Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

27 lipca 2017 roku w mediach ukazała się reklama mebli Paged, w której pokazane zostały także produkty z naszej branży. Na takie wyróżnienie zasłużył asortyment, który posiada w swojej ofercie firma Leviatan-Poligrafia. Jaki to produkt? Zobacz w video.

 

Jeśli jeszcze nie wiesz, co trafiło na reklamowy stół, zobacz na stronie: http://sklep.leviatan.pl/morfeusz/?cls=stoitem&stiid=6273

Wybrane ogłoszenia

Nowe wzory zeszytów i teczek w ofercie Leviatan-Po ...
Polska firma o ugruntowanej pozycji rynkowej poszu ...
PRISM to dynamiczna marka na rynku alternatywnych ...
Nowe zestawy tonerów do drukarek HP.
Wesołe hitowe emotikonkiWesołe hitowe emotikonki
Sprzedam28 PLN (cena brutto bez kosztów transportu)
Hitowe Emotikonki to obecnie najprzyjemniejszy pre ...
Nowe tonery do drukarek marki Epson. Wysoka jakość ...
6 kolorów trójkątnych kredek marki Penmate.
Idealne do szkoły, aby nie pomylić przedmiotów.
Nowe produkty w ofercie KMP PrintTechnik Polska
Nowe eMotikonki już dostępne na naszym rynku.
Odjechane kapcie z buźką emotikonkową.
Nowe produkty w ofercie KMP PrintTechnik Polska

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Branża musi trzymać rękę na pulsie...

    Już za kilka miesięcy po raz kolejny branża dowie się, jakie produkty w sezonie szkolno-biurowym będą znajdowały liczną grupę kupców. To właśnie z końcem stycznia ruszy kolejna edycja największych w Europie targów papierniczo-biurowo-szkolnych - PaperWorld. O tym, co tym razem przygotowało Messe Frankfurt, oraz o nowych możliwościach rozmawiamy z Piotrem Łukaszewiczem - właścicielem przedstawicielstwa Messe Frankfurt w Polsce.

    Więcej…  
  • 81,25% marketerów uważa upominki za atrakcyjny nośnik reklamy

    Polska Izba Artykułów Promocyjnych zakończyła III etap badania „Postrzegania upominków reklamowych, jako nośnika reklamy.” Pierwsze badanie przeprowadzone przez PIAP miało miejsce w 2010 roku, kolejne na przełomie 2012/2013 roku, obecnie PIAP prezentuje wyniki III etapu badania. Głównym celem badania PIAP jest dostarczenie  informacji na temat postrzegania artykułów promocyjnych. Analizując wyniki  wszystkich trzech etapów badania PIAP można zauważyć pewną tendencję respondentów, stanowiącą optymistyczną prognozę dla branży artykułów promocyjnych.

    Więcej…