To było ponowne zaskoczenie, chociaż o nowej ofercie już wiedzieliśmy, ale póki co nie zdradzaliśmy tajemnicy. To właśnie podczas targów w LUKA, które miały miejsce 22 marca 2023 oficjalnie zainaugurowano prezentację kreatywnej marki Craft ID.
Targi są zawsze okazją do poznania zupełnie nowego asortymentu. Tak było i tym razem. Podczas wrześniowego spotkania w Chorzowie mieliśmy okazję poznać zupełnie nową dla nas markę artykułów kreatywnych. Do & Deco - marka własna firmy LUKA od kilku lat cieszy się dużym zainteresowaniem na rynku. Po zapoznaniu się z asortymentem zupełnie się temu nie dziwimy.
Tytuł nie jet bez powodu taki. Nasz test plasteliny marki JOVI nie tylko pokazał, jak się nią pracuje, ale też przepięknie zobrazował różnice między kobietą a mężczyzną. W naszym filmie dokładnie między dziewczynką i dwoma chłopcami :)
Co roku tysiące dzieci piszą listy do Świętego Mikołaja, prosząc o prezenty, które chcą otrzymać od legendarnego mieszkańca Bieguna Północnego. Jednak skąd wywodzi się tradycja pisania listów? Sprawdziliśmy to :)
11 i 12 października w Golden Flor Plaza w Warszawie odbyły się dwudniowe kontraktacje firmy ROZETTE we współpracy z firmą M&Z. Na jednym z najwyższych pięter warszawskiego budynku aż zaroiło się od kolorowych pluszaków, skarbonek, gniotków. Nie zabrakło jednak oferty, której dotychczas nie znaliśmy w asortymencie firmy z Łowicza.
Młode mamy, zainspirowane własnymi potrzebami a dokładniej twórczością własnych dzieci, 2 lata temu wymyśliły produkt, który miał w pełni umożliwić dzieciom zabawę z farbkami, kredkami, plasteliną. W maju tego roku, pierwsza partia innowacyjnego kombinezonu i maty trafiła na rynek. O swojej ofercie, planach na przyszłość opowiada nam Monika Skaja, Prezes firmy SGM-Kids Sp. z o.o., która jest właścicielką marki GetDirty, co w wolnym tłumaczeniu znaczy "Pobrudź się".
Strona 1 z 2
Bycie ?eko? oznacza, że chcemy dbać o planetę oraz mamy świadomość, jak nasze wybory wpływają na klimat czy środowisko. Poziom świadomości o ekologii stale rośnie, ale wraz z wiedzą, powinny iść też odpowiednie działania. Statystyczny Polak marnuje 366 litrów wody i wyrzuca blisko 240 kg żywności rocznie. Każdego roku jedna osoba generuje aż 350 kg śmieci. Co zrobić, aby lepiej zadbać o środowisko?
Więcej…Jak co roku w grudniu nasza redakcja odwiedza firmy z branży PBS, aby dowiedzieć się jak minęło ostatnie 12 miesięcy. Tym razem spotkaliśmy się w siedzibie firmy RafCom z wszystkimi osobami zarządzającymi nią. Wywiadu udzielil nam sam Dyrektor, Paweł Piórkowski.
Więcej…