Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!
Drukuj

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Właśnie wystartowały dwie duże kampanie reklamowe marek Sharpie oraz Parker wspierające sprzedaż ich produktów. 

Ponad 70 % grudniowych zakupów produktów firmy Newell Polska to zakupy przeznaczone na prezent. To właśnie dlatego wszystkie przekazy reklamowe, szczególnie te emitowane w okresie Świąt, uwzględniają ten właśnie element. 

Pierwsza kampania to reklamówka marki Parker. Przeprowadzona pod hasłem "to więcej niż prezent. To Parker" . Dostępna ona jest we wszystkich możliwych Social Media jak: 

Dedykowane banery reklamowe pojawiają się także w wyszukiwarce google. 

Także sklepy detaliczne zaopatrzone zostały w specjalne standy promujące sprzedaż i nakłaniające do zakupu produktów Parker. 

Druga kampania dedykowana jest marce Sharpie. Oczywiście tutaj kładzie się nacisk na zestawy markerów Sharpie, jako pomysł na super prezent. Co w tym temacie oferuje firma Newell? O tym w poniższym filmie.



Kategoria: Aktualności - branża szkolna
Odsłony: 3614