Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Rozmowy bez cenzury - branża zabawkarska

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

11 i 12 października w Golden Flor Plaza w Warszawie odbyły się dwudniowe kontraktacje firmy ROZETTE we współpracy z firmą M&Z. Na jednym z najwyższych pięter warszawskiego budynku aż zaroiło się od kolorowych pluszaków, skarbonek, gniotków. Nie zabrakło jednak oferty, której dotychczas nie znaliśmy w asortymencie firmy z Łowicza. 

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Młode mamy, zainspirowane własnymi potrzebami a dokładniej twórczością własnych dzieci, 2 lata temu wymyśliły produkt, który miał w pełni umożliwić dzieciom zabawę z farbkami, kredkami, plasteliną. W maju tego roku, pierwsza partia innowacyjnego kombinezonu i maty trafiła na rynek. O swojej ofercie, planach na przyszłość opowiada nam Monika Skaja, Prezes firmy SGM-Kids Sp. z o.o., która jest właścicielką marki GetDirty, co w wolnym tłumaczeniu znaczy "Pobrudź się".

Ocena użytkowników: 4 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka nieaktywna

Podczas jesiennej edycji targów organizowanych przez warszawską hurtownię Abro, mieliśmy przyjemność odwiedzić nadzwyczaj kolorowe i świąteczne stoisko firmy ROZETTE, która w tym roku obchodzi jubileusz 25-lecia swojej działalności. O najnowszej ofercie, oraz kolejnych hitach rynkowych opowiada nam właścicielka firmy - Kinga Stefańska - Boszhard.

Ocena użytkowników: 4 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka nieaktywna

Hit za hitem, czyli jak firma ROZETTE świętuje swoje urodziny? O początkach, wzlotach i upadkach oraz oczywiście kolejnej ogólnopolskiej niespodziance rozmawiamy z właścicielką firmy - Kingą  Stefańską-Boszhard.

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Hitowe Emotikonki - bo tak nazwała je Kinga Stefańska-Boszhard, właścicielka firmy Rozette - to nie tylko poduchy do przytulania. To także synonim emocji, które możemy wyrazić także poza komunikatorami internetowymi czy też portalami społecznościowymi.

Wybrane ogłoszenia

Nowy produkt w ofercie Tadeo Trading.
Tierra Group s.c. poszukuje pracownika do działu h ...
Nowe wkłady atramentowe.
Alternatywa dla niszczarek.
Kolorowe korektory w taśmie.
Genialna zabawa dla całej rodziny.
Przydatny zestaw dla każdego ucznia marki Penmate. ...
Twin Name Pen 2 marki Dong-A.
Nowa oferta w marce KMP.
Mocny klej do wielu zastosowań.
Uniwersalne chusteczki do czyszczenia w opakowaniu ...
Długopis Errata w nowej odsłonie graficznej i kolo ...

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Farby do twarzy dla dzieci - wybieraj mądrze...

    Malowanie twarzy to jedna z lepszych atrakcji wakacyjnych. Piękna pogoda sprzyja piknikom, podczas których oferowane są tego typu atrakcje. Także we własnym domu bardzo często korzystamy z tej formy zabawy. Zarówno dziewczynki jak i chłopcy z rozkoszą malują swoje twarze przeistaczając się w swoich ulubionych bohaterów. Zanim jednak w ręcę naszych latorośli trafi taka farba do makijażu, upewnijmy się, że jest ona dla nich bezpieczna. 

    Więcej…  
  • Można uznać, że to nasza stała strategia

    Przygotowania do kolejnego sezonu promocyjnego w firmie Rafcom trwały już od zeszłego roku. To właśnie wtedy Paweł Piórkowski, Dyrektor Generalny firmy zdradził nam plany na kolejny wyjazd organizowany dla najlepszych klientów. Zgodnie z deklaracją cel wyjazd po raz kolejny został znacznie oddalony.

    Więcej…