Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Znudził Cię wygląd Twojego telefonu? Laptop smutno "świeci" czernią, a Twoja torebka powoli wychodzi z mody? Nie martw się. Jakiś czas temu zza oceanu, dzięki firmie Rozette, trafiły do nas Stickersy - czyli naklejki 3D, które rozwiążą Twój problem.

Uśmiechy, zwierzęta, napisy, duże i małe ... Stickersy na pewno znajdą swoich wielbicieli w każdym środowisku. Oferowane są na blistrach po około 4-6 różnych rodzajów i idealnie nadają się do naklejenia na różne powierzchnie. Najlepiej jednak trzymają się sztywnego podkładu typu: laptopy, telefony, walizki, ale także miękkiego. W przypadku wykorzystania ich do udekorowania np. odzieży lub butów musimy być świadomi, że z czasem mogą się odkleić. Nie polecamy ich prać.

Skąd wzięły się Stickers'y?

Naklejki mają niesamowicie potężną siłę przekazu. Są elastyczne, zauważalne i wyraziste, a ludzie w każdym wieku jeśli ich nie wykorzystają to na pewno polubią. Zabawne, łatwe w użyciu i z ponadczasowym urokiem. Naklejki są idealnym medium do promowania swojego wizerunku i podnoszenia świadomości, bycia artystycznym i wyrażania pomysłów. Chociaż naklejki towarzyszą nam od zarania dziejów mają dość złożoną, interesującą i kontrowersyjną historię.

101045057_o

Pierwsze dowody na istnienie "naklejek" sięgają już staroegipskiego rynku. Wówczas używane były wyłącznie jako metoda łatwego eksponowania ceny, którą każdy może zobaczyć. Inne źródła donoszą z kolei, że naklejki, które znamy dzisiaj, zostały stworzone prawdopodobnie przez Sir Rowlanda Hill'a w 1839 roku, który wprowadził samoprzylepny znaczek pocztowy do Europy. Inni historycy kwestionują jednak to stwierdzenie i wierzą, że naklejki zostały stworzone przez europejskich sprzedawców żywności jako technika reklamy DIY , aby wyróżnić się z tłumu na rynku. 

Do XIX wieku, litografia była podstawową metodą produkcji naklejek, w której etykieta jest drukowana na płaskiej powierzchni. Litografia była najczęściej wykonywana przy użyciu specjalnie przyciętych pras kamieniarskich, które były bardzo skomplikowane i drogie w wykonaniu. Dzięki postępowi technologicznemu, w drugiej połowie XIX wieku, projekty etykiet stały się bardziej skomplikowane i kolorowe, odzwierciedlając zmianę wymagań konsumentów. Etykiety drukowane w 1800 roku zostały przyczepiane lepką gumą lub pastą, wymagającej od użytkownika polizania lub zwilżania przed użyciem. 

W latach 30. XX wieku R. Stanton Avery wymyślił produkt, który znamy dzisiaj pod nazwą naklejki. W tych latach to było prawdziwe, rewolucyjne rozwiązanie, ponieważ można je było naklejać bez potrzeby wcześniejszego zwilżania. Pozwoliło to na szybsze przekazywanie informacji, prowadząc do zwiększenia liczby dobrze poinformowanych klientów. 

Tuż przed II wojną światową etykiety zostały ponownie wykorzystywane jako naklejki na zderzak będąc idealnym sposobem na promowanie i dzielenie się pomysłami z tysiącami ludzi każdego dnia. To wtedy stały się one głównym nośnikiem marketingowym w Tennessee, gdzie samochody turystów zostały opatrzone drukowanymi naklejkami z napisem "See Rock City". Chociaż nie zrobiono tego za zgodą turystów, obklejone zderzaki przeszły do historii.

Znalezione obrazy dla zapytania "See Rock City" stickers on car

W latach pięćdziesiątych, fleksografia, wcześniej znana jako "druk anilinowy", był najczęstszym sposobem drukowania naklejek samoprzylepnych. Druk anilinowy miał słabą reputację ze względu na toksyczne atramenty pierwotnie stosowane w procesie drukowania, więc nazwa została zmieniona w 1951 r. na drukowanie fleksograficzne w celu odzwierciedlenia nowej, nietoksycznej formuły tuszu.

Ponieważ sklepy spożywcze w latach 50. XX wieku zostały szybko zmodernizowane, aby sprostać ogromnemu wzrostowi gospodarczemu, małe punkty sprzedaży zostały zastąpione przez samoobsługowe sklepy firmowe wypełnione dużymi markami. Aby sprostać wymaganiom, etykiety stały się bardziej skoncentrowane na odważnym, kolorowym i prostym brandingu, aby wyróżnić się w przejściach. 


