Do wczoraj jeszcze Memoboards, dziś już MemoBe - firma Amex Stationery, właściciel marki, wprowadza na rynek nowy brand.
Obecnie Amex stawia na ciągły rozwój technologii i asortymentu, dlatego rozszerza swoje horyzonty i stąd właśnie pomysł na nową markę MemoBe.
- To nie jest tak, że tylko innych zachęcamy do działania, do bycia odważnym i do przekraczania swoich granic. My też mierzymy się ze sobą i w nas również drzemie nieodkryty potencjał - słyszymy od przedstawicieli firmy Amex Stationery.
W biuletynie, który właśnie trafił na rynek czytamy:
- MemoBe - to nowa i lepsza odsłona Memoboards poszerzona o nowe kategorie i grupy produktowe. To już nie tylko tablice, ale produkty, które ułatwią Ci komunikację zarówno z bliskimi, jak i z partnerami biznesowymi. To narzędzia, które wspierają Cię w rozwijaniu siebie, Twoich zainteresowań, pasji, jak także Twojego biznesu. Ważne, aby środki, których używasz nie stanowiły dla Ciebie kolejnych ograniczeń, ale były wsparciem i motywacją. MemoBe to nie jest jedynie nowe logo, nowa nazwa. MemoBe to swego rodzaju manifest, wezwanie do działania, do odkrywania siebie, do pokonywania barier, do czerpania satysfakcji z działania.
Obecnie oferta tablic obejmuje:
- tablice korkowe
- tablice suchościeralne
- tablice suchościeralno-magnetyczne
- tablice obrotowo-jezdne
- tablice kredowe
- tablice ceramiczne
- tablice szklane
- tablice duo
- potykacze
- ekrany projekcyjne
- flipcharty
- tablice moderacyjne
- markery do tablic
- markery kredowe
- markery permanentne do ponownego uzupełniania
- zakreślacze
- akcesoria do tablic
- cyrkle
Więcej informacji dostępnych jest na stronie: http://www.memobe.eu/