Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

DOM ALERGIKA to nie tylko miejsce przyjazne dla alergików, ale również rodziców małych dzieci, osób dbających o zdrowie, właścicieli czworonogów i tych, którym bliska jest ekologia i zrównoważony rozwój. Jest to zbiór rozwiązań i polecanych produktów, które redakcja Magazynu Hipoalergiczni sprawdziła pod każdym względem.

Dziś tak naprawdę alergikiem jest każdy z nas. Liczba sztucznych dodatków w pożywieniu, coraz bardziej zanieczyszczone środowisko narażają nas na różne dolegliwości. Z jednej strony można taką sytuację zaakceptować i liczyć, że nasz organizm uodporni się w końcu po kilku latach na dany alergen, jednak można także pomóc sobie otaczając się produktami, które po prostu nie uczulają albo przynajmniej minimalizują taką sytuację.

W ostatnim czasie dość szeroką gamę produktów sprawdził magazyn Hipoalergiczni, który wśród szerokiej oferty na rynku dla alergików, wybrał te produkty, który bezwzględnie nadają się dla dzieci.  Zbadano skład chemicznego wraz z kartą charakterystyki produktów, rzetelność certyfikacji, poziom etyki producenta, formę komunikacji przeznaczoną dla konsumenta (czytelność etykiety), ekologiczne podejście, czyli jaki wpływ wywiera produkt na środowisko naturalne.

Pośród 20 laureatów znalazła się także marka GetDirty i jej hipoalergiczne fartuszki dla kreatywnych.


 get-dirty-logo-dom-alergika-hipoalergiczni

Marka GetDirty® to nie tylko wygodne, hipoalergiczne wyroby, ale poparty badaniami sposób rozwoju poprzez doświadczanie. GetDirty® łączy w sobie radość dzieci z tworzenia oraz uśmiech rodziców, którzy nie muszą się martwić ciągłym praniem brudnych rzeczy. Twórczynie koncepcji GetDirty® prowadzą warsztaty sensoryczne, udzielają porad dla rodziców, opracowują nowe rozwiązania, mając w sercu dobro dzieci. Dzięki praktycznym gadżetom Get Dirty®, wesprzesz rozwój wyobraźni u dziecka, dając mu więcej swobody na naukę i zabawę.

Cena kombinezonu: 119 zł, cena maty: 199 zł, w zestawie: 279 zł


 - Cieszymy się, że nasze produkty zostały docenione przez magazyn Hipoalergiczni.  - mówi Monika Skaja, Prezes firmy SGM KIDS. - Nasz zespół to młode mamy, które zwracają szczególną uwagę na zdrowie i bezpieczeństwo swoich dzieci.  

Nominację produktu, który właśnie trafił na listę przebojów 2018 roku, odebrały Joanna Szczucka oraz Monika Skaja (na zdjęciu.

Gratulujemy!!

DOM ALERGIKA to nie tylko miejsce przyjazne dla alergików, ale również rodziców małych dzieci, osób dbających o zdrowie, właścicieli czworonogów i tych, którym bliska jest ekologia i zrównoważony rozwój. Jest to zbiór rozwiązań i polecanych produktów, które redakcja Magazynu Hipoalergiczni sprawdziła pod każdym względem.

Dziś tak naprawdę alergikiem jest każdy z nas. Liczba sztucznych dodatków w pożywieniu, coraz bardziej zanieczyszczone środowisko narażają nas na różne dolegliwości. Z jednej strony można taką sytuację zaakceptować i liczyć, że nasz organizm uodporni się w końcu po kilku latach na dany alergen, jednak można także pomóc sobie otaczając się produktami, które po prostu nie uczulają albo przynajmniej minimalizują taką sytuację.

W ostatnim czasie dość szeroką gamę produktów sprawdził magazyn Hipoalergiczni, który wśród szerokiej oferty na rynku dla alergików, wybrał te produkty, który bezwzględnie nadają się dla dzieci.  Zbadano skład chemicznego wraz z kartą charakterystyki produktów, rzetelność certyfikacji, poziom etyki producenta, formę komunikacji przeznaczoną dla konsumenta (czytelność etykiety), ekologiczne podejście, czyli jaki wpływ wywiera produkt na środowisko naturalne.

Pośród 20 laureatów znalazła się także marka GetDirty i jej hipoalergiczne fartuszki dla kreatywnych.


 get-dirty-logo-dom-alergika-hipoalergiczni

Marka GetDirty® to nie tylko wygodne, hipoalergiczne wyroby, ale poparty badaniami sposób rozwoju poprzez doświadczanie. GetDirty® łączy w sobie radość dzieci z tworzenia oraz uśmiech rodziców, którzy nie muszą się martwić ciągłym praniem brudnych rzeczy. Twórczynie koncepcji GetDirty® prowadzą warsztaty sensoryczne, udzielają porad dla rodziców, opracowują nowe rozwiązania, mając w sercu dobro dzieci. Dzięki praktycznym gadżetom Get Dirty®, wesprzesz rozwój wyobraźni u dziecka, dając mu więcej swobody na naukę i zabawę.

Cena kombinezonu: 119 zł, cena maty: 199 zł, w zestawie: 279 zł


 - Cieszymy się, że nasze produkty zostały docenione przez magazyn Hipoalergiczni.  - mówi Monika Skaja, Prezes firmy SGM KIDS. - Nasz zespół to młode mamy, które zwracają szczególną uwagę na zdrowie i bezpieczeństwo swoich dzieci.  

Nominację produktu, który właśnie trafił na listę przebojów 2018 roku, odebrały Joanna Szczucka oraz Monika Skaja (na zdjęciu.

Gratulujemy!!

Zobacz gdzie kupić ten produkt:

 

Wybrane ogłoszenia

IGEPA Polska poszukuje doświadczonej osoby.
Firma Rafcom poszukuje pracownika .
Nowość w ofercie firmy Leviatan-Poligrafia.
EV-CORP - poszukuje przedstawicieli handlowych.
Piasek kinetyczny do zabawy oraz modelowania.
Świetna zabawa dla maluchów.
Firma Rafcom poszukuje pracownika na stanowisko Ma ...
Nowy kolor w ofercie!!
Kawa, która pobudza do kreatywnego myślenia.
Idealny produkt także dla mam :)
Firma Rafcom, w związku z rozwojem, poszukuje prac ...
Piękne różowe klipy z wyciętym serduszkiem.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Jak zachęcić użytkowników do cyfrowej transformacji w biurze

    Żyjemy w coraz bardziej połączonej gospodarce. Klienci, współpracownicy oraz dostawcy są rozsiani po całym globie, a łączą ich informacje. Przywiązani do tej łączności czujemy coraz większą potrzebę mobilności. Dziś wiele informacji biznesowych musi być dzielonych, przetwarzanych, magazynowanych, indeksowanych i przeszukiwanych. W związku z tym niemal 80 procent firm chce zużywać mniej papieru i zastąpić go cyfrowymi dokumentami - w części lub nawet całej firmie.

    Więcej…  
  • Hinduska marka podbija polski rynek

    Z początkiem 2015 roku firma Inter w związku ze zmianą strategii działania wprowadziła do swojej oferty nową markę NATARAJ, której producentem jest Hindustan Pensils z Indii - indyjski producent materiałów piśmiennych oraz szkolnych.

    Więcej…