141024_anyah_05_047_1024
Etykiety były coraz częściej wykorzystywane do celów korporacyjnych i brandingowych, podczas gdy w tym samym czasie nalepki były produkowane od 1930 roku dla dzieci, które były zafascynowane ich kolorami, kształtami i zastosowaniami. Majówki stawały się coraz popularniejsze w połowie 1900 roku, a w latach sześćdziesiątych podskoczyły w kulturze popularnej i politycznej, tak jak wprowadzono w Ameryce naklejki na zderzaki. Te proste naklejki pomogły Lyndonowi B. Johnsonowi pobić Barry'ego Goldwatera, zdobywając 434 głosy wyborcze i zdobywając popularność ponad 60% głosów. Chociaż oczywiście naklejka nie wygrała wyborów, oczywistym jest, że to ona miała ogromną zdolność szybkiego rozprzestrzeniania pomysłów.

Obecnie naklejki są najczęściej drukowane z wykorzystaniem technologii cyfrowej, co zapewnia klarowność i odważny kolor, dzięki różnorodnym materiałom, tuszom i klejem. Wprowadzony w latach 90-tych druk cyfrowy był na początku dość niedościgniony, chociaż postępy technologiczne i nowe materiały sprawiły, że stał się on bardziej dostępny dla społeczeństwa. 

Oferta Rozette

Portfolio produktowe firmy ROZETTE uwzględnia ponad 500 różnych rodzajów naklejek oferowanych na blistrach małych i dużych. Kolorowe, różne tematycznie, dla chłopców i dziewczynek, dla Pań i Panów, idealne do naklejenia na plastik, szkło, drewno, materiał. Cechują się bardzo wysoką jakością potwierdzoną kilkumiesięcznymi testami. Kolor na naklejkach utrzymuje się bardzo długo a ich przytwierdzenie do danej powierzchni jest wręcz nieograniczone czasowo. 

Które ze stickersów oferowane przez ROZETTE nam przypadły szczególnie do gustu? Zobaczcie na filmie gdzie prezentujemy zaledwie kilka z nich.


Sklepy i hurtownie zainteresowane ofertą proszone są o bezposredni kontakt z firmą:

Skontaktuj się z nami 

Źródło zdjęć: lolitaabrahamfashion.com

Wybrane ogłoszenia

Totalny hit od Tadeo Trading.
Nowy produkt marki CLEVERTON.
W ofercie firmy Leviatan-Poligrafia pokazały się n ...
Zszywacz z ramieniem obrotowym. Alternatywa dla zs ...
Nowa oferta firmy Inter-Folia.
Poszukiwany pracowni do firmy Print Flow Solutions ...
Pastelowe teczki z 12 przegródkami.
Nowa oferta w asortymencie KMP PrintTechnik Polska ...
Idealne do szkoły, biura i domu.
Przepiękne kubki termiczne z jednorożcem.
Firma MAPEN sp. Jawna poszukuje pracownika!
Rozpocznij nowy rok z nowymi kolorami.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Odpowiednia ekspozycja produktu zwiększa sprzedaż o kilkadziesiąt procent.

    Wyeksponowanie produktów na półkach i ich odpowiednie ułożenie mogą nawet podwoić sprzedaż. Klienci dokonują decyzji zakupowych w określony sposób – częściej sięgają po produkty na wysokości wzroku, zwracają uwagę na oświetlenie i dobór kolorów. Istotnym czynnikiem jest dla nich cena – jej brak przy wyeksponowanym produkcie może znacząco wpłynąć na spadek sprzedaży. W pracy handlowców pomocne są aplikacje, które pozwalają sprawdzić, czy sklep dotrzymuje ustalonych standardów. Wystarczy zdjęcie badanej ekspozycji, by sprawdzić jej jakość i efektywność.

    Więcej…  
  • Powrót z urlopu do pracy nie musi być stresujący.

    Kilka pierwszych dni po powrocie dobrze jest przeznaczyć na stopniowe wdrożenie się w obowiązki. Praca w powolnym trybie,przez 2–3 dni pozwoli zachować wakacyjną energię na dłużej. Coraz więcej firm podejmuje działania, które mają zminimalizować stres u pracowników i pomóc im zachować równowagę między pracą a życiem prywatnym. Rozwija się też koncepcja wellnessu korporacyjnego, są to różnego rodzaju działania, takie jak szkolenia, spotkania z ludźmi, ale też budowanie przestrzeni biurowej, która zapewnia ciszę nawet przy otwartej przestrzeni. 

    Więcej…