Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Aktualności - branża zabawkarska

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

29 września w hotelu Trylogia w Zielonce po raz kolejny nasza redakcja spotkała się z liczną grupą dostawców artykułów szkolnych, dekoracyjnych, kreatywnych oraz zabawkarskich. Wśród nich nie zabrakło naszych ulubieńców, firm: Hamelin, Tadeo Trading oraz oczywiście Rozette. Nie omieszkaliśmy oddać nasz mikrofon w ręce jeszcze kilku innych przedstawicieli jak chociażby firm Russel czy Mer-Plus. Co z tego wynikło? Zapraszamy do obejrzenia filmu.

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Ci z Was, którzy byli na wakacjach w polskich kurortach, zapewne na licznych straganach zauważali dwie grupy najbardziej obleganych produktów. Jedne z nich to oczywiście, póki co, nieśmiertelne emotikonki dystrybuowane przez firmę ROZETTE oraz szaleństwo tego lata - Fidget Spinnery.

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

To zapewne najbardziej emocjonująca emotikonka w wirtualnym słowniku. Od kilku lat jednak bardzo często wykorzystywana wśród użytkowników smartfonów i aktywnych uczestników portali społecznościowych. Mowa oczywiście o "kupie", lub, jak myślą czasem rodzice dzieci wykorzystującym ją w wirtualnej komunikacji, o lodach czekoladowych. 

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

21 czerwca na sobótczańskim Rynku spotkali się najmłodsi miłośnicy biegania. Cel – udział w 5 Ślężańskim Biegu Młodzieżowym. Z przyjemnością po raz kolejny partnerem wydarzenia został polski producent zabawek, firma Wader-Woźniak.

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Tytuł Zabawki Roku przyznany już po raz siódmy! Kolejna edycja konkursu Zabawka Roku oraz Nagrody Rodziców za nami. Uczestnicy tej edycji mieli również okazję wziąć udział w bardzo ciekawych warsztatach kreatywnych, pokazach i grach rodzinnych.

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Nic tak nie cieszy dzieci jak wspólna zabawa z rodzicami. Jako rodzice, odpowiedzmy sobie jednak na pytanie: ile razy zdarzyło się, że nasza pociecha domagała się naszej uwagi, ale byliśmy zbyt zajęci pozornie ważniejszymi obowiązkami? W dobie chronicznego braku czasu, warto pamiętać, że wspólne chwile spędzone z dzieckiem, to najpiękniejszy prezent, jaki możemy mu podarować. Czy współcześni rodzice mają czas dla swoich dzieci?

Wybrane ogłoszenia

INCOOD Sp. z o.o. Importer i dystrybutor artykułów ...
Firma specjalizująca się między innymi w dystrybuc ...
Dystrybutor art. biurowych i szkolnych poszukuje p ...
Nowy produkt marki CLEVERTON.
Nowe tonery do drukarek marki Ricoh.
Gralux Sp. z o.o. importer artykułów szkolnych i p ...
Firma Smart Digital Media - właściciel marki INKdi ...
Nowość w ofercie Tadeo-Trading.
Plastyczna masa w stanie gotowym do użycia, twardn ...
Notes samoprzylepny w jaskrawych kolorach i z uni ...
Firma Rafcom, w związku z rozwojem, poszukuje prac ...

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Platforma sprzedażowa w firmie Corex Sp. z o.o.

    Niezaprzeczalny rozwój internetu, siła mediów społecznościowych, oszczędność czasu i pieniędzy to główne argumenty wielu firm z naszej branży, które w swoich działaniach coraz mocniej stawiają na obsługę on-line. Spółka Corex idąc za nowoczesnymi formami kontaktu z klientem od wielu lat inwestuje w najnowsze rozwiązania. Jednym z nich jest Platforma sprzedażowa, o której rozmawiamy z Prezesem firmy Corex Sp. z o.o., Adamem Szawłowskim.

    Więcej…  
  • Odpowiednia ekspozycja produktu zwiększa sprzedaż o kilkadziesiąt procent.

    Wyeksponowanie produktów na półkach i ich odpowiednie ułożenie mogą nawet podwoić sprzedaż. Klienci dokonują decyzji zakupowych w określony sposób – częściej sięgają po produkty na wysokości wzroku, zwracają uwagę na oświetlenie i dobór kolorów. Istotnym czynnikiem jest dla nich cena – jej brak przy wyeksponowanym produkcie może znacząco wpłynąć na spadek sprzedaży. W pracy handlowców pomocne są aplikacje, które pozwalają sprawdzić, czy sklep dotrzymuje ustalonych standardów. Wystarczy zdjęcie badanej ekspozycji, by sprawdzić jej jakość i efektywność.

    Więcej…