Serwis streamingowy Netflix zapowiedział już pracę nad drugim sezonem hitowego serialu “Squid Game”. Zdjęcia miały ruszyć latem, a produkcja ma zadebiutować na początku 2024 roku, jeśli wszystko pójdzie z planem. W sieci pojawiła się jednak gorąca informacja, jakoby Netflix prowadził rozmowy dotyczące powstania amerykańskiej wersji tego serialu…
Trwają przygotowania 11. edycji European Suppliers Book, czyli branżowego katalogu, który zawiera bazę ofert i danych kontaktowych topowych dostawców upominków promocyjnych.
Stora Enso poinformowała o sfinalizowaniu sprzedaży zakładu Hylte (Szwecja), wytwarzającego papiery gazetowe, i wszystkich należących do niego zasobów firmie Sweden Timber, zajmującej się produkcją i sprzedażą drewna tartacznego. Transakcja, zaanonsowana 27 stycznia br., opiewa na kwotę ok. 18 mln euro. W jej rezultacie roczne moce produkcyjne Stora Enso w obszarze papierów gazetowych spadną o 245 tys. ton. Bazując na wynikach koncernu za 2022 r. oczekuje się, że roczne przychody Stora Enso ze sprzedaży zmniejszą się o ok. 160 mln euro.
Nasz świat jest w ciągłym ruchu i stale się zmienia.Grupa T3L nie pozostaje obojętna rzeczywistości. Dotychczas skupiając w sobie kilka oddzielnych marek takich jak Tarifold i 3L, dziś do swojej 70-letniej historii dopisuje zupełnie nowy rozdział pod tytułem Djois.
Christmasworld Trends 23+ koncentrują się zarówno na klasycznych, jak i nowatorskich dekoracjach z zachowaniem równowagi ekologicznej. Podczas nadchodzących targów Christmasworld międzynarodowi wystawcy będą mieli możliwość poznać wiodące, w najbliższym świątecznym sezonie, kolory oraz formy dekoracji. Codzienne wykłady w sali Trend we foyer hali 4.1 poświęcone będą trendom sektora dóbr konsumpcyjnych oraz nowościom wystawców. Wystąpienia będą prowadzone przez członków biura bora.herke.palmisano.
Wzrastająca świadomość o zrównoważonym rozwoju przenika do społeczności DIY i znajduje odzwierciedlenie w trendach obecnych podczas targów Creativeworld w 2023 roku. Targi dostarczają wiele inspiracji i pomysłów dla wszystkich hobbystów, zainteresowanych rzemiosłem i artystów.
Marka Instant jest znana na rynku polskim od kilku lat, jednak do tej pory głównie kojarzyła się z linią farb w sztyfcie PlayColor - teraz nadszedł czas na nową grupę asortymentową - kleje i inne produkty do klejenia. O nowej ofercie i strategii działalności CX Dystrybucja rozmawiamy z Katarzyną Kurkiewicz Członek Zarządu CX Dystrybucja Sp. z o.o.
Więcej…