Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

27 lipca 2017 roku w mediach ukazała się reklama mebli Paged, w której pokazane zostały także produkty z naszej branży. Na takie wyróżnienie zasłużył asortyment, który posiada w swojej ofercie firma Leviatan-Poligrafia. Jaki to produkt? Zobacz w video.

 

Jeśli jeszcze nie wiesz, co trafiło na reklamowy stół, zobacz na stronie: http://sklep.leviatan.pl/morfeusz/?cls=stoitem&stiid=6273

Wybrane ogłoszenia

Zespół Rafcom zaprasza do współpracy.
Rozkładany kalendarz ścienny, drukowany na papierz ...
Najnowsza oferta gumek i gumkotemperówek.
Samoprzylepne uchwyty do większości rodzajów kabli ...
Firma zrzeszona w Kompanii Biurowej poszukuje prac ...
Twin Name Pen 2 marki Dong-A.
Podręczny zestaw notesów i zakładek marki d.rect. ...
Przepiękna seria artykułów szkolnych.
2 kolory w jednym zakreślaczu.
Nowa oferta marki JOVI
Nowy produkt w ofercie.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Mniej niż połowa Polaków zamierza obchodzić walentynki. Najchętniej kupowanym prezentem są kwiaty i słodycze

    Święto zakochanych zamierza celebrować w tym roku tylko 39 proc. Polaków – wynika z badania „Barometr Providenta”. Co czwarty spędzi walentynkowy wieczór na romantycznej kolacji z ukochaną osobą, a najpopularniejszymi prezentami będą kwiaty i słodycze. Z badania wynika też, że Polacy planują przeznaczyć na walentynkowe wydatki średnio 90 zł, przy czym hojniejsi będą mężczyźni. Co ciekawe, Polska dzieli się na bardziej i mniej romantyczne regiony, a w okazywaniu uczuć przodują mieszkańcy Lubuskiego.

    Więcej…  
  • Łódź i Kraków - kolejne Spotkania Regionalne już za nami

    W marcu odbyły się pierwsze spotkania z cyklu Regionalnych Spotkań Branżowych organizowanych przez Izbę Przedsiębiorców Branży Biurowo-Szkolnej. Po warszawskiej edycji przyszedł czas na Łódź i Kraków.

    Więcej…