Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!
Drukuj

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Do wczoraj jeszcze Memoboards, dziś już MemoBe - firma Amex Stationery, właściciel marki, wprowadza na rynek nowy brand.

Obecnie Amex stawia na ciągły rozwój technologii i asortymentu, dlatego rozszerza swoje horyzonty i stąd właśnie pomysł na nową markę MemoBe.

- To nie jest tak, że tylko innych zachęcamy do działania, do bycia odważnym i do przekraczania swoich granic. My też mierzymy się ze sobą i w nas również drzemie nieodkryty potencjał - słyszymy od przedstawicieli firmy Amex Stationery. 

W biuletynie, który właśnie trafił na rynek czytamy:

MemoBe - to nowa i lepsza odsłona Memoboards poszerzona o nowe kategorie i grupy produktowe. To już nie tylko tablice, ale produkty, które ułatwią Ci komunikację zarówno z bliskimi, jak i z partnerami biznesowymi. To narzędzia, które wspierają Cię w rozwijaniu siebie, Twoich zainteresowań, pasji, jak także Twojego biznesu. Ważne, aby środki, których używasz nie stanowiły dla Ciebie kolejnych ograniczeń, ale były wsparciem i motywacją. MemoBe to nie jest jedynie nowe logo, nowa nazwa. MemoBe to swego rodzaju manifest, wezwanie do działania, do odkrywania siebie, do pokonywania barier, do czerpania satysfakcji z działania.

 Obecnie oferta tablic obejmuje:

 Więcej informacji dostępnych jest na stronie: http://www.memobe.eu/ 


Kategoria: Aktualności - branża biurowa
Odsłony: 2335