Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Rozmowy bez cenzury - branża zabawkarska

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Hit za hitem, czyli jak firma ROZETTE świętuje swoje urodziny? O początkach, wzlotach i upadkach oraz oczywiście kolejnej ogólnopolskiej niespodziance rozmawiamy z właścicielką firmy - Kingą  Stefańską-Boszhard.

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Hitowe Emotikonki - bo tak nazwała je Kinga Stefańska-Boszhard, właścicielka firmy Rozette - to nie tylko poduchy do przytulania. To także synonim emocji, które możemy wyrazić także poza komunikatorami internetowymi czy też portalami społecznościowymi.

Wybrane ogłoszenia

Firma Smart Digital Media - właściciel marki INKdi ...
Dystrybutor art. biurowych i szkolnych poszukuje o ...
6 kolorów trójkątnych kredek marki Penmate.
Tornister i piórnik dla miłośników piratów!
Nowy produkt marki CLEVERTON.
Polska firma o ugruntowanej pozycji rynkowej poszu ...
Nowość w ofercie firmy Polcan
Portfolio produktów Asarto powiększyło się o zesta ...
Wesołe hitowe emotikonkiWesołe hitowe emotikonki
Sprzedam28 PLN (cena brutto bez kosztów transportu)
Hitowe Emotikonki to obecnie najprzyjemniejszy pre ...
Nowe produkty w ofercie KMP PrintTechnik Polska
Zamienniki marki KMP wymienne z HP 652 (F6V25AE i ...
Idealny do urządzeń marki BROTHER.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Wyróżnienie miesięcznika PC World dla ActiveJet

    W najnowszym numerze magazynu PC World został opublikowany raport podsumowujący test alternatywnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych. Pierwsze miejsce w kategorii „Najlepsza wydajność” otrzymał toner ActiveJet ATH-85N.

    Więcej…  
  • Jak będzie wyglądała nasza praca w przyszłości i jak będzie wtedy wyglądać miejsce, w którym ją wykonujemy?

    Paperworld Trends 2017/18: Trzy style, które ukażą przyszłość artykułów biurowych, piśmienniczych i papeteryjnych - „Suitable Solutions”, „Curious Funfair” oraz „Solid Grade” – inspirujące pomysły na prezentację produktów oraz komunikację z klientem.

    Więcej…