Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Nie jest tajemnicą, że Louis Vuitton jest jedną z najdroższych luksusowych marek na świecie, ale to, czego prawdopodobnie nie wiesz, to fakt, że właśnie na rynek trafiła linijka ze znanym wszystkim logiem LV. Tak, dobrze czytasz - linijka - taka, którą dzieci noszą w piórniki, tylko nieco droższa.

Nie ma sensu owijać w bawełnę, linijka Louis Vuitton kosztuje aż  175 $, co w przeliczeniu na polską walutę wychodzi około 715 zł. Tak - ta mała, bo zaledwie 15-centymetrowa linijka kosztuje właśnie tyle. Jakby tak obliczyć to 1 cm kosztuje 11 $. Jednak nie ma się co dziwić. Designerskie akcesorium pokryte jest skórką i ozdobione kwiatowymi motywami. Sam jej twórca - Louis Vuitton - ochrzcił swoją linijkę nazwą Nikki. Przyznamy szczerze, że nawet biorąc pod uwagę renomę marki, trudno nam jest wyobrazić sobie, że ktoś jest skłonny wyłożyć taką kwotę za taki produkt. Możemy się jednak spodziewać, że wycięty szablon charakterystyczny dla Louis Vuitton może okazać się warty tej ceny szczególnie wśród jego miłośników.  

Linijka Nikki

- Wyposażony w kultowy monogram kwiatowy marki LV, wykończenie wysokiej jakości skórą da komfort użytkowania - deklaruje LV. Jak się dowiadujemy autor nowego produktu zainspirowany wspomnieniami z dzieciństwa, umieszczając na linijce trzy kwiaty, które mogą być używane jako szablony, oferuje odrobinę luksusu także przy pracy dzieci.

Jak się okazuje, poza modą, Louis Vuittoma całą gamę produktów luksusowych dedykowanych naszej branży. Wśród nich można znaleźć m.in.: parę ołówków skórzanych w cenie 150 $, woreczek na ołówki wart 340 $ oraz piórnik wyceniony na 450 $. 

Ktoś skusi się na zakup?

Wybrane ogłoszenia

Już dostępna saszetka z motywem kolorowych dłoni. ...
niewielki zszywacz ekologiczny marki PLUS.
Nowy produkt Flexi Abra - ścieralny.
Nowość w ofercie Asarto.
Świetna zabawa dla maluchów.
Kolorowe pudełka na akcesoria do szkoły.
Teraz ciasto-pianka dostępna w pojedynczych opakow ...
Brokatowa farbka makijażowa świecąca w ciemności. ...
Firma Rafcom poszukuje pracownika .
Plecak dla najmłodszych na wyprawy małe i duże.
Firma Rafcom, w związku z rozwojem, poszukuje prac ...
Zupełnie nowy korektor w taśmie 15m.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Warsztaty dla nauczycieli: "Kreatywne dziecko"

    W malowniczej scenerii restauracji Kredka w Warszawie odbędą się drugie wakacyjne warsztaty dla nauczycieli organizowane przez firmę Mer-Plus. Idąc za pozytywnym doświadczeniem warsztatów zorganizowanych w lipcu, dystrybutor artykułów kreatywnym marki JOVI wraz z naszą redakcją zdecydował o kontynuacji szkoleń dla osób zajmujących się edukacją przedszkolną i wczesnoszkolną.

    Więcej…  
  • Do wierzchołka brakuje nam 1/3 długości.

    Tłusty czwartek tego roku był wyjątkowy, nie tylko pod względem liczby zjedzonych pączków, ale przede wszystkim tego dnia odwiedziliśmy nową siedzibę firmy NM Recvolution - dystrybutora marki INQPrint. Pachnące świeżością biuro, rozentuzjazmowany zespół i nasi rozmówcy - Aneta Kostecka oraz Daniel Paciorek. O półrocznej aktywności na rynku, spektakularnej akcji oraz planach na przyszłość rozmawiała Daria Kostera, redaktor naczelna scann.R.

    Więcej…