Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Nie jest tajemnicą, że Louis Vuitton jest jedną z najdroższych luksusowych marek na świecie, ale to, czego prawdopodobnie nie wiesz, to fakt, że właśnie na rynek trafiła linijka ze znanym wszystkim logiem LV. Tak, dobrze czytasz - linijka - taka, którą dzieci noszą w piórniki, tylko nieco droższa.

Nie ma sensu owijać w bawełnę, linijka Louis Vuitton kosztuje aż  175 $, co w przeliczeniu na polską walutę wychodzi około 715 zł. Tak - ta mała, bo zaledwie 15-centymetrowa linijka kosztuje właśnie tyle. Jakby tak obliczyć to 1 cm kosztuje 11 $. Jednak nie ma się co dziwić. Designerskie akcesorium pokryte jest skórką i ozdobione kwiatowymi motywami. Sam jej twórca - Louis Vuitton - ochrzcił swoją linijkę nazwą Nikki. Przyznamy szczerze, że nawet biorąc pod uwagę renomę marki, trudno nam jest wyobrazić sobie, że ktoś jest skłonny wyłożyć taką kwotę za taki produkt. Możemy się jednak spodziewać, że wycięty szablon charakterystyczny dla Louis Vuitton może okazać się warty tej ceny szczególnie wśród jego miłośników.  

Linijka Nikki

- Wyposażony w kultowy monogram kwiatowy marki LV, wykończenie wysokiej jakości skórą da komfort użytkowania - deklaruje LV. Jak się dowiadujemy autor nowego produktu zainspirowany wspomnieniami z dzieciństwa, umieszczając na linijce trzy kwiaty, które mogą być używane jako szablony, oferuje odrobinę luksusu także przy pracy dzieci.

Jak się okazuje, poza modą, Louis Vuittoma całą gamę produktów luksusowych dedykowanych naszej branży. Wśród nich można znaleźć m.in.: parę ołówków skórzanych w cenie 150 $, woreczek na ołówki wart 340 $ oraz piórnik wyceniony na 450 $. 

Ktoś skusi się na zakup?

Wybrane ogłoszenia

Notes samoprzylepny w jaskrawych kolorach i z uni ...
Nowy produkt w ofercie firmy Tadeo Trading pod mar ...
Firma Smart Digital Media - właściciel marki INKdi ...
Przepiękna seria zeszytów w ofercie Panta Plast.
Nowa oferta firmy Inter-Folia.
Nowy produkt marki CLEVERTON.
Kolekcja długopisów w 3 różnych kolorach.
Nowa oferta w asortymencie KMP PrintTechnik Polska ...
Piękne długopisy w delikatne kropki.
Idealne na lodówkę oraz inne metalowe powierzchnie ...
Firma Rafcom, w związku z rozwojem, poszukuje prac ...
Mini-pudełeczka z wesołymi minkami znanymi nam z i ...

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Mistrzowska promocja w LAMBDA

    W sobotę kolejny mecz Polaków. Wszyscy trzymamy za nich kciuki. Nie tylko dlatego, aby te mistrzostwa należały właśnie do nas, ale także dlatego, że właśnie ruszyła akcja promocyjna w firmie LAMBDA.

    Więcej…  
  • Gift Show Poland - wydarzenie branży upominkowej po raz trzeci w Warszawie

    Trzecia edycja targów Gift Show Poland – jednego z największych wydarzeń branży upominkowej w Polsce będzie miała miejsce w dniach 26-28 maja br. w warszawskim Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska, które znajduje się przy ul. Marsa 56c. Tym razem duży nacisk kładziony jest na sektor zabawek!

    Więcej…