Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

To kolejny rok w historii firmy ROZETTE, który zaskoczy jej wszystkich klientów. Określenie "hitowe produkty", w przypadku firmy z Łowicza, weszło chyba na stałe do słownika branżowego. Czym tym razem zaskoczyła Kinga Stefańska-Boschard - główna kreatorka trendów w branży upominkowej? Zobaczcie sami.


Mała rzecz a cieszy - to określenie, które idealnie pasuje do produktu, który dość często przywozimy z wojaży dla swoich bliskich. Magnesy to małe rzeczy, które pięknie wypełniają pustą przestrzeń na lodówce. Nie tylko służą jako dekoracja, ale często stają się prawdziwym hobby. Często przypinając na lodówkę pierwszy magnes nie podejrzewamy nawet, że za rok będzie ich już na niej kilka.

Kolekcjonowanie magnesów to coś spójnego ze zbieraniem znaczków czy monet. Bardzo często pierwszy magnes dostajemy w prezencie, albo kupujemy go sobie jako pamiątkę z wakacji. Potem nawet się nie zorientujemy, a nasza lodówka jest prawdziwą historią naszego życia. Kolekcjonowanie magnesów to bardzo łatwe i niedrogie hobby. Tak naprawdę są to produkty ogólnodostępne. Wystarczy przejść się po deptaku w Sopocie, aby zobaczyć je na co drugim straganie. To najbardziej neutralny prezent z naszych podróży. Niezobowiązujący, tani i ładny. 

Aktualnie w przemyśle pamiątkarskim najważniejszą rolę odgrywają właśnie magnesy na lodówkę. Większość kupuje magnesy z nazwą miejscowości i jakimś zabytkiem czy plażą. Jednak są także tacy, którzy kupują magnesy na lodówkę z aforyzmami. Magnes pełni w takim wypadku podwójną rolę - ozdabia, ale też zgodnie z treścią przesłania może motywować, rozśmieszać lub przypominać o naszych postanowieniach np. o diecie. Tym samym rola dekoracyjna staje się drugorzędna - najważniejsze jest, co magnes nam „mówi”.

Nowoczesne technologie wytwarzania magnesów pozwalają nam umieścić na ich całej powierzchni nadruk dowolnego zdjęcia, tworzyć je w przeróżnych kształtach czy kolorach. Idealnym przykładem oryginalnego kształtu jest nowość firmy z Łowicza. Musimy przyznać że chyba dotychczas na rynku jeszcze nie było, po pierwsze tak dużych, a po drugie tak "słodkich" magnesów na lodówkę. Na sam ich widok ślinka nam cieknie. Te magnesy, które właśnie trafiły do sprzedaży dzięki firmie ROZETTE,  nie przypominają tych standardowych. Przepięknie wykonane, z precyzyjnym odwzorowaniem rzeczywistości, słodkie bułeczki, donutsy, ciasta, lody już trafiają do polskich sklepów.

Wykonane są z pianki, którą można ugniatać tak jak najmodniejsze w tym roku squichy, większość z nich pachnie tak, jak ich rzeczywiste modele. Ponadto pięknie się prezentują, ładnie trzymają na lodówce i mogą być naprawdę oryginalną dekoracją naszego domu. Byleby tylko ostrzec naszych gości, że nie są do jedzenia, bo gwarantujemy, ślinka pocieknie także im na ich widok. Zresztą zobaczcie kilka modeli od ROZETTE

 Bułeczka maślana

Ciastko czekoladowe z owocami i bitą śmietaną

Bułeczka z owocami i posypką

Babka czekoladowa z orzechami

Donut

 

Ciastko kokosowe z owocami

Sernik z owocami i budyniem

To zaledwie jednak niewielka część oferty firmy ROZETTE. Więcej nowości zaprezentowanych jest na stronie producenta, która na bieżąco jest uaktualniana: http://rozette.pl

A jak najnowsze produkty prezentują się na lodówce? Aż korci zrobić komuś psikusa.

To kolejny rok w historii firmy ROZETTE, który zaskoczy jej wszystkich klientów. Określenie "hitowe produkty", w przypadku firmy z Łowicza, weszło chyba na stałe do słownika branżowego. Czym tym razem zaskoczyła Kinga Stefańska-Boschard - główna kreatorka trendów w branży upominkowej? Zobaczcie sami.


Mała rzecz a cieszy - to określenie, które idealnie pasuje do produktu, który dość często przywozimy z wojaży dla swoich bliskich. Magnesy to małe rzeczy, które pięknie wypełniają pustą przestrzeń na lodówce. Nie tylko służą jako dekoracja, ale często stają się prawdziwym hobby. Często przypinając na lodówkę pierwszy magnes nie podejrzewamy nawet, że za rok będzie ich już na niej kilka.

