Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Hity sprzedażowe

Kolejna 'gwiazda' w ofercie firmy SADPEX.

Polecamy

Kredki Colorpeps Monster trójkątne 24 kol MAPED

Subskrypcja



Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Targi Paperworld za nami. 4 dni aktywnych rozmów, poznawania nowych produktów, obserwacja rynku... Nasza 15 wizyta na tych największych targach w branży potwierdza ich prestiż. Wprawdzie widoczne jest kurczenie się tego sektora, jednak Frankfurt znajduje na to idealne rozwiązanie.

Nie będziemy ukrywać, że tegoroczne spotkanie ponownie zmniejszyło powierzchnię. Zniknięcie jednej całej hali, synergia z targami Creativeworld daje poczucie, że frankfurckie spotkanie jest warte odwiedzenia i nadal to tutaj tworzy się historia, jednak liczbowo ten rok pod względem wystawców może być nieco słabszy. Jaki jest tego powód? Od lat słyszy się o o buncie największych firm, które nie są zadowolone z cen i warunków, jakie oferuje Messe. Zbyt wygórowane ceny, za mała otwartość na sugestie swoich klientów doprowadziły do tego, że międzynarodowe marki szukają albo nowych miejsc prezentacji swojej oferty i ku rozpaczy Paperworld znalazły takową, albo łączą siły, aby na jednym stoisku w bardziej ekonomicznym systemie zaprezentować z innymi firmami swój asortyment. W tym roku było podobnie. Marki, które od wielu lat witały nas ogromnymi powierzchniami wystawienniczymi nie były widoczne we Frankfurcie. 

Nawet wśród naszych rodzimych firm zdarzyły się rezygnacje z tegorocznej imprezy. Jaki był główny powód? 

- W tym roku postanowiliśmy nie wystawiać się na targach Paperworld przede wszystkim ze względu na zaproponowane nam przez organizatora warunki. - zaznaczał jeden z przedstawicieli firm, które rokrocznie uczestniczyły w wystawie a w tym roku nie zdecydowały się na udział. - Nie ukrywam, że Paperworld utracił pozycję monopolisty i w związku z tym, że czasem trzeba spróbować czegoś innego, my postawiliśmy na inną imprezę. - dodał. 

Renoma targów niestety powoduje, że ceny stoisk, ich zabudowy, kosztów dojazdu i noclegów przekracza znacznie nie tyle możliwości polskich firm, ale przede wszystkim granicę opłacalności. Zapewne dlatego zamiast wystawiać się na targach kilka firm w tym roku było jedynie ich odwiedzającymi.

- Targi traktuję jako bardzo uniwersalną platformę do umacniania dotychczasowych i nawiązywania nowych kontaktów. Jest to świetne miejsce do osobistej komunikacji dla całej branży biurowo-szkolnej. - mówił nam podczas spotkania Jacek Pieronkiewicz, Wizeprezes Zarządu w firmie Leviatan - Poligrafia

Z takimi opiniami spotykamy się od wielu lat. 

Mimo rezygnacji z wystawiennictwa kilku firm, nie zabrakło na targach "dinozaurów". Firma Inter-Folia, która od kilkunastu lat pokazuje swoją ofertę we Frankfurcie i w tym roku nie mogła pominąć imprezy. 

- Tegoroczne targi oceniamy na mocną 8, w skali od 0-10. Odnotowaliśmy znaczny wzrost odwiedzających firm, szczególnie tych z poza Europy, co znacznie wpłynęło na finalny efekt naszego udziału - podczas spotkania na targach mówiła nam Małgorzata Zając, Operation Manager w firmie Inter-Folia Sp. z o.o.

 Jak zapowiadała nasza rozmówczyni cel targów ponownie został osiągnięty. 

- Na targach Paperworld poszukujemy nowych klientów, ponieważ rozwijamy się i stale zwiększamy nasze możliwości produkcyjne poprzez unowocześnianie parku maszynowego o w tym roku rzeczywiście nasze stoisko cieszyło się bardzo dużym zainteresowaniem - usłyszeliśmy podczas rozmowy. - Targi to jednak także ważne miejsce spotkań z aktualnymi odbiorcami, partnerami, jak również z konkurencją. Wiedza zdobyta na nich i możliwość wymiany doświadczeń są bardzo ważnym elementem wszystkich spotkań. - dodała Małgorzata Zając.

