Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Karl Lagerfeld - współczesna ikona marki Chanel. To postać, która ma na swoim koncie dziesiątki kolaboracji. Spod jego ręki wyszły już puszki Coca-Coli light i współpraca z H&M. Stworzył on także serię breloczków Karlito ze swoją podobizną, które też sprzedały się na pniu. Tym razem projektant rozpoczął współpracę z marką Faber-Castell, jednym z największych producentów kredek i ołówków na świecie.

Lagerfeld najwyraźniej stara się udowodnić, że niczym prawdziwy człowiek renesansu jest gotowy zaprojektować wszystko. Teraz Karl, który skończy w tym roku 83 lata, postanowił skorzystać z zaproszenia Faber-Castell, prestiżowej marki artykułów piśmienniczych, aby stworzyć kolejne dzieło. Skoro więc Lagerfeld zaangażował się we współpracę z firmą Faber-Castell, to musiała być ona oczywiście na najwyższym poziomie. I tak, specjalny ołówek zaprojektowany wspólnie z mistrzem będzie można kupić za 2825 dolarów. Mini-kolekcja Karlbox trafi do butików projektanta i Faber-Castell 1 września, a do autoryzowanych sklepów marki 19 września. Limitowana kolekcja kredek i niezbędnych akcesoriów do szkicowania wprowadzona zostanie do sklepów pierwszego dnia szkoły, czyli 1 września tego roku. Jeden Karlbox (bo tak nazwano zestaw Lagerfelda) wyceniony został na 2500 euro, czyli ponad 11 tysięcy złotych...

Choć cena wydaje się absurdalnie wysoka, chętnych z pewnością nie zabraknie. Lagerfeld udowodnił już niejednokrotnie, że współpraca z nim zapewnia zainteresowanie, prestiż i kolejkę chętnych, chcących choć przez chwilę poczuć się jak projektant. Czy tym samym nie rozmienia się jednak na drobne?  Jedno co możemy być pewni - wszystko, czego dotknie się Karl Lagerfeld, zamienia się w złoto. Czy tak będzie i tym razem?

Czas pokaże!

Źródło: Instagram

Wybrane ogłoszenia

Gralux Sp. z o.o. importer artykułów szkolnych i p ...
Plastyczna masa w stanie gotowym do użycia, twardn ...
PRISM to dynamiczna marka na rynku alternatywnych ...
Daj się porwać niekończącej zabawie, która nigdy C ...
Nowy produkt marki CLEVERTON.
Dystrybutor art. biurowych i szkolnych poszukuje p ...
Nowe produkty w ofercie KMP PrintTechnik Polska.
Firma specjalizująca się między innymi w dystrybuc ...
Mini-pudełeczka z wesołymi minkami znanymi nam z i ...
Firma Polcan poszukuje pracownika!
Tierra Group s.c. poszukuje pracownika do działu h ...

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Oficjalny partner konferencji COP21

    Antalis, dystrybutor papieru, systemów komunikacji wizualnej i rozwiązań opakowaniowych, został oficjalnym partnerem Ramowej Konwencji Narodów Zjednoczonych w sprawie zmian klimatu (COP21) i będzie dostarczać papier dla drukowanej dokumentacji przez cały czas trwania tego międzynarodowego wydarzenia. Pamiętając o tematyce spotkania i własnej polityce odpowiedzialności ekologicznej, do użytku biurowego, drukowania plakatów, materiałów i innej dokumentacji, Antalis dostarczy papier 5-gwiazdkowy według klasyfikacji "zielona gwiazdka"1 tzn. pochodzący z recyklingu i z oznakowaniem ekologicznym UE.

    Więcej…  
  • Pukka Pad i Kanex w rękach WPC

    14 stycznia 2015 roku w Hotelu Warszawianka w Jachrance odbyła się uroczysta prezentacja nowej oferty firmy WPC, która do tej pory słynęła głównie z dystrybucji artykułów piśmiennym marki Pilot.

    Więcej…