Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Karl Lagerfeld - współczesna ikona marki Chanel. To postać, która ma na swoim koncie dziesiątki kolaboracji. Spod jego ręki wyszły już puszki Coca-Coli light i współpraca z H&M. Stworzył on także serię breloczków Karlito ze swoją podobizną, które też sprzedały się na pniu. Tym razem projektant rozpoczął współpracę z marką Faber-Castell, jednym z największych producentów kredek i ołówków na świecie.

Lagerfeld najwyraźniej stara się udowodnić, że niczym prawdziwy człowiek renesansu jest gotowy zaprojektować wszystko. Teraz Karl, który skończy w tym roku 83 lata, postanowił skorzystać z zaproszenia Faber-Castell, prestiżowej marki artykułów piśmienniczych, aby stworzyć kolejne dzieło. Skoro więc Lagerfeld zaangażował się we współpracę z firmą Faber-Castell, to musiała być ona oczywiście na najwyższym poziomie. I tak, specjalny ołówek zaprojektowany wspólnie z mistrzem będzie można kupić za 2825 dolarów. Mini-kolekcja Karlbox trafi do butików projektanta i Faber-Castell 1 września, a do autoryzowanych sklepów marki 19 września. Limitowana kolekcja kredek i niezbędnych akcesoriów do szkicowania wprowadzona zostanie do sklepów pierwszego dnia szkoły, czyli 1 września tego roku. Jeden Karlbox (bo tak nazwano zestaw Lagerfelda) wyceniony został na 2500 euro, czyli ponad 11 tysięcy złotych...

Choć cena wydaje się absurdalnie wysoka, chętnych z pewnością nie zabraknie. Lagerfeld udowodnił już niejednokrotnie, że współpraca z nim zapewnia zainteresowanie, prestiż i kolejkę chętnych, chcących choć przez chwilę poczuć się jak projektant. Czy tym samym nie rozmienia się jednak na drobne?  Jedno co możemy być pewni - wszystko, czego dotknie się Karl Lagerfeld, zamienia się w złoto. Czy tak będzie i tym razem?

Czas pokaże!

Źródło: Instagram

Wybrane ogłoszenia

Firma Rafcom, w związku z rozwojem, poszukuje prac ...
Nowa seria kolorowych albumów z wszytymi koszulkam ...
Kolekcja klasycznych kalendarzy dla Niej i dla Nie ...
Długopis ścieralny dla wielbicieli tatuaży.
Brokatowa farbka makijażowa świecąca w ciemności. ...
Wyjątkowy produkt na każdą imprezę marki ALPINO. ...
Firma o ugruntowanej pozycji rynkowej w branży biu ...
Piękne różowe klipy z wyciętym serduszkiem.
Nowe produkty w ofercie KMP PrintTechnik Polska.
Nowa oferta firmy Inter-Folia.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • XIII majówka OSAA - videorelacja

    Czerwcówko-majówka za nami. OSAA - jej organizator - niezmiennie od 13 lat właśnie tuż przed wakacji zbiera w jednym miejscu najważniejszych dostawców, najlepsze media i oczywiście firmy zrzeszone w niej. Po raz pierwszy organizowane w czerwcu spotkanie nie różniło się o tych z ostatnich kilku lat, z tym wyjątkiem, że po raz kolejny został pobity rekord sprzedażowy. 

    Więcej…  
  • Czy jesteś przygotowany na utratę swojego telefonu?

    Dokładniejsze pytanie - czy znasz na pamięć numery telefonu do najważniejszych klientów? Nie? Czyżbyś popadł w cyfrową amnezję?

    Więcej…