Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Wystawcy targów Paperworld potwierdzają, że produkty branży PBS mają coraz większe znaczenie jeśli chodzi o wyposażenie księgarni. Specjalna wystawa, zlokalizowana w hali 5.1 Mr. Books & Mrs. Paper przedstawia najnowsze produkty i rozwiązania dla tego sektora handlowego. Pokaz dedykowany jest specjalnie dla rynku książek i bazuje na emocjonalnych doświadczeniach zakupowych klientów. Decydującą rolę odgrywa tu odpowiedni wybór produktów oraz przekonywujący pomysł, który podkreśla ten rodzaj handlu jako branżę specjalistyczną.

Pokaz specjalny oferuje przedsiębiorstwom handlu detalicznego oraz producentom zaopatrzenia biura inspiracje, ponieważ w wyniku połączenia koncepcji księgarni oraz branży PBS, powstają nowe kanały dystrybucji. ? mówi Michael Reichhold, dyrektor targów Paperworld. W edycji 2016 książki, papier oraz inne przybory biurowe, będą zaprezentowane w scenerii ?domowej?, tak aby przypominały o najbliższym otoczeniu prywatnym. Zabieg ten ma na celu odwołanie się do emocji klientów i poruszenie ich.

Inspiracja dla księgarni

- Co i gdzie kupować, to już kwestia indywidualnego stylu życia. Mr. Books & Mrs. Paper to ekspozycja wybranych produktów we wnętrzach prywatnych. Jest to okazja do tego, aby sklepy prezentowały również swoją osobowość.-, tłumaczy Angelika Niestrath, kuratorka pokazu specjalnego. Wszyscy zainteresowani branżyści dowiedzą się, w jaki sposób można przedstawić produkt taki jak książka, stał się obiektem większego zainteresowania.

Pasujący do wszechstronnej oferty księgarni, pokaz specjalny Mr. Books & Mrs. Paper będzie podzielony na działy tematyczne, związane z zaciszem domowym. Tutaj będzie można odnaleźć najnowsze powieści, oprawione zdjęcia, osobiste przybory do pisania w połączeniu z literaturą biznesową, stylowymi akcesoriami na potrzeb biura domowego czy też akcesoriami rodzaju DIY. Duży fotel, mały stolik, piękne  oświetlenie oraz regał na książki tworzą tu idealne tło. Takie aranżacje przygotowane będą na każdy miesiąc roku.

Konkretne rady dla właścicieli sklepów

Pokaz Mr.Books & Mrs. Paper prezentuje dekoracje, które są możliwe do odtworzenia także na małych powierzchniach sklepowych lub na wystawach. Ponadto, ekspozycja pokazuje przewagę handlu stacjonarnego nad sklepami internetowymi: chodzi o osobistą inspirację, dawkę emocji oraz zróżnicowanie dla klientów. Za pomocą takiego zaprezentowania produktów, klient może nie tylko obejrzeć swoje ulubione książki czy też artykuły branży PBS, ale także może ich doświadczyć. 

Kurator wystawy będzie w pierwsze trzy dni targowe oprowadzać wszystkich chętnych po ekspozycji Mr. Books & Mrs. Paper  w hali 5.1. dwa razy w ciągu dnia ? o godzinie 11:30 i 14:00 w hali. Ostatniego dnia targów oprowadzanie odbędzie się tylko o godzinie 11:30.


Więcej informacji o Paperworld: www.paperworld.messefrankfurt.com 

Wystawcy targów Paperworld potwierdzają, że produkty branży PBS mają coraz większe znaczenie jeśli chodzi o wyposażenie księgarni. Specjalna wystawa, zlokalizowana w hali 5.1 Mr. Books & Mrs. Paper przedstawia najnowsze produkty i rozwiązania dla tego sektora handlowego. Pokaz dedykowany jest specjalnie dla rynku książek i bazuje na emocjonalnych doświadczeniach zakupowych klientów. Decydującą rolę odgrywa tu odpowiedni wybór produktów oraz przekonywujący pomysł, który podkreśla ten rodzaj handlu jako branżę specjalistyczną.

Pokaz specjalny oferuje przedsiębiorstwom handlu detalicznego oraz producentom zaopatrzenia biura inspiracje, ponieważ w wyniku połączenia koncepcji księgarni oraz branży PBS, powstają nowe kanały dystrybucji. ? mówi Michael Reichhold, dyrektor targów Paperworld. W edycji 2016 książki, papier oraz inne przybory biurowe, będą zaprezentowane w scenerii ?domowej?, tak aby przypominały o najbliższym otoczeniu prywatnym. Zabieg ten ma na celu odwołanie się do emocji klientów i poruszenie ich.

Inspiracja dla księgarni

- Co i gdzie kupować, to już kwestia indywidualnego stylu życia. Mr. Books & Mrs. Paper to ekspozycja wybranych produktów we wnętrzach prywatnych. Jest to okazja do tego, aby sklepy prezentowały również swoją osobowość.-, tłumaczy Angelika Niestrath, kuratorka pokazu specjalnego. Wszyscy zainteresowani branżyści dowiedzą się, w jaki sposób można przedstawić produkt taki jak książka, stał się obiektem większego zainteresowania.

