Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Młode mamy, zainspirowane własnymi potrzebami a dokładniej twórczością własnych dzieci, 2 lata temu wymyśliły produkt, który miał w pełni umożliwić dzieciom zabawę z farbkami, kredkami, plasteliną. W maju tego roku, pierwsza partia innowacyjnego kombinezonu i maty trafiła na rynek. O swojej ofercie, planach na przyszłość opowiada nam Monika Skaja, Prezes firmy SGM-Kids Sp. z o.o., która jest właścicielką marki GetDirty, co w wolnym tłumaczeniu znaczy "Pobrudź się".

Zobacz całą rozmowę, którą przeprowadziła Redaktor Naczelna magazynu scann.R - Daria Kostera, podczas targów MamaVille zorganizowanych w Warszawie. 


Poznaj właściwości kombinezonu od GetDirty

kombinezon

Wybrane ogłoszenia

Firma Rafcom poszukuje pracownika .
Już dostępna saszetka z motywem kolorowych dłoni. ...
Nowość w ofercie Asarto.
Dostępne w różnej wielkości opakowaniach.
Samoprzylepne uchwyty do większości rodzajów kabli ...
Piękna kolekcja kalendarzy dla kobiet.
Nowa wersja kalendarza Agenda w twardej oprawie.
Nowe produkty w ofercie KMP PrintTechnik Polska.
niewielki zszywacz ekologiczny marki PLUS.
Idealny produkt także dla mam :)
Koperty A5 w 7 żywych kolorach.
Nowa seria kolorowych albumów z wszytymi koszulkam ...

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • W Polsce ciągle jeszcze głównym kryterium oceny produktu jest cena

    Przed nami kolejna edycja targów Paperworld we Frankfurcie. Zważywszy na fakt, że od 6 lat zawsze odwiedzamy między innymi jedno z polskich stoisk, nie omieszkaliśmy już przed przyszłorocznym spotkaniem porozmawiać o tym, co będzie się na nich działo. O nowym projekcie, rynku polskim oraz bogatym kliencie zagranicznym rozmawiamy z Prezesem Zarządu firmy Inter-Folia, Dariuszem Wadowskim.

    Więcej…  
  • Co tygryski lubią najbardziej?

    Troszkę przewrotny tytuł wydaje się nie pasować do naszej branży. Nic jednak bardziej mylnego. Marka, która od 4 lat co raz bardziej podbija rynek, mierzy wysoko. Zapał pracowników, przekraczanie własnych granic, szybkość rozwoju to cechy, z którymi firma Imagine się identyfikuje, a jej marka SMART-PRINT jest tego najlepszym dowodem. O historii wejścia na rynek, ambitnym zespole rozmawiamy z Mateuszem Lewandowskim - Dyrektorem Handlowym Imagine.

    Więcej…