Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

To kolejny rok w historii firmy ROZETTE, który zaskoczy jej wszystkich klientów. Określenie "hitowe produkty", w przypadku firmy z Łowicza, weszło chyba na stałe do słownika branżowego. Czym tym razem zaskoczyła Kinga Stefańska-Boschard - główna kreatorka trendów w branży upominkowej? Zobaczcie sami.


Mała rzecz a cieszy - to określenie, które idealnie pasuje do produktu, który dość często przywozimy z wojaży dla swoich bliskich. Magnesy to małe rzeczy, które pięknie wypełniają pustą przestrzeń na lodówce. Nie tylko służą jako dekoracja, ale często stają się prawdziwym hobby. Często przypinając na lodówkę pierwszy magnes nie podejrzewamy nawet, że za rok będzie ich już na niej kilka.

Kolekcjonowanie magnesów to coś spójnego ze zbieraniem znaczków czy monet. Bardzo często pierwszy magnes dostajemy w prezencie, albo kupujemy go sobie jako pamiątkę z wakacji. Potem nawet się nie zorientujemy, a nasza lodówka jest prawdziwą historią naszego życia. Kolekcjonowanie magnesów to bardzo łatwe i niedrogie hobby. Tak naprawdę są to produkty ogólnodostępne. Wystarczy przejść się po deptaku w Sopocie, aby zobaczyć je na co drugim straganie. To najbardziej neutralny prezent z naszych podróży. Niezobowiązujący, tani i ładny. 

Aktualnie w przemyśle pamiątkarskim najważniejszą rolę odgrywają właśnie magnesy na lodówkę. Większość kupuje magnesy z nazwą miejscowości i jakimś zabytkiem czy plażą. Jednak są także tacy, którzy kupują magnesy na lodówkę z aforyzmami. Magnes pełni w takim wypadku podwójną rolę - ozdabia, ale też zgodnie z treścią przesłania może motywować, rozśmieszać lub przypominać o naszych postanowieniach np. o diecie. Tym samym rola dekoracyjna staje się drugorzędna - najważniejsze jest, co magnes nam „mówi”.

Nowoczesne technologie wytwarzania magnesów pozwalają nam umieścić na ich całej powierzchni nadruk dowolnego zdjęcia, tworzyć je w przeróżnych kształtach czy kolorach. Idealnym przykładem oryginalnego kształtu jest nowość firmy z Łowicza. Musimy przyznać że chyba dotychczas na rynku jeszcze nie było, po pierwsze tak dużych, a po drugie tak "słodkich" magnesów na lodówkę. Na sam ich widok ślinka nam cieknie. Te magnesy, które właśnie trafiły do sprzedaży dzięki firmie ROZETTE,  nie przypominają tych standardowych. Przepięknie wykonane, z precyzyjnym odwzorowaniem rzeczywistości, słodkie bułeczki, donutsy, ciasta, lody już trafiają do polskich sklepów.

Wykonane są z pianki, którą można ugniatać tak jak najmodniejsze w tym roku squichy, większość z nich pachnie tak, jak ich rzeczywiste modele. Ponadto pięknie się prezentują, ładnie trzymają na lodówce i mogą być naprawdę oryginalną dekoracją naszego domu. Byleby tylko ostrzec naszych gości, że nie są do jedzenia, bo gwarantujemy, ślinka pocieknie także im na ich widok. Zresztą zobaczcie kilka modeli od ROZETTE

 Bułeczka maślana

Ciastko czekoladowe z owocami i bitą śmietaną

Bułeczka z owocami i posypką

Babka czekoladowa z orzechami

Donut

 

Ciastko kokosowe z owocami

Sernik z owocami i budyniem

To zaledwie jednak niewielka część oferty firmy ROZETTE. Więcej nowości zaprezentowanych jest na stronie producenta, która na bieżąco jest uaktualniana: http://rozette.pl

A jak najnowsze produkty prezentują się na lodówce? Aż korci zrobić komuś psikusa.

To kolejny rok w historii firmy ROZETTE, który zaskoczy jej wszystkich klientów. Określenie "hitowe produkty", w przypadku firmy z Łowicza, weszło chyba na stałe do słownika branżowego. Czym tym razem zaskoczyła Kinga Stefańska-Boschard - główna kreatorka trendów w branży upominkowej? Zobaczcie sami.


Mała rzecz a cieszy - to określenie, które idealnie pasuje do produktu, który dość często przywozimy z wojaży dla swoich bliskich. Magnesy to małe rzeczy, które pięknie wypełniają pustą przestrzeń na lodówce. Nie tylko służą jako dekoracja, ale często stają się prawdziwym hobby. Często przypinając na lodówkę pierwszy magnes nie podejrzewamy nawet, że za rok będzie ich już na niej kilka.

