Holenderska marka BESTIES dostępna jest w ofercie firmy ROZETTE już od jakiegoś czasu. Pokazywaliśmy ją między innymi w artykule: Zupełnie nowy asortyment w ofercie firmy z Łowicza!. Dziś przypominamy, że dzięki tym wyjątkowym produktom, dedykowanym dziewczynkom, możecie wybrać się do Lizbony. A jak? O tym w dzisiejszym artykule.
Jak co roku firma z Łowicza wprowadza zupełnie nowy asortyment, Tym razem, już od początku 2023 roku, Zarząd spółki sukcesywnie poszerzał asortyment o nową markę - BESTIES. Produkty wysokiej klasy, wywodzące się z Holandii dość mocno zdywersyfikowały ofertę firmy ROZETTE. Przepiękna, kolorowa i bardzo kreatywna kolekcja to przede wszystkim artykuły dla dziewczynek. Typowa kolorystyka dla płci pięknej, piękne wykończenia, a przede wszystkim produkty rozwijające kreatywność zdobyły ogromne zainteresowanie już podczas targów wiosennych.
Album do projektowania mody marki BESTIES
To wówczas miała miejsce ich premiera. To także wtedy nadarzyła się okazja do dołączenia do nowego programu lojalnościowego firmy ROZETTE. Już od kilku lat spółka nagradza swoich najwierniejszych klientów i to nie tych bezpośrednich, ale sklepy, które w tym całym kanale dystrybucyjnym dość często są zapominane przez producentów/ importerów.
Dzięki zamówieniom, szczególnie tym teraz - robionym podczas sezonu targowego, szczególnie Ci klienci mogą mieć szansę zebrać wymaganą liczbę punktów upoważniającą do udziału w wyjeździe branżowym do Lizbony.
Oferta BESTIES idealnie daje taką szansę. Produkty, wśród których znajdą się:
- Fashion design book
- Notesy i pamiętniki z diamond painting
- Malowanki wodne
- Tatuaże
- i wiele innych kreatywnych produktów...
mogą zapełnić półki sklepowe każdego punktu sprzedaży. To nie tylko oferta kreatywna. To także asortyment do szkoły, na prezent ...
Zapraszamy do obejrzenia zdjęć zaledwie części produktów z oferty BESTIES. Resztę poznacie na targach oraz na stronie: https://www.b2b.rozette.pl/login
REGULAMIN AKCJI
- PROGRAM lojalnościowy /motywacyjny "Zwiedzaj z Rozette - LIZBONA" wystartował już 01.01.2023 i potrwa do 30.06.2024 roku. Oficjalny start programu odbył się podczas sezonu targowego AD 2023 o czym także wspomniano w filmie poniżej.
- Program przeznaczony jest dla klientów prowadzących sklepy, kupujących towar przez dystrybutorów lub bezpośrednio.
- Warunkiem uczestnictwa w wycieczce jest zebranie w ww. czasie 50 000 pkt (1 pkt = 1 zł)
- Klienci powinni być zarejestrowani na platformie www.b2b.rozette.pl
- Punkty można jedynie wymienić na miejsce wycieczkowe - nie przysługuje zwrot pieniędzy.
- Wycieczka odbędzie się jesienią 2024 r