Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Karl Lagerfeld - współczesna ikona marki Chanel. To postać, która ma na swoim koncie dziesiątki kolaboracji. Spod jego ręki wyszły już puszki Coca-Coli light i współpraca z H&M. Stworzył on także serię breloczków Karlito ze swoją podobizną, które też sprzedały się na pniu. Tym razem projektant rozpoczął współpracę z marką Faber-Castell, jednym z największych producentów kredek i ołówków na świecie.

Lagerfeld najwyraźniej stara się udowodnić, że niczym prawdziwy człowiek renesansu jest gotowy zaprojektować wszystko. Teraz Karl, który skończy w tym roku 83 lata, postanowił skorzystać z zaproszenia Faber-Castell, prestiżowej marki artykułów piśmienniczych, aby stworzyć kolejne dzieło. Skoro więc Lagerfeld zaangażował się we współpracę z firmą Faber-Castell, to musiała być ona oczywiście na najwyższym poziomie. I tak, specjalny ołówek zaprojektowany wspólnie z mistrzem będzie można kupić za 2825 dolarów. Mini-kolekcja Karlbox trafi do butików projektanta i Faber-Castell 1 września, a do autoryzowanych sklepów marki 19 września. Limitowana kolekcja kredek i niezbędnych akcesoriów do szkicowania wprowadzona zostanie do sklepów pierwszego dnia szkoły, czyli 1 września tego roku. Jeden Karlbox (bo tak nazwano zestaw Lagerfelda) wyceniony został na 2500 euro, czyli ponad 11 tysięcy złotych...

Choć cena wydaje się absurdalnie wysoka, chętnych z pewnością nie zabraknie. Lagerfeld udowodnił już niejednokrotnie, że współpraca z nim zapewnia zainteresowanie, prestiż i kolejkę chętnych, chcących choć przez chwilę poczuć się jak projektant. Czy tym samym nie rozmienia się jednak na drobne?  Jedno co możemy być pewni - wszystko, czego dotknie się Karl Lagerfeld, zamienia się w złoto. Czy tak będzie i tym razem?

Czas pokaże!

Źródło: Instagram

Wybrane ogłoszenia

Komplet 12 markerów Dong-A.
Nowy zakreślacz w ofercie Tadeo Trading.
Samoprzylepne uchwyty do większości rodzajów kabli ...
Nowe produkty w ofercie KMP PrintTechnik Polska.
Rozpocznij nowy rok z nowymi kolorami.
Najlepsza masa do modelowania dla dzieci.
Grupa CX poszukuje pracowników.
Nowa oferta firmy Inter-Folia.
Torebka neoprenowa - MałpkaTorebka neoprenowa - Małpka
Sprzedam45,00 (sugerowana cena rynkowa) PLN
Kolorowa neoprenowa torebka dla dzieci. Idealna do ...
Papierowy Dizajn poszukuje pracownika!!
Tusze marki Activejet AE-16BNX, AE-16CNX, AE-16MNX ...
Przepiękna kolekcja szuflad do biura.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Technologia informacyjna – gdzie warto otworzyć biznes?

    Amerykański magazyn opublikował listę 10 najbardziej obiecujących biznesowo kierunków w 2018 roku.

    Więcej…  
  • Jak oglądaliśmy Mistrzostwa Świata w piłce nożnej?

    3D, 4K – te skróty towarzyszą nam zaledwie od 4 lat w kontekście Mistrzostw Świata w piłce nożnej. Niewiele starsze jest High Definition. Co się jednak działo wcześniej? Czy w barbarzyńskich czasach telewizji analogowej piłkę nożną oglądało mniej osób?

    Więcej…