Kolekcjonowanie magnesów to coś spójnego ze zbieraniem znaczków czy monet. Bardzo często pierwszy magnes dostajemy w prezencie, albo kupujemy go sobie jako pamiątkę z wakacji. Potem nawet się nie zorientujemy, a nasza lodówka jest prawdziwą historią naszego życia. Kolekcjonowanie magnesów to bardzo łatwe i niedrogie hobby. Tak naprawdę są to produkty ogólnodostępne. Wystarczy przejść się po deptaku w Sopocie, aby zobaczyć je na co drugim straganie. To najbardziej neutralny prezent z naszych podróży. Niezobowiązujący, tani i ładny. 

Aktualnie w przemyśle pamiątkarskim najważniejszą rolę odgrywają właśnie magnesy na lodówkę. Większość kupuje magnesy z nazwą miejscowości i jakimś zabytkiem czy plażą. Jednak są także tacy, którzy kupują magnesy na lodówkę z aforyzmami. Magnes pełni w takim wypadku podwójną rolę - ozdabia, ale też zgodnie z treścią przesłania może motywować, rozśmieszać lub przypominać o naszych postanowieniach np. o diecie. Tym samym rola dekoracyjna staje się drugorzędna - najważniejsze jest, co magnes nam „mówi”.

Nowoczesne technologie wytwarzania magnesów pozwalają nam umieścić na ich całej powierzchni nadruk dowolnego zdjęcia, tworzyć je w przeróżnych kształtach czy kolorach. Idealnym przykładem oryginalnego kształtu jest nowość firmy z Łowicza. Musimy przyznać że chyba dotychczas na rynku jeszcze nie było, po pierwsze tak dużych, a po drugie tak "słodkich" magnesów na lodówkę. Na sam ich widok ślinka nam cieknie. Te magnesy, które właśnie trafiły do sprzedaży dzięki firmie ROZETTE,  nie przypominają tych standardowych. Przepięknie wykonane, z precyzyjnym odwzorowaniem rzeczywistości, słodkie bułeczki, donutsy, ciasta, lody już trafiają do polskich sklepów.

Wykonane są z pianki, którą można ugniatać tak jak najmodniejsze w tym roku squichy, większość z nich pachnie tak, jak ich rzeczywiste modele. Ponadto pięknie się prezentują, ładnie trzymają na lodówce i mogą być naprawdę oryginalną dekoracją naszego domu. Byleby tylko ostrzec naszych gości, że nie są do jedzenia, bo gwarantujemy, ślinka pocieknie także im na ich widok. Zresztą zobaczcie kilka modeli od ROZETTE

 Bułeczka maślana

Ciastko czekoladowe z owocami i bitą śmietaną

Bułeczka z owocami i posypką

Babka czekoladowa z orzechami

Donut

 

Ciastko kokosowe z owocami

Sernik z owocami i budyniem

To zaledwie jednak niewielka część oferty firmy ROZETTE. Więcej nowości zaprezentowanych jest na stronie producenta, która na bieżąco jest uaktualniana: http://rozette.pl

A jak najnowsze produkty prezentują się na lodówce? Aż korci zrobić komuś psikusa.

Kontakt do dystrybutora:

Skontaktuj się z nami

Wybrane ogłoszenia

Nowe produkty w ofercie KMP PrintTechnik Polska
Nowa wersja kalendarza Agenda w twardej oprawie.
Nowość w ofercie Asarto.
Pluszowa piłka Fuzzyball z uchwytami.
Torebka neoprenowa S'COOL BIRDTorebka neoprenowa S'COOL BIRD
Sprzedam48,00 (sugerowana cena rynkowa) PLN
Torebka neoprenowa idealna do szkoły, przedszkola, ...
Nowość w ofercie firmy Leviatan.
Idealny produkt dostosowany do nowych norm RODO.
Polska marka artykułów czyszczących.
W ofercie firmy KMP PrintTechnik Polska pojawiły s ...
Kawa, która pobudza do kreatywnego myślenia.
Idealny produkt dla malucha.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Rozwiąż Quiz i wygraj!

    Marka Asarto podbija Facebooka i nagradza swoich fanów za twórczość. Właśnie ruszyła akcja wiedzy o materiałach eksploatacyjnych tej marki z cennymi nagrodami.

    Więcej…  
  • Rebranding marek własnych

    Activejet, dostawca alternatywnych materiałów eksploatacyjnych oraz producent wysokiej jakości produktów oświetleniowych, przeprowadza rebranding. W jego ramach zmianie uległy opakowania produktów eksploatacyjnych, logotyp oraz strona internetowa firmy. Podjęte działania mają na celu podkreślenie kluczowych wartości marki takich jak nowoczesność, najwyższa jakość produktów oraz europejskie pochodzenie brandu.

    Więcej…