Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Ocena użytkowników: 4 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka nieaktywna
 

Podczas jesiennej edycji targów organizowanych przez warszawską hurtownię Abro, mieliśmy przyjemność odwiedzić nadzwyczaj kolorowe i świąteczne stoisko firmy ROZETTE, która w tym roku obchodzi jubileusz 25-lecia swojej działalności. O najnowszej ofercie, oraz kolejnych hitach rynkowych opowiada nam właścicielka firmy - Kinga Stefańska - Boszhard.

- Oczywiście, jak co roku, przygotowaliśmy dla naszych klientów szeroką ofertę torebek na Święta Bożego Narodzenia, ale mamy też propozycje idealne na prezent - informuje nasza rozmówczyni.

W tym roku, w sezonie jesiennym firma po raz kolejny zaskakuje. Jako propozycja na prezent, Rozette oferuje szeroką gamę zabawek relaksacyjnych. Jakich? O tym w wywiadzie poniżej:



Czytaj także:

Rozette - Opakowania

Wybrane ogłoszenia

Kolekcja długopisów w 3 różnych kolorach.
Piękna kolekcja toreb papierowych z brokatem.
Nowa marka przepysznej kawy!
Pastelowe teczki z 12 przegródkami.
Uniwersalna ładowarka wieloportowa dla różnych urz ...
Nowe produkty w ofercie KMP PrintTechnik Polska
Nowe produkty w ofercie KMP PrintTechnik Polska.
Tusze do drukarek Epson marki Activejet AE-34BNX, ...
Lubisz "bazgrolić" podczas rozmów telefonicznych? ...
Kolorowe pudełka na akcesoria do szkoły.
Długopis ścieralny dla wielbicieli tatuaży.
Tablica korkowa o oryginalnym kształcie.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Wyróżnienie miesięcznika PC World dla ActiveJet

    W najnowszym numerze magazynu PC World został opublikowany raport podsumowujący test alternatywnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych. Pierwsze miejsce w kategorii „Najlepsza wydajność” otrzymał toner ActiveJet ATH-85N.

    Więcej…  
  • Na tę chwilę wyznaczamy standardy w zamówieniach publicznych.

    Marka INKDIGO, w ramach której oferowane są materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących, ponad rok temu głośno weszła na rynek polski. Stworzona przez osoby mogące pochwalić się wieloletnim doświadczeniem w branży, z perfekcyjnie opracowanym planem działania, dziś osiąga kilkuset procentowy wzrost. Jak do tego doszła? O minionym roku rozmawiamy z Danielem Paciorkiem i Bartoszem Czajkowskim, Członkami Zarządu E-Smart Digital Media Sp. z o.o.

    Więcej…