Kolekcjonowanie magnesów to coś spójnego ze zbieraniem znaczków czy monet. Bardzo często pierwszy magnes dostajemy w prezencie, albo kupujemy go sobie jako pamiątkę z wakacji. Potem nawet się nie zorientujemy, a nasza lodówka jest prawdziwą historią naszego życia. Kolekcjonowanie magnesów to bardzo łatwe i niedrogie hobby. Tak naprawdę są to produkty ogólnodostępne. Wystarczy przejść się po deptaku w Sopocie, aby zobaczyć je na co drugim straganie. To najbardziej neutralny prezent z naszych podróży. Niezobowiązujący, tani i ładny. 

Aktualnie w przemyśle pamiątkarskim najważniejszą rolę odgrywają właśnie magnesy na lodówkę. Większość kupuje magnesy z nazwą miejscowości i jakimś zabytkiem czy plażą. Jednak są także tacy, którzy kupują magnesy na lodówkę z aforyzmami. Magnes pełni w takim wypadku podwójną rolę - ozdabia, ale też zgodnie z treścią przesłania może motywować, rozśmieszać lub przypominać o naszych postanowieniach np. o diecie. Tym samym rola dekoracyjna staje się drugorzędna - najważniejsze jest, co magnes nam „mówi”.

Nowoczesne technologie wytwarzania magnesów pozwalają nam umieścić na ich całej powierzchni nadruk dowolnego zdjęcia, tworzyć je w przeróżnych kształtach czy kolorach. Idealnym przykładem oryginalnego kształtu jest nowość firmy z Łowicza. Musimy przyznać że chyba dotychczas na rynku jeszcze nie było, po pierwsze tak dużych, a po drugie tak "słodkich" magnesów na lodówkę. Na sam ich widok ślinka nam cieknie. Te magnesy, które właśnie trafiły do sprzedaży dzięki firmie ROZETTE,  nie przypominają tych standardowych. Przepięknie wykonane, z precyzyjnym odwzorowaniem rzeczywistości, słodkie bułeczki, donutsy, ciasta, lody już trafiają do polskich sklepów.

Wykonane są z pianki, którą można ugniatać tak jak najmodniejsze w tym roku squichy, większość z nich pachnie tak, jak ich rzeczywiste modele. Ponadto pięknie się prezentują, ładnie trzymają na lodówce i mogą być naprawdę oryginalną dekoracją naszego domu. Byleby tylko ostrzec naszych gości, że nie są do jedzenia, bo gwarantujemy, ślinka pocieknie także im na ich widok. Zresztą zobaczcie kilka modeli od ROZETTE

 Bułeczka maślana

Ciastko czekoladowe z owocami i bitą śmietaną

Bułeczka z owocami i posypką

Babka czekoladowa z orzechami

Donut

 

Ciastko kokosowe z owocami

Sernik z owocami i budyniem

To zaledwie jednak niewielka część oferty firmy ROZETTE. Więcej nowości zaprezentowanych jest na stronie producenta, która na bieżąco jest uaktualniana: http://rozette.pl

A jak najnowsze produkty prezentują się na lodówce? Aż korci zrobić komuś psikusa.

Kontakt do dystrybutora:

Skontaktuj się z nami

Wybrane ogłoszenia

Nowa kolekcja torebek z brokatem. Najlepsze opakow ...
Plecak dla najmłodszych na wyprawy małe i duże.
PATIO DYSTRYBUCJA SP. Z O.O. poszukuje pracownika.
Nowe produkty w ofercie KMP PrintTechnik Polska.
Pluszowa piłka Fuzzyball z uchwytami.
Już dostępna saszetka z motywem kolorowych dłoni. ...
niewielki zszywacz ekologiczny marki PLUS.
Koperty A5 w 7 żywych kolorach.
Firma Rafcom, w związku z rozwojem, poszukuje prac ...
Długopis record w nowej odsłonie kolorystycznej.
Wyjątkowy produkt na każdą imprezę marki ALPINO. ...

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • "Od tonera do atramentu” – spotkania i prezentacje najnowszych rozwiązań druku cyfrowego Canon

    Firma Canon rozpoczyna cykl spotkań „Od tonera do atramentu”, poświęconych najnowszym rozwiązaniom druku cyfrowego z oferty producenta. Konferencje adresowane są do przedstawicieli branży poligraficznej oraz firm, które chcą rozwijać swój biznes w oparciu o najnowsze technologie druku. Pierwsze spotkanie odbędzie się już 10 sierpnia br. w Katowicach. Kolejne planowane są we Wrocławiu (17.08) i Poznaniu (30.08).

    Więcej…  
  • „Regionalnie Naturalnie„ tylko w Intercom Plus

    „Regionalnie Naturalnie„ to nowy cykl promocji w firmie Intercom Plus, polskiego producenta i dystrybutora materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek, specjalisty w zakresie druku. Firma postanowiła postawić w swoich działaniach promocyjnych na produkty polskie, niszowe i wytwarzane lokalnie.

    Więcej…