Pasujący do wszechstronnej oferty księgarni, pokaz specjalny Mr. Books & Mrs. Paper będzie podzielony na działy tematyczne, związane z zaciszem domowym. Tutaj będzie można odnaleźć najnowsze powieści, oprawione zdjęcia, osobiste przybory do pisania w połączeniu z literaturą biznesową, stylowymi akcesoriami na potrzeb biura domowego czy też akcesoriami rodzaju DIY. Duży fotel, mały stolik, piękne  oświetlenie oraz regał na książki tworzą tu idealne tło. Takie aranżacje przygotowane będą na każdy miesiąc roku.

Konkretne rady dla właścicieli sklepów

Pokaz Mr.Books & Mrs. Paper prezentuje dekoracje, które są możliwe do odtworzenia także na małych powierzchniach sklepowych lub na wystawach. Ponadto, ekspozycja pokazuje przewagę handlu stacjonarnego nad sklepami internetowymi: chodzi o osobistą inspirację, dawkę emocji oraz zróżnicowanie dla klientów. Za pomocą takiego zaprezentowania produktów, klient może nie tylko obejrzeć swoje ulubione książki czy też artykuły branży PBS, ale także może ich doświadczyć. 

Kurator wystawy będzie w pierwsze trzy dni targowe oprowadzać wszystkich chętnych po ekspozycji Mr. Books & Mrs. Paper  w hali 5.1. dwa razy w ciągu dnia ? o godzinie 11:30 i 14:00 w hali. Ostatniego dnia targów oprowadzanie odbędzie się tylko o godzinie 11:30.


Więcej informacji o Paperworld: www.paperworld.messefrankfurt.com 

Organizowany wyjazd na targi Paperworld

Serdecznie zapraszamy do skorzystania z oferty wyjazdowej z pełnym serwisem, przygotowanej przez przedstawicielstwo Messefrankfurt:

autokar - 28.01. - 02.02.2016 r. (3 noclegi i 3 dni pobytu na targach) - 1145 zł +VAT

samolot - 30.01. - 01.02.2016 r. (2 noclegi i 3 dni pobytu na targach) - 1859 zł +VAT

UWAGA! Dla osób, które powołają się na magazyn scann.R, prezent od naszej redakcji i targów. Chęć odebrania cennego prezentu prosimy wysyłać na e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

Chętnych prosimy o zgłoszenia do p. Małgorzaty Bednarskiej (22 49 43 207), Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

Targi Frankfurt Przedstawicielstwo w Polsce ul. Mołdawska 7 lok. 141, 02-127 Warszawa www.targifrankfurt.plTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 


 

Videoreportaż z targów PaperWorld 2015


 

Wybrane ogłoszenia

Piórnik z najmodniejszej ostatnio kolekcji BESTIES ...
Samoprzylepne uchwyty do większości rodzajów kabli ...
Zestaw Kreatywny od ROZETTE
Poszukiwani pracownicy
Książeczka idealna dla małych i dużych modniś. ...
Przyjaciel na Dobre i Złe Chwile
Z powierzchnią suchościeralno-magnetyczną
Nowość w ofercie Rafcom.
Genialna książka dla dziewczynek.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Najlepszym motorem motywacyjnym jest praca

    Ostatnie lata pokazują dobitnie pracodawcom, czym jest rynek pracownika. Według danych Work Service, niemal połowa pracodawców deklaruje, że ma problemy ze znalezieniem odpowiedniej osoby do swojego zespołu. Zatrudnienie nowego pracownika to jednak tylko początek trudnej drogi. Bo co zrobić, gdy pieniądze i ryzyko utraty pracy nie są żadną motywacją? Nowoczesny menadżer powinien wiedzieć, jak skutecznie zachęcać do podejmowania nowych wyzwań. A nowoczesny pracownik ? jak się zmotywować do ich realizacji.

    Więcej…  
  • Cleverton - sprytny sposób na czysty sprzęt

    Na klawiaturze komputera znajduje się pięćset razy więcej zarazków niż na desce sedesowej. Najwięcej bakterii i wirusów znajduje się na biurkach w miejscach pracy. Zarazki na telefonach, myszkach i klawiaturach komputerów, na włącznikach światła, klamkach i kranach są odpowiedzialne za 80 procent infekcji, na które zapadamy zimą ? wykazały badania mikrobiologów University of Arizona. Być może dlatego jesienią i zimą jesteśmy narażeni na infekcje bardziej niż latem, nie z powodu zimna, ale dlatego, że większość czasu spędzamy w pomieszczeniach i częściej stykamy się z zarazkami. Pożywką dla bakterii są okruchy jedzenia pozostawione na biurku lub klawiaturze, bo co druga osoba je przy swoim stanowisku pracy (najczęściej robią to urzędnicy administracji publicznej i dziennikarze!).

    Więcej…