Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Rozmowy bez cenzury - branża zabawkarska

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

11 i 12 października w Golden Flor Plaza w Warszawie odbyły się dwudniowe kontraktacje firmy ROZETTE we współpracy z firmą M&Z. Na jednym z najwyższych pięter warszawskiego budynku aż zaroiło się od kolorowych pluszaków, skarbonek, gniotków. Nie zabrakło jednak oferty, której dotychczas nie znaliśmy w asortymencie firmy z Łowicza. 

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Młode mamy, zainspirowane własnymi potrzebami a dokładniej twórczością własnych dzieci, 2 lata temu wymyśliły produkt, który miał w pełni umożliwić dzieciom zabawę z farbkami, kredkami, plasteliną. W maju tego roku, pierwsza partia innowacyjnego kombinezonu i maty trafiła na rynek. O swojej ofercie, planach na przyszłość opowiada nam Monika Skaja, Prezes firmy SGM-Kids Sp. z o.o., która jest właścicielką marki GetDirty, co w wolnym tłumaczeniu znaczy "Pobrudź się".

Ocena użytkowników: 4 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka nieaktywna

Podczas jesiennej edycji targów organizowanych przez warszawską hurtownię Abro, mieliśmy przyjemność odwiedzić nadzwyczaj kolorowe i świąteczne stoisko firmy ROZETTE, która w tym roku obchodzi jubileusz 25-lecia swojej działalności. O najnowszej ofercie, oraz kolejnych hitach rynkowych opowiada nam właścicielka firmy - Kinga Stefańska - Boszhard.

Ocena użytkowników: 4 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka nieaktywna

Hit za hitem, czyli jak firma ROZETTE świętuje swoje urodziny? O początkach, wzlotach i upadkach oraz oczywiście kolejnej ogólnopolskiej niespodziance rozmawiamy z właścicielką firmy - Kingą  Stefańską-Boszhard.

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Hitowe Emotikonki - bo tak nazwała je Kinga Stefańska-Boszhard, właścicielka firmy Rozette - to nie tylko poduchy do przytulania. To także synonim emocji, które możemy wyrazić także poza komunikatorami internetowymi czy też portalami społecznościowymi.

Wybrane ogłoszenia

Urządzenie refabrykowane – fabrycznie nowe.
kalendarz na każdy dzień roku.
Nowy komplet 12 marketów marki PENMATE.
Firma Gross Wazia z siedzibą w Łodzi szuka pracown ...
Gumki recepturki - różne rodzaje.
Poszukiwani handlowcy!!
Alternatywa dla niszczarek.
Allper poszukuje pracownika!
Nowe kolory obudów długopisów marki d-rect.
Piękne różowe klipy z wyciętym serduszkiem.
Zespół Rafcom zaprasza do współpracy.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Po co komu brelok?

    Takie małe "nic". Niby do niczego niepotrzebne, a jednak każdy z nas ma go w posiadaniu. Brelok - bo o nim mowa, to nie tylko ozdoba, to także bardzo praktyczny przedmiot.

    Więcej…  
  • Polski rynek nasyca się MPS

    W przypadku grup klientów, które decydują się na rozwiązania MPS, z pewnością najważniejszym kryterium jest wielkość, a nie branża, w jakiej działają. Mowa o firmach, które posiadają większą liczbę urządzeń w jednej lokalizacji i jednocześnie większą liczbę grup użytkowników korzystających wspólnie z tych urządzeń. Jedno jest pewne – rynek nasyca się coraz bardziej i inwestowanie w takie systemy stanie się niedługo standardem.

    Więcej…