Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Nie jest tajemnicą, że Louis Vuitton jest jedną z najdroższych luksusowych marek na świecie, ale to, czego prawdopodobnie nie wiesz, to fakt, że właśnie na rynek trafiła linijka ze znanym wszystkim logiem LV. Tak, dobrze czytasz - linijka - taka, którą dzieci noszą w piórniki, tylko nieco droższa.

Nie ma sensu owijać w bawełnę, linijka Louis Vuitton kosztuje aż  175 $, co w przeliczeniu na polską walutę wychodzi około 715 zł. Tak - ta mała, bo zaledwie 15-centymetrowa linijka kosztuje właśnie tyle. Jakby tak obliczyć to 1 cm kosztuje 11 $. Jednak nie ma się co dziwić. Designerskie akcesorium pokryte jest skórką i ozdobione kwiatowymi motywami. Sam jej twórca - Louis Vuitton - ochrzcił swoją linijkę nazwą Nikki. Przyznamy szczerze, że nawet biorąc pod uwagę renomę marki, trudno nam jest wyobrazić sobie, że ktoś jest skłonny wyłożyć taką kwotę za taki produkt. Możemy się jednak spodziewać, że wycięty szablon charakterystyczny dla Louis Vuitton może okazać się warty tej ceny szczególnie wśród jego miłośników.  

Linijka Nikki

- Wyposażony w kultowy monogram kwiatowy marki LV, wykończenie wysokiej jakości skórą da komfort użytkowania - deklaruje LV. Jak się dowiadujemy autor nowego produktu zainspirowany wspomnieniami z dzieciństwa, umieszczając na linijce trzy kwiaty, które mogą być używane jako szablony, oferuje odrobinę luksusu także przy pracy dzieci.

Jak się okazuje, poza modą, Louis Vuittoma całą gamę produktów luksusowych dedykowanych naszej branży. Wśród nich można znaleźć m.in.: parę ołówków skórzanych w cenie 150 $, woreczek na ołówki wart 340 $ oraz piórnik wyceniony na 450 $. 

Ktoś skusi się na zakup?

Wybrane ogłoszenia

Plastyczna masa w stanie gotowym do użycia, twardn ...
PRISM to dynamiczna marka na rynku alternatywnych ...
Gralux Sp. z o.o. importer artykułów szkolnych i p ...
W ofercie PRISM wprowadzono nowe modele tonerów.
Firma Smart Digital Media - właściciel marki INKdi ...
Elegancki metalowy długopis w 6 pastelowych kolora ...
Notes samoprzylepny w jaskrawych kolorach i z uni ...
Daj się porwać niekończącej zabawie, która nigdy C ...
Nowy produkt marki MUNGYO w ofercie Tadeo Trading.
Nowe produkty w ofercie KMP PrintTechnik Polska.
Dystrybutor art. biurowych i szkolnych poszukuje p ...

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Torby/ plecaki 2D - nowy hit sprzedażowy tego sezonu!

    Na pierwszy rzut oka zdjęcia toreb 2D oferowane przez firmę Sztuka Rodzinna wyglądają jak efekt poważnej pracy grafika. Ich nawiązanie do kreskówek w połączeniu ze światem rzeczywistym nadaje każdej młodej osobie stylu i niepowtarzalności. Co jednak kryje się w ich "płaskim" wnętrzu?

    Więcej…  
  • Wakacyjne polowanie na Panta Plast

    Jakiś czas temu do naszej redakcji zaczęły napływać zdjęcia witryn sklepowych, prezentacji produktowych, gablot i półek pełnych produktów firmy Panta Plast Sp. z o.o. Doceniamy starania sklepów i hurtowni, a także samych klientów, którzy opuściwszy swoje domy i biura zaczęli przesyłać nam dokumentację fotograficzną z ich odwiedzin z punktów sprzedaży.

    Więcej…