Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Rozmowy bez cenzury - branża zabawkarska

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

11 i 12 października w Golden Flor Plaza w Warszawie odbyły się dwudniowe kontraktacje firmy ROZETTE we współpracy z firmą M&Z. Na jednym z najwyższych pięter warszawskiego budynku aż zaroiło się od kolorowych pluszaków, skarbonek, gniotków. Nie zabrakło jednak oferty, której dotychczas nie znaliśmy w asortymencie firmy z Łowicza. 

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Młode mamy, zainspirowane własnymi potrzebami a dokładniej twórczością własnych dzieci, 2 lata temu wymyśliły produkt, który miał w pełni umożliwić dzieciom zabawę z farbkami, kredkami, plasteliną. W maju tego roku, pierwsza partia innowacyjnego kombinezonu i maty trafiła na rynek. O swojej ofercie, planach na przyszłość opowiada nam Monika Skaja, Prezes firmy SGM-Kids Sp. z o.o., która jest właścicielką marki GetDirty, co w wolnym tłumaczeniu znaczy "Pobrudź się".

Ocena użytkowników: 4 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka nieaktywna

Podczas jesiennej edycji targów organizowanych przez warszawską hurtownię Abro, mieliśmy przyjemność odwiedzić nadzwyczaj kolorowe i świąteczne stoisko firmy ROZETTE, która w tym roku obchodzi jubileusz 25-lecia swojej działalności. O najnowszej ofercie, oraz kolejnych hitach rynkowych opowiada nam właścicielka firmy - Kinga Stefańska - Boszhard.

Ocena użytkowników: 4 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka nieaktywna

Hit za hitem, czyli jak firma ROZETTE świętuje swoje urodziny? O początkach, wzlotach i upadkach oraz oczywiście kolejnej ogólnopolskiej niespodziance rozmawiamy z właścicielką firmy - Kingą  Stefańską-Boszhard.

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Hitowe Emotikonki - bo tak nazwała je Kinga Stefańska-Boszhard, właścicielka firmy Rozette - to nie tylko poduchy do przytulania. To także synonim emocji, które możemy wyrazić także poza komunikatorami internetowymi czy też portalami społecznościowymi.

Wybrane ogłoszenia

Zupełnie nowy korektor w taśmie 15m.
Nowe produkty w ofercie Tadeo Trading.
Firma HELKRA poszukuje handlowców.
Mocny klej do wielu zastosowań.
Elegancji produkt do pracy oraz jako gadżet z logo ...
Gumki recepturki - różne rodzaje.
niewielki zszywacz ekologiczny marki PLUS.
Teraz ciasto-pianka dostępna w pojedynczych opakow ...
Latarka do damskiej torebki.
Plecak smart na laptop shellPlecak smart na laptop shell
HityCena z VAT - 400,49 PLN

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Największe na świecie międzynarodowe targi dla hobbistów i artystów już w styczniu

    Creativeworld to największe na świecie międzynarodowe targi dla hobbistów i artystów. To połączenie platformy biznesowej, miejsca do składania zamówień, kuźni innowacji i sceny najnowszych trendów. W dniach od 26 do 29 stycznia 2019 otworzą swoje podwoje i zaprezentują jedyną w swoim rodzaju różnorodność produktów i niezwykłe wydarzenia z sektora DIY.

    Więcej…  
  • Sprawdź co Twój charakter pisma mówi o Twojej osobowości. Analiza grafologiczna z marką Schneider.

    Zastanawiałeś się kiedyś co mówi o Tobie Twój charakter pisma? Już nie musisz się zastanawiać, możesz to sprawdzić dzięki nowej akcji “Litery i charaktery”, która startuje 6 maja 2019 i potrwa do końca września. Marka Schneider - organizator akcji - uważa, że pismo jest czymś więcej niż tylko słowami pisanymi - jest wyrazem tego jacy jesteśmy. Biorąc udział w akcji przekonasz się, jaki typ osobowości dopasuje do Ciebie grafolog na podstawie Twojego pisma.

    Więcej…