Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

DOM ALERGIKA to nie tylko miejsce przyjazne dla alergików, ale również rodziców małych dzieci, osób dbających o zdrowie, właścicieli czworonogów i tych, którym bliska jest ekologia i zrównoważony rozwój. Jest to zbiór rozwiązań i polecanych produktów, które redakcja Magazynu Hipoalergiczni sprawdziła pod każdym względem.

Dziś tak naprawdę alergikiem jest każdy z nas. Liczba sztucznych dodatków w pożywieniu, coraz bardziej zanieczyszczone środowisko narażają nas na różne dolegliwości. Z jednej strony można taką sytuację zaakceptować i liczyć, że nasz organizm uodporni się w końcu po kilku latach na dany alergen, jednak można także pomóc sobie otaczając się produktami, które po prostu nie uczulają albo przynajmniej minimalizują taką sytuację.

W ostatnim czasie dość szeroką gamę produktów sprawdził magazyn Hipoalergiczni, który wśród szerokiej oferty na rynku dla alergików, wybrał te produkty, który bezwzględnie nadają się dla dzieci.  Zbadano skład chemicznego wraz z kartą charakterystyki produktów, rzetelność certyfikacji, poziom etyki producenta, formę komunikacji przeznaczoną dla konsumenta (czytelność etykiety), ekologiczne podejście, czyli jaki wpływ wywiera produkt na środowisko naturalne.

Pośród 20 laureatów znalazła się także marka GetDirty i jej hipoalergiczne fartuszki dla kreatywnych.


 get-dirty-logo-dom-alergika-hipoalergiczni

Marka GetDirty® to nie tylko wygodne, hipoalergiczne wyroby, ale poparty badaniami sposób rozwoju poprzez doświadczanie. GetDirty® łączy w sobie radość dzieci z tworzenia oraz uśmiech rodziców, którzy nie muszą się martwić ciągłym praniem brudnych rzeczy. Twórczynie koncepcji GetDirty® prowadzą warsztaty sensoryczne, udzielają porad dla rodziców, opracowują nowe rozwiązania, mając w sercu dobro dzieci. Dzięki praktycznym gadżetom Get Dirty®, wesprzesz rozwój wyobraźni u dziecka, dając mu więcej swobody na naukę i zabawę.

Cena kombinezonu: 119 zł, cena maty: 199 zł, w zestawie: 279 zł


 - Cieszymy się, że nasze produkty zostały docenione przez magazyn Hipoalergiczni.  - mówi Monika Skaja, Prezes firmy SGM KIDS. - Nasz zespół to młode mamy, które zwracają szczególną uwagę na zdrowie i bezpieczeństwo swoich dzieci.  

Nominację produktu, który właśnie trafił na listę przebojów 2018 roku, odebrały Joanna Szczucka oraz Monika Skaja (na zdjęciu.

Gratulujemy!!

DOM ALERGIKA to nie tylko miejsce przyjazne dla alergików, ale również rodziców małych dzieci, osób dbających o zdrowie, właścicieli czworonogów i tych, którym bliska jest ekologia i zrównoważony rozwój. Jest to zbiór rozwiązań i polecanych produktów, które redakcja Magazynu Hipoalergiczni sprawdziła pod każdym względem.

Dziś tak naprawdę alergikiem jest każdy z nas. Liczba sztucznych dodatków w pożywieniu, coraz bardziej zanieczyszczone środowisko narażają nas na różne dolegliwości. Z jednej strony można taką sytuację zaakceptować i liczyć, że nasz organizm uodporni się w końcu po kilku latach na dany alergen, jednak można także pomóc sobie otaczając się produktami, które po prostu nie uczulają albo przynajmniej minimalizują taką sytuację.

W ostatnim czasie dość szeroką gamę produktów sprawdził magazyn Hipoalergiczni, który wśród szerokiej oferty na rynku dla alergików, wybrał te produkty, który bezwzględnie nadają się dla dzieci.  Zbadano skład chemicznego wraz z kartą charakterystyki produktów, rzetelność certyfikacji, poziom etyki producenta, formę komunikacji przeznaczoną dla konsumenta (czytelność etykiety), ekologiczne podejście, czyli jaki wpływ wywiera produkt na środowisko naturalne.

Pośród 20 laureatów znalazła się także marka GetDirty i jej hipoalergiczne fartuszki dla kreatywnych.


 get-dirty-logo-dom-alergika-hipoalergiczni

Marka GetDirty® to nie tylko wygodne, hipoalergiczne wyroby, ale poparty badaniami sposób rozwoju poprzez doświadczanie. GetDirty® łączy w sobie radość dzieci z tworzenia oraz uśmiech rodziców, którzy nie muszą się martwić ciągłym praniem brudnych rzeczy. Twórczynie koncepcji GetDirty® prowadzą warsztaty sensoryczne, udzielają porad dla rodziców, opracowują nowe rozwiązania, mając w sercu dobro dzieci. Dzięki praktycznym gadżetom Get Dirty®, wesprzesz rozwój wyobraźni u dziecka, dając mu więcej swobody na naukę i zabawę.

Cena kombinezonu: 119 zł, cena maty: 199 zł, w zestawie: 279 zł


 - Cieszymy się, że nasze produkty zostały docenione przez magazyn Hipoalergiczni.  - mówi Monika Skaja, Prezes firmy SGM KIDS. - Nasz zespół to młode mamy, które zwracają szczególną uwagę na zdrowie i bezpieczeństwo swoich dzieci.  

Nominację produktu, który właśnie trafił na listę przebojów 2018 roku, odebrały Joanna Szczucka oraz Monika Skaja (na zdjęciu.

Gratulujemy!!

Zobacz gdzie kupić ten produkt:

 

Wybrane ogłoszenia

Firma Rafcom poszukuje pracownika.
Nowy produkt w ofercie KMP PrintTechnik Polska.
Ręcznie malowane zestawy na Pamiątkę I Komunii.
Cutter marki SMART by Leviatan.
Uniwersalne chusteczki do czyszczenia w opakowaniu ...
Nowe produkty w ofercie Tadeo Trading.
Samoprzylepne uchwyty do większości rodzajów kabli ...
Firma RAFCOM poszukuje pracownika.
Kolejny hit wśród długopisów wymazywalnych.
Nowe produkty w ofercie firmy KMP PrintTechnik Pol ...

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • ZUS daje kasę dla firm

    Zakład Ubezpieczeń Społecznych po raz kolejny daje możliwość ubiegania się o środki pomocowe na inwestycje związane z poprawą BHP w firmach. Dla przedsiębiorców, wciąż czekających na uruchomienie dotacji unijnych z nowego budżetu na lata 2014-2020, może to być ostatnia okazja na zdobycie wsparcia finansowego swoich inwestycji jeszcze w tym roku. Wnioski można już składać - w puli czekają ponad 32 mln złotych. A ZUS obiecuje, że dla nikogo ich nie zabraknie.

    Więcej…  
  • Komfortowe i atrakcyjne biuro pomaga przyciągnąć najlepszych pracowników.

    Piłkarzyki w chillout roomie, minisiłownia, leżaki i hamaki są już częstym widokiem w siedzibach firm, nie tylko tych dużych i nie tylko z branży IT. Blisko 90 proc. pracowników biurowych deklaruje, że design miejsca pracy ma dla nich duże znaczenie – stąd przestrzenie biurowe coraz częściej są aranżowane kreatywnie i z wykorzystaniem innowacyjnych rozwiązań. Najciekawszych i najbardziej kreatywnych przestrzeni biurowych szuka CBRE w drugiej edycji konkursu OFFICE SUPERSTAR 2018.

    Więcej…