To nie mogło być zwykłe wnętrze. Wraz z rozwojem marki Get Dirty® rynek wymusił na ich twórcach stworzenie miejsca, gdzie produkty będą mogły być nie tylko kupowane, ale przede wszystkim testowane.
Święta Bożego Narodzenia to chyba najbardziej magiczny czas w ciągu roku. Warto spędzić go wśród najbliższych, np. podczas ciekawych zabaw kreatywnych, które dla Was przygotowało GetDirty.
Odkryj krok po kroku, jak zrobić idealny makijaż dla superbohatera na karnawał, imprezy kostiumowe lub festiwale, używając makijażu Jovi Face Paint, bardzo łatwego w aplikacji, pokrywającego i w miękkiej fakturze. Odpowiedni od 3 lat. Nie zawiera parabenów i jest wolny od głównych alergenów.
DOM ALERGIKA to nie tylko miejsce przyjazne dla alergików, ale również rodziców małych dzieci, osób dbających o zdrowie, właścicieli czworonogów i tych, którym bliska jest ekologia i zrównoważony rozwój. Jest to zbiór rozwiązań i polecanych produktów, które redakcja Magazynu Hipoalergiczni sprawdziła pod każdym względem.
Zbliża się ten jedyny wieczór w roku (albo prawie jedyny, bo przecież w Sylwestra też wszystkie chwyty dozwolone), gdy możemy udać się na miasto w pogryzionych portkach czy z bandażem zwisającym z łydki i nie będziemy w tym szaleństwie odosobnieni. A żeby dopełnić obrazu grozy, pokażemy Wam jak przy użyciu jednego produktu marki JOVI możecie zamienić siebie (albo dziecko) w przyprawiającego o szybsze bicie serca zombiaka lub inną postać.
Miało być wesoło, oryginalnie, smacznie i kreatywnie. Miał też być kosmos. I najlepsi koledzy. Dzięki warsztatowni CMOK i Asi z Get Dirty marzenie się spełniło. Zobaczcie jak się brudzić by się nie pobrudzić.
60 proc. pracodawców deklaruje, że wdrożyło standard zachowań wobec kandydatów do pracy. Jednocześnie osoby, które starają się o pracę, często czują się ignorowane przez pracodawcę. Tylko co piąty otrzymał informację o przyczynach niezatrudnienia – wynika z badania „Candidate Experience”. Tymczasem źle potraktowany kandydat nie będzie przychylnie nastawiony do produktów i usług danej firmy. Co trzeci nie zaaplikuje więcej do firmy, która nie zrobiła dobrego wrażenia w procesie rekrutacji, a 22 proc. odradzi aplikowanie innym.
Więcej…Darzyliśmy je skrytym uczuciem odkąd w dzieciństwie obejrzeliśmy „Nowe szaty króla” – disneyowską animację z 2000 roku o perypetiach króla Kuzco, który za swoją arogancję został zamieniony... w lamę. I właściwie dopiero pod tą postacią dał się polubić.
Więcej…