej strony. Nowa gama produktów do zarządzania dokumentami PP ECO została zaprojektowana tak, aby zapewnić konsumentom przyjazny dla środowiska wybór bez dodatkowych kosztów. Starannie dobrane dodatki umożliwiają bezpieczną biodegradację produktów Rapesco ECO bez powodowania szkód dla środowiska. Te unikalne biodegradowalne materiały nadają się w 100% do recyklingu i zawierają również niektóre materiały pochodzące z recyklingu w procesie produkcyjnym. Podczas procesu biodegradacji produkty nie wydzielają metanu ani żadnych szkodliwych dla gleby chemikaliów, nawet na głębokim wysypisku.

Dystrybutor: Tierra Group


 Teczka transparentna na zatrzask - mix kolorów

Najważniejsze cechy:

  • Format A4+, A5 lub DL
  • Odchylana klapa z dopasowanym kolorystycznie zapięciem na zatrzask dla zabezpieczenia dokumentów
  • Duża pojemność - do 150 arkuszy (A4)
  • Obsadka wycięta pod zakrzywioną klapką
  • Pod klapką znajduje się specjalna kieszonka na długopis lub pióro
  • Opakowanie zawiera 5 sztuk w różnych jasnych kolorach

Dystrybutor: Tierra Group


 Teczka z wizytówką transparentna

Teczka A4 wykonana z polipropylenu. Jest idealna do użytku w biurze domowym lub w placówce edukacyjnej, popularny jako ogólny plik do przechowywania luźnych dokumentów podczas uczestniczenia w spotkaniach lub utrzymywania porządku w dokumentach. Jego duża pojemność daje możliwość pomieszczenia do 150 kartek, a składana klapka z dopasowanym kolorystycznie zapięciem na zatrzask zabezpiecza dokumenty. Teczka ma również wycięcie na długopis pod zakrzywioną klapką. Zawiera poręczną kieszeń na przedniej okładce do personalizacji i indeksowania. Opakowanie zawiera 5 różnych przezroczystych kolorowych teczek.

Dystrybutor: Tierra Group


 Teczka z wizytówką nieprzeźroczysta

 

Teczka identyfikacyjna w rozmiarze A4 +. Idealna do użytku w biurze, domu lub w placówce edukacyjnej, popularny jako ogólny plik do przechowywania luźnych dokumentów podczas uczestniczenia w spotkaniach lub utrzymywania porządku w dokumentach. 

  • Format A4
  • Pomieści do 150 kartek
  • Odchylana klapa z dopasowanym kolorystycznie zapięciem na zatrzask, aby zapewnić bezpieczeństwo zawartości
  • Posiada miejsce na długopis i wizytówkę

Dystrybutor: Tierra Group


Teczka z gumką i wizytówką - transparentna

Idealny do trzymania aktywnych projektów pod ręką. To wszechstronny i wodoodporny folder do ochrony Twoich dokumentów. Trzy wewnętrzne klapki i elastyczne zamknięcie zapewniają bezpieczeństwo dokumentów. Przednia okładka zawiera uchwyt na indeks / wizytówkę do personalizacji. Te foldery są dostarczane w jasnych, przezroczystych różnych kolorach w opakowaniach po 5 sztuk.

Pojemność - 75 kartek.

Dystrybutor: Tierra Group


 REKLAMA

Wybrane ogłoszenia

Kredki ołówkowe ścieralne 12 kol.
Dla projektantek Big Dream Girl
Najlepsza licencja tego roku!
Poszukiwani pracownicy
Samoprzylepne uchwyty do większości rodzajów kabli ...
Książeczka idealna dla małych i dużych modniś. ...
Super miękki notes/pamiętnik Squishy - Jednorożec ...

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Zaczęły się upały! Jak więc przetrwać dzień w biurze?

    Gdy piszemy ten artykuł jest 29 stopni w Warszawie. Na szczęście wszyscy z naszej redakcji mogą swoją pracę wykonywać w domu, więc sami dbają o idealne warunki. Co jednak, gdy codziennie musisz jechać do biura? Co jeśli temat klimatyzacji w nim jest tematem drażliwym, zwłaszcza dla tych, którzy w firmie rządzą budżetem? Jakie są Twoje prawa jako pracownika? 

    Więcej…  
  • WIZERUNEK A KSZTAŁTOWANIE MARKI OSOBISTEJ.

    Wiecie, że każdy z nas kreuje swój własny wizerunek? Oczywiście, że tak. Każdego dnia w kontaktach biznesowych kształtujemy nasz obraz w oczach innych, robimy pierwsze wrażenie. Jakie ono jest? Czy jest tożsame z naszym zawodem a przede wszystkim z nami? O tym w poniższym artykule Justyny Qunio, eksperta wizerunku biznesowego.

    Więcej…