Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Klej jaki jest każdy widzi. Niby zwykły produkt, ale chyba dziś nie wyobrażamy sobie bez niego życia. Z klejem do czynienia mamy od najmłodszych lat i to właśnie wtedy towarzyszy nam on każdego dnia. Nie oznacza to jednak, że pozbywamy się go z dorosłego życia. 

Zapewne wielu rodziców szykując wyprawkę dla przedszkolaka lub latorośli, która właśnie rozpoczyna swoją przygodę ze szkołą, na liście rzeczy "niezbędnych" ma właśnie klej. Wycinanki, wyklejanki, projekty plastyczne. Klej wykorzystujemy nie tyko w domu, ale przede wszystkim w biurze. I to nie tylko do papieru, drewna czy plastiku. I to nie tylko w standardowej formie - w tubce lub w płynie. Modna ostatnio forma klejenia to masy mocujące, które w reklamach nomen omen "przebijają" nawet same gwoździe trzymając np. obraz na ścianie. Jak widać produkt to niezastąpiony i bezwzględnie potrzebny i właśnie z takiego założenia wyszedł producent najbardziej znanej marki klejów na świecie. 

Dunsa Group - właściciel marki INSTANT po raz kolejny poszerzył ofertę klejów. Należy zaznaczyć, że nie są to zwyczajne produkty do klejenia. Bo czyż klej fluorescencyjny nie jest totalną innowacją na naszym rynku a klej z brokatem nie zaskoczy niejednego użytkownika?

Najnowszy asortyment, który właśnie trafił na rynek światowy, także w Polsce oferowany jest przez firmę Panta Plast - wyłącznego dystrybutora marki Instant w Polsce (od sierpnia 2018 roku).

Oprócz dotychczasowej oferty nowe produkty szczególnie przypadną do gustu najmłodszym. Świecące kleje, z których można przygotować naprawdę dużo fluorescencyjnych rzeczy, dostępne są w szerokiej gamie kolorów. Brokatowy klej świecący idealnie nada się do oryginalnych i rozbawionych dekoracji, na powierzchnie z papieru, tektury i tkaniny. To, co istotne to nie mają one w sobie rozpuszczalnika.


Kolorowy fluorescencyjny klej w płynie w płaskiej butelce

Brokatowy metaliczny klej w płynie w płaskiej butelce

 

Szerokość oferty marki INSTANT, uwzględniająca artykuły do klejenia, to obecnie ponad 20 produktów. Płynne kleje, bezsolwentowe, ekologiczne z dwustronnymi aplikatorami to idealny produkt dla dzieci. Z kolei kleje techniczne w szyfcie - do łączenia papieru z: tworzywem sztucznym, metalem, szkłem, papierem, kartonem...to rozwiązanie dla osób dorosłych. Dla nich także marka Instant ma nieco inne rozwiązanie w postaci chociażby mas samoprzylepnych, zapewniających natychmiastowe mocowane do dowolnej powierzchni oraz ultramocnych mas zewnętrznych, uniwersalnych dla tysięcy zastosowań każdego dnia.

Jak widać oferta firmy Panta Plast, która obecnie dość poważnie poszerzyła się o tego typu produkty, to idealny wybór do domu, biura, szkoły. Co jeszcze oferuje dystrybutor z tej grupy asortymentowej. O tym bezpośrednio na stronie firmy Panta Plast.


 

Wybrane ogłoszenia

Przepiękne plecaki - 2 propozycje.
Zestaw zakreślaczy MP Poland
Piórnik z najmodniejszej ostatnio kolekcji BESTIES ...
Planery roczne, miesięczne, tygodniowe...
Samoprzylepne uchwyty do większości rodzajów kabli ...
Dla chłopca i dziewczynki
Przyjaciel na Dobre i Złe Chwile
Idealne dla domowych artystów.
Z powierzchnią suchościeralno-magnetyczną

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Idealna zabawa z JOVI

    Kreatywne spędzanie czasu to trend, który zauważalny już jest nie tylko podczas specjalnych kółek plastycznych czy też w czasie obowiązkowych zajęć w szkole. W dobie zawładniętego przez urządzenia mobilne świecie, co raz częściej docenia się ręczne prace. Na szczęście mimo rosnącego pokolenia Y, dla którego przede wszystkich tablet tudzież smartfon jest najlepszym przyjacielem widać ogromne zainteresowanie bardziej aktywnym spędzaniem czasu.

    Więcej…  
  • Ruszamy w Polskę! Gdzie się widzimy?

    Początek roku szkolnego w naszej branży to nie tylko zwiększona sprzedaż artykułów edukacyjnych ale także rozpoczęcie kolejnego sezonu targowego. Dopiero co dostawcy rozliczyli się ze sprzedaży do sklepów i hurtowni po wiosennych spotkaniach targowych, a już przygotowują się do kolejnych imprez. Ile ich będzie w tym sezonie? Kto nas będzie gościł? 

    Więcej…