Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Darzyliśmy je skrytym uczuciem odkąd w dzieciństwie obejrzeliśmy „Nowe szaty króla” – disneyowską animację z 2000 roku o perypetiach króla Kuzco, który za swoją arogancję został zamieniony... w lamę. I właściwie dopiero pod tą postacią dał się polubić.

Dziś lamy darzymy jeszcze większym uczuciem i mamy na to pełne usprawiedliwienie. To właśnie one wyprzedziły jednorożce i są najpopularniejszym zwierzętami obecnie w modzie i oczywiście zaczynają pojawiać się w naszej branży. A właściwie nie tylko tam. Lamy są teraz wszędzie!

Ich wizerunki zdobią elementy wyposażenia wnętrz – poduszki czy kapy, a także ubrania. Można je sobie wynająć na wesele (serio, elegancko ubrane odprowadzą Cię do ołtarza), a nawet zapisać się na terapię z lamą jako psychoterapeutą. I nie trzeba nas przekonywać, że jest ona skuteczna.

Lamy to także nowi bohaterowie w naszej branży. Wprawdzie jeszcze nie zdetronizowały flamingów i jednorożcy, jednak coraz częściej pojawiają się na półkach sklepowych. 

Dość szeroką ofertą obecnie cieszy się firma ROZETTE, która w jubileuszowym roku swojej działalności wprowadziła na rynek bardzo dużą gamę produktów prezentowych. Firma z Łowicza, która w każdym sezonie zaskakuje swoich klientów nowymi hitami sprzedażowymi, w tym roku mocno postawiła na skarbonki.

- Od początku tego sezonu wprowadzamy na rynek piękne, kolorowe i o różnych kształtach skarbonki, kubki a nawet popielniczki. Po hitowych emotikonkach i nadal modnych flamingach poszerzyliśmy asortyment także o produkty z Lamami. - mówi nam podczas rozmowy właścicielka firmy, Kinga Stefańska Boszhard

Lamy pojawiły się na torebkach prezentowych, jako skarbonki oraz maskotki i jak zapewnia nasza rozmówczyni, już dziś podbiły serca wszystkich klientów.



Zapraszamy do obejrzenia naszej rozmowy z właścicielką firmy ROZETTE, w której to można zobaczyć nowości prezentowane w jesiennym sezonie targowych. 



Pełna oferta firmy ROZETTE dostępna jest na stronie: http://rozette.pl/ 

Wybrane ogłoszenia

Kawa, która pobudza do kreatywnego myślenia.
Już dostępna saszetka z motywem kolorowych dłoni. ...
Leviatan poszukuje pracowników.
Papierowy Dizajn poszukuje pracownika!!
Teraz ciasto-pianka dostępna w pojedynczych opakow ...
Szeroka oferta różnej wielkości toreb z dużym dnem ...
Plecak smart na laptop shellPlecak smart na laptop shell
HityCena z VAT - 400,49 PLN
PATIO DYSTRYBUCJA SP. Z O.O. poszukuje pracownika.
Samoprzylepne uchwyty do większości rodzajów kabli ...
Latarka do damskiej torebki.
EV-CORP - poszukuje przedstawicieli handlowych.
Nowa oferta tonerów do drukarek marki Canon, Kyoce ...

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Sprzedawane na całym świecie co 6 minut...

    Perfekcyjnie dopracowane szczegóły oraz jakość to znaki rozpoznawcze marki Snopake. Firma Battelle Institute of America, która ją stworzyła, błyskawicznie rozwinęła się w 1955 roku, kiedy to po raz pierwszy na rynek wypuściła korektory w płynie marki Snopake. W 1988 roku opracowano pierwsze teczki polipropylenowe, które wraz z rozwojem firmy zaczęły podbijać cały świat.

    Więcej…  
  • Stick’n – światowy lider w produkcji karteczek samoprzylepnych!

    Założona w 1975 roku firma Hopax zajmuje się produkcją karteczek samoprzylepnych pod marką Stick’n. Od tego czasu Hopax stał się drugim na świecie pod względem wielkości producentem karteczek samoprzylepnych. Firma Stick’n od początku istnienia co roku, 7% zysku inwestuje w rozwój i technologie. Dzięki tym inwestycjom udało im się stworzyć wiele innowacyjnych produktów, które są chronione ponad 20 patentami na większości rynków na świecie.

    Więcej…