Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

DOM ALERGIKA to nie tylko miejsce przyjazne dla alergików, ale również rodziców małych dzieci, osób dbających o zdrowie, właścicieli czworonogów i tych, którym bliska jest ekologia i zrównoważony rozwój. Jest to zbiór rozwiązań i polecanych produktów, które redakcja Magazynu Hipoalergiczni sprawdziła pod każdym względem.

Dziś tak naprawdę alergikiem jest każdy z nas. Liczba sztucznych dodatków w pożywieniu, coraz bardziej zanieczyszczone środowisko narażają nas na różne dolegliwości. Z jednej strony można taką sytuację zaakceptować i liczyć, że nasz organizm uodporni się w końcu po kilku latach na dany alergen, jednak można także pomóc sobie otaczając się produktami, które po prostu nie uczulają albo przynajmniej minimalizują taką sytuację.

W ostatnim czasie dość szeroką gamę produktów sprawdził magazyn Hipoalergiczni, który wśród szerokiej oferty na rynku dla alergików, wybrał te produkty, który bezwzględnie nadają się dla dzieci.  Zbadano skład chemicznego wraz z kartą charakterystyki produktów, rzetelność certyfikacji, poziom etyki producenta, formę komunikacji przeznaczoną dla konsumenta (czytelność etykiety), ekologiczne podejście, czyli jaki wpływ wywiera produkt na środowisko naturalne.

Pośród 20 laureatów znalazła się także marka GetDirty i jej hipoalergiczne fartuszki dla kreatywnych.


 get-dirty-logo-dom-alergika-hipoalergiczni

Marka GetDirty® to nie tylko wygodne, hipoalergiczne wyroby, ale poparty badaniami sposób rozwoju poprzez doświadczanie. GetDirty® łączy w sobie radość dzieci z tworzenia oraz uśmiech rodziców, którzy nie muszą się martwić ciągłym praniem brudnych rzeczy. Twórczynie koncepcji GetDirty® prowadzą warsztaty sensoryczne, udzielają porad dla rodziców, opracowują nowe rozwiązania, mając w sercu dobro dzieci. Dzięki praktycznym gadżetom Get Dirty®, wesprzesz rozwój wyobraźni u dziecka, dając mu więcej swobody na naukę i zabawę.

Cena kombinezonu: 119 zł, cena maty: 199 zł, w zestawie: 279 zł


 - Cieszymy się, że nasze produkty zostały docenione przez magazyn Hipoalergiczni.  - mówi Monika Skaja, Prezes firmy SGM KIDS. - Nasz zespół to młode mamy, które zwracają szczególną uwagę na zdrowie i bezpieczeństwo swoich dzieci.  

Nominację produktu, który właśnie trafił na listę przebojów 2018 roku, odebrały Joanna Szczucka oraz Monika Skaja (na zdjęciu.

Gratulujemy!!

DOM ALERGIKA to nie tylko miejsce przyjazne dla alergików, ale również rodziców małych dzieci, osób dbających o zdrowie, właścicieli czworonogów i tych, którym bliska jest ekologia i zrównoważony rozwój. Jest to zbiór rozwiązań i polecanych produktów, które redakcja Magazynu Hipoalergiczni sprawdziła pod każdym względem.

Dziś tak naprawdę alergikiem jest każdy z nas. Liczba sztucznych dodatków w pożywieniu, coraz bardziej zanieczyszczone środowisko narażają nas na różne dolegliwości. Z jednej strony można taką sytuację zaakceptować i liczyć, że nasz organizm uodporni się w końcu po kilku latach na dany alergen, jednak można także pomóc sobie otaczając się produktami, które po prostu nie uczulają albo przynajmniej minimalizują taką sytuację.

W ostatnim czasie dość szeroką gamę produktów sprawdził magazyn Hipoalergiczni, który wśród szerokiej oferty na rynku dla alergików, wybrał te produkty, który bezwzględnie nadają się dla dzieci.  Zbadano skład chemicznego wraz z kartą charakterystyki produktów, rzetelność certyfikacji, poziom etyki producenta, formę komunikacji przeznaczoną dla konsumenta (czytelność etykiety), ekologiczne podejście, czyli jaki wpływ wywiera produkt na środowisko naturalne.

Pośród 20 laureatów znalazła się także marka GetDirty i jej hipoalergiczne fartuszki dla kreatywnych.


 get-dirty-logo-dom-alergika-hipoalergiczni

Marka GetDirty® to nie tylko wygodne, hipoalergiczne wyroby, ale poparty badaniami sposób rozwoju poprzez doświadczanie. GetDirty® łączy w sobie radość dzieci z tworzenia oraz uśmiech rodziców, którzy nie muszą się martwić ciągłym praniem brudnych rzeczy. Twórczynie koncepcji GetDirty® prowadzą warsztaty sensoryczne, udzielają porad dla rodziców, opracowują nowe rozwiązania, mając w sercu dobro dzieci. Dzięki praktycznym gadżetom Get Dirty®, wesprzesz rozwój wyobraźni u dziecka, dając mu więcej swobody na naukę i zabawę.

Cena kombinezonu: 119 zł, cena maty: 199 zł, w zestawie: 279 zł


 - Cieszymy się, że nasze produkty zostały docenione przez magazyn Hipoalergiczni.  - mówi Monika Skaja, Prezes firmy SGM KIDS. - Nasz zespół to młode mamy, które zwracają szczególną uwagę na zdrowie i bezpieczeństwo swoich dzieci.  

Nominację produktu, który właśnie trafił na listę przebojów 2018 roku, odebrały Joanna Szczucka oraz Monika Skaja (na zdjęciu.

Gratulujemy!!

Zobacz gdzie kupić ten produkt:

 

Wybrane ogłoszenia

Firma Rafcom poszukuje pracowników.
Nowe tonery sygnowane logiem KMP PrintTechnik.
Idealny produkt dostosowany do nowych norm RODO.
Plecak dla najmłodszych na wyprawy małe i duże.
Najlepszy prezent na Dzień Dziecka!
Przepiękne zestawy ślubne: torba, koperta, kartka ...
Hitowe skoroszyty archiwizacyjne teraz w nowych ko ...
Firma Rafcom poszukuje pracownika na stanowisko Ma ...
Podręczny zestaw notesów i zakładek marki d.rect. ...
Firma Rafcom, w związku z rozwojem, poszukuje prac ...
Zabawne notesy o różnych kształtach.
Przepiękna kolekcja Mikołaj torebek z brokatem.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Egzotyczne szkolenie Faber-Castell w Malezji

    Malezja – kraj, w którym można zobaczyć wszystko, co najlepsze w Azji. Nowoczesna metropolia, rajskie wyspy, dzikie lasy tropikalne oraz przepyszne jedzenie – tak w kilku słowach można opisać miejsce, do którego Amex Stationery Sp. z o.o. zaprosił swoich kluczowych klientów na szkolenie produktowe marki Faber-Castell na początku marca tego roku.

    Więcej…  
  • Wprowadź kolor do swojej...torby.

    Znacie firmę Mer-Plus? W naszej branży jest ona przede wszystkim znana z kreatywnych produktów marki JOVI. Ci jednak, którzy odwiedzają jej stoisko każdego roku podczas targów Rema Rays wiedzą, że JOVI to połowa biznesu. Druga to przede wszystkim produkcja toreb papierowych. 

    Więcej…