3,023 wystawców z 69 krajów zgromadziły łącznie targi Paperworld, Creativeworld, Christmasworld i Floradecora 2018, z czego ponad 2000 wystawców, w tym 40 wystawców z Polski, prezentowało swoje produkty dla branży papierniczo - biurowo – szkolnej na targach Paperworld i Creativeworld 2018.

Kto z rodzimych firm pokazał swoją ofertę na targach Paperworld? Listę publikujemy poniżej:

  1. Ready For Laser by Colop Polska Sp. z o.o.
  2. Inter-Folia Sp. z o.o.
  3. WZ Eurocopert Sp. z o.o.
  4. Interdruk S.A.
  5. 2x3 S.A.
  6. Granit Sp. z o.o.
  7. Deli Group CEE Sp. z o.o.
  8. Modico S.C.
  9. Opus Sp. z o.o.
  10. Derform
  11. PASO Sp. z o.o.
  12. Euro-Trade Sp. z o.o.
  13. St. Majewski Sp. z o.o.
  14. Rystor
  15. Patio Dystrybucja Sp. z o.o.
  16. KW trade Sp. z o.o.
  17. Sadpex daniel, Przemysław Ślipko Sp. J.
  18. Leniar
  19. Wydawnictwo Lucrum Sp. z o.o.
  20. Czwórka - Hajos, Walczak S.J.
  21. Hinke Tissue Sp. z o.o.
  22. PAW Sp. z o.o.
  23. Zakład Poligraficzny Pol-Mak Sp. J.
  24. Canpol Art & SmartSp. z o.o.
  25. BHZ Hoffmann Tomasz Hoffmann
  26. Eco Service Sp. z o.o.
  27. DKS Sp. z o.o.
  28. THI Sp. z o.o. Sp.K.
  29. Biuromax Sp. z o.o.
  30. Topus Sp. z o.o. Sp. K

Zapraszamy Cię Drogi czytelniku także do Galerii zdjęć z minionego spotkania oraz oczywiście videorelacji, którą prezentujemy poniżej.

 


Zobacz videorelację z targów

 


 

Wybrane ogłoszenia

Kolorowe maseczki w dwóch rozmiarach.
Poszukiwani handlowcy!
OBROTOWA GUMKA SZKOLNA ZENOA MAPED
Przepiękne ręcznie malowane torebki okolicznościow ...
Idealny prezent dla kolekcjonerów.
Idealny dla kobiety.
Maseczka ochronna 2 warstwowa z fizeliny
Samoprzylepne uchwyty do większości rodzajów kabli ...
Ręcznie malowane torebki okolicznościowe.
Maseczki z indywidualnymi nadrukami typu logo, zdj ...

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Czy tonery trują ludzi?

    Testy przeprowadzone przez ETIRA ujawniły niebezpieczną substancję, której stosowanie jest zabronione przez UE. Znajduje się ona w 100% nowych zamiennikach pochodzących z Chin.  

    Więcej…  
  • Najdroższa kawa świata w ofercie Leviatan Poligrafia

    Kawa Kopi Luwak (Kopi = kawa, Luwak = cyweta) pojawiła się na rynku końcem XIX wieku za sprawą rodziny Widjaja z Dżakarty. Darmawan Widjaja, jeden z potomków słynnego rodu pamięta, jak w latach trzydziestych, kiedy Indonezja była jeszcze pod panowaniem Holendrów, jego rodzina sprzedawała rzadko spotykanie, wyjątkowe ziarna kawy bogatym holenderskim urzędnikom. Dziesięć kilogramów miesięcznie kupował pewien chiński sklep, który istnieje od 1878 roku w północnej części Dżakarty do dnia dzisiejszego. Pozostaje jednak jedno pytanie: w jaki sposób ktokolwiek, kiedykolwiek wpadł na pomysł, by napić się kawy, która pochodzi z odchodów cywety? "To część z indonezyjskiej kultury", powiedziała Shenny Widjaja. "Tutaj nic się nie zmarnuje".

    